Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
апталық жоспар мектепалды даярлық тобы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» «Келісемін
Мектеп директоры: Директордың ОӘІЖО:
Ғ.С.Байгелова Н.Б.Оразалина
________ 2018 ж. _________ 2018 ж.
ЦИКЛОГРАММА
0 «А» мектепалды даярлық тобы
Екінші апта (15 – 19 қаңтар, 2018 жыл)
Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Тақырыпша: «Жануарлар әлемі»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі 15 қаңтар |
Сейсенбі 16 қаңтар |
Сәрсенбі 17 қаңтар |
Бейсенбі 18 қаңтар |
Жұма 19 қаңтар |
Қабылдау кезеңі |
12.30 – 13.00 |
Тәрбиешінің балаларды қабылдауы. Тәрбиешінің балалармен қарым – қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым – қатынас және көтеріңкі көңіл – күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||
Шаттық шеңбері. Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
13.00 – 15.10 |
Біздің күлкіміз көңілді, Жеткізсін жылу мен шаттықты. Бөліскен жақсы ғой өмірде Қуаныш, мейірім, бақытты! |
Армысың, Әлем! Армысың, Жарық Күн! Армысың, абзал Адам! Армысың, менің досым! |
Біз әдепті баламыз, Айтқан тілді аламыз. Нанға кетсе анамыз. Жалғыз үйде қаламыз. |
Арайлы таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайды даламыз, Жайнай берсін қадамыз. |
Тамшы, тамшы, тамшылар, Көгерді ағаш, тал шынар. Тамшылар өнетін, Тамаша гүлдер бар шығар. |
Мектепалды даярлық сыныбының сабақ кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
13.00 – 15.10 |
1. Сөйлеуді дамыту. Мен білімді баламын. 2. Сауат ашу. Мектеп асханасында. 3. Сурет салу. Мектебім – отбасым. 4. Музыка. Ардақты ұстазым. |
1. Аппликация. Жапырақтардан композиция жасау. 2. ҚМҰҚ. Сурет салып үйренемін. «Нешеу?» және «Реті бойынша нешінші?» екенін анықтаймын. 3. Русский язык. 4. Дене шынықтыру Екі-екіден қол ұстасып жүгіру. |
1. ҚМҰҚ. Менің оқу құралдарым. 11-ден 20-ға дейінгі сандар. 2. Сауат ашу. Мектепке жол. 3. Экология негіздері. Табиғатта өзін-өзі ұстай білу ережесі. 4. Дене шынықтыру. Аяқтың ұшымен жүгіру.. |
1. Драма. Мектепте не үйренемін? 2. Ағылшын тілі. 3. Мүсіндеу. Қарасаң көзің тоймайды, «Қыз Жібек» қандай тамаша! |
1. Жаратылыстану. Өсімдіктің өсуі үшін не қажет? 2. Өзін-өзі тану 3. Русский язык. 4. Музыка Ардақты ұстазым. 5. ҚМҚН. Дене бітімі дегеніміз не? |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы |
13.00 – 13.25 |
Білім саласының мазмұны: Коммуникация Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Мен білімді баламын. Мақсаты: Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер Көптілділік: кітап – книга - t Күтілетін нәтиже: сөздер Кіріспе бөлім. (сұрақтар қою арқылы) Негізгі бөлім. Дидактикалық ойын: «» Сергіту сәті: Са Әліппе-дәптермен жұмыс: 1. 2. 3.Ө Қорытынды бөлім. Бекіту сұрақтары: - а -н -қ Балаларды марапаттау. Жұлдызшалар сыйлау арқылы Рефлексия. Қарындаш түсін бояу арқылы: Түсінбедім Толық түсінбедім Түсіндім |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Аппликация. Тақырыбы: Мектеп ауласында. Мақсаты: мектеп туралы әңгімелеу. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, мектеп макеті Көптілділік: мектеп– школа - ap Күтілетін нәтиже: қатты қағаздан мектеп макетін жасай алады. Кіріспе бөлім. «Мектеп» сөзіне түсінік беру. Проблемалық сұрақ: -Аула дегеніміз не? -Мектеп ауласы не үшін қажет? Негізгі бөлім. Мектеп макетін жасау жолдары туралы бастапқы түсінік. Дид/қ ойын: «Аулада» Қауіпсіздік ережесі. Саусақ жаттығуы: Қол Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -Кімге өз жұмысы ұнады? -Нені істей алмадың? -Кімнің жұмысы саған ұнады? Балаларды марапаттау. Смайликтер арқылы бағалау. Р ефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Таным Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: ҚМҰҚ. Тақырыбы: Айналамдағы сандарды санаймын. 10-ға дейінгі реттік санау. Мақсаты: 1-ден 10-ға дейін реттік санауды үйрету. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, сандар жинағы Күтілетін нәтиже: сандардың орналасуын ретімен айта алады. Кіріспе бөлім. Ынталандыру: «Кім жылдам?» ойыны Негізгі бөлім. Жаңалық ашу. Әліппе-дәптермен жұмыс. (тапсырмаларды ретімен орындату) Сергіту сәті: Жаңаны қолдану. Дид/қ ойын: «» Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -нешеге дейін санай білесіңдер?. -реттік санап бере аласыңдар ма? -ал кері санауды ше? Балаларды марапаттау. Жұлдызшалар арқылы бағалау. Рефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Коммуникация Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Көркем әдебиет. Тақырыбы: Оқу құралдары хикаясы. Мақсаты: оқу құралдарымен таныстыру. Көптілділік: мамандық – профессия - profession Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, пазлдар Кіріспе бөлім. Жұмбақтар жасыру. Суретпен жұмыс. Негізгі бөлім. Әліппе-дәптермен жұмыс. Саусақ жаттығуы: Т. Әліппе-дәптермен жұмыс. Мақал: «Е» Қорытынды бөлім. Дид/қ ойын: «М» Сұрақтар: -Б? -Қ? Балаларды марапаттау. Ж арқылы бағалау. Р ефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Таным Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Жаратылыстану. Тақырыбы: Өсімдіктің өсуі үшін не қажет? Мақсаты: табиғатқа сүйіспеншілікке үйрету. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер Кіріспе бөлім. (сұрақ) Негізгі бөлім. (ойын түрлері) Сергіту сәті: ана Қорытынды бөлім. (бекіту ойыны, сұрақтар) |
13.35 – 14.00 |
Білім саласының мазмұны: Коммуникация Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сауат ашу. Тақырыбы: Мектеп асханасында Мақсаты: мектептен не үйренетіндері туралы әңгімелеу. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер Көптілділік: р – зн – to Күтілетін нәтиже: суреттің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады. Кіріспе бөлім. Ойын: «Ж» Негізгі бөлім. 1.Тақырып бойынша жұмыс 2.Әліппе-дәптермен жұмыс Сергіту сәті: Те 3.Тапсырмалар орындату. Қорытынды бөлім. Сұрақ-жауап: -Қ? -О? Балаларды марапаттау. Смайликтер арқылы бағалау. Р ефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Таным Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: ҚМҰҚ. Тақырыбы: «Нешеу?» және «Реті бойынша нешінші?» екенін анықтаймын. Мақсаты: 1-ден 10-ға дейін реттік санауды үйрету. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, 1-ден 10-ға дейінгі сандар жиыны. Кіріспе бөлім. Дид/қ ойын: «Қ» Негізгі бөлім. Дид/қ ойын: «І» Жаңалық ашу. Әліппе-дәптермен жұмыс. №2 тапсырма: жұптық жұмыс. №3 тапсырма: практикалық жұмыс. Сурет бойынша жұмыс. Сергіту сәті: оо Қорытынды бөлім. Дид/қ ойын: «М» Балаларды марапаттау. Жұлдызшалар арқылы бағалау. Р ефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Қатынас Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сауат ашу. Тақырыбы: Мен мектепке не апарамын? Мақсаты: мектепке апаратын оқу құралын таныстыру. Көрнекілігі: табиғи және жасанды материалдар, суреттер, үлгілер Көптілділік: ба – де – children. Күтілетін нәтиже: мектепке қажетті оқу құралын жасай біледі. Кіріспе бөлім. Та. Негізгі бөлім. Дид/қ ойын: «М» Сергіту сәті: оо Әліппе-дәптермен жұмыс. Тәжірибелік жұмыс: (та) Қорытынды бөлім. Ойын: «» Суретпен жұмыс. Балаларды марапаттау. Жүрекшелер беру арқылы бағалау. Р ефлексия. |
|
|
|
