Материалдар / Ақпаратты өлшеу, Компьютерлік жады
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратты өлшеу, Компьютерлік жады

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2018
530
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Бекітемін» ____________


Пән: Информатика7 сынып

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы::

7.1A – Ақпаратты өлшеу және компьютерлік жады

Мектеп: НИШ ФМН Уральск

Мұғалімнің аты-жөні: Зеленов Б.А.

Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны:



Сабақ тақырыбы

Ақпаратты өлшеу бірліктері

Сабақ түрі

Жаңа сабақ

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқаларына ауыстыруды жүргізу

Бағалау критерийлері

Білу

Түсіну

Әртүрлі ақпарат өлшемдерін салыстырады.

Қолдану

2.Мәтіннің ақпарат көлемін анықтай алады.

3.Бір өлшем бірліктен екіншісіне аустыра алады.

Анализ

Синтез

Бағалау


Тілдік мақсаттар


Оқушылар айта алады …

  • Өз жұмыстарын бағалау (айту дағдылары)


  • Пәнге тән лексика және терминология :

бит, байт, килобайт, мегабайт, гигабайт, терабайт, ақпарат көлемі, екілік код


Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Ақпарат көлемі… килобайт немесе…мегабайтқа тең

  • деген қорытынды шығарамыз

Құндылықтарға баулу

Ынтымақтастық – тапсырмалар орындау барысында.

Сыйластық – жұптық, топтық жұмыстарда.

Пәнаралық байланыстар

Математика, физика – СИ жүйесі, кило,мега, гига, тера қосымшалары.

Алдын ала білім


Оқушылар ақпарат түрлерін біледі.




Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған қызмет

Ресурстар

Сабақ басы

10 мин

1Ұйымдастыру бөлімі.

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ынталандыру « Ақпарат көлемі бұл қанша?»

Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлерін талқылау.

(С)Сұрақты талқылайды, сабақ мақсаты мен жетісті критерийлерін талқылайды.


Мини – зерттеу.

Блокнот бағдарламасын қолданып ақпарат көлемін анықтау тапсырмасын беру.


(Д)Оқушылар зерттеу жасап, қорытынды шығарады.


Қайталау:

Сұрақтар қою:

Сізге қандай ақпарат өлшемдері таныс?

Ақпарат өлшемдерін өсу ретімен орналастырыңыз (толтыру үшін пирамида суреті қолданыңыз).


(С)Оқушылар сұрақтарға жауап береді.







Презентация



Презентация, Блокнот, компьютер


Презентация

Сабақ ортасы

1 мин





4 мин




2 мин












5 мин









5 мин























8 мин










7 мин



Теория

Компьютер ақпаратты қалай көреді?

(Т) Топтарда талқылайды, суреттер слайдта көрсетілген.


Қайталау:

Сұрақтар қою:

Бит және байт қалай қалыптасады?

(БК1)

Дескрипторлар:

Ақпаратты өлшеу бірліктерін дұрыс атайды;

Қай ақпарат өлшемі кіші/үлкен екенін дұрыс анықтайды;

(Д)Дәптерге жазу: ақпарат өлшемдерін ауыстыру кестесін жазады

Тапсырма 1. Кему ретімен орналастыру ( 1 сәттілік критерийі (БК 1))

Дескрипторлар:

Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;

Ақпараттың ең үлкен өлшем бірлігін дұрыс анықтайды;

Ақпараттың өлшем бірліктерін кему ретімен дұрыс анықтай алады;

Тапсырманы дәптерге орындайды.

Формативті бағалау: бір-бірін бағалайды.


Тапсырма 2. Ақпаратты бір өлшем бірліктен екіншісіне аудару.(БК 3)

Дескрипторлар:

Битті килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

Байтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

Мегабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

Гигабайтты килобайтқа дұрыс айналдыра алады;

(Ж)Жұптық жұмыс


Тапсырма 3. Ақпарат көлемін салыстыру.(БК 1)

Дескрипторлар:

Бит және байтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

Байтта және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

Мегабайтты және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;


Дифф.: қосымша тапсырма орындайды.

Дескрипторлар:

Мегабайтта және гигабайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;

Бит және килобайтта берілген ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады;


(Д)Әркім жеке орындайды.


Есеп. Кітаптың ақпарат көлемін есептеу.(БК 2)

Дескрипторлар:

Кітаптағы символдар санын дұрыс анықтай алады;

Символ және байтты дұрыс сәйкестендіреді;

Байтты килобайтқа және мегабайтқа дұрыс айналдыра алады.

(Ж)Жұптық жұмыс.


Практикалық бөлім

(Т) Оқушыларға келесі жағдайды айту: Оларда бірнеше файл және флеш-жады бар. Осы барлық ақпаратты бір ақпарат сақтау құрылғысына жазуға болады ма?

(БК 2)

Дескрипторлар:

Барлық өлшем бірліктерді бір өлшем бірлікке дұрыс келтіреді;

Ақпарат көлемін дұрыс қоса алады;

Ақпарат көлемдерін дұрыс салыстыра алады.

(Т)Есепті шешеді. Бір ақпарат өлшемінен екіншісіне аудару.




Презентация



Презентