Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі9 қазан | Сейсенбі 10 қазан | Сәрсенбі 11 қазан | Бейсенбі 12 қазан | Жұма13 қазан |
Қабылдау кезеңі | 12.30 – 13.00 | Тәрбиешінің балаларды қабылдауы.Тәрбиешінің балалармен қарым – қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым – қатынас және көтеріңкі көңіл – күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру.Жағымды жағдай орнату. | ||||
Шаттық шеңбері.Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 13.00 – 15.30 | Армысың, Әлем!Армысың, Жарық Күн!Армысың, абзал Адам!Армысың, менің досым! | Сәлеметсіің бе, оң қол!Сәлеметсіің бе, сол қол!Сәлеметсіің бе, достым!Сәлеметсіің бе, тәрбиешім!Сәлем, сәлем шаттық шеңбері!Қол ұстасып тұрғанда,Біз шаттық шеңберін құрамыз. | Күн нұрындай көңілім,Даламдай кең пейілім.Жүрегім толы мейірім,Бәріне ортақ шуағым,Қайырымды боламын! | Амансың ба, Алтын Күн!Амансң ба, Жер Ана!Амансың ба, достарым,Сендерді көрсем қуанам. | Ұға білсең мені сен,Бақытыммен бөлісем!Жүрек сөзін жалғаймын,Бәрін саған арнаймын! |
Мектепалды даярлық сыныбының сабақ кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 13.00 – 15.30 | 1. Сөйлеуді дамыту.Қысқы орман.2. Сауат ашу.Табиғат – менің өз үйім.3. Сурет салу.Жаңа жылдық керемет.4. Музыка.Мәңгі жасыл шыршалар. | 1. Аппликация.Әнші суықторғай.2. ҚМҰҚ.Фермада. Заттың салмағын анықтаймын.3. Русский язык. 4. Дене шынықтыруАяқты алға көтере жүру. | 1. ҚМҰҚ.Табиғат сыйы. Заттарды салмағы бойынша салыстырамын.2. Сауат ашу.Жолың болсын, жолаушы!3. Экология негіздері.Су – өмірдің нәрі.4. Дене шынықтыру.Бағытты өзгерте жұптаса жүгіру. | 1. Драма.Гастрольдік сапарға шығу.2. Ағылшын тілі.3. Жаратылыстану.Жансыз табиғатқа не жатады?4. Мүсіндеу.Бұйра қошақан. | 1. МузыкаМәңгі жасыл шыршалар.2. Өзін-өзі тану 3. ҚМҚН.Қауіпсіздік мектебі.Мен үйдемін.3. Русский язык. |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы | 13.00 – 13.30 | Білім саласының мазмұны: КоммуникацияҰйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сөйлеуді дамыту.Тақырыбы: Қысқы орман.Мақсаты: ақпаратты сызба, сурет, белгілер қолдану арқылы жеткізе білуге үйрету.Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттерКөптілділік: шырша – ёлка – conifer treeКүтілетін нәтиже: сурет бойынша әңгіме құрастыра алады.Кіріспе бөлім.Қысқы орманға саяхатқа барамыз.(сұрақтар қою)Негізгі бөлім.Әліппе-дәптермен жұмыс: 1. Суретпен жұмыс.Дидактикалық ойын:«Не артық?»Сергіту сәті:Аяққа шаңғы ілеміз,Қолға таяқ аламыз.Оңға қарап, солға қарап,Бір, екі, үш – жүйткиміз.2. Сөйлемнің жалғасын тап.3. Сөйлемді аяқта...Ойын:«Қай сөз түсіп қалды?»Тіл ұстарту жаттығуы:Шік-шік-шік – кіп-кішкентай күшік.Шік-шік-шік – бұл әдемі үйшік.Қорытынды бөлім.4. Суретпен жұмыс.Ойын: «Ненің ізі?»Бекіту сұрақтары:- біз қайда саяхат жасадық?- қысқы орман ұнады ма?- орманнан не көрдіңдер?-орманда қандай ағаштар өседі?Балаларды марапаттау.Жұлдызшалар сыйлау арқылыРефлексия. | Білім саласының мазмұны: ШығармашылықҰйымдастырылған іс-әрекет түрі: Аппликация.Тақырыбы: Әнші суықторғай.Мақсаты: суықторғай туралы әңгімелеу.Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, суықторғай бейнесіКөптілділік: суықторғай – снегирь – bulfinch.Күтілетін нәтиже: қайшыны дұрыс ұстап, еркін пайдалана алады. Кіріспе бөлім.«Суықторғай» сөзіне түсінік беру.Тақпақ:Қызыл кеуде құстарым,Жапырақтай шуладың.Ағаш толы қызыл гүл,Нан қиқымын жинап жүр.Негізгі бөлім.Суықторғайды жасау жолдары туралы бастапқы түсінік.Дид/қ ойын:«Не артық?»Қауіпсіздік ережесі.Саусақ жаттығуы:Құстар үй жанына ұшып келді,Құстар жем салғышқа отырды.Тойғанша жем шоқиды.Бас шұлғып, алғыс айтты.Жұмыстың орындалу технологиясы.Қорытынды бөлім.Сұрақтар:-Кімге өз жұмысы ұнады?-Суықторғайды неден жасадың?-Кімнің жұмысы саған ұнады?Балаларды марапаттау.Құстың суреті арқылы бағалау.Рефлексия.«Қар кесегі» Қар кесегін бір-біріне беріп, қолынан не келетіндігін айтады. | Білім саласының мазмұны: ТанымҰйымдастырылған іс-әрекет түрі: ҚМҰҚ.Тақырыбы: табиғат сыйы. Заттарды салмағы бойынша салыстырамын.Мақсаты: салмақ бірліктерін үйрету.Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, сандар жинағыКүтілетін нәтиже: сандардың орналасуын ретімен айта алады.Кіріспе бөлім.Ынталандыру:«Кім жылдам?» ойыныНегізгі бөлім.Жаңалық ашу.Әліппе-дәптермен жұмыс.(тапсырмаларды ретімен орындату)Сергіту сәті: Жаңаны қолдану.Дид/қ ойын:«»Қорытынды бөлім.Сұрақтар:-нешеге дейін санай білесіңдер?.-реттік санап бере аласыңдар ма?-ал кері санауды ше?Балаларды марапаттау.Жұлдызшалар арқылы бағалау.Рефлексия. | Білім саласының мазмұны: КоммуникацияҰйымдастырылған іс-әрекет түрі: Драма.Тақырыбы: Гастрольдік сапарға шығу.Мақсаты: оқу құралдарымен таныстыру.Көптілділік: мамандық – профессия - professionКөрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, пазлдарКіріспе бөлім.Жұмбақтар жасыру.Суретпен жұмыс.Негізгі бөлім.Әліппе-дәптермен жұмыс.Саусақ жаттығуы:Т.Әліппе-дәптермен жұмыс.Мақал:«Е»Қорытынды бөлім.Дид/қ ойын:«М»Сұрақтар:-Б?-Қ?Балаларды марапаттау.Ж арқылы бағалау.Рефлексия. | Білім саласының мазмұны: ШығармашылықҰйымдастырылған іс-әрекет түрі: Музыка.Тақырыбы: Мәңгі жасыл шыршалар.Мақсаты: Ұрмалы музыкалық аспаптармен таныстыру.Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, ДВД дискКөптілділік: шырша – ёлка – conifer tree.Кіріспе бөлім.«Шырша» әнін орындаймыз.Негізгі бөлім.Мимикалық жаттығу:«Көңілді және мұңды»Әліппе-дәптермен жұмыс.1. Сұрақтарға жауап береді.2. «Конькишілер вальсі» биіне билету.Сергіту сәті:Тамаша! Тамаша!Шыршамыз тұр жараса,Басында әсем жұлдызыКөз Дауыс жаттығуы:«Аққу»Ән айтып үйрену:«Шырша жыры» әні.Қорытынды бөлім.Сұрақтар: |
13.35 – 14.00 | Білім саласының мазмұны: КоммуникацияҰйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сауат ашу.Тақырыбы: Табиғат – менің өз үйімМақсаты: Ү дыбысымен таныстыру.Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, әріптер кассасыКөптілділік: табиғат – природаКүтілетін нәтиже: Ү дыбысы – жіңішке, дауысты дыбыс екенін біледі.Кіріспе бөлім.Ойын: «Кімнің үйі?»Негізгі бөлім.Әліппе-дәптермен жұмыс.1.Суретпен жұмыс2.Ормандағы дауыстарды ажырат.3.Ү дыбысымен таныстыру.Сергіту сәті:Тербеледі ағаштар,Алдымнан жел еседі.Кіп-кішкентай ағаштарҮп-үлкен боп өседі.Тіл ұстарту жаттығуы:Ү – ешкім де қолдан жасамай,Қос біткен айыр, ашамай.4. Ермексаздан Ү әрпін мүсіндеп жасайды.Қорытынды бөлім.5. Ү дыбысынан басталатын сөздер тауып айтады.Сұрақ-жауап:-Біз бүгін қандай әріппен таныстық?-Орманда нелер бар екен?-Қанадй әсер алдыңдар?Балаларды марапаттау.Смайликтер арқылы бағалау.Рефлексия. Қызыл – түсінбедімСары – дұрыс түсінбеуЖасыл – түсіндім | Білім саласының мазмұны: ТанымҰйымдастырылған іс-әрекет түрі: ҚМҰҚ.Тақырыбы: Фермада. Заттың салмағын анықтаймын.Мақсаты: салмақ өлшем бірліктерімен таныстыру.Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, 1-ден 10-ға дейінгі сандар жиыны. Кіріспе бөлім.Дид/қ ойын: «Қ»Негізгі бөлім.Дид/қ ойын:«І»Жаңалық ашу.Әліппе-дәптермен жұмыс.№2 тапсырма: жұптық жұмыс.№3 тапсырма:практикалық жұмыс.Сурет бойынша жұмыс.Сергіту сәті:ооҚорытынды бөлім.Дид/қ ойы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |