Материалдар / Ақ боран Жекен Жұмаханов
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақ боран Жекен Жұмаханов

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдермен іс тәжірбие алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2019
642
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4Г сынып

Әдебиеттік оқу

Мұғалім: Сералықызы Баян

Сабақтың тақырыбы: Ақ боран Жекен Жұмаханов

Сабақтың мақсаты:

Білімділік Оқушыларды Жекен Жұмахановтың «Ақ боран»

шығармаларымен таныстыру. Шығармалардың мазмұны мен

идеясын меңгерту.

Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушылардың өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, тәрбиелеу. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы..

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,

көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.

Көрнекілік: Тақырыпқа байланысты суреттер. Қимақағаздар.

Жоспар:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.

Ү. Қорытындылау, бағалау.

ҮІ. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу.

ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.

Үй тапсырмасымен жұмыс:

Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.

Жаңа сабақ.

Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

ОShape1

ҚЫС ерекшеліктері


қулықпен жұмыс


Shape2

Қыс белгілері






ҚАР МҰЗ СУЫҚ БОРАН АЯЗ


Оқулықпен жұмыс

- Мәнерлеп оқып беру.

- Мазмұнын түсіндіру.

- Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.

Сөздікпен жұмыс.


Екілене─желдің екпіндей соғуы

Бүлкек─аттың желіп жүруі.


Сұрақтар мен тапсырмаларларды орындау.

1. Әңгімеде жылдың қай мезгілінде болған оқиға айтылады?

2. Қасым қайда оқиды?

3. Ол нені есіне алады?

4. Қыс күнінің құбылмалы екендігі жөнінде әңгімеде не айтылған?

5. Қасымның боранда адаспауына не себеп болды деп ойлайсың?

6. Оның табандылығын, ақылдылығын, білімділігін, жерді жіті танитын байқағыштығын қандай іс-әрекеттерінен аңғардың?

7. Өзің Қасымның орнында болсаң не істер едің?


1. Әңгімеден қыстың суретін беретін тұстарды тауып оқы.

2. Мәтіннен жазушының боранға адамның қимылын бере суреттеген жолдарды тауып, дауыстап оқы. Мұндай суреттеуді қалай атайтынын есіңе түсір.

3. Шығармадан Қасымның ішкі ойын беретін жолдарды тауып оқы.



Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.

Үйге тапсырма: . Әңгімені‚ өлеңді мәнерлеп оқу. Түсінік айтуға дайындалу.

Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!