"Ақ бидай " ертегісі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ақ бидай " ертегісі.

Материал туралы қысқаша түсінік
театрландырылған қойылымдар арқылы тілін дамытады; сөздік қорларын байытады; ауызша сөйлегенде дыбыстарды анық айтады; кейіпкерлердің іс-әрекеттері мен дауыс ырғақтарын сәйкестендіре дұрыс сөйлейді.
Материалдың қысқаша нұсқасы


ТАҚЫРЫБЫ: Ақ бидай (сахналау).

Ортақ тақырып: Менің айналамды не қоршап тұр?

Мектеп / МҰ:



Күні:

Педагогтің аты-жөні: Тлепова А.З



Сынып / топ:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:



Сабақтың оқу мақсаттары

0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу.

0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту.

0.1.2.4 Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану.

0.1.2.1 Эмоциялық күйді анықтау және беру.

0.2.1.1 Командаға немесе музыкалық белгіге сәйкес әрекет ету.

0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлану (сахнада, ойластырып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу.

0.3.1.4 . Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу.

0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығармала р негізінде кейіпкерлерді ң бейнелерін жасау.



Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер:

ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттейді;

дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айтады, сыбырлап және қатты айтады; кеңістікте бағдарланады (ойластырып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалады; командаға немесе музыкалық белгіге сәйкес әрекет етеді.



Көпшілік тәрбиеленушілер:

түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолданады; басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түседі.



Кейбір тәрбиеленушілер: ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығармалар негізінде ке йіпкерлердің бейнесін жа сайды.



Тілдік мақсат

Тәрбиенушілер:

театрландырылған қойылымдар арқылы тілін дамытады; сөздік қорларын байытады;

ауызша сөйлегенде дыбыстарды анық айтады; кейіпкерлердің іс-әрекеттері мен дауыс ырғақтарын сәйкестендіре дұрыс сөйлейді. Көптілділік:

бидай – пшеница – wheat

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: каумалап, алқымға алып, найза.

Сабақта диалог/хатта қолданылатын тіл:

Пікір алмасу сұрақтары.

Театр басқа өнер түрлерінен несімен ерекшеленеді?

Саған ертегідегі қай кейіпкерді сомдаған ұнайды?



Өткен сабақтардан алған білім

Ауызша сөйлегенде дыбыстарды анық айту. Кейіпкерлердің іс-әрекеттері мен дауыс ырғақтарын сәйкестендіру. Театр түрлері, олардың ерекшеліктері.



Жоспар



Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар



І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату. 0-2 минут

(Ұ) Педагог тәрбиеленушілерді шаттық шеңберіне жинайды. Бір-бірімен сәлемдесуді ұсынады. Тәрбиеленушілер кезекпен ортаға шығып, сәлемдеседі. Сәлемдескен балаға бұрылып қарап, қол соғады. Бала сөзді мақұлдағандай



II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3-5 минут

болып, басын жай ғана изейді.

  • Бүгін бізді Айсұлу мен Қуаныш «Театр әлемі» байқауына шақырды. Ол үшін бізге дайындалу керек.

  • Актёрдің дауыс ырғағы қандай болу керек?

Жаттығу жасайық.

( Ұ) Тіл ұстарту жаттығуы :

Бала балараны қуалады, Балара баланы қуалады.

( Қатты, сыбырлап айтады ).

  • Актёрлер тек қана дауыс ырғағын келтіріп қоймайды.

Ым-ишара арқылы кейіпкерлердің образын бейнелейді.

  • Бүгін сендермен актёр болуды үйренуді жалғастырамыз. Сендерге нені көрсет десем, соны бет-әлпеттеріңді қозғалту арқылы бейнелейсіңдер.

  1. Қабақтарыңды түйіп, ашулы адамның кейпін көрсетіңдер.

  2. Қатты қорқу қажет. Қасқырдан қорыққан қоян сияқты немесе ұядан құлап түскен балапан сияқты, иттен қорыққан бала сияқты.

  3. Жылап тұрған баланы көрсету.

  4. Күлімсіреп тұрған адамды және қатты күліп тұрған адамды көрсету.

  5. Өлең айтып тұрған адамды көрсету.

Жаттығулар



Сабақтың ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс

6-27 минут

(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс.

1-тапсырма. Актёрлік шеберлік дегеніміз не?

Мәнерлі сөйлеу деген не?

2-тапсырма. Өзіңе таныс ертегіні тап. Кейіпкерлерді ата, оларға сипаттама бер. Олардың бейнесін ым-ишарамен көрсет.

Педагог «Ақ бидай» ертегісін ұсынады. Ертегі желісі бойынша салынған суреттерді көрсете отырып мазмұнын баяндайды (Қосымшаны қараңыз).

  • Ертегі сендерге ұнады ма?

  • Қандай кейіпкерлермен таныстық?

  • Ақ бидайдың жағдайы неге нашарлады?

  • Оның өсуіне не кедергі болды?

  • Ақ бидайға кім көмектесті?

  • Ертегі бізді неге үйретеді?

(Ұ) Музыкалық жаттығу.

Музыка әуенімен балалар түрлі қимылдар жасап билейді.

Әуен тоқтағанда бастарын иеді.

(Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс.

(Т, Ж) Суреттерге қарап, бидайдың көңіл күйін ым-ишара арқылы көрсет.

ойын: «Көңіл күйі» (ым-ишара, дауыс ырғағы арқылы көрсету).

  • Қуаңшылық болғанда ақ бидай қалай қысылды? ( Жылау. )

  • Кедергі жасаған өсімдіктерге қалай ренжіді? (Ренжу.)

  • Адамға мұңын қалай жеткізді? ( Мұңаю. ) – Адам көмектескенде қалай қуанды? ( Қуану. ) ( Ө) Әліппе-дәптермен жұмыс.

Бидайға көмекке келген кейіпкердің суретін сал.

Сахналау. Педагог ертегіні сахналауды ұсынады. Педагог сиқырлы қорапшаны көрсетеді. Қорапшаның ішінен жұлдызшалар таңдап алуды ұсынады.

Тәрбиеленушілер алған жұлдызшадағы суреттерге қарап рөлдерге бөлінеді.

Қалған балалар – көрермендер.

Әліппе-дәптер, қарындаштар, түрлі түсті бояулар

Музыка әуені, Полька, вальс, марш, қазақ биінің қимылдары

(«Қамажай», «Қара жорға») Әліппе-дәптер

Әліппе-дәптер Сиқырлы қорапша, сахнаның безендірілуі, билеттер, хабарландыру, күннің макеті, атрибуттар, киімдер





IV. Сабақтың қорытындысы. Рефлексия.

28-30 минут

(Ө, Қ) Қуаныш пен Айсұлу тәрбиеленушілерге өздерінің жұмыстарын бағалауды ұсынады.

  1. Өз жұмысына көңілі толса, көңілді бетперденің суретін бояйды.

  2. Өз жұмысына көңілі толмаса, көңілсіз бетперденің суретін бояйды.

Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2018
2890
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі