Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Батыр туса - ел ырысы

    Алматы облысы Талғар ауданы Тұздыбастау ауылы

    № 31 ЖББ орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Әлімқадыр Айжан Әлімқадырқызы


    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Әзілхан Нұршайықов « Ақиқат пен аңыз» романы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқубағдарламасына сілтеме)

    7.Т.2 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттық өзектілігін анықтау

    7.Ж.4 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап,презентация түрінде ұсыну



    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,ақпараттың өзектілігін анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәліметтердің дұрыс – бұрыстығын ажырата алады.Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қолданысқа түсіреді.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап,презентация түрінде ұсынады,өз пікірін анық жеткізеді,берілген тапсырманы орындайды.


    Бағалау критерийі

    Мәтін мазмұнын түсіну,өзектілігін анықтау.

    Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.

    Презентация жасау арқылы,өз пікірін анық жеткізіп,түсіндіру.


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде презентация жасайды.

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    қаһармандық,даңқты,шынайы,қолбасшы,тәкаппар,алып тұлға

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    « Ақиқат пен аңыз» - қаһармандық рухтағы шығарма.

    Менің ойымша...........

    Себебі ..................


    Құндылықтарға баулу

    Тарих,мәдениет және тілдің біртұтастығы.

    Батырлық, өр рух,әлемдік деңгей

    Пәнаралық байланыс


    тарих

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Әзілхан Нұршайықов туралы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар



    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңбері» арқылы « Айна әдісін» пайдаланып,психологиялық ахуал қалыптастыру.





    «Үштік тәсіл» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтайды.

    Сұрақтар:1.Ә.Нұршайықов кім?

    2.Кеңес Одағының батырлары кімдер?

    3.Ә.Нұршайықовтың еңбектерін ата.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


    Топқа бөлу:

    1. Тарих

    2.Мәдениет

    3.Әдебиет


    Сабақтың ортасы



































    Сергіту сәті


    1.«Ақиқат пен аңыз» романы туралы деректі фильм көрсету.

    Дескриптор:Тыңдалым материалы негізінде ақпаратты анықтау.

    ҚБ:Басбармақ әдісі


    2.«Ара ұяшығы» әдісі арқылы мәтіннен жаңа сөздерді табу, сөз құрамына талдау.

    Дескриптор:Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін табады,сөздік жұмыс жүргізеді.

    ҚБ:Қол шапалақтау арқылы бағалау


    3.Топтық жұмыс:

    «Егіздер» әдісі арқылы берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіру.

    Қаһармандық рухтағы жылдары

    Азаматтық тұлғасы соғыстың

    Ұлы Отан соғысы батыры,жазушы

    Кейіпкердің диалогы алып тұлға

    Кеңес Одағының жадында сақтап

    Екінші дүниежүзілік ашылады

    Өр мінезді шығармаларының бірі

    Әкесінің сөздерін кісі болған

    Әлем әдебиетіндегі

    Дескриптор: Берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді.

    ҚБ: Күлегештер арқылы бағалау.


    4. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы қажетті сөздерді орнына қою.

    Ол жас кезінен бастап әкесінің сөздерін ..........сақтап өскен.

    Өлсе де, ........ айтпайтын,жамандық ойламайтын ақ жүректі кісі болған. 1928 – 1930 жылдары ......... мектепте сабақ берген.

    ....

    Дескриптор:Қажетті сөздерді тиісті орнына қойып жазады.

    ҚБ. жұлдызшалар арқылы бағаланады.


    «Алқа сөз» ойынын ойнату

    Оқушы белгілі тақырыпта бір сөз айтады ,келесі оқушы аяқталған әрібіне байланысты сөзді жалғастырады.














    Оқулық.

    5 -тапсырма 146 - бет







    Оқулық.

    7-тапсырма

    147- бет








    Сабақтың соңы


    Жинақтау:

    5.«ПОПС формуласы» әдісімен топтарға мәтіндегі ақпараттар бойынша өз пікірін дәлелдеу беріледі.

    1 топ : Бірінші сөйлем « Менің ойымша...»

    2 топ: Екінші сөйлем «Себебі, мен оны ... деп түсіндіремін»

    3 топ :Үшінші сөйлем « Оны мен ... деген фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын»

    Соңғы сөйлем « Осыған байланысты мен ... деген шешімге келдім»

    Дескриптор:Түйінді ой айтып, өмірмен байланыстырады.

    ҚБ.Бағдаршам арқылы бағалаймын.


    Үйге тапсырма: « Әлем әдебиетіндегі алып тұлға » презентация жасау


    Рефлексия:

























    Қосымша ақпараттар


    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға

    қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

    тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін қалай тексеруді

    жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық

    жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    1 – тапсырма . «Ақиқат пен аңыз» романының желісі бойынша деректі фильмді көрсету,тыңдау.

    Барынша қолдау: Деректі фильмді мұқият көруге мүмкіндік жасаймын.

    Орташа қолдау:Тыңдалған деректерге мән беріп ,есте сақтауларына жетелеймін.

    Төменгі қолдау:қосымша ақпараттарды қолдану барысында дұрыс болуын қадағалаймын.


    2 тапсырма . « Ара ұяшығы» әдісі арқылы мәтіндегі жаңа сөздерді табу,сөздік жұмыс жүргізу.


    Барынша қолдау :жаңа сөздерді дұрыс табуға жағдай жасаймын.

    Орташа қолдау: оқушыларға сауатты аударма жасауға қолдау көрсетемін.

    Төменгі қолдау: сөйлем құрағанда қатесіз мағыналы болуын қадағалаймын.


    3-тапсырма. Топтық жұмыс .

    Барынша қолдау: Әр топқа берілген

    тапсырманың орындалу жолын түсіндіремін

    Орташа қолдау: жетекші сұрақтар арқылы өз ойларын айтуға қолдау көрсетемін.

    Төменгі қолдау: өз ойларын өмірмен байланыстыруын қадағалаймын.

    4- тапсырма. «Аяқталмаған сөйлем»

    Барынша қолдау:Керекті сөздерді мағынасына қарай дұрыс орналастыруына қолдау жасаймын.

    Орташа қолдау: Сауатты жазуға ықпал етемін.

    Төменгі қолдау: Сан есімдердің дұрыс айтылуын қадағалаймын.


    5-тапсырма. «ПОПС формуласы» әдісі

    Барынша қолдау: тақырыпқа сай өз ойларын дұрыс айта білуге бағыттаймын.

    Орташа қолдау: өз ойларын жүйелі,еркін айтуға бағыт-бағдар беремін.

    Төменгі қолдау: сыни ойлай отырып,нақты пікір айтуын сұраймын.




    «Басбармақ» әдісі








    «Қол шапалақтау» әдісі


    Picture 3







    «Жұлдызшалар» арқылы бағалау






    «Бағдаршам » әдісі








    Оқушыларға партада дұрыс отыру, денсаулықтарына зиян келмеуін қадағалаймын. Сергіту кезінде дене қимыл қозғалыс жасауын қада-ғалаймын. Техникалық қауіпсіздік ережелерін еске түсіремін.

    Сабақ бойынша рефлексия:

    Сабақ мақсаттары немесе оқу

    мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол

    жеткізді ме? Егер оқушылар оқу

    мақсатына жетпеген болса, неліктен деп

    ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс

    жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді

    пайдаландыңыз ба?

    Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма

    жəне неліктен?









    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:Топтық жұмыс «Егіздер», «Аяқталмаған ой» әдістері арқылы жүргізілген жазба жұмыстары.

