Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
апталық жоспар мектепалды даярлық тобы қаңтар айы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп директоры: Директордың ОӘІЖО:
Ғ.С.Байгелова Н.Б.Оразалина
________ 2018 ж. _________ 2018 ж.
ЦИКЛОГРАММА
0 «Ә» мектепалды даярлық тобы
Бірінші апта (8 – 12 қаңтар, 2018 жыл)
Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Тақырыпша: «Ғажайып қыс. Айналамыздағы өсімдіктер»
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі 9 қазан |
Сейсенбі 10 қазан |
Сәрсенбі 11 қазан |
Бейсенбі 12 қазан |
Жұма 13 қазан |
Қабылдау кезеңі |
12.30 – 13.00 |
Тәрбиешінің балаларды қабылдауы. Тәрбиешінің балалармен қарым – қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым – қатынас және көтеріңкі көңіл – күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||
Шаттық шеңбері. Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
13.00 – 15.30 |
Армысың, Әлем! Армысың, Жарық Күн! Армысың, абзал Адам! Армысың, менің досым! |
Сәлеметсіің бе, оң қол! Сәлеметсіің бе, сол қол! Сәлеметсіің бе, достым! Сәлеметсіің бе, тәрбиешім! Сәлем, сәлем шаттық шеңбері! Қол ұстасып тұрғанда, Біз шаттық шеңберін құрамыз. |
Күн нұрындай көңілім, Даламдай кең пейілім. Жүрегім толы мейірім, Бәріне ортақ шуағым, Қайырымды боламын! |
Амансың ба, Алтын Күн! Амансң ба, Жер Ана! Амансың ба, достарым, Сендерді көрсем қуанам. |
Ұға білсең мені сен, Бақытыммен бөлісем! Жүрек сөзін жалғаймын, Бәрін саған арнаймын! |
Мектепалды даярлық сыныбының сабақ кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі |
13.00 – 15.30 |
1. Сөйлеуді дамыту. Қысқы орман. 2. Сауат ашу. Табиғат – менің өз үйім. 3. Сурет салу. Жаңа жылдық керемет. 4. Музыка. Мәңгі жасыл шыршалар. |
1. Аппликация. Әнші суықторғай. 2. ҚМҰҚ. Фермада. Заттың салмағын анықтаймын. 3. Русский язык. 4. Дене шынықтыру Аяқты алға көтере жүру. |
1. ҚМҰҚ. Табиғат сыйы. Заттарды салмағы бойынша салыстырамын. 2. Сауат ашу. Жолың болсын, жолаушы! 3. Экология негіздері. Су – өмірдің нәрі. 4. Дене шынықтыру. Бағытты өзгерте жұптаса жүгіру. |
1. Драма. Гастрольдік сапарға шығу. 2. Ағылшын тілі. 3. Жаратылыстану. Жансыз табиғатқа не жатады? 4. Мүсіндеу. Бұйра қошақан. |
1. Музыка Мәңгі жасыл шыршалар. 2. Өзін-өзі тану 3. ҚМҚН. Қауіпсіздік мектебі. Мен үйдемін. 3. Русский язык. |
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы |
13.00 – 13.30 |
Білім саласының мазмұны: Коммуникация Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: Қысқы орман. Мақсаты: ақпаратты сызба, сурет, белгілер қолдану арқылы жеткізе білуге үйрету. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер Көптілділік: шырша – ёлка – conifer tree Күтілетін нәтиже: сурет бойынша әңгіме құрастыра алады. Кіріспе бөлім. Қысқы орманға саяхатқа барамыз. (сұрақтар қою) Негізгі бөлім. Әліппе-дәптермен жұмыс: 1. Суретпен жұмыс. Дидактикалық ойын: «Не артық?» Сергіту сәті: Аяққа шаңғы ілеміз, Қолға таяқ аламыз. Оңға қарап, солға қарап, Бір, екі, үш – жүйткиміз. 2. Сөйлемнің жалғасын тап. 3. Сөйлемді аяқта... Ойын: «Қай сөз түсіп қалды?» Тіл ұстарту жаттығуы: Шік-шік-шік – кіп-кішкентай күшік. Шік-шік-шік – бұл әдемі үйшік. Қорытынды бөлім. 4. Суретпен жұмыс. Ойын: «Ненің ізі?» Бекіту сұрақтары: - біз қайда саяхат жасадық? - қысқы орман ұнады ма? - орманнан не көрдіңдер? -орманда қандай ағаштар өседі? Балаларды марапаттау. Жұлдызшалар сыйлау арқылы Р ефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Аппликация. Тақырыбы: Әнші суықторғай. Мақсаты: суықторғай туралы әңгімелеу. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, суықторғай бейнесі Көптілділік: суықторғай – снегирь – bulfinch. Күтілетін нәтиже: қайшыны дұрыс ұстап, еркін пайдалана алады. Кіріспе бөлім. «Суықторғай» сөзіне түсінік беру. Тақпақ: Қызыл кеуде құстарым, Жапырақтай шуладың. Ағаш толы қызыл гүл, Нан қиқымын жинап жүр. Негізгі бөлім. Суықторғайды жасау жолдары туралы бастапқы түсінік. Дид/қ ойын: «Не артық?» Қауіпсіздік ережесі. Саусақ жаттығуы: Құстар үй жанына ұшып келді, Құстар жем салғышқа отырды. Тойғанша жем шоқиды. Бас шұлғып, алғыс айтты. Жұмыстың орындалу технологиясы. Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -Кімге өз жұмысы ұнады? -Суықторғайды неден жасадың? -Кімнің жұмысы саған ұнады? Балаларды марапаттау. Құстың суреті арқылы бағалау. Рефлексия. «Қар кесегі» Қар кесегін бір-біріне беріп, қолынан не келетіндігін айтады. |
Білім саласының мазмұны: Таным Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: ҚМҰҚ. Тақырыбы: табиғат сыйы. Заттарды салмағы бойынша салыстырамын. Мақсаты: салмақ бірліктерін үйрету. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, сандар жинағы Күтілетін нәтиже: сандардың орналасуын ретімен айта алады. Кіріспе бөлім. Ынталандыру: «Кім жылдам?» ойыны Негізгі бөлім. Жаңалық ашу. Әліппе-дәптермен жұмыс. (тапсырмаларды ретімен орындату) Сергіту сәті: Жаңаны қолдану. Дид/қ ойын: «» Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -нешеге дейін санай білесіңдер?. -реттік санап бере аласыңдар ма? -ал кері санауды ше? Балаларды марапаттау. Жұлдызшалар арқылы бағалау. Рефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Коммуникация Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Драма. Тақырыбы: Гастрольдік сапарға шығу. Мақсаты: оқу құралдарымен таныстыру. Көптілділік: мамандық – профессия - profession Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, пазлдар Кіріспе бөлім. Жұмбақтар жасыру. Суретпен жұмыс. Негізгі бөлім. Әліппе-дәптермен жұмыс. Саусақ жаттығуы: Т. Әліппе-дәптермен жұмыс. Мақал: «Е» Қорытынды бөлім. Дид/қ ойын: «М» Сұрақтар: -Б? -Қ? Балаларды марапаттау. Ж арқылы бағалау. Р ефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Музыка. Тақырыбы: Мәңгі жасыл шыршалар. Мақсаты: Ұрмалы музыкалық аспаптармен таныстыру. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, ДВД диск Көптілділік: шырша – ёлка – conifer tree. Кіріспе бөлім. «Шырша» әнін орындаймыз. Негізгі бөлім. Мимикалық жаттығу: «Көңілді және мұңды» Әліппе-дәптермен жұмыс. 1. Сұрақтарға жауап береді. 2. «Конькишілер вальсі» биіне билету. Сергіту сәті: Тамаша! Тамаша! Шыршамыз тұр жараса, Басында әсем жұлдызы Көз Дауыс жаттығуы: «Аққу» Ән айтып үйрену: «Шырша жыры» әні. Қорытынды бөлім. Сұрақтар: |
13.35 – 14.00 |
Білім саласының мазмұны: Коммуникация Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сауат ашу. Тақырыбы: Табиғат – менің өз үйім Мақсаты: Ү дыбысымен таныстыру. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, әріптер кассасы Көптілділік: табиғат – природа Күтілетін нәтиже: Ү дыбысы – жіңішке, дауысты дыбыс екенін біледі. Кіріспе бөлім. Ойын: «Кімнің үйі?» Негізгі бөлім. Әліппе-дәптермен жұмыс. 1.Суретпен жұмыс 2.Ормандағы дауыстарды ажырат. 3.Ү дыбысымен таныстыру. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар Үп-үлкен боп өседі. Тіл ұстарту жаттығуы: Ү – ешкім де қолдан жасамай, Қос біткен айыр, ашамай. 4. Ермексаздан Ү әрпін мүсіндеп жасайды. Қорытынды бөлім. 5. Ү дыбысынан басталатын сөздер тауып айтады. Сұрақ-жауап: -Біз бүгін қандай әріппен таныстық? -Орманда нелер бар екен? -Қанадй әсер алдыңдар? Балаларды марапаттау. Смайликтер арқылы бағалау. Рефлексия. Қ ызыл – түсінбедім Сары – дұрыс түсінбеу Жасыл – түсіндім |
Білім саласының мазмұны: Таным Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: ҚМҰҚ. Тақырыбы: Фермада. Заттың салмағын анықтаймын. Мақсаты: салмақ өлшем бірліктерімен таныстыру. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, 1-ден 10-ға дейінгі сандар жиыны. Кіріспе бөлім. Дид/қ ойын: «Қ» Негізгі бөлім. Дид/қ ойын: «І» Жаңалық ашу. Әліппе-дәптермен жұмыс. №2 тапсырма: жұптық жұмыс. №3 тапсырма: практикалық жұмыс. Сурет бойынша жұмыс. Сергіту сәті: оо Қорытынды бөлім. Дид/қ ойын: «М» Балаларды марапаттау. Жұлдызшалар арқылы бағалау. Рефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Коммуникация Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сауат ашу Тақырыбы: Жолың болсын, жолаушы! Мақсаты: И дыбысымен таныстыру. Көрнекілігі: әріптер кассасы, суреттер, үлгілер Көптілділік: жол – дорога. Күтілетін нәтиже: И дыбысы – жіңішке, дауысты дыбыс екенін біледі. Кіріспе бөлім. Жұмбақтар жасыру. Көлік түрлеріне арналған видеоролик көрсету. Негізгі бөлім. Дид/қ ойын: «Артығын тап!» Әліппе-дәптермен жұмыс. 1 тапсырма: Суретке қарап әңгімелеу. Өлең оқып беру Ж.Смақов «Ат арба» сөзіне түсінік беру, таныстыру. Сергіту сәті: Мен тиінмін, тиінмін, Қысқа жылы киіндім. Қоймам толы жаңғаққа, Іші жылы үйімнің. 3 тапсырма: И дыбысымен таныстыру. 4 тапсырма: Санағыш таяқшалардан и әрпін жасайды. Қорытынды бөлім. Ойын: «Жоқ әріпті тап!» Балаларды марапаттау. Жүрекшелер беру арқылы бағалау. Р ефлексия. |
|
|
|
14.10 – 14.35 |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Сурет салу. Тақырыбы: Жаңа жылдық керемет. Мақсаты: шырша әшекейлерінің суретін салуға үйрету. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, түрлі суреттер, шырша әшекейлері Көптілділік: Жаңа жыл – Новый год – New Year. Кіріспе бөлім. Шырша әшекейлері бар қорапты шығару. Майшаммен таныстыру. Жұмбақтар жасыру. Негізгі бөлім. Дид/қ ойын: «Сиқырлы таяқша» Әліппе-альбоммен жұмыс. Қауіпсіз жұмыс техникасы. Сергіту сәті: Сурет салу талабы, Шабыттандырар баланы! Ашып альбом-дәптерді, Бастаймыз сурет салуды. Жұмысты орындау технологиясы: Балаларды 3 топқа бөлу. 1-топ: гуашьпен салады; 2-топ: акварельмен бояйды; 3-топ: түсті қарындаштармен салып, бояйды. Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -Біз нені безендірдік? -Қалай безендірдік? -Немен безендіруге болмайды? Балаларды марапаттау. Қарлар беру арқылы бағалау. Рефлексия.
Сабақ қызықты болса – көк түске, түсініксіз болса – сары түске, ұнамаса – қызыл түске бояйды. |
Область образования: Коммуникация Вид занятия: Русский язык. Тема: Я – это кто? Цель: произносить и различать звуки в словах и фразах. Предполагаемый результат: внимательно слушать и реагировать на речь взрослого. Организационный момент. Игра: «К» Игра: «Уз» Основная часть. Работа в азбуке-тетради. №1. Кт? №2. «Кто» Дид/я игра: «Какое имя лишнее?» Физкультминутка: Ж Работа с карточками. (по Итоговая часть. Нарисуй. Вопросы. Оценивание. Сма. Рефлексия. |
Білім саласының мазмұны: Әлеумет Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Қоршаған ортамен танысу. Тақырыбы: Менің отбасым Мақсаты: отбасы мүшелерімен таныстыру. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, АКТ Күтілетін нәтиже: отбасы мүшелерін біледі. Көптілділік: отбасы – семья – famyli Кіріспе бөлім. Әр баланың өз отбасы туралы әңгімелесу. Негізгі бөлім. Таспадан сөздер тыңдату. Әліппе-дәптермен жұмыс. 1-тапсырма: бірінші суретте кімдер бейнеленген. Қол сергітуі: «Кел, санайық» Ойын: «Үнсіздік» 2-тапсырма: жеті атасын айтқызу. Дид/қ ойын: «Жылы лебіз» 3-тапсырма: отбасы мүшелерінің суретін ретімен орналастыру. Қорытынды бөлім. 4-тапсырма: мақалдың мағынасын түсіндіру. Дид/қ ойын: «Отбасы мүшелерін ата». Балаларды марапаттау. Смайликтер арқылы бағалау. Р ефлексия. Қызыл – түсінбедім Сары – дұрыс түсінбеу Жасыл – түсіндім |
Білім саласының мазмұны: Таным Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Жаратылыстану. Тақырыбы: Жансыз табиғатқа не жатады? Мақсаты: табиғатқа сүйіспеншілікке үйрету. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер Кіріспе бөлім. Жұмбақтар жасыру. (суреттерін ілу) «Табиғат» видеоролигін көрсету. Негізгі бөлім. Тәжірибе жасау: 1. «Жанды табиғат пен жансыз табиғатты» салыстыру 2. «Су сұйық, ал құм сусымалы»(ойын түрлері) Сергіту сәті: Ана 3. «Құм суда ериді ме?» Топқа бөлу. 1 топ: «Су» 2 топ: «Тау» 3 топ: «Топырақ» Әліппе-дәптермен жұмыс. 1-2 тапсырмалар. Суреттермен жұмыс. Пазлдар құрастырту. Қорытынды бөлім. Дид/қ ойын: «Артығын тап!» «Кластер» әдісі Венн диаграммасы. Сұрақ-жауап әдісі. Балаларды марапаттау. Күн суреті арқылы Рефлексия. Теңізде жүзген кеменің желкенін бояу Ұнаса – көк түске Ұнамаса – қызыл түске |
|
|
|
14.45 – 15.10 |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Музыка. Тақырыбы: Мәңгі жасыл шыршалар. Мақсаты: Ұрмалы музыкалық аспаптармен таныстыру. Көрнекілігі: үлестірме материалдар, суреттер, ДВД диск Көптілділік: шырша – ёлка – conifer tree. Кіріспе бөлім. «Шырша» әнін орындаймыз. Негізгі бөлім. Мимикалық жаттығу: «Көңілді және мұңды» Әліппе-дәптермен жұмыс. 1. Сұрақтарға жауап береді. 2. «Конькишілер вальсі» биіне билету. Сергіту сәті: Тамаша! Тамаша! Шыршамыз тұр жараса, Басында әсем жұлдызы Көз тоймайды қараса. Дауыс жаттығуы: «Аққу» Ән айтып үйрену: «Шырша жыры» әні. Қорытынды бөлім. Сұрақтар: -Қыста қандай мерекелер бар? -Шырша қайда өседі? -Шыршаны қалай безендіреміз? -Ән сендерге ұнады ма? Рефлексия.
Сабақ ұнаса, шыршаны – жасыл түске, ал ұнамаса – сары түске бояңдар. |
Білім саласының мазмұны: Денсаулық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Дене шынықтыру. Тақырыбы: 2 – 3 тізбек жасап жүгіру. Мақсаты: 2-3 қатарға сапқа тұрып, жүгіруге үйрету. Күтілетін нәтиже: 2 – 3 тізбек жасап жүгіре біледі. Кіріспе бөлім. Ойын жаттығуы: «Өз орныңды тап!» Негізгі бөлім. 2 – 3 тізбек жасауды үйрету. Тізбектей жүгіруді меңгертемін. Сергіту сәті: Доп. Қимыл ойыны: «Кім жылдам?» Қорытынды бөлім. Ойын: «» Сұрақтар: -Қандай ойын түрлерімен таныстық? -Бүгін не үйрендіңдер? |
Білім саласының мазмұны: Денсаулық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Дене шынықтыру. Тақырыбы: Допты бір-біріне лақтыру. Мақсаты: доппен ойнау әдістерін үйрету. Күтілетін нәтиже: допты бір-біріне лақтыра біледі. Кіріспе бөлім. Ойын жаттығуы: «Танысу» Негізгі бөлім. Баяу қарқынмен 2 минут жүгіру. Тыныс алу жаттығулары. Шеңбер бойын тұрғызып, допты бір-біріне лақтыруға үйретемін. Сергіту сәті: Орман, тауға, шыңға біз Қыдыруға барамыз. Әрқашан дос біргеміз Ажырамас іргеміз. Қимыл-қозғалыс ойыны: «Көңілді доп» Қорытынды бөлім. Ойын: «Лақтыр да, тосып ал!» |
Білім саласының мазмұны: Шығармашылық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Мүсіндеу. Тақырыбы: Түлкі мен ешкі. Мақсаты: ермексаздан жасалатын бейнелермен таныстыру. Көрнекілігі: үлгі ермексаздан жасалған, суреттер Көптілділік: түлкі – лиса – a fox; ешкі – коза – goat. Кіріспе бөлім. Ертегі оқып беру. Жұмбақ жасыру. Миға шабуыл. «Түлкі мен ешкі» ертегісінің суреті. Негізгі бөлім. Әліппе-альбоммен жұмыс. «Жануарлармен танысу» Мүсіндеу алгоритмін түсіндіру және көрсету. Саусақ жаттығуы: «Саусақтарға қонаққа барғанда» Дид/қ ойын: «Болады–болмайды» Қорытынды бөлім. Шығармашылық жұмыс. «Түлкі мен ешкі» ертегісін сахыналау. Балаларды марапаттау. Көрме ұйымдастыру. Смайликтер арқылы бағалау. Р ефлексия. Қызыл – түсінбедім Сары – дұрыс түсінбеу Жасыл – түсіндім |
Білім саласының мазмұны: Денсаулық Ұйымдастырылған іс-әрекет түрі: Дене шынықтыру. Тақырыбы: Орнында тұрып екі аяқпен секіру. Мақсаты: секірудің әдіс-тәсілдерін үйрету. Көрнекілігі: секіртпелер, суреттер Кіріспе бөлім. (сұрақ) Негізгі бөлім. (ойын түрлері) Сергіту сәті: ана Қорытынды бөлім. (бекіту ойыны, сұрақтар) |