«Бекітемін» ____________
Пән: Информатика7 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: 7.1A – Ақпаратты өлшеу және компьютерлік жады |
Мектеп: НИШ ФМН Уральск Мұғалімнің аты-жөні: Зеленов Б.А. |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ақпаратты өлшеу бірліктері |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқаларына ауыстыруды жүргізу |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Білу Түсіну Әртүрлі ақпарат өлшемдерін салыстырады. Қолдану 2.Мәтіннің ақпарат көлемін анықтай алады. 3.Бір өлшем бірліктен екіншісіне аустыра алады. Анализ Синтез Бағалау
|
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар айта алады …
бит, байт, килобайт, мегабайт, гигабайт, терабайт, ақпарат көлемі, екілік код
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық – тапсырмалар орындау барысында. Сыйластық – жұптық, топтық жұмыстарда. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, физика – СИ жүйесі, кило,мега, гига, тера қосымшалары. |
|||||||||||||||||||||
|
Алдын ала білім |
Оқушылар ақпарат түрлерін біледі. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған қызмет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 10 мин |
1Ұйымдастыру бөлімі.
|
Презентация
Презентация, Блокнот, компьютер
Презентация |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 1 мин
4 мин
2 мин
5 мин
5 мин
8 мин
7 мин
|
|
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 3 мин |
10. Сабақты қорытындылау және рефлексия. Оқушыларға қойылатын сұрақтар: Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз. Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз. 11.Үй тапсырмасы. Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз: http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.html Есепті шешу: Компьютерде жазылған ақпарат көлемі 3,5 кб тең. Бұл мәтін қанша символдан тұрады? |
Тақта «Рефлексия»
|
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетт оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||
|
Қиын тапсырмалар арқылы |
Практикалық тапсырмалар арқылы және тапсырмалар арқылы. |
Қауіпсіздік техникасы |
||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпаратты өлшеу, Компьютерлік жады
Ақпаратты өлшеу, Компьютерлік жады
«Бекітемін» ____________
Пән: Информатика7 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: 7.1A – Ақпаратты өлшеу және компьютерлік жады |
Мектеп: НИШ ФМН Уральск Мұғалімнің аты-жөні: Зеленов Б.А. |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Ақпаратты өлшеу бірліктері |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ түрі |
Жаңа сабақ |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқаларына ауыстыруды жүргізу |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Білу Түсіну Әртүрлі ақпарат өлшемдерін салыстырады. Қолдану 2.Мәтіннің ақпарат көлемін анықтай алады. 3.Бір өлшем бірліктен екіншісіне аустыра алады. Анализ Синтез Бағалау
|
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар айта алады …
бит, байт, килобайт, мегабайт, гигабайт, терабайт, ақпарат көлемі, екілік код
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық – тапсырмалар орындау барысында. Сыйластық – жұптық, топтық жұмыстарда. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика, физика – СИ жүйесі, кило,мега, гига, тера қосымшалары. |
|||||||||||||||||||||
|
Алдын ала білім |
Оқушылар ақпарат түрлерін біледі. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған қызмет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 10 мин |
1Ұйымдастыру бөлімі.
|
Презентация
Презентация, Блокнот, компьютер
Презентация |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 1 мин
4 мин
2 мин
5 мин
5 мин
8 мин
7 мин
|
|
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 3 мин |
10. Сабақты қорытындылау және рефлексия. Оқушыларға қойылатын сұрақтар: Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз. Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз. 11.Үй тапсырмасы. Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз: http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.html Есепті шешу: Компьютерде жазылған ақпарат көлемі 3,5 кб тең. Бұл мәтін қанша символдан тұрады? |
Тақта «Рефлексия»
|
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетт оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||
|
Қиын тапсырмалар арқылы |
Практикалық тапсырмалар арқылы және тапсырмалар арқылы. |
Қауіпсіздік техникасы |
||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













