Музыка жетекшісінің балаларды тәрбиелеу және оқу қызметі жоспарының циклограммасы.
2017-2018 оқу жылы
Айы: Қараша 4-ші апта
|
Тақырыбы «Дені саудың жаны сау» Апталық тақырыбы: «Жаса мәңгі ана тілім» |
|||
|
08.00-08.10 Бөлме ауасын желдету. Таңғы жаттығуға дайындық. 08.20-08.45 Таңғы жаттығуға музыкалық сүйемелдеумен жүргізу. 09.00-09.10 Бөлмені желдету. Музыка оқу қызметіне дайындық. |
|||
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
09.15-09.35 1-ші кіші тобы «Айналайын» Мақсаты: Ырғақты сезіне білуге,ән тыңдауға баулу,әуен ырғағымен қимыл қозғалыс жасау дағдыларын қалыптастыру,көңіл күй сезімін ояту 1 Көңілді әуен ырғағымен балаларды қарсы алу. -Сәлеметсіңдер ме балалар! Бүгін біз орманға саяхатқа барамыз. «марш» музыкасы ойналып балалар екеуден қол ұстасып шеңбер айнала жүреді. 2. Музыка тыңдау Ал енді сендер ән тыңдаңдар. «Сұр қоян» әні Ән екінші рет орындалғанда балаларды қоянмен бірге билету. Мәтінге сай қимылдарды көрсетіп қайталату. 09.35-09.50 2-ші кіші тобы: «Айгөлек» Мақсаты Дыбыс әуезділігін қалыптастыру. Аспаптардың дыбысталу тембірін айыру. Әнді орындауға баулу.
1. Балаларды Қ.Қуатбаевтың «Бөбектер биі» әуенімен қарсы алу, балалардың жеңіл,көңілді,жылдам ырғақпен жүруін қадағалау. -Сәлем, сәлем,балақай! Ән айтамыз, би билейміз, алақай! 2. Музыка тыңдау узыка тыңдау: Танец маленьких утят 3. Ән айту . Балапан әні 4.Музыкалық-ырғақты қимыл:«Шөжелерім»би қимылдарын үйрету. 10.55-11.20 м.д тобы «Балдырған» Мақсаты: Музыканың екпінін, ырғағын түсіне білуге жаттықтыру.Ана тіліне деген мақтаныш,құрмет сезімдерін қалыптастыру. 1. Жетекші балаларды «Қазақстан» әнімен кіргізеді.Амандасады.Зал бойымен қатарлса жүріп, қолдарына екі жалаушадан алып үш қатарға тұрып, жетекшінің көрсетуімен кішкентай,үлкен шеңбер жасап үйренеді. Босқа қарап тұрмаймыз, Ән айтамыз жырлаймыз, Жалаушаны көгілдір, Оңды,солды бұлғаймыз. «Марш» (А.Затаевич) шығармасына «Жалаушамен жаттығуды» орындайды. 2. Музыка тыңдау «Ана тілін сүйеміз» 3. Ән айту «Ана тілін сүйемін» 4. Музыкалық-ырғақты қимыл Қазақ вальсі» (Л. Хамиди)үнтаспа. Муз-дид.ойын «Біздің ойын» Ойын ережесін тыңдап, көңілді ойнау.. . |
09.15-09.35 2-ші кіші тобы: «Бүлдіршін» Мақсаты Дыбыс әуезділігін қалыптастыру. Аспаптардың дыбысталу тембірін айыру. Әнді орындауға баулу.
1. Балаларды Қ.Қуатбаевтың «Бөбектер биі» әуенімен қарсы алу, балалардың жеңіл,көңілді,жылдам ырғақпен жүруін қадағалау. -Сәлем, сәлем,балақай! Ән айтамыз, би билейміз, алақай! 2. Музыка тыңдау узыка тыңдау: Танец маленьких утят 3. Ән айту . Балапан әні 4.Музыкалық-ырғақты қимыл:«Шөжелерім»би қимылдарын үйрету. 09.35-09.55 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» Мақсаты: Музыканы тыңдап , музыканың көңілді көңілсіз ,жуан жіңішке түрлерін ажырата білуге баулу. 1 Балаларды қуыршақ театырына шақыру. Көңілді музыкамен қарсы алу. -Балалар бүгін бізге қонаққа Ақтөс пен Марғау келіпті. Олар бір-бірімен келіспей таласып жатыр ау сірә. -Марғау-«мияу-мияу мен айтамын». -Ақтөс- «әуп-әуп мен айтамын» Балалар дауыстарын естіп тұрсыңдар ма Мысық Марғау қалай дыбыстайды ,ал Ақтөс ше? 3. Ән айту««Кел билейік» Б.Байқадамов,М.Әлімбаев. –Бүгінгі үйренетін әніміз де биге байланысты. Бұл әнде баланың билемей отырған досын биге шақыратыны жайлы айтылады. ) 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Әуенді – ырғақты қимыл«Шапалақ», «Секіру», «Жұптасу» қимылдарын жасату. 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: әннің динамикалық реңін жеткізіп орындауға үйрету Лирикалық шығарманы қабылдап сезіну,сипаттай білуге баулу. 1. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алып, амандасу. Күзгі суретті бейнелейтін суреттер ,жапырақтармен зал ішін безендіру. – Ай жапырақ,сары алтын, Айналамның бәрі алтын, Қуандырып біздерді Сары алтын күз келді. -Балалар , күз мезгілі сендерге ұнай ма? Бәріміз күзгі баққа серуенге барайық. «Марш» ойналып ,балаларды шеңбер бойымен жүргізу. 2. Музыка тыңдау«Күлдіргіштер». 3. Ән айту«Аңдардың айтысы» әнін мәтінімен қосыла айтып үйрену 4. Музыкалық-ырғақты қимыл қимыл - Би «Қасқырмен қояндар» Би қимылдарын әуенді ырғақпен үйлестіре жасауды жалғастыру. |
09.15-09.35 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» әуенді соңына дейін Мақсаты: Музыканы тыңдап , музыканың көңілді көңілсіз ,жуан жіңішке түрлерін ажырата білуге баулу. 1 Балаларды қуыршақ театырына шақыру. Көңілді музыкамен қарсы алу. -Балалар бүгін бізге қонаққа Ақтөс пен Марғау келіпті. Олар бір-бірімен келіспей таласып жатыр ау сірә. -Марғау-«мияу-мияу мен айтамын». -Ақтөс- «әуп-әуп мен айтамын» Балалар дауыстарын естіп тұрсыңдар ма Мысық Марғау қалай дыбыстайды ,ал Ақтөс ше? 3. Ән айту««Кел билейік» Б.Байқадамов,М.Әлімбаев. –Бүгінгі үйренетін әніміз де биге байланысты. Бұл әнде баланың билемей отырған досын биге шақыратыны жайлы айтылады. ) 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Әуенді – ырғақты қимыл«Шапалақ», «Секіру», «Жұптасу» қимылдарын жасату. 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: әннің динамикалық реңін жеткізіп орындауға үйрету Лирикалық шығарманы қабылдап сезіну,сипаттай білуге баулу. 1. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алып, амандасу. Күзгі суретті бейнелейтін суреттер ,жапырақтармен зал ішін безендіру. – Ай жапырақ,сары алтын, Айналамның бәрі алтын, Қуандырып біздерді Сары алтын күз келді. -Балалар , күз мезгілі сендерге ұнай ма? Бәріміз күзгі баққа серуенге барайық. «Марш» ойналып ,балаларды шеңбер бойымен жүргізу. 2. Музыка тыңдау«Күлдіргіштер». 3. Ән айту«Аңдардың айтысы» әнін мәтінімен қосыла айтып үйрену 4. Музыкалық-ырғақты қимыл қимыл - Би «Қасқырмен қояндар» Би қимылдарын әуенді ырғақпен үйлестіре жасауды жалғастыру. 10.55-11.20 «Балдырған» Мақсаты: Музыканың екпінін, ырғағын түсіне білуге жаттықтыру.Ана тіліне деген мақтаныш,құрмет сезімдерін қалыптастыру. 1. Жетекші балаларды «Қазақстан» әнімен кіргізеді.Амандасады.Зал бойымен қатарлса жүріп, қолдарына екі жалаушадан алып үш қатарға тұрып, жетекшінің көрсетуімен кішкентай,үлкен шеңбер жасап үйренеді. Босқа қарап тұрмаймыз, Ән айтамыз жырлаймыз, Жалаушаны көгілдір, Оңды,солды бұлғаймыз. «Марш» (А.Затаевич) шығармасына «Жалаушамен жаттығуды» орындайды. 2. Музыка тыңдау «Ана тілін сүйеміз» 3. Ән айту «Ана тілін сүйемін» 4. Музыкалық-ырғақты қимыл Қазақ вальсі» (Л. Хамиди)үнтаспа. Муз-дид.ойын «Біздің ойын» Ойын ережесін тыңдап, көңілді ойнау.. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
апталық циклограмма
апталық циклограмма
Музыка жетекшісінің балаларды тәрбиелеу және оқу қызметі жоспарының циклограммасы.
2017-2018 оқу жылы
Айы: Қараша 4-ші апта
|
Тақырыбы «Дені саудың жаны сау» Апталық тақырыбы: «Жаса мәңгі ана тілім» |
|||
|
08.00-08.10 Бөлме ауасын желдету. Таңғы жаттығуға дайындық. 08.20-08.45 Таңғы жаттығуға музыкалық сүйемелдеумен жүргізу. 09.00-09.10 Бөлмені желдету. Музыка оқу қызметіне дайындық. |
|||
|
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|
09.15-09.35 1-ші кіші тобы «Айналайын» Мақсаты: Ырғақты сезіне білуге,ән тыңдауға баулу,әуен ырғағымен қимыл қозғалыс жасау дағдыларын қалыптастыру,көңіл күй сезімін ояту 1 Көңілді әуен ырғағымен балаларды қарсы алу. -Сәлеметсіңдер ме балалар! Бүгін біз орманға саяхатқа барамыз. «марш» музыкасы ойналып балалар екеуден қол ұстасып шеңбер айнала жүреді. 2. Музыка тыңдау Ал енді сендер ән тыңдаңдар. «Сұр қоян» әні Ән екінші рет орындалғанда балаларды қоянмен бірге билету. Мәтінге сай қимылдарды көрсетіп қайталату. 09.35-09.50 2-ші кіші тобы: «Айгөлек» Мақсаты Дыбыс әуезділігін қалыптастыру. Аспаптардың дыбысталу тембірін айыру. Әнді орындауға баулу.
1. Балаларды Қ.Қуатбаевтың «Бөбектер биі» әуенімен қарсы алу, балалардың жеңіл,көңілді,жылдам ырғақпен жүруін қадағалау. -Сәлем, сәлем,балақай! Ән айтамыз, би билейміз, алақай! 2. Музыка тыңдау узыка тыңдау: Танец маленьких утят 3. Ән айту . Балапан әні 4.Музыкалық-ырғақты қимыл:«Шөжелерім»би қимылдарын үйрету. 10.55-11.20 м.д тобы «Балдырған» Мақсаты: Музыканың екпінін, ырғағын түсіне білуге жаттықтыру.Ана тіліне деген мақтаныш,құрмет сезімдерін қалыптастыру. 1. Жетекші балаларды «Қазақстан» әнімен кіргізеді.Амандасады.Зал бойымен қатарлса жүріп, қолдарына екі жалаушадан алып үш қатарға тұрып, жетекшінің көрсетуімен кішкентай,үлкен шеңбер жасап үйренеді. Босқа қарап тұрмаймыз, Ән айтамыз жырлаймыз, Жалаушаны көгілдір, Оңды,солды бұлғаймыз. «Марш» (А.Затаевич) шығармасына «Жалаушамен жаттығуды» орындайды. 2. Музыка тыңдау «Ана тілін сүйеміз» 3. Ән айту «Ана тілін сүйемін» 4. Музыкалық-ырғақты қимыл Қазақ вальсі» (Л. Хамиди)үнтаспа. Муз-дид.ойын «Біздің ойын» Ойын ережесін тыңдап, көңілді ойнау.. . |
09.15-09.35 2-ші кіші тобы: «Бүлдіршін» Мақсаты Дыбыс әуезділігін қалыптастыру. Аспаптардың дыбысталу тембірін айыру. Әнді орындауға баулу.
1. Балаларды Қ.Қуатбаевтың «Бөбектер биі» әуенімен қарсы алу, балалардың жеңіл,көңілді,жылдам ырғақпен жүруін қадағалау. -Сәлем, сәлем,балақай! Ән айтамыз, би билейміз, алақай! 2. Музыка тыңдау узыка тыңдау: Танец маленьких утят 3. Ән айту . Балапан әні 4.Музыкалық-ырғақты қимыл:«Шөжелерім»би қимылдарын үйрету. 09.35-09.55 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» Мақсаты: Музыканы тыңдап , музыканың көңілді көңілсіз ,жуан жіңішке түрлерін ажырата білуге баулу. 1 Балаларды қуыршақ театырына шақыру. Көңілді музыкамен қарсы алу. -Балалар бүгін бізге қонаққа Ақтөс пен Марғау келіпті. Олар бір-бірімен келіспей таласып жатыр ау сірә. -Марғау-«мияу-мияу мен айтамын». -Ақтөс- «әуп-әуп мен айтамын» Балалар дауыстарын естіп тұрсыңдар ма Мысық Марғау қалай дыбыстайды ,ал Ақтөс ше? 3. Ән айту««Кел билейік» Б.Байқадамов,М.Әлімбаев. –Бүгінгі үйренетін әніміз де биге байланысты. Бұл әнде баланың билемей отырған досын биге шақыратыны жайлы айтылады. ) 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Әуенді – ырғақты қимыл«Шапалақ», «Секіру», «Жұптасу» қимылдарын жасату. 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: әннің динамикалық реңін жеткізіп орындауға үйрету Лирикалық шығарманы қабылдап сезіну,сипаттай білуге баулу. 1. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алып, амандасу. Күзгі суретті бейнелейтін суреттер ,жапырақтармен зал ішін безендіру. – Ай жапырақ,сары алтын, Айналамның бәрі алтын, Қуандырып біздерді Сары алтын күз келді. -Балалар , күз мезгілі сендерге ұнай ма? Бәріміз күзгі баққа серуенге барайық. «Марш» ойналып ,балаларды шеңбер бойымен жүргізу. 2. Музыка тыңдау«Күлдіргіштер». 3. Ән айту«Аңдардың айтысы» әнін мәтінімен қосыла айтып үйрену 4. Музыкалық-ырғақты қимыл қимыл - Би «Қасқырмен қояндар» Би қимылдарын әуенді ырғақпен үйлестіре жасауды жалғастыру. |
09.15-09.35 Ортаңғы тобы: «Күншуақ» әуенді соңына дейін Мақсаты: Музыканы тыңдап , музыканың көңілді көңілсіз ,жуан жіңішке түрлерін ажырата білуге баулу. 1 Балаларды қуыршақ театырына шақыру. Көңілді музыкамен қарсы алу. -Балалар бүгін бізге қонаққа Ақтөс пен Марғау келіпті. Олар бір-бірімен келіспей таласып жатыр ау сірә. -Марғау-«мияу-мияу мен айтамын». -Ақтөс- «әуп-әуп мен айтамын» Балалар дауыстарын естіп тұрсыңдар ма Мысық Марғау қалай дыбыстайды ,ал Ақтөс ше? 3. Ән айту««Кел билейік» Б.Байқадамов,М.Әлімбаев. –Бүгінгі үйренетін әніміз де биге байланысты. Бұл әнде баланың билемей отырған досын биге шақыратыны жайлы айтылады. ) 4. Музыкалық-ырғақты қимыл: Әуенді – ырғақты қимыл«Шапалақ», «Секіру», «Жұптасу» қимылдарын жасату. 10.15-10-45 ересек тобы: «Балауса» Мақсаты: әннің динамикалық реңін жеткізіп орындауға үйрету Лирикалық шығарманы қабылдап сезіну,сипаттай білуге баулу. 1. Балаларды көңілді музыкамен қарсы алып, амандасу. Күзгі суретті бейнелейтін суреттер ,жапырақтармен зал ішін безендіру. – Ай жапырақ,сары алтын, Айналамның бәрі алтын, Қуандырып біздерді Сары алтын күз келді. -Балалар , күз мезгілі сендерге ұнай ма? Бәріміз күзгі баққа серуенге барайық. «Марш» ойналып ,балаларды шеңбер бойымен жүргізу. 2. Музыка тыңдау«Күлдіргіштер». 3. Ән айту«Аңдардың айтысы» әнін мәтінімен қосыла айтып үйрену 4. Музыкалық-ырғақты қимыл қимыл - Би «Қасқырмен қояндар» Би қимылдарын әуенді ырғақпен үйлестіре жасауды жалғастыру. 10.55-11.20 «Балдырған» Мақсаты: Музыканың екпінін, ырғағын түсіне білуге жаттықтыру.Ана тіліне деген мақтаныш,құрмет сезімдерін қалыптастыру. 1. Жетекші балаларды «Қазақстан» әнімен кіргізеді.Амандасады.Зал бойымен қатарлса жүріп, қолдарына екі жалаушадан алып үш қатарға тұрып, жетекшінің көрсетуімен кішкентай,үлкен шеңбер жасап үйренеді. Босқа қарап тұрмаймыз, Ән айтамыз жырлаймыз, Жалаушаны көгілдір, Оңды,солды бұлғаймыз. «Марш» (А.Затаевич) шығармасына «Жалаушамен жаттығуды» орындайды. 2. Музыка тыңдау «Ана тілін сүйеміз» 3. Ән айту «Ана тілін сүйемін» 4. Музыкалық-ырғақты қимыл Қазақ вальсі» (Л. Хамиди)үнтаспа. Муз-дид.ойын «Біздің ойын» Ойын ережесін тыңдап, көңілді ойнау.. |
|
шағым қалдыра аласыз













