Ақ боран Жекен Жұмаханов

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақ боран Жекен Жұмаханов

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдермен іс тәжірбие алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

4Г сынып

Әдебиеттік оқу

Мұғалім: Сералықызы Баян

Сабақтың тақырыбы: Ақ боран Жекен Жұмаханов

Сабақтың мақсаты:

Білімділік Оқушыларды Жекен Жұмахановтың «Ақ боран»

шығармаларымен таныстыру. Шығармалардың мазмұны мен

идеясын меңгерту.

Дамытушылық: Оқушыларды сауатты, мәнерлі, әсерлі оқуға баулу. Шығармашылықпен жұмыс істеуге ықпал ету, ойлау шеберлігі мен сөйлеу мәдениетін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушылардың өнерге, білімге деген сүйіспеншілігін арттыру, тәрбиелеу. Табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы..

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Әдіс-тәсілдері: СТО технологиясының тәсілдері, түсіндіру, сұрақ-жауап,

көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс, ойын.

Көрнекілік: Тақырыпқа байланысты суреттер. Қимақағаздар.

Жоспар:

І. Ұйымдастыру кезеңі

ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.

Ү. Қорытындылау, бағалау.

ҮІ. Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу.

ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.

Үй тапсырмасымен жұмыс:

Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.

Жаңа сабақ.

Сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

ОShape1

ҚЫС ерекшеліктері


қулықпен жұмыс


Shape2

Қыс белгілері






ҚАР МҰЗ СУЫҚ БОРАН АЯЗ


Оқулықпен жұмыс

- Мәнерлеп оқып беру.

- Мазмұнын түсіндіру.

- Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.

Сөздікпен жұмыс.


Екілене─желдің екпіндей соғуы

Бүлкек─аттың желіп жүруі.


Сұрақтар мен тапсырмаларларды орындау.

1. Әңгімеде жылдың қай мезгілінде болған оқиға айтылады?

2. Қасым қайда оқиды?

3. Ол нені есіне алады?

4. Қыс күнінің құбылмалы екендігі жөнінде әңгімеде не айтылған?

5. Қасымның боранда адаспауына не себеп болды деп ойлайсың?

6. Оның табандылығын, ақылдылығын, білімділігін, жерді жіті танитын байқағыштығын қандай іс-әрекеттерінен аңғардың?

7. Өзің Қасымның орнында болсаң не істер едің?


1. Әңгімеден қыстың суретін беретін тұстарды тауып оқы.

2. Мәтіннен жазушының боранға адамның қимылын бере суреттеген жолдарды тауып, дауыстап оқы. Мұндай суреттеуді қалай атайтынын есіңе түсір.

3. Шығармадан Қасымның ішкі ойын беретін жолдарды тауып оқы.



Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.

Үйге тапсырма: . Әңгімені‚ өлеңді мәнерлеп оқу. Түсінік айтуға дайындалу.

Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.01.2019
699
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі