Музыка жетекшісінің балаларды тәрбиелеу және оқу қызметі жоспарының циклограммасы.
2017-2018 оқу жылы
Айы: Ақпан 1-ші апта
|
Тақырыбы «Бізді қоршаған әлем» Апталық тақырыбы: «Ғажайыптар әлемі» |
|||
|
08.00-08.10 Бөлме ауасын желдету. Таңғы жаттығуға дайындық. 08.20-08.45 Таңғы жаттығуға музыкалық сүйемелдеумен жүргізу. 09.00-09.10 Бөлмені желдету. Музыка оқу қызметіне дайындық. |
|||
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
09.15-09.35 1-ші кіші тобы «Айналайын» Мақсаты: ойын арқылы көңілді , көңілсіз әуендерді тыңдау, сезінуге баулу,күз туралы мағлұмат беру. 1. Балалар музыка залына әуенмен кіреді,амандасады. «Шеңбермен жүреміз» қимылды қозғалыспен жүргізу. Күн шуағын көрсетіп «Күннің көзі күлімдеп, Бізге қарай ашылды. Жылуымен жылытып, Шуақтары шашылды.» 2 -Балалар «жаңбыр» әнін тыңдаңдар. Әнді тыңдатып әуенге сай қимыл қозғалыстар жасату. «Жаңбыр мен күн» ойыны. Жеңіл музыка ойналғанда балалар жүгіреді, музыка ауысып күн күркіреп жаңбыр жауғанда қолшатыр астына тығылады. Ойынды 2-3 рет ойнату. 09.35-09.50 2-ші кіші тобы: «Айгөлек» Мақсаты: Әуенді сергек айту,тыңдау,ойын-қимыл арқылы ырғақты сезіндіру. . Қолд. Көрн. Құрал. Бұлт,күн. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алу. Сәлем,сәлем балалар, маған қарап тұрыңдар. Аяқтарды тік түзеп,амандасып алыңдар. Музыка тыңдау: Күннің күркіреген дауысын,желдің дауысын тыңдатып күз мезгіліндегі табиғат өзгерістеріне көңіл аудару. 3. Ән айту «Қайсы екен?» Әнді екінші рет тыңдағанда балалар мәтінге сай көрсетілген қимылдарды жасайды. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Ойын: «Күн мен жаңбыр».Балалар бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Ашық жарқын музыка ойналғанда балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүреді. Күннің күркірегені естілгенде бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Ойын қайталанады 10.55-11.20 м.д тобы «Балдырған» Мақсаты: Түрлі сипаттағы орындауға үйрету. Шығармашылыққа баулу. Балаларды әуен залында көңілді әуенмен қарсы алу.Әртүрлі жүріс түрлерін жасатып,олардың әуен ырғағымен дұрыс жүруін қадағалау Ән тыңдау: «Аяз ата ыйлығы» (Ж.Тезекбаев, И.Сапарбай)әнін орындап,балаларға мәтінге сай қимылдар жасауға ұсынады.Балалардың биін тамашалап,мадақтайды. Би билеу:Ұлдарға «Кішкентай Аязаталар» би қимлдарын көрсетіп,қайталауларын сұрайды.Қыз балаларға «Қояндар» биін ырғақпен билеуді ұсынады. Ойын ойнау: «Аю мен қояндар» (Б.Дәлденбай) ойын шартын түсіндіріп ойнатады.Балалардың дыбыс биікткгкн ажыратуға арналған ойын. |
09.15-09.35 2-ші кіші тобы: «Бүлдіршін» Мақсаты: Әуенді сергек айту,тыңдау,ойын-қимыл арқылы ырғақты сезіндіру. . Қолд. Көрн. Құрал. Бұлт,күн. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алу. Сәлем,сәлем балалар, маған қарап тұрыңдар. Аяқтарды тік түзеп,амандасып алыңдар. Музыка тыңдау: Күннің күркіреген дауысын,желдің дауысын тыңдатып күз мезгіліндегі табиғат өзгерістеріне көңіл аудару. 3. Ән айту «Қайсы екен?» Әнді екінші рет тыңдағанда балалар мәтінге сай көрсетілген қимылдарды жасайды. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Ойын: «Күн мен жаңбыр».Балалар бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Ашық жарқын музыка ойналғанда балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүреді. Күннің күркірегені естілгенде бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Ойын қайталанады 09.35-09.55 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» Мақсаты: Музыканы тыңдап , ырғақты сезінуге баулу, әнді мәнерлеп айтуға,дауыс ырғақтарын жаттығу арқылы дамытуға жетелеу. Балаларды қарсы алу.Марш әуеніне жүруді ұсынады. Бір,екі,үш,төрт, аяқты нық басайық Бір,екі,үш,төрт, Асулардан асайық,Әнде не туралы айтылған? 3. Ойын: «Аққаланы қай топ бірінші қалап бітіреді?» - Аққалаға «Қыс күні» әнін орындап берейік.Балалар үнтаспаға ілесіп «Қыс қызығы» әнін орындайды. -Ал енді ән жаттығуымызды айтып, үш аюдың өнерін көрейік . 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: музыка арқылы табиғат құбылыстарын сезінуге үйрету.Табиғатқа әсерлену, қызығушылығын арттыру. 1 Марш екпінімен шеңбер бойымен жүреді, әуен аяқталғанда еркін шашырап жүгіреді, марш ойналғанда қайтадан орындарын тауып маршпен жүреді. 2. Музыка тыңдау: «Бұл қай кезде болады? Қыс» 3.Ән айту«Ақшақар» 4. Музыкалық-ырғақты «Сырмақ жасайық» Алдын ала дайындалып қойылған оюлардан текемет, сырмақ құрастыру. Би: «Джентельмендер биі» Биді қимылдарын әуен ырғағына сай жасауға үйретуді жалғастыру. |
09.15-09.35 2-ші кіші тобы: «Бүлдіршін» Мақсаты: Әуенді сергек айту,тыңдау,ойын-қимыл арқылы ырғақты сезіндіру. . Қолд. Көрн. Құрал. Бұлт,күн. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алу. Сәлем,сәлем балалар, маған қарап тұрыңдар. Аяқтарды тік түзеп,амандасып алыңдар. Музыка тыңдау: Күннің күркіреген дауысын,желдің дауысын тыңдатып күз мезгіліндегі табиғат өзгерістеріне көңіл аудару. 3. Ән айту «Қайсы екен?» Әнді екінші рет тыңдағанда балалар мәтінге сай көрсетілген қимылдарды жасайды. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Ойын: «Күн мен жаңбыр».Балалар бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Ашық жарқын музыка ойналғанда балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүреді. Күннің күркірегені естілгенде бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Ойын қайталанады 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: музыка арқылы табиғат құбылыстарын сезінуге үйрету.Табиғатқа әсерлену, қызығушылығын арттыру. 1 Марш екпінімен шеңбер бойымен жүреді, әуен аяқталғанда еркін шашырап жүгіреді, марш ойналғанда қайтадан орындарын тауып маршпен жүреді. 2. Музыка тыңдау: «Бұл қай кезде болады? Қыс» 3.Ән айту«Ақшақар» 4. Музыкалық-ырғақты «Сырмақ жасайық» Алдын ала дайындалып қойылған оюлардан текемет, сырмақ құрастыру. Би: «Джентельмендер биі» Биді қимылдарын әуен ырғағына сай жасауға үйретуді жалғастыру. 10.55-11.20 «Балдырған» Мақсаты: Түрлі сипаттағы орындауға үйрету. Шығармашылыққа баулу. Балаларды әуен залында көңілді әуенмен қарсы алу.Әртүрлі жүріс түрлерін жасатып,олардың әуен ырғағымен дұрыс жүруін қадағалау Ән тыңдау: «Аяз ата ыйлығы» (Ж.Тезекбаев, И.Сапарбай)әнін орындап,балаларға мәтінге сай қимылдар жасауға ұсынады.Балалардың биін тамашалап,мадақтайды. Би билеу:Ұлдарға «Кішкентай Аязаталар» би қимлдарын көрсетіп,қайталауларын сұрайды.Қыз балаларға «Қояндар» биін ырғақпен билеуді ұсынады. Ойын ойнау: «Аю мен қояндар» (Б.Дәлденбай) ойын шартын түсіндіріп ойнатады.Балалардың дыбыс биікткгкн ажыратуға арналған ойын. |
09.15-09.35 1-ші кіші тобы «Айналайын» Мақсаты: ойын арқылы көңілді , көңілсіз әуендерді тыңдау, сезінуге баулу,күз туралы мағлұмат беру. 1. Балалар музыка залына әуенмен кіреді,амандасады. «Шеңбермен жүреміз» қимылды қозғалыспен жүргізу. Күн шуағын көрсетіп «Күннің көзі күлімдеп, Бізге қарай ашылды. Жылуымен жылытып, Шуақтары шашылды.» 2 -Балалар «жаңбыр» әнін тыңдаңдар. Әнді тыңдатып әуенге сай қимыл қозғалыстар жасату. «Жаңбыр мен күн» ойыны. Жеңіл музыка ойналғанда балалар жүгіреді, музыка ауысып күн күркіреп жаңбыр жауғанда қолшатыр астына тығылады. Ойынды 2-3 рет ойнату. 09.35-09.50 2-ші кіші тобы: «Айгөлек» Мақсаты: Әуенді сергек айту,тыңдау,ойын-қимыл арқылы ырғақты сезіндіру. . Қолд. Көрн. Құрал. Бұлт,күн. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алу. Сәлем,сәлем балалар, маған қарап тұрыңдар. Аяқтарды тік түзеп,амандасып алыңдар. Музыка тыңдау: Күннің күркіреген дауысын,желдің дауысын тыңдатып күз мезгіліндегі табиғат өзгерістеріне көңіл аудару. 3. Ән айту «Қайсы екен?» Әнді екінші рет тыңдағанда балалар мәтінге сай көрсетілген қимылдарды жасайды. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Ойын: «Күн мен жаңбыр».Балалар бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Ашық жарқын музыка ойналғанда балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүреді. Күннің күркірегені естілгенде бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Ойын қайталанады |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
апталық циклограмма
апталық циклограмма
Музыка жетекшісінің балаларды тәрбиелеу және оқу қызметі жоспарының циклограммасы.
2017-2018 оқу жылы
Айы: Ақпан 1-ші апта
|
Тақырыбы «Бізді қоршаған әлем» Апталық тақырыбы: «Ғажайыптар әлемі» |
|||
|
08.00-08.10 Бөлме ауасын желдету. Таңғы жаттығуға дайындық. 08.20-08.45 Таңғы жаттығуға музыкалық сүйемелдеумен жүргізу. 09.00-09.10 Бөлмені желдету. Музыка оқу қызметіне дайындық. |
|||
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
09.15-09.35 1-ші кіші тобы «Айналайын» Мақсаты: ойын арқылы көңілді , көңілсіз әуендерді тыңдау, сезінуге баулу,күз туралы мағлұмат беру. 1. Балалар музыка залына әуенмен кіреді,амандасады. «Шеңбермен жүреміз» қимылды қозғалыспен жүргізу. Күн шуағын көрсетіп «Күннің көзі күлімдеп, Бізге қарай ашылды. Жылуымен жылытып, Шуақтары шашылды.» 2 -Балалар «жаңбыр» әнін тыңдаңдар. Әнді тыңдатып әуенге сай қимыл қозғалыстар жасату. «Жаңбыр мен күн» ойыны. Жеңіл музыка ойналғанда балалар жүгіреді, музыка ауысып күн күркіреп жаңбыр жауғанда қолшатыр астына тығылады. Ойынды 2-3 рет ойнату. 09.35-09.50 2-ші кіші тобы: «Айгөлек» Мақсаты: Әуенді сергек айту,тыңдау,ойын-қимыл арқылы ырғақты сезіндіру. . Қолд. Көрн. Құрал. Бұлт,күн. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алу. Сәлем,сәлем балалар, маған қарап тұрыңдар. Аяқтарды тік түзеп,амандасып алыңдар. Музыка тыңдау: Күннің күркіреген дауысын,желдің дауысын тыңдатып күз мезгіліндегі табиғат өзгерістеріне көңіл аудару. 3. Ән айту «Қайсы екен?» Әнді екінші рет тыңдағанда балалар мәтінге сай көрсетілген қимылдарды жасайды. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Ойын: «Күн мен жаңбыр».Балалар бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Ашық жарқын музыка ойналғанда балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүреді. Күннің күркірегені естілгенде бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Ойын қайталанады 10.55-11.20 м.д тобы «Балдырған» Мақсаты: Түрлі сипаттағы орындауға үйрету. Шығармашылыққа баулу. Балаларды әуен залында көңілді әуенмен қарсы алу.Әртүрлі жүріс түрлерін жасатып,олардың әуен ырғағымен дұрыс жүруін қадағалау Ән тыңдау: «Аяз ата ыйлығы» (Ж.Тезекбаев, И.Сапарбай)әнін орындап,балаларға мәтінге сай қимылдар жасауға ұсынады.Балалардың биін тамашалап,мадақтайды. Би билеу:Ұлдарға «Кішкентай Аязаталар» би қимлдарын көрсетіп,қайталауларын сұрайды.Қыз балаларға «Қояндар» биін ырғақпен билеуді ұсынады. Ойын ойнау: «Аю мен қояндар» (Б.Дәлденбай) ойын шартын түсіндіріп ойнатады.Балалардың дыбыс биікткгкн ажыратуға арналған ойын. |
09.15-09.35 2-ші кіші тобы: «Бүлдіршін» Мақсаты: Әуенді сергек айту,тыңдау,ойын-қимыл арқылы ырғақты сезіндіру. . Қолд. Көрн. Құрал. Бұлт,күн. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алу. Сәлем,сәлем балалар, маған қарап тұрыңдар. Аяқтарды тік түзеп,амандасып алыңдар. Музыка тыңдау: Күннің күркіреген дауысын,желдің дауысын тыңдатып күз мезгіліндегі табиғат өзгерістеріне көңіл аудару. 3. Ән айту «Қайсы екен?» Әнді екінші рет тыңдағанда балалар мәтінге сай көрсетілген қимылдарды жасайды. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Ойын: «Күн мен жаңбыр».Балалар бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Ашық жарқын музыка ойналғанда балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүреді. Күннің күркірегені естілгенде бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Ойын қайталанады 09.35-09.55 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» Мақсаты: Музыканы тыңдап , ырғақты сезінуге баулу, әнді мәнерлеп айтуға,дауыс ырғақтарын жаттығу арқылы дамытуға жетелеу. Балаларды қарсы алу.Марш әуеніне жүруді ұсынады. Бір,екі,үш,төрт, аяқты нық басайық Бір,екі,үш,төрт, Асулардан асайық,Әнде не туралы айтылған? 3. Ойын: «Аққаланы қай топ бірінші қалап бітіреді?» - Аққалаға «Қыс күні» әнін орындап берейік.Балалар үнтаспаға ілесіп «Қыс қызығы» әнін орындайды. -Ал енді ән жаттығуымызды айтып, үш аюдың өнерін көрейік . 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: музыка арқылы табиғат құбылыстарын сезінуге үйрету.Табиғатқа әсерлену, қызығушылығын арттыру. 1 Марш екпінімен шеңбер бойымен жүреді, әуен аяқталғанда еркін шашырап жүгіреді, марш ойналғанда қайтадан орындарын тауып маршпен жүреді. 2. Музыка тыңдау: «Бұл қай кезде болады? Қыс» 3.Ән айту«Ақшақар» 4. Музыкалық-ырғақты «Сырмақ жасайық» Алдын ала дайындалып қойылған оюлардан текемет, сырмақ құрастыру. Би: «Джентельмендер биі» Биді қимылдарын әуен ырғағына сай жасауға үйретуді жалғастыру. |
09.15-09.35 2-ші кіші тобы: «Бүлдіршін» Мақсаты: Әуенді сергек айту,тыңдау,ойын-қимыл арқылы ырғақты сезіндіру. . Қолд. Көрн. Құрал. Бұлт,күн. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алу. Сәлем,сәлем балалар, маған қарап тұрыңдар. Аяқтарды тік түзеп,амандасып алыңдар. Музыка тыңдау: Күннің күркіреген дауысын,желдің дауысын тыңдатып күз мезгіліндегі табиғат өзгерістеріне көңіл аудару. 3. Ән айту «Қайсы екен?» Әнді екінші рет тыңдағанда балалар мәтінге сай көрсетілген қимылдарды жасайды. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Ойын: «Күн мен жаңбыр».Балалар бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Ашық жарқын музыка ойналғанда балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүреді. Күннің күркірегені естілгенде бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Ойын қайталанады 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: музыка арқылы табиғат құбылыстарын сезінуге үйрету.Табиғатқа әсерлену, қызығушылығын арттыру. 1 Марш екпінімен шеңбер бойымен жүреді, әуен аяқталғанда еркін шашырап жүгіреді, марш ойналғанда қайтадан орындарын тауып маршпен жүреді. 2. Музыка тыңдау: «Бұл қай кезде болады? Қыс» 3.Ән айту«Ақшақар» 4. Музыкалық-ырғақты «Сырмақ жасайық» Алдын ала дайындалып қойылған оюлардан текемет, сырмақ құрастыру. Би: «Джентельмендер биі» Биді қимылдарын әуен ырғағына сай жасауға үйретуді жалғастыру. 10.55-11.20 «Балдырған» Мақсаты: Түрлі сипаттағы орындауға үйрету. Шығармашылыққа баулу. Балаларды әуен залында көңілді әуенмен қарсы алу.Әртүрлі жүріс түрлерін жасатып,олардың әуен ырғағымен дұрыс жүруін қадағалау Ән тыңдау: «Аяз ата ыйлығы» (Ж.Тезекбаев, И.Сапарбай)әнін орындап,балаларға мәтінге сай қимылдар жасауға ұсынады.Балалардың биін тамашалап,мадақтайды. Би билеу:Ұлдарға «Кішкентай Аязаталар» би қимлдарын көрсетіп,қайталауларын сұрайды.Қыз балаларға «Қояндар» биін ырғақпен билеуді ұсынады. Ойын ойнау: «Аю мен қояндар» (Б.Дәлденбай) ойын шартын түсіндіріп ойнатады.Балалардың дыбыс биікткгкн ажыратуға арналған ойын. |
09.15-09.35 1-ші кіші тобы «Айналайын» Мақсаты: ойын арқылы көңілді , көңілсіз әуендерді тыңдау, сезінуге баулу,күз туралы мағлұмат беру. 1. Балалар музыка залына әуенмен кіреді,амандасады. «Шеңбермен жүреміз» қимылды қозғалыспен жүргізу. Күн шуағын көрсетіп «Күннің көзі күлімдеп, Бізге қарай ашылды. Жылуымен жылытып, Шуақтары шашылды.» 2 -Балалар «жаңбыр» әнін тыңдаңдар. Әнді тыңдатып әуенге сай қимыл қозғалыстар жасату. «Жаңбыр мен күн» ойыны. Жеңіл музыка ойналғанда балалар жүгіреді, музыка ауысып күн күркіреп жаңбыр жауғанда қолшатыр астына тығылады. Ойынды 2-3 рет ойнату. 09.35-09.50 2-ші кіші тобы: «Айгөлек» Мақсаты: Әуенді сергек айту,тыңдау,ойын-қимыл арқылы ырғақты сезіндіру. . Қолд. Көрн. Құрал. Бұлт,күн. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алу. Сәлем,сәлем балалар, маған қарап тұрыңдар. Аяқтарды тік түзеп,амандасып алыңдар. Музыка тыңдау: Күннің күркіреген дауысын,желдің дауысын тыңдатып күз мезгіліндегі табиғат өзгерістеріне көңіл аудару. 3. Ән айту «Қайсы екен?» Әнді екінші рет тыңдағанда балалар мәтінге сай көрсетілген қимылдарды жасайды. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Ойын: «Күн мен жаңбыр».Балалар бөлменің қабырғасынан біразырақ жерге қойылған орындықтардың артында тізерлеп отырады да «терезеге» (орындықтың арқасындағы тесікке) қарайды. Ашық жарқын музыка ойналғанда балалар бүкіл алаңда жүгіріп жүреді. Күннің күркірегені естілгенде бәрі өз орындарына қарай жүгіріп келіп, орындықтардың артына отырады. Ойын қайталанады |
шағым қалдыра аласыз