14.10 – 14.35 |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сурет салу. Тақырыбы: Жұлдызгүл – мектеп гүлі. Мақсаты: жұлдызгүл суретін салуға үйрету. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, түрлі суреттер Көптілділік: гүл – цветы – line Кіріспе бөлім. Гүлдер әлеміне саяхатқа шығу. Жұмбақтар жасыру. Негізгі бөлім. Дид/қ ойын: «Кім жылдам?» Әліппе-альбоммен жұмыс. Қауіпсіз жұмыс техникасы. Сергіту сәті: Сурет салу талабы, Шабыттандырар баланы! Ашып альбом-дәптерді, Бастаймыз сурет салуды. Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -Біз қайда саяхатқа бардық? -Қандай гүлдің түрлерін білесің? -Сенің бүгінгі көңіл-күйің қандай? Балаларды марапаттау. Гүлдер беру арқылы бағалау. Рефлексия. С абақ қызықты болса – көк түске, түсініксіз болса – сары түске, ұнамаса – қызыл түске бояйды. |
Область образования: Коммуникация Вид занятия: Русский язык. Тема: Я – это кто? Цель: произносить и различать звуки в словах и фразах. Предполагаемый результат: внимательно слушать и реагировать на речь взрослого. Организационный момент. Игра: «К» Игра: «Уз» Основная часть. Работа в азбуке-тетради. №1. Кт? №2. «Кто» Дид/я игра: «Какое имя лишнее?» Физкультминутка: Ж Работа с карточками. (по Итоговая часть. Нарисуй. Вопросы. Оценивание. Сма. Рефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Әлеумет Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Экология негіздері Тақырыбы: Менің отбасым Мақсаты: отбасы мүшелерімен таныстыру. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, АКТ Күтілетін нәтиже: отбасы мүшелерін біледі. Көптілділік: отбасы – семья – famyli Кіріспе бөлім. Әр баланың өз отбасы туралы әңгімелесу. Негізгі бөлім. Таспадан сөздер тыңдату. Әліппе-дәптермен жұмыс. 1-тапсырма: бірінші суретте кімдер бейнеленген. Қол сергітуі: «Кел, санайық» Ойын: «Үнсіздік» 2-тапсырма: жеті атасын айтқызу. Дид/қ ойын: «Жылы лебіз» 3-тапсырма: отбасы мүшелерінің суретін ретімен орналастыру. Қорытынды бөлім. 4-тапсырма: мақалдың мағынасын түсіндіру. Дид/қ ойын: «Отбасы мүшелерін ата». Балаларды марапаттау. Смайликтер арқылы бағалау. Р ефлексия. Қызыл – түсінбедім Сары – дұрыс түсінбеу Жасыл – түсіндім |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Мүсіндеу. Тақырыбы: Түлкі мен ешкі. Мақсаты: ермексаздан жасалатын бейнелермен таныстыру. Көрнекілігі: үлгі ермексаздан жасалған, суреттер Көптілділік: түлкі – лиса – a fox; ешкі – коза – goat. Кіріспе бөлім. Ертегі оқып беру. Жұмбақ жасыру. Миға шабуыл. «Түлкі мен ешкі» ертегісінің суреті. Негізгі бөлім. Әліппе-альбоммен жұмыс. «Жануарлармен танысу» Мүсіндеу алгоритмін түсіндіру және көрсету. Саусақ жаттығуы: «Саусақтарға қонаққа барғанда» Дид/қ ойын: «Болады–болмайды» Қорытынды бөлім. Шығармашылық жұмыс. «Түлкі мен ешкі» ертегісін сахыналау. Балаларды марапаттау. Көрме ұйымдастыру. Смайликтер арқылы бағалау. Р ефлексия. Қызыл – түсінбедім Сары – дұрыс түсінбеу Жасыл – түсіндім |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Музыка. Тақырыбы: Астанаға саяхат. Мақсаты: Есту қабілетіне сүйеніп ән салу. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, ДВД диск Көптілділік: ұстаз – учитель – teacher. Кіріспе бөлім. «Сәлем!» әнін орындаймыз. Негізгі бөлім. Мимикалық жаттығу: «Көңілді және мұңды» Әліппе-дәптермен жұмыс. 1. Сұрақтарға жауар береді. 2. «Қамажай» биіне билету. Сергіту сәті: Ақырын жүріп, анық бас, Еңбегің кетпес далаға. Ұстаздық еткен жалықпас Үйретуден балаға. Дауыс жаттығуы: «Әуе шары» Ән айтып үйрену: «Мұғалім» әні. Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -Ұстаз деген кім? -Дыбыс қандай болады? -Ән сендерге ұнады ма? Р ефлексия.
