Музыка жетекшісінің балаларды тәрбиелеу және оқу қызметі жоспарының циклограммасы.
2017-2018 оқу жылы
Айы: Қараша 2-ші апта
|
Тақырыбы «Табиғат әлемі» Апталық тақырыбы: «Жануарлар әлемі» |
|||
|
08.00-08.10 Бөлме ауасын желдету. Таңғы жаттығуға дайындық. 08.20-08.45 Таңғы жаттығуға музыкалық сүйемелдеумен жүргізу. 09.00-09.10 Бөлмені желдету. Музыка оқу қызметіне дайындық. |
|||
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
09.15-09.35 1-ші кіші тобы «Айналайын» Мақсаты: әуенді тыңдауға ,есте сақтау қабілетін арттыруға,ырғақта ажыратуға үйрету.Қолданылатын көрнекі құралдар: ойыншық мысық,сүт құятын табақ, мысық пен мысықайдың суреті. 1 Көңілді музыкамен залға кіреді. Музыка әуеніне сай шеңбер бойымен жүгіріп қимылдар жасайды.Балаларға ойыншық мысықты көрсетіп -«Тікірейіп құлағы, менен бұрын тұрады, Бойын жазып керіліп, беті,қолын жуады» деп әндете мысықтың қимылын көрсетіп қайталату. 2. Музыка тыңдау Ал енді сендер ән тыңдаңдар. «Балапан» әні. Сөзі: Ж.Смақов.Балалар бізге қазір «Мысық пен мысықай» ойыны : Мысық пен мысықай дауыстарын салған балаларды мадақтау. «Көңілді ырғақ» биін таныс би қимылдарымен билету. 09.35-09.50 2-ші кіші тобы: «Айгөлек» Мақсаты:сюжетті рольді ойындарға қатысуға қабілеттерін әрі қарай дамыту 1. «Көңілді би» Ө. Байділдаев музыкасы ойналып балаларды көңілді қарсы алу.Зал ортасындағы қоңыраулар ілінген кішкентай шыршаны көрсету: -Міне біздің шыршамыз қандай әдемі!Қоңыраулар жылтырап сәнге бөледі.,-деп балаларға қоңырауларды тарату. -Қоңырауды алайық, Сыңғырлатып қағайық. Қоңырауларды қозғап ойнап көрсету, қимылдарды қайталату. 2. «Қоңыраулар биі» Н.Марченко. ойналып 1- бөлімінде қоңырауларды сыңғырлата жүгіреді,2- бөлімінде шеңбер бойымен тұрып, әуен ырғағымен қоңырауды сыңғырлатады.Би соңында: -Біз жасыл шыршаға жақын келейік, қоңырауды шыршаға сәндеп ілейік ,- деп қоңырауларды шыршаға ілгізу. Көңілді әуен ойналып ортаға ойыншық тиін келеді. - Сәлеметсіздер ме ,балалар, мен қоңыраудың дауысын естіп, асығып келдім. -балалар, бізге қонаққа келген бұл қандай жануар, танисыңдар ма? Тиін: Балалар, мен көңілді әуен әлемінен келдім, сендерге өзім туралы ән айтып берейін. «Ақ тиін» Ә.Бейсеуов. Н.Жанаев. әні орындалады. -балалар ақ тиіннің әні әдемі екен , рахмет айтайық. Тиін: -Мен, секіре аламын. Кім бірге секіреді?,- деп балаларды ортаға шақырады. -Енді ақ тиінді көңілді биге шақырып, бірге билейік. «Көңілді би» Ө.Байділдә.Балаларға өз еріктерінше қозғалып, билеуге мүмкіндік жасау. Тиін: - Мен еңбекті сүйемін, Жаңғағымды үйемін,-деп балаларды жаңғақ жинауға шақыру. «Кім епті?» ойыны ұйымдастырылады. 10.55-11.20 м.д тобы «Балдырған» Мақсаты: Музыкадағы бейнелердің дауысын тану, ажырата білу, қимыл-қозғалысын бейнелей білу қабілеттерін дамыту.Төрт түлікке деген қамқорлығын қалыптастыру. Түйе-байлық, жылқы міністік, сиыр-ақтық, қой-мырзалық. Жылқы-малдың патшасы, Түйе-малдың қасқасы. Жаңылтпаш:Ақ тай ақ па? Қара тай ақ па? Қай тай лақтай, Қай лақ тайлақтай. 1. Ән тыңдау: «Керуен» К.Дүйсекеев.Үнтаспа. «Күшігім» С.Тұрғынбеков. -Керуен деген не? -Алыс жолға шыққанда, жүктерді тасу үшін көп түйе, жылқы малынан керуен құрып жүрген. -Ән қандай көңіл-күйде жазылған? 2.Ән айту: «Төлдер» Б.Ғизатов. -Қошақан қандай малдың төлі? -Құлыншақ қай малдың төлі? -Сендерге қай малдың төлі көбірек ұнайды? Әуенді қимыл-қозғалыс: «Боталардың желісі» Б.Құсайынов Балаларды музыка әуеніне сәйкес боталар және басқа да төлдер қимылын дәл бере білуге, орындауға талпындыру. |
09.15-09.35 2-ші кіші тобы: «Бүлдіршін Мақсаты:сюжетті рольді ойындарға қатысуға қабілеттерін әрі қарай дамыту 1. «Көңілді би» Ө. Байділдаев музыкасы ойналып балаларды көңілді қарсы алу.Зал ортасындағы қоңыраулар ілінген кішкентай шыршаны көрсету: -Міне біздің шыршамыз қандай әдемі!Қоңыраулар жылтырап сәнге бөледі.,-деп балаларға қоңырауларды тарату. -Қоңырауды алайық, Сыңғырлатып қағайық. Қоңырауларды қозғап ойнап көрсету, қимылдарды қайталату. 2. «Қоңыраулар биі» Н.Марченко. ойналып 1- бөлімінде қоңырауларды сыңғырлата жүгіреді,2- бөлімінде шеңбер бойымен тұрып, әуен ырғағымен қоңырауды сыңғырлатады.Би соңында: -Біз жасыл шыршаға жақын келейік, қоңырауды шыршаға сәндеп ілейік ,- деп қоңырауларды шыршаға ілгізу. Көңілді әуен ойналып ортаға ойыншық тиін келеді. - Сәлеметсіздер ме ,балалар, мен қоңыраудың дауысын естіп, асығып келдім. -балалар, бізге қонаққа келген бұл қандай жануар, танисыңдар ма? Тиін: Балалар, мен көңілді әуен әлемінен келдім, сендерге өзім туралы ән айтып берейін. «Ақ тиін» Ә.Бейсеуов. Н.Жанаев. әні орындалады. -балалар ақ тиіннің әні әдемі екен , рахмет айтайық. Тиін: -Мен, секіре аламын. Кім бірге секіреді?,- деп балаларды ортаға шақырады. -Енді ақ тиінді көңілді биге шақырып, бірге билейік. «Көңілді би» Ө.Байділдә.Балаларға өз еріктерінше қозғалып, билеуге мүмкіндік жасау. Тиін: - Мен еңбекті сүйемін, Жаңғағымды үйемін,-деп балаларды жаңғақ жинауға шақыру. «Кім епті?» ойыны ұйымдастырылады. 09.35-09.55 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» Мақсаты муз. шығарманы сипатына қарай ажырауға , нәзік сабырлы айтуға үйрету. 1. Балалар залға көңілді музыкамен кіреді. Сәлемдесу жаттығуын айтады. Шеңбер бойымен жұптасып жүріп өз орындарына келіп тұрады. Ал балалар,балалар. Саяхатқа шығайық. Ормандағы аңдарға, көлікке мініп барайық. «Саяхат» С.Мұхамеджанов.шығармасын тыңдай жүріп саяхатқа орманға барады. 2. Музыка тыңдау: Балаларды отырғызып «Вальс» шығармасын тыңдату. 3. Ән айту: «Отан-ортақ үйіміз» Д.Ботбаев. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Би: «Қосарланып билеу» Татар ұлттық музыкасына билеу. Дидактикалық ойын «Бұл не?» Аңдар бейнеленген суреттерде төлдерін енелерінің жанына қою, табу. 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: әнді бірқалыпты табиғи дауыспен мәнерлеп айтуға үйрету.. Күй тыңдау арқылы ой-сезіміне әсер етіп,эстетикалық талғампаздығын қалыптастыру. Балаларды марш музыкасымен қарсы алып, марш екпінін сезіне шеңбер бойымен жүру.Амандасу. Ән тыңдап тамаша,әуенге ілесіп.Түрленіп иіліп,билейік жараса! Балаларды қарсы алып , «Сәлемдесу жаттығуын» айтқызу. «Марш», «Полька» ырғақтарын есімізге түсірейік,- деп музыкаларды ауыстыра ойнатып тыңдату. Балалардың өз еріктерімен музыканы тыңдап,ажыратуына,и билеуіне ерік беру. 2. Музыка тыңдау Вивальдидің «Қыс» концертін үнтаспада тыңдату. -Балалар шығарманы сипаттап беріңдер. 3. Ән айту: «Қыс қызығы» әнін орындап тыңдату, үйрету. Қыста қызық ойнаймыз, Суықтан біз қорықпаймыз. Аязда біз тоңбаймыз, Қыс қызығын тойлаймыз. Екі,үш мәрте аәтып жаттықтыру. Шыркөбелек айналып, Би билейміз ырғалып,-деп ұлдарға «Аққалалар» жеңіл ырғақты биін үйрету. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл қимыл «Аққалалар» жеңіл ырғақты биін үйрету. Қыздар: «Ұлпақарлар» биін қайталайды. |
09.15-09.35 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» Мақсаты муз. шығарманы сипатына қарай ажырауға , нәзік сабырлы айтуға үйрету. 1. Балалар залға көңілді музыкамен кіреді. Сәлемдесу жаттығуын айтады. Шеңбер бойымен жұптасып жүріп өз орындарына келіп тұрады. Ал балалар,балалар. Саяхатқа шығайық. Ормандағы аңдарға, көлікке мініп барайық. «Саяхат» С.Мұхамеджанов.шығармасын тыңдай жүріп саяхатқа орманға барады. 2. Музыка тыңдау: Балаларды отырғызып «Вальс» шығармасын тыңдату. 3. Ән айту: «Отан-ортақ үйіміз» Д.Ботбаев. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Би: «Қосарланып билеу» Татар ұлттық музыкасына билеу. Дидактикалық ойын «Бұл не?» Аңдар бейнеленген суреттерде төлдерін енелерінің жанына қою, табу. 09.45-10-15 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: әнді бірқалыпты табиғи дауыспен мәнерлеп айтуға үйрету.. Күй тыңдау арқылы ой-сезіміне әсер етіп,эстетикалық талғампаздығын қалыптастыру. Балаларды марш музыкасымен қарсы алып, марш екпінін сезіне шеңбер бойымен жүру.Амандасу. Ән тыңдап тамаша,әуенге ілесіп.Түрленіп иіліп,билейік жараса! Балаларды қарсы алып , «Сәлемдесу жаттығуын» айтқызу. «Марш», «Полька» ырғақтарын есімізге түсірейік,- деп музыкаларды ауыстыра ойнатып тыңдату. Балалардың өз еріктерімен музыканы тыңдап,ажыратуына,и билеуіне ерік беру. 2. Музыка тыңдау Вивальдидің «Қыс» концертін үнтаспада тыңдату. -Балалар шығарманы сипаттап беріңдер. 3. Ән айту: «Қыс қызығы» әнін орындап тыңдату, үйрету. Қыста қызық ойнаймыз, Суықтан біз қорықпаймыз. Аязда біз тоңбаймыз, Қыс қызығын тойлаймыз. Екі,үш мәрте аәтып жаттықтыру. Шыркөбелек айналып, Би билейміз ырғалып,-деп ұлдарға «Аққалалар» жеңіл ырғақты биін үйрету. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл қимыл «Аққалалар» жеңіл ырғақты биін үйрету. Қыздар: «Ұлпақарлар» биін қайталайды. 10.15-10.45 м.д тобы «Балдырған» Мақсаты: Музыкадағы бейнелердің дауысын тану, ажырата білу, қимыл-қозғалысын бейнелей білу қабілеттерін дамыту.Төрт түлікке деген қамқорлығын қалыптастыру. Түйе-байлық, жылқы міністік, сиыр-ақтық, қой-мырзалық. Жылқы-малдың патшасы, Түйе-малдың қасқасы. Жаңылтпаш:Ақ тай ақ па? Қара тай ақ па? Қай тай лақтай, Қай лақ тайлақтай. 1. Ән тыңдау: «Керуен» К.Дүйсекеев.Үнтаспа. «Күшігім» С.Тұрғынбеков. -Керуен деген не? -Алыс жолға шыққанда, жүктерді тасу үшін көп түйе, жылқы малынан керуен құрып жүрген. -Ән қандай көңіл-күйде жазылған? 2.Ән айту: «Төлдер» Б.Ғизатов. -Қошақан қандай малдың төлі? -Құлыншақ қай малдың төлі? -Сендерге қай малдың төлі көбірек ұнайды? Әуенді қимыл-қозғалыс: «Боталардың желісі» Б.Құсайынов Балаларды музыка әуеніне сәйкес боталар және басқа да төлдер қимылын дәл бере білуге, орындауға талпындыру. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
апталық циклограмма
апталық циклограмма
Музыка жетекшісінің балаларды тәрбиелеу және оқу қызметі жоспарының циклограммасы.
2017-2018 оқу жылы
Айы: Қараша 2-ші апта
|
Тақырыбы «Табиғат әлемі» Апталық тақырыбы: «Жануарлар әлемі» |
|||
|
08.00-08.10 Бөлме ауасын желдету. Таңғы жаттығуға дайындық. 08.20-08.45 Таңғы жаттығуға музыкалық сүйемелдеумен жүргізу. 09.00-09.10 Бөлмені желдету. Музыка оқу қызметіне дайындық. |
|||
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
09.15-09.35 1-ші кіші тобы «Айналайын» Мақсаты: әуенді тыңдауға ,есте сақтау қабілетін арттыруға,ырғақта ажыратуға үйрету.Қолданылатын көрнекі құралдар: ойыншық мысық,сүт құятын табақ, мысық пен мысықайдың суреті. 1 Көңілді музыкамен залға кіреді. Музыка әуеніне сай шеңбер бойымен жүгіріп қимылдар жасайды.Балаларға ойыншық мысықты көрсетіп -«Тікірейіп құлағы, менен бұрын тұрады, Бойын жазып керіліп, беті,қолын жуады» деп әндете мысықтың қимылын көрсетіп қайталату. 2. Музыка тыңдау Ал енді сендер ән тыңдаңдар. «Балапан» әні. Сөзі: Ж.Смақов.Балалар бізге қазір «Мысық пен мысықай» ойыны : Мысық пен мысықай дауыстарын салған балаларды мадақтау. «Көңілді ырғақ» биін таныс би қимылдарымен билету. 09.35-09.50 2-ші кіші тобы: «Айгөлек» Мақсаты:сюжетті рольді ойындарға қатысуға қабілеттерін әрі қарай дамыту 1. «Көңілді би» Ө. Байділдаев музыкасы ойналып балаларды көңілді қарсы алу.Зал ортасындағы қоңыраулар ілінген кішкентай шыршаны көрсету: -Міне біздің шыршамыз қандай әдемі!Қоңыраулар жылтырап сәнге бөледі.,-деп балаларға қоңырауларды тарату. -Қоңырауды алайық, Сыңғырлатып қағайық. Қоңырауларды қозғап ойнап көрсету, қимылдарды қайталату. 2. «Қоңыраулар биі» Н.Марченко. ойналып 1- бөлімінде қоңырауларды сыңғырлата жүгіреді,2- бөлімінде шеңбер бойымен тұрып, әуен ырғағымен қоңырауды сыңғырлатады.Би соңында: -Біз жасыл шыршаға жақын келейік, қоңырауды шыршаға сәндеп ілейік ,- деп қоңырауларды шыршаға ілгізу. Көңілді әуен ойналып ортаға ойыншық тиін келеді. - Сәлеметсіздер ме ,балалар, мен қоңыраудың дауысын естіп, асығып келдім. -балалар, бізге қонаққа келген бұл қандай жануар, танисыңдар ма? Тиін: Балалар, мен көңілді әуен әлемінен келдім, сендерге өзім туралы ән айтып берейін. «Ақ тиін» Ә.Бейсеуов. Н.Жанаев. әні орындалады. -балалар ақ тиіннің әні әдемі екен , рахмет айтайық. Тиін: -Мен, секіре аламын. Кім бірге секіреді?,- деп балаларды ортаға шақырады. -Енді ақ тиінді көңілді биге шақырып, бірге билейік. «Көңілді би» Ө.Байділдә.Балаларға өз еріктерінше қозғалып, билеуге мүмкіндік жасау. Тиін: - Мен еңбекті сүйемін, Жаңғағымды үйемін,-деп балаларды жаңғақ жинауға шақыру. «Кім епті?» ойыны ұйымдастырылады. 10.55-11.20 м.д тобы «Балдырған» Мақсаты: Музыкадағы бейнелердің дауысын тану, ажырата білу, қимыл-қозғалысын бейнелей білу қабілеттерін дамыту.Төрт түлікке деген қамқорлығын қалыптастыру. Түйе-байлық, жылқы міністік, сиыр-ақтық, қой-мырзалық. Жылқы-малдың патшасы, Түйе-малдың қасқасы. Жаңылтпаш:Ақ тай ақ па? Қара тай ақ па? Қай тай лақтай, Қай лақ тайлақтай. 1. Ән тыңдау: «Керуен» К.Дүйсекеев.Үнтаспа. «Күшігім» С.Тұрғынбеков. -Керуен деген не? -Алыс жолға шыққанда, жүктерді тасу үшін көп түйе, жылқы малынан керуен құрып жүрген. -Ән қандай көңіл-күйде жазылған? 2.Ән айту: «Төлдер» Б.Ғизатов. -Қошақан қандай малдың төлі? -Құлыншақ қай малдың төлі? -Сендерге қай малдың төлі көбірек ұнайды? Әуенді қимыл-қозғалыс: «Боталардың желісі» Б.Құсайынов Балаларды музыка әуеніне сәйкес боталар және басқа да төлдер қимылын дәл бере білуге, орындауға талпындыру. |
09.15-09.35 2-ші кіші тобы: «Бүлдіршін Мақсаты:сюжетті рольді ойындарға қатысуға қабілеттерін әрі қарай дамыту 1. «Көңілді би» Ө. Байділдаев музыкасы ойналып балаларды көңілді қарсы алу.Зал ортасындағы қоңыраулар ілінген кішкентай шыршаны көрсету: -Міне біздің шыршамыз қандай әдемі!Қоңыраулар жылтырап сәнге бөледі.,-деп балаларға қоңырауларды тарату. -Қоңырауды алайық, Сыңғырлатып қағайық. Қоңырауларды қозғап ойнап көрсету, қимылдарды қайталату. 2. «Қоңыраулар биі» Н.Марченко. ойналып 1- бөлімінде қоңырауларды сыңғырлата жүгіреді,2- бөлімінде шеңбер бойымен тұрып, әуен ырғағымен қоңырауды сыңғырлатады.Би соңында: -Біз жасыл шыршаға жақын келейік, қоңырауды шыршаға сәндеп ілейік ,- деп қоңырауларды шыршаға ілгізу. Көңілді әуен ойналып ортаға ойыншық тиін келеді. - Сәлеметсіздер ме ,балалар, мен қоңыраудың дауысын естіп, асығып келдім. -балалар, бізге қонаққа келген бұл қандай жануар, танисыңдар ма? Тиін: Балалар, мен көңілді әуен әлемінен келдім, сендерге өзім туралы ән айтып берейін. «Ақ тиін» Ә.Бейсеуов. Н.Жанаев. әні орындалады. -балалар ақ тиіннің әні әдемі екен , рахмет айтайық. Тиін: -Мен, секіре аламын. Кім бірге секіреді?,- деп балаларды ортаға шақырады. -Енді ақ тиінді көңілді биге шақырып, бірге билейік. «Көңілді би» Ө.Байділдә.Балаларға өз еріктерінше қозғалып, билеуге мүмкіндік жасау. Тиін: - Мен еңбекті сүйемін, Жаңғағымды үйемін,-деп балаларды жаңғақ жинауға шақыру. «Кім епті?» ойыны ұйымдастырылады. 09.35-09.55 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» Мақсаты муз. шығарманы сипатына қарай ажырауға , нәзік сабырлы айтуға үйрету. 1. Балалар залға көңілді музыкамен кіреді. Сәлемдесу жаттығуын айтады. Шеңбер бойымен жұптасып жүріп өз орындарына келіп тұрады. Ал балалар,балалар. Саяхатқа шығайық. Ормандағы аңдарға, көлікке мініп барайық. «Саяхат» С.Мұхамеджанов.шығармасын тыңдай жүріп саяхатқа орманға барады. 2. Музыка тыңдау: Балаларды отырғызып «Вальс» шығармасын тыңдату. 3. Ән айту: «Отан-ортақ үйіміз» Д.Ботбаев. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Би: «Қосарланып билеу» Татар ұлттық музыкасына билеу. Дидактикалық ойын «Бұл не?» Аңдар бейнеленген суреттерде төлдерін енелерінің жанына қою, табу. 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: әнді бірқалыпты табиғи дауыспен мәнерлеп айтуға үйрету.. Күй тыңдау арқылы ой-сезіміне әсер етіп,эстетикалық талғампаздығын қалыптастыру. Балаларды марш музыкасымен қарсы алып, марш екпінін сезіне шеңбер бойымен жүру.Амандасу. Ән тыңдап тамаша,әуенге ілесіп.Түрленіп иіліп,билейік жараса! Балаларды қарсы алып , «Сәлемдесу жаттығуын» айтқызу. «Марш», «Полька» ырғақтарын есімізге түсірейік,- деп музыкаларды ауыстыра ойнатып тыңдату. Балалардың өз еріктерімен музыканы тыңдап,ажыратуына,и билеуіне ерік беру. 2. Музыка тыңдау Вивальдидің «Қыс» концертін үнтаспада тыңдату. -Балалар шығарманы сипаттап беріңдер. 3. Ән айту: «Қыс қызығы» әнін орындап тыңдату, үйрету. Қыста қызық ойнаймыз, Суықтан біз қорықпаймыз. Аязда біз тоңбаймыз, Қыс қызығын тойлаймыз. Екі,үш мәрте аәтып жаттықтыру. Шыркөбелек айналып, Би билейміз ырғалып,-деп ұлдарға «Аққалалар» жеңіл ырғақты биін үйрету. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл қимыл «Аққалалар» жеңіл ырғақты биін үйрету. Қыздар: «Ұлпақарлар» биін қайталайды. |
09.15-09.35 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» Мақсаты муз. шығарманы сипатына қарай ажырауға , нәзік сабырлы айтуға үйрету. 1. Балалар залға көңілді музыкамен кіреді. Сәлемдесу жаттығуын айтады. Шеңбер бойымен жұптасып жүріп өз орындарына келіп тұрады. Ал балалар,балалар. Саяхатқа шығайық. Ормандағы аңдарға, көлікке мініп барайық. «Саяхат» С.Мұхамеджанов.шығармасын тыңдай жүріп саяхатқа орманға барады. 2. Музыка тыңдау: Балаларды отырғызып «Вальс» шығармасын тыңдату. 3. Ән айту: «Отан-ортақ үйіміз» Д.Ботбаев. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Би: «Қосарланып билеу» Татар ұлттық музыкасына билеу. Дидактикалық ойын «Бұл не?» Аңдар бейнеленген суреттерде төлдерін енелерінің жанына қою, табу. 09.45-10-15 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: әнді бірқалыпты табиғи дауыспен мәнерлеп айтуға үйрету.. Күй тыңдау арқылы ой-сезіміне әсер етіп,эстетикалық талғампаздығын қалыптастыру. Балаларды марш музыкасымен қарсы алып, марш екпінін сезіне шеңбер бойымен жүру.Амандасу. Ән тыңдап тамаша,әуенге ілесіп.Түрленіп иіліп,билейік жараса! Балаларды қарсы алып , «Сәлемдесу жаттығуын» айтқызу. «Марш», «Полька» ырғақтарын есімізге түсірейік,- деп музыкаларды ауыстыра ойнатып тыңдату. Балалардың өз еріктерімен музыканы тыңдап,ажыратуына,и билеуіне ерік беру. 2. Музыка тыңдау Вивальдидің «Қыс» концертін үнтаспада тыңдату. -Балалар шығарманы сипаттап беріңдер. 3. Ән айту: «Қыс қызығы» әнін орындап тыңдату, үйрету. Қыста қызық ойнаймыз, Суықтан біз қорықпаймыз. Аязда біз тоңбаймыз, Қыс қызығын тойлаймыз. Екі,үш мәрте аәтып жаттықтыру. Шыркөбелек айналып, Би билейміз ырғалып,-деп ұлдарға «Аққалалар» жеңіл ырғақты биін үйрету. 4. Музыкалық-ырғақты қимыл қимыл «Аққалалар» жеңіл ырғақты биін үйрету. Қыздар: «Ұлпақарлар» биін қайталайды. 10.15-10.45 м.д тобы «Балдырған» Мақсаты: Музыкадағы бейнелердің дауысын тану, ажырата білу, қимыл-қозғалысын бейнелей білу қабілеттерін дамыту.Төрт түлікке деген қамқорлығын қалыптастыру. Түйе-байлық, жылқы міністік, сиыр-ақтық, қой-мырзалық. Жылқы-малдың патшасы, Түйе-малдың қасқасы. Жаңылтпаш:Ақ тай ақ па? Қара тай ақ па? Қай тай лақтай, Қай лақ тайлақтай. 1. Ән тыңдау: «Керуен» К.Дүйсекеев.Үнтаспа. «Күшігім» С.Тұрғынбеков. -Керуен деген не? -Алыс жолға шыққанда, жүктерді тасу үшін көп түйе, жылқы малынан керуен құрып жүрген. -Ән қандай көңіл-күйде жазылған? 2.Ән айту: «Төлдер» Б.Ғизатов. -Қошақан қандай малдың төлі? -Құлыншақ қай малдың төлі? -Сендерге қай малдың төлі көбірек ұнайды? Әуенді қимыл-қозғалыс: «Боталардың желісі» Б.Құсайынов Балаларды музыка әуеніне сәйкес боталар және басқа да төлдер қимылын дәл бере білуге, орындауға талпындыру. |
|
шағым қалдыра аласыз













