4Г сынып
Әдебиеттік
оқу
Мұғалім: Сералықызы
Баян
Сабақтың
тақырыбы: Ақ боран Жекен Жұмаханов
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік Оқушыларды Жекен
Жұмахановтың «Ақ боран»
шығармаларымен таныстыру.
Шығармалардың мазмұны мен
идеясын меңгерту.
Дамытушылық: Оқушыларды
сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге
ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін
дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың
өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, тәрбиелеу. Табиғатты
қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың
жаңа білімді меңгеру сабағы..
Сабақтың түрі: Аралас
сабақ.
Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының
тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,
көрнекілік көрсету арқылы
түсіндіру,жарыс, ойын.
Көрнекілік: Тақырыпқа
байланысты суреттер. Қимақағаздар.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен
тексеру
ІІІ. Жаңа
сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты
бекіту.
Ү. Қорытындылау,
бағалау.
ҮІ. Үйге
тапсырма.
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу
құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасымен
жұмыс:
Оқушылардың білімді белсенді
меңгеруге дайындау кезеңі.
Жаңа сабақ.
Сабақ тақырыбы мен мақсатымен
таныстыру.
О
ҚЫС
ерекшеліктері
қулықпен жұмыс
Қыс белгілері
ҚАР МҰЗ СУЫҚ БОРАН
АЯЗ
Оқулықпен жұмыс
- Мәнерлеп оқып
беру.
- Мазмұнын
түсіндіру.
- Мәтінді оқушыларға тізбектей
оқыту.
Сөздікпен
жұмыс.
Екілене─желдің екпіндей
соғуы
Бүлкек─аттың желіп
жүруі.
Сұрақтар мен тапсырмаларларды
орындау.
1. Әңгімеде жылдың қай мезгілінде
болған оқиға айтылады?
2. Қасым қайда
оқиды?
3. Ол нені есіне
алады?
4. Қыс күнінің құбылмалы екендігі
жөнінде әңгімеде не айтылған?
5. Қасымның боранда адаспауына не
себеп болды деп ойлайсың?
6. Оның табандылығын, ақылдылығын,
білімділігін, жерді жіті танитын байқағыштығын қандай
іс-әрекеттерінен аңғардың?
7. Өзің Қасымның орнында болсаң не
істер едің?
1. Әңгімеден қыстың суретін беретін
тұстарды тауып оқы.
2. Мәтіннен жазушының боранға адамның
қимылын бере суреттеген жолдарды тауып, дауыстап оқы. Мұндай
суреттеуді қалай атайтынын есіңе түсір.
3. Шығармадан Қасымның ішкі ойын
беретін жолдарды тауып оқы.
Сабақты қорыту:
Біз не білдік?
Талқылау.
Үйге тапсырма:
. Әңгімені‚ өлеңді
мәнерлеп оқу. Түсінік айтуға дайындалу.
Оқушы білімі мен белсенділігін
бағалау.