Бөлімі : Ұлттық ойын ..
Тақырыбы : Ақ сандық, көк сандық.
1. Ойын арқылы айналаны дұрыс бағдарлау ;
2. Жүгіру әдістерін жетілдіру;
3.Отанын қорғауға ,сапалы білм алуға даяр денісау , шат көңілді ұрпақтар тәрбиелеу :
Сабақтың түрі : (Үйрету – іс - әрекеттерді орындау )
Өтілу орны : Мектеп спорт алаңы :
Өтілу мерзімі : « » мен « » 201 жыл
Қолданылатын құралдар :
Жалаушалар , уақыт өлшеуіш , доптар әр түрлі , ұзындық өлшеуіш құралы ,
қол темірлер (әр салмақтағы) сөре тірегіші , эстафеталық таяқшалар т. б ......
|
Р/с |
САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ |
УАҚЫТ |
НҰСҚАУЛАР |
|
І |
ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ |
-15- мин |
|
|
1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
ІІ 2.1
Ш |
Сапқа тұру ,сынып физ-ң есебі, сәлемдесу , «ҚР Әнұранын» орындау, сабақтың дайындық бөлімінің міндеттерін түсіндіру , жаттығулардың техникалық ерекшеліктері ж/е алдын –ала сақтандыру ережелерімен таныстыру : Бұрылу түрлері : «Оң –ға!» , «Сол –Ға!» «Ай-Лан!» ( 4-5 реттен) - Жүру түрлері : - Жорықтық жүрістен , аяқ ұшы , өкше және ішкі – сыртқы қырларына ауыса , мәнерлеп жүру; - Жүгіру түрлері : Аяқты – аяқ ізіне қойып леспелі қадамдар жасап жылжу жеңіл жүгіру , орта және бар екпінде жүгіру; ЖДЖ ( Жалпы даму жаттығулары) - Бүкіл тұла бойына арналған жаттығулар: 3-4 реттен қайталап жасату ;
НЕГІЗГІ БӨЛІМІ Балалар екі-екіден тұрып, бір-бірімен күштерін салыстыруға үйренеді. Олардың тіл байлығы артып, қоршаған дүние туралы түсініктері жетіле түседі.Күш-қайраты дамып, қимылы сапаланып, жақсарады. Ойыншылар санау арқылы екітекіден бөлініп, ойын алаңында шашырап тұрады. Басқарушының берген белгісінен кейін олар бір-біріне теріс қарап, қарсыласын арқасына көтеріп, алуға тырысады. Кімде-кім қарсыласын бірінші боп көтеріп алса, сол қарсыласын арқасында ұстап тұрып, сұрай бастайды. «Аты жөнің кім?», «Не көрдің, не білдің?», «Қандай кітап оқыдың?», «Қандай тақпақ білесің?», «Менің жұмбағымды шеше аласың ба?», деген сияқты бірнеше сұрақ беріп, оларға жауап алуы қажет. Жауап алғаннан соң барып ол арқасындағы баланы жерге түсіреді. Келесі жолы күш сынаспай-ақ кезекті екінші ойыншыға береді. Ол да бірінші ойыншы сияқты сұрақтарына тез, дұрыс жауап алуға тырысады. Ойын басқарушының қалауы бойынша тоқтатылады. Ойынның соңында басқарушы қарсыласын көпке дейін шаршамай арқасында ұстаған, көп сұрақ қойған «күштілерді» ерекше атап өтеді. Күштері бір-бірімен теңдес балалар өзара жұп құрады. Арқаға көтеру әдісі барлық ойыншы үшін бірдей болуға тиіс. Арқадағы бала аяғын жоғары көтермеуі керек. Сұрақ, жауапты әр жұп өздері ойларынан шығады.
ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ : Сапқа тұру , жеңіл жүрістер ,тынығуға негізделген жаттығулар топтамасы Сабақты қорытындылау : Үй тапсырмасын беру , сыныппен қоштас |
2 мин
2 мин
2 мин
4 мин
5 мин -25 минут-
5 мин
|
Оқушылар киіміне назар аудару
Бұйрықты дұрыс қабылдау ж/е орындыуы
Жүру кезінде қолмен дұрыс жұмыстар атқаруына бақылаулар жасау
Ентігіп қалмауына бақылау жасау
Жаттығуды бірдей тура жасауды қалыптастыру
Арнайы дайындық жаттығуларын дұрыс жасауын қалыптастыру
Жаттығуды дұрыс орындату қаталіктерін дер кезінде түзету .
5 -6 оқушыны бағалау!
Секірпемен 1 -2 мин |
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ----------------------- Шуылдақова. П
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақ сандық, көк сандық 5 - сынып
Ақ сандық, көк сандық 5 - сынып
Бөлімі : Ұлттық ойын ..
Тақырыбы : Ақ сандық, көк сандық.
1. Ойын арқылы айналаны дұрыс бағдарлау ;
2. Жүгіру әдістерін жетілдіру;
3.Отанын қорғауға ,сапалы білм алуға даяр денісау , шат көңілді ұрпақтар тәрбиелеу :
Сабақтың түрі : (Үйрету – іс - әрекеттерді орындау )
Өтілу орны : Мектеп спорт алаңы :
Өтілу мерзімі : « » мен « » 201 жыл
Қолданылатын құралдар :
Жалаушалар , уақыт өлшеуіш , доптар әр түрлі , ұзындық өлшеуіш құралы ,
қол темірлер (әр салмақтағы) сөре тірегіші , эстафеталық таяқшалар т. б ......
|
Р/с |
САБАҚТЫҢ МАЗМҰНЫ |
УАҚЫТ |
НҰСҚАУЛАР |
|
І |
ДАЙЫНДЫҚ БӨЛІМІ |
-15- мин |
|
|
1.1
1.2
1.3
1.4
1.5
ІІ 2.1
Ш |
Сапқа тұру ,сынып физ-ң есебі, сәлемдесу , «ҚР Әнұранын» орындау, сабақтың дайындық бөлімінің міндеттерін түсіндіру , жаттығулардың техникалық ерекшеліктері ж/е алдын –ала сақтандыру ережелерімен таныстыру : Бұрылу түрлері : «Оң –ға!» , «Сол –Ға!» «Ай-Лан!» ( 4-5 реттен) - Жүру түрлері : - Жорықтық жүрістен , аяқ ұшы , өкше және ішкі – сыртқы қырларына ауыса , мәнерлеп жүру; - Жүгіру түрлері : Аяқты – аяқ ізіне қойып леспелі қадамдар жасап жылжу жеңіл жүгіру , орта және бар екпінде жүгіру; ЖДЖ ( Жалпы даму жаттығулары) - Бүкіл тұла бойына арналған жаттығулар: 3-4 реттен қайталап жасату ;
НЕГІЗГІ БӨЛІМІ Балалар екі-екіден тұрып, бір-бірімен күштерін салыстыруға үйренеді. Олардың тіл байлығы артып, қоршаған дүние туралы түсініктері жетіле түседі.Күш-қайраты дамып, қимылы сапаланып, жақсарады. Ойыншылар санау арқылы екітекіден бөлініп, ойын алаңында шашырап тұрады. Басқарушының берген белгісінен кейін олар бір-біріне теріс қарап, қарсыласын арқасына көтеріп, алуға тырысады. Кімде-кім қарсыласын бірінші боп көтеріп алса, сол қарсыласын арқасында ұстап тұрып, сұрай бастайды. «Аты жөнің кім?», «Не көрдің, не білдің?», «Қандай кітап оқыдың?», «Қандай тақпақ білесің?», «Менің жұмбағымды шеше аласың ба?», деген сияқты бірнеше сұрақ беріп, оларға жауап алуы қажет. Жауап алғаннан соң барып ол арқасындағы баланы жерге түсіреді. Келесі жолы күш сынаспай-ақ кезекті екінші ойыншыға береді. Ол да бірінші ойыншы сияқты сұрақтарына тез, дұрыс жауап алуға тырысады. Ойын басқарушының қалауы бойынша тоқтатылады. Ойынның соңында басқарушы қарсыласын көпке дейін шаршамай арқасында ұстаған, көп сұрақ қойған «күштілерді» ерекше атап өтеді. Күштері бір-бірімен теңдес балалар өзара жұп құрады. Арқаға көтеру әдісі барлық ойыншы үшін бірдей болуға тиіс. Арқадағы бала аяғын жоғары көтермеуі керек. Сұрақ, жауапты әр жұп өздері ойларынан шығады.
ҚОРЫТЫНДЫ БӨЛІМ : Сапқа тұру , жеңіл жүрістер ,тынығуға негізделген жаттығулар топтамасы Сабақты қорытындылау : Үй тапсырмасын беру , сыныппен қоштас |
2 мин
2 мин
2 мин
4 мин
5 мин -25 минут-
5 мин
|
Оқушылар киіміне назар аудару
Бұйрықты дұрыс қабылдау ж/е орындыуы
Жүру кезінде қолмен дұрыс жұмыстар атқаруына бақылаулар жасау
Ентігіп қалмауына бақылау жасау
Жаттығуды бірдей тура жасауды қалыптастыру
Арнайы дайындық жаттығуларын дұрыс жасауын қалыптастыру
Жаттығуды дұрыс орындату қаталіктерін дер кезінде түзету .
5 -6 оқушыны бағалау!
Секірпемен 1 -2 мин |
Тексерілді:
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары ----------------------- Шуылдақова. П
шағым қалдыра аласыз