    2:ПОПС формуласы бойынша пысықтау жұмысы.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

    жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

    назар аудару

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әлімқадыр Айжан Әлімқадырқызы
    24 Сәуір 2020
    3648
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Ақиқат пен аңыз" Ә.Нұршайықов 7 орыс сыныбына қазақ тілі мен әдебиеті

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Ақиқат пен аңыз" Ә.Нұршайықов 7 орыс сыныбына қазақ тілі мен әдебиеті

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ә.Нұршайықов"Ақиқат пен аңыз"романы бойынша ҚМЖ Қазақ тілі мен әдебиеті 7 орыс сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Батыр туса - ел ырысы

    Алматы облысы Талғар ауданы Тұздыбастау ауылы

    № 31 ЖББ орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Әлімқадыр Айжан Әлімқадырқызы


    Сынып: 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Әзілхан Нұршайықов « Ақиқат пен аңыз» романы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқубағдарламасына сілтеме)

    7.Т.2 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттық өзектілігін анықтау

    7.Ж.4 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап,презентация түрінде ұсыну



    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,ақпараттың өзектілігін анықтайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәліметтердің дұрыс – бұрыстығын ажырата алады.Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қолданысқа түсіреді.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап,презентация түрінде ұсынады,өз пікірін анық жеткізеді,берілген тапсырманы орындайды.


    Бағалау критерийі

    Мәтін мазмұнын түсіну,өзектілігін анықтау.

    Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін қолдану.

    Презентация жасау арқылы,өз пікірін анық жеткізіп,түсіндіру.


    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде презентация жасайды.

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    қаһармандық,даңқты,шынайы,қолбасшы,тәкаппар,алып тұлға

    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    « Ақиқат пен аңыз» - қаһармандық рухтағы шығарма.

    Менің ойымша...........

    Себебі ..................


    Құндылықтарға баулу

    Тарих,мәдениет және тілдің біртұтастығы.

    Батырлық, өр рух,әлемдік деңгей

    Пәнаралық байланыс


    тарих

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Әзілхан Нұршайықов туралы біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған

    кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар



    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңбері» арқылы « Айна әдісін» пайдаланып,психологиялық ахуал қалыптастыру.





    «Үштік тәсіл» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтайды.

    Сұрақтар:1.Ә.Нұршайықов кім?

    2.Кеңес Одағының батырлары кімдер?

    3.Ә.Нұршайықовтың еңбектерін ата.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


    Топқа бөлу:

    1. Тарих

    2.Мәдениет

    3.Әдебиет


    Сабақтың ортасы



































    Сергіту сәті


    1.«Ақиқат пен аңыз» романы туралы деректі фильм көрсету.

    Дескриптор:Тыңдалым материалы негізінде ақпаратты анықтау.

    ҚБ:Басбармақ әдісі


    2.«Ара ұяшығы» әдісі арқылы мәтіннен жаңа сөздерді табу, сөз құрамына талдау.

    Дескриптор:Жаңа сөздер мен сөз тіркестерін табады,сөздік жұмыс жүргізеді.

    ҚБ:Қол шапалақтау арқылы бағалау


    3.Топтық жұмыс:

    «Егіздер» әдісі арқылы берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіру.

    Қаһармандық рухтағы жылдары

    Азаматтық тұлғасы соғыстың

    Ұлы Отан соғысы батыры,жазушы

    Кейіпкердің диалогы алып тұлға

    Кеңес Одағының жадында сақтап

    Екінші дүниежүзілік ашылады

    Өр мінезді шығармаларының бірі

    Әкесінің сөздерін кісі болған

    Әлем әдебиетіндегі

    Дескриптор: Берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді.

    ҚБ: Күлегештер арқылы бағалау.


    4. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы қажетті сөздерді орнына қою.

    Ол жас кезінен бастап әкесінің сөздерін ..........сақтап өскен.

    Өлсе де, ........ айтпайтын,жамандық ойламайтын ақ жүректі кісі болған. 1928 – 1930 жылдары ......... мектепте сабақ берген.

    ....

    Дескриптор:Қажетті сөздерді тиісті орнына қойып жазады.

    ҚБ. жұлдызшалар арқылы бағаланады.


    «Алқа сөз» ойынын ойнату

    Оқушы белгілі тақырыпта бір сөз айтады ,келесі оқушы аяқталған әрібіне байланысты сөзді жалғастырады.














    Оқулық.

    5 -тапсырма 146 - бет







    Оқулық.

    7-тапсырма

    147- бет








    Сабақтың соңы


    Жинақтау:

    5.«ПОПС формуласы» әдісімен топтарға мәтіндегі ақпараттар бойынша өз пікірін дәлелдеу беріледі.

    1 топ : Бірінші сөйлем « Менің ойымша...»

    2 топ: Екінші сөйлем «Себебі, мен оны ... деп түсіндіремін»

    3 топ :Үшінші сөйлем « Оны мен ... деген фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын»

    Соңғы сөйлем « Осыған байланысты мен ... деген шешімге келдім»

    Дескриптор:Түйінді ой айтып, өмірмен байланыстырады.

    ҚБ.Бағдаршам арқылы бағалаймын.


    Үйге тапсырма: « Әлем әдебиетіндегі алып тұлға » презентация жасау


    Рефлексия:

























    Қосымша ақпараттар


    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға

    қарағанда қабілетті оқушыларға қандай

    тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың

    материалды игеру

    деңгейін қалай тексеруді

    жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық

    жəне

    қауіпсіздік техникасын

    сақтау

    1 – тапсырма . «Ақиқат пен аңыз» романының желісі бойынша деректі фильмді көрсету,тыңдау.

    Барынша қолдау: Деректі фильмді мұқият көруге мүмкіндік жасаймын.

    Орташа қолдау:Тыңдалған деректерге мән беріп ,есте сақтауларына жетелеймін.

    Төменгі қолдау:қосымша ақпараттарды қолдану барысында дұрыс болуын қадағалаймын.


    2 тапсырма . « Ара ұяшығы» әдісі арқылы мәтіндегі жаңа сөздерді табу,сөздік жұмыс жүргізу.


    Барынша қолдау :жаңа сөздерді дұрыс табуға жағдай жасаймын.

    Орташа қолдау: оқушыларға сауатты аударма жасауға қолдау көрсетемін.

    Төменгі қолдау: сөйлем құрағанда қатесіз мағыналы болуын қадағалаймын.


    3-тапсырма. Топтық жұмыс .

    Барынша қолдау: Әр топқа берілген

    тапсырманың орындалу жолын түсіндіремін

    Орташа қолдау: жетекші сұрақтар арқылы өз ойларын айтуға қолдау көрсетемін.

    Төменгі қолдау: өз ойларын өмірмен байланыстыруын қадағалаймын.

    4- тапсырма. «Аяқталмаған сөйлем»

    Барынша қолдау:Керекті сөздерді мағынасына қарай дұрыс орналастыруына қолдау жасаймын.

    Орташа қолдау: Сауатты жазуға ықпал етемін.

    Төменгі қолдау: Сан есімдердің дұрыс айтылуын қадағалаймын.


    5-тапсырма. «ПОПС формуласы» әдісі

    Барынша қолдау: тақырыпқа сай өз ойларын дұрыс айта білуге бағыттаймын.

    Орташа қолдау: өз ойларын жүйелі,еркін айтуға бағыт-бағдар беремін.

    Төменгі қолдау: сыни ойлай отырып,нақты пікір айтуын сұраймын.




    «Басбармақ» әдісі








    «Қол шапалақтау» әдісі


    Picture 3







    «Жұлдызшалар» арқылы бағалау






    «Бағдаршам » әдісі








    Оқушыларға партада дұрыс отыру, денсаулықтарына зиян келмеуін қадағалаймын. Сергіту кезінде дене қимыл қозғалыс жасауын қада-ғалаймын. Техникалық қауіпсіздік ережелерін еске түсіремін.

    Сабақ бойынша рефлексия:

    Сабақ мақсаттары немесе оқу

    мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол

    жеткізді ме? Егер оқушылар оқу

    мақсатына жетпеген болса, неліктен деп

    ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс

    жүргізілді ме?

    Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді

    пайдаландыңыз ба?

    Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма

    жəне неліктен?









    Жалпы бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:Топтық жұмыс «Егіздер», «Аяқталмаған ой» әдістері арқылы жүргізілген жазба жұмыстары.

    2:ПОПС формуласы бойынша пысықтау жұмысы.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

    1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

    жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

    назар аудару

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 7 сынып
    24.04.2020
    3648
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әлімқадыр Айжан Әлімқадырқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации