жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақ шаш 2 сынып
Ақ шаш 2 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Василий Сухомлинский Ақ шаш. |
Мұғалімнің аты-жөні: Бишаева А.Р Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 2Ә |
Қатысқан оқушылар саны: 22 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тыңдайды, сұраққа жауап береді. Мәліметтер, дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
АКТ, оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру «Ақ тілек. Әсем күлкі» -Көңіл-күйлеріңіз қалай? -Керемет!(қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) -Ынталарыңыз қалай? -Ғажап! (қолдарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О, о, о(бас бармағын көтереді) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Өткен тақырыпты еске түсіру Жаңа білім 10 минут |
І топ Мейірім ІІ топ Жылу ІІІ топ Жақсылық Ал өз топтарын туралы не айта аласыздар? «Меннен сұрақ, сеннен жауап» әдісі Өткен тақырып бойынша сұраққа жауап береді. Жауап берген оқушы, тақтаға жұлдызша алады. - Марат Қабанбай кім? -Айгүл қандай қыз? - Әжесі балауса қыз кезінде қандай болған? - Әжесі дүкеннен Айгүлге не сатып алады? - Оқиға кімнің атынан баяндалады? Тақтадағы жұлдызшадағы адасқан әріптер өз орындарына қойу арқылы тақырыбымызды табайық. Адасқан
әріптер 1 Екі ананың суреті.Бірі ақ шашты, екіншісі қара шашты. -Суреттен кімдердің суреті бейнеленген? -Екеуінің айырмашылығы неде? -Адамның шашы неден ағарады? Барлық адамның жасы ұлғайғанда шашы ағарады, бірақ аналарымыздың шашына ақ ерте түседі екен. Себебі аналар балаларын үнемі ойлап жүреді, уайымдайды. -Шашты ағартпаудың жолдары бар ма? -Ендеше, қалай ойлайсыңдар біздің сабағымыздың тақырыбы қандай? Бүгін біз В.Сухомлинскийдің «Ақ шаш» атты шығармасымен танысамыз. Василий Александрович Сухомлинский 1918 жылы 28 қыркүйекте Кировоград облысында дүниеге келген. Сухомлинский –дарынды мұғалім. |
«бас бармақ» Тыңдалым Ең сезімтал шаш жүрегімізге жақын қабылдап, шаш арқылы сыртқа шығады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут |
Мәтінді топ басышылары оқиды. «Сиқырлы
қобдиша» тақырып жайлы сұрақтарға жауап
берейік. - Сіздер аналарыңызды қалай жақсы көресіңіздер? «От шашу» арқылы бағалау Видео көрсету |
смайлик |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті. «Қимылмен
сөйле» -Аналарыңа қалай еркелейсіңдер? \ қимыл \ -Дүниеге келгенде біз қандай болдық? \ отырады\ -Әке-шешеміздің арқасында қалай өстік? \ тұрады\ -Аналарыңды қалай жақсы көресіңдер ? \ өздерін қатты құшақтайды\ Топпен жұмыс 1топ «5 жолды өлең» Зат есім Кім? (1 сөз) Ана Сын есім Қандай? (2 сөз) ақылды, мейрімді Етістік Не істейді? (3 сөз) Еркелетеді,уайымдайды,қуанады. Қорытынды ой(4 сөз) (Ана- ардақты асыл жан) 2
топ А 3 топ Ана туралы мақал-мәтелдер айту. Дәптермен жұмыс Анаңды қуантатындай 5 сөз ойлап жаз. Жұппен жұмыс Семантикалық карта толтыру
Жағдаяттық сұрақтар.
-Сен сабақтан нашар баға алып
келдің. Анаң қандай күйде болады? Қандай жол тауып анаңды
көңілдендіресің? -Сен байқамай анаңның сыйға алған құмырасын сындырып алдың. Анаң қандай күйде болады? Анаңның осы күйін қалай түсінер едің? Не істейсің?
ІІ-топ
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
- Бүгінгі танысқан
мәтіндеріңнен қандай түйінді ойға келдіңіздер? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 3 минут |
Жүрекшеге анамызға не тілейміз жазып, жабыстыру. |
Сабақтан алған әсерлерін лентану жоғары көтеру арқылы білдіреді |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендірудіқалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенінтексеруді қалайжоспарлайсыз? |
Пəнаралықбайланыс Қауіпсіздікжəнееңбекті қорғауережелері АКТ-менбайланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгіноқушылар не білді? Сыныптағыахуал қандайболды? Мен жоспарлаған саралаушаралары тиімдіболдыма? Мен берілген уақытішінде үлгердімбе? Мен өзжоспарыма қандайтүзетулер енгіздімжəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытындыбағамдау Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды жетілдіругекөмектесетінне білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













