Материалдар / Ақбілек романына бжб. «Прозадағы көркем ой» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Ақбілек романына бжб. «Прозадағы көркем ой» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ жауаптарымен Оқылатын шығарма Жүсіпбек Аймауытұлы «Ақбілек» романы Оқу мақсаты 10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану; 10.1.3.1- көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Прозадағы көркем ой» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Оқылатын шығарма

Жүсіпбек Аймауытұлы «Ақбілек» романы

Оқу мақсаты

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.1.3.1- көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;


Бағалау критерийі

Білім алушы


  • Шығарманың жанрлық ерекшелігін ажыратады;


Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.

Ойлау дағдысының

деңгейлері Қолдану

Орындау уақыты

15-20 минут

1-тапсырма. Жүсіпбек Аймауытұлы «Ақбілек» туындысының жанрлық ерекшелігін ажыратыңыз. (4)


Шығарманың жанры

1.


Шығарманың композициясы

(Шығармадан әсерлі үш эпизодын, оқиға жазыңыз )

1.

2.

3 .

2-тапсырма. Ж. Аймауытовтың «Ақбілек» романындағы кейіпкерлер бейнесін анықтаңыз. (6)

Кейіпкерлер

Мінездеме

Шығармадан дәлел

Ақбілек



Мамырбай



Қарамұрт



Мұқаш




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығарманың жанрлық ерекшелігін ажыратады.

1

Шығарманың жанрын ажыратады;

1

Шығарманың композициясын анықтайды;

1

Өз пікірін дәлелдейді.

1

Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.



2

Кейіпкерге талдау жасау арқылы мінездеме береді

3

Өмірлік мақсат-мұратын ажыратады, шығармдан дәлел келтіреді.

1

Кейіпкердің өзі өмір сүрген ортасына көзқарасы мен қарым-қатынасын ажыратады.

1

Келешек туралы пікірін анықтайды.

1

Барлығы 10


«Прозадағы көркем ой» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Оқылатын шығарма

Жүсіпбек Аймауытұлы «Ақбілек» романы

Оқу мақсаты

10.1.2.1 - әдеби шығарманың жанрлық табиғатын тану;

10.1.3.1- көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;


Бағалау критерийі

Білім алушы


  • Шығарманың жанрлық ерекшелігін ажыратады;


Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.

Ойлау дағдысының

деңгейлері Қолдану

Орындау уақыты

15-20 минут

1-тапсырма. Жүсіпбек Аймауытұлы «Ақбілек» туындысының жанрлық ерекшелігін ажыратыңыз. (4)


Шығарманың жанры

1.


Шығарманың композициясы

(Шығармадан әсерлі үш эпизодын, оқиға жазыңыз )

1.

2.

3 .

2-тапсырма. Медеу Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесіндегі кейіпкерлер бейнесін анықтаңыз. (6)

Кейіпкерлер

Мінездеме

Шығармадан дәлел

Ақбілек



Мамырбай



Қарамұрт



Мұқаш




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығарманың жанрлық ерекшелігін ажыратады.

1

Шығарманың жанрын ажыратады;

1

Шығарманың композициясын анықтайды;

1

Өз пікірін дәлелдейді.

1

Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.



2

Кейіпкерге талдау жасау арқылы мінездеме береді

3

Өмірлік мақсат-мұратын ажыратады, шығармдан дәлел келтіреді.

1

Кейіпкердің өзі өмір сүрген ортасына көзқарасы мен қарым-қатынасын ажыратады.

1

Келешек туралы пікірін анықтайды.

1

Барлығы 10





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығарманың жанрлық ерекшелігін ажыратады.

1

Шығарманың жанрын ажыратады; Эпостық жанр-Проза – Роман


Шығарманың композициясын анықтайды; Оқушы жауабы ескеріледі.

1. Ақбілек үшін ананың құрбан болуы

2. Ары тапталған Ақбілектің түнде жалғыз қасқырлармен арпалысы

3. Оқу оқып, қаладан өз теңін табуы


Өз пікірін дәлелдейді.


Кейіпкерлердің ерекшеліктері бойынша типтік образдарды анықтайды.



2

Кейіпкерге талдау жасау арқылы мінездеме береді


Ақбілек - құрбыларының алды, теңдікке ұмтылған, азаттықты аңсаған, зорлыққа мойымаған, өмірінен тағылым-ғибрат алған, жан-жүрегі таза, махаббат, мейірімі мол, өжет қыр қызы.Ақбілек содырлардың ортасына түсіп, қарамұртқа ермек болды.Соған қарамастан өмірге деген құштарлық сезімінен айырмады.
Мұқаш - таңқы мұрын, бадырақ көз, шұнақ құлақтау, жарбақтау, кірпі шаш, қырыс маңдай, қара сұр жігіт. Жасы 35-те. Болыстыққа сайланбай қалған. ілгені сол – кек қуу, қулық, сұмдық қылу болатын. Кінәсі – өскен орта, өз заманының мойынында.
Қарамұрт (Офицер)- романның басты тұлғасын жәбірлеп, арын аяққа таптаған жиіркенішті жан ғана емес, империялық саясаттың ғасырлар бойы халқымызды билеп, басып-жаншып келген көрінісі ретінде де есте қалады.

Мамырбай - атақ үшін , жалған намыспен туған қызына аяушылық білдірмеген.Қоғамның көрінісі, жалғыз қызына іші қан жыласа да, сырттың көзі мен сөзі үшін, перзентінен бас тартқан әке.



Кейіпкердің өзі өмір сүрген ортасына көзқарасы мен қарым-қатынасын ажыратады.


Келешек туралы пікірін анықтайды.


Барлығы 10



Жауаптары



25 Қараша 2024
277
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі