Материалдар / Ақпаратты өлшеу, Компьютерлік жады

Ақпаратты өлшеу, Компьютерлік жады

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
517
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Бекітемін» ____________

Пән: Информатика7 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:: 7.1A – Ақпаратты өлшеу және компьютерлік жадыМектеп: НИШ ФМН УральскМұғалімнің аты-жөні: Зеленов Б.А.
Күні:

Сыныбы: 7Қатысушылар саны:



Сабақ тақырыбыАқпаратты өлшеу бірліктері
Сабақ түріЖаңа сабақ
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқаларына ауыстыруды жүргізу
Бағалау критерийлеріБілуТүсіну Әртүрлі ақпарат өлшемдерін салыстырады.Қолдану2.Мәтіннің ақпарат көлемін анықтай алады.3.Бір өлшем бірліктен екіншісіне аустыра алады.АнализСинтезБағалау

Тілдік мақсаттар

Оқушылар айта алады
  • Өз жұмыстарын бағалау (айту дағдылары)


  • Пәнге тән лексика және терминология :
  • бит, байт, килобайт, мегабайт, гигабайт, терабайт, ақпарат көлемі, екілік код

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
  • Ақпарат көлемі… килобайт немесе…мегабайтқа тең
  • …деген қорытынды шығарамыз
  • Құндылықтарға баулуЫнтымақтастықтапсырмалар орындау барысында.Сыйластық – жұптық, топтық жұмыстарда.
    Пәнаралық байланыстарМатематика, физика – СИ жүйесі, килоега, гига, тера қосымшалары.
    Алдын ала білім

    Оқушылар ақпарат түрлерін біледі.





    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған қызметРесурстар
    Сабақ басы10 мин1Ұйымдастыру бөлімі.











    Презентация



    Презентация, Блокнот, компьютер

    Презентация
    Сабақ ортасы1 мин







    4 мин





    2 мин





















    5 мин















    5 мин











































    8 мин

















    7 мин







    Презентация



    Презентация









    Презентация



    Презентация



    Презентация



    Презентация



    Презентация







    Сабақ соңы3 мин10. Сабақты қорытындылау және рефлексия.Оқушыларға қойылатын сұрақтар:Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз.Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.11.Үй тапсырмасы. Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз:http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.htmlЕсепті шешу:Компьютерде жазылған ақпарат көлемі 3,5 кб тең. Бұл мәтін қанша символдан тұрады? Тақта«Рефлексия»







    Қосымша ақпарат
    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетт оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Қиын тапсырмалар арқылыПрактикалық тапсырмалар арқылы және тапсырмалар арқылы.Қауіпсіздік техникасы
    Жалпы бағалау



    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