Сабақ ұнаса, кілтті – көк түске, ал ұнамаса – қызыл түске бояңдар. |
|
|
14.45 – 15.10 |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Музыка. Тақырыбы: Ардақты ұстазым. Мақсаты: Есту қабілетіне сүйеніп ән салу. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, ДВД диск Көптілділік: ұстаз – учитель – teacher. Кіріспе бөлім. «Сәлем!» әнін орындаймыз. Негізгі бөлім. Мимикалық жаттығу: «Көңілді және мұңды» Әліппе-дәптермен жұмыс. 1. Сұрақтарға жауар береді. 2. «Қамажай» биіне билету. Сергіту сәті: Ақырын жүріп, анық бас, Еңбегің кетпес далаға. Ұстаздық еткен жалықпас Үйретуден балаға. Дауыс жаттығуы: «Әуе шары» Ән айтып үйрену: «Мұғалім» әні. Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -Ұстаз деген кім? -Дыбыс қандай болады? -Ән сендерге ұнады ма? Р ефлексия.
Сабақ ұнаса, кілтті – көк түске, ал ұнамаса – қызыл түске бояңдар. |
Білім саласының мазмұны: Денсаулық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Дене шынықтыру. Тақырыбы: 2 – 3 тізбек жасап жүгіру. Мақсаты: 2-3 қатарға сапқа тұрып, жүгіруге үйрету. Күтілетін нәтиже: 2 – 3 тізбек жасап жүгіре біледі. Кіріспе бөлім. Ойын жаттығуы: «Өз орныңды тап!» Негізгі бөлім. 2 – 3 тізбек жасауды үйрету. Тізбектей жүгіруді меңгертемін. Сергіту сәті: Доп. Қимыл ойыны: «Кім жылдам?» Қорытынды бөлім. Ойын: «» Сұрақтар: -Қандай ойын түрлерімен таныстық? -Бүгін не үйрендіңдер? |
Білім саласының мазмұны: Денсаулық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Дене шынықтыру. Тақырыбы: Допты бір-біріне лақтыру. Мақсаты: доппен ойнау әдістерін үйрету. Күтілетін нәтиже: допты бір-біріне лақтыра біледі. Кіріспе бөлім. Ойын жаттығуы: «Танысу» Негізгі бөлім. Баяу қарқынмен 2 минут жүгіру. Тыныс алу жаттығулары. Шеңбер бойын тұрғызып, допты бір-біріне лақтыруға үйретемін. Сергіту сәті: Орман, тауға, шыңға біз Қыдыруға барамыз. Әрқашан дос біргеміз Ажырамас іргеміз. Қимыл-қозғалыс ойыны: «Көңілді доп» Қорытынды бөлім. Ойын: «Лақтыр да, тосып ал!» |
|
Білім саласының мазмұны: Денсаулық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Дене шынықтыру. Тақырыбы: Орнында тұрып екі аяқпен секіру. Мақсаты: секірудің әдіс-тәсілдерін үйрету. Көрнекілігі: секіртпелер, суреттер Кіріспе бөлім. (сұрақ) Негізгі бөлім. (ойын түрлері) Сергіту сәті: ана Қорытынды бөлім. (бекіту ойыны, сұрақтар) |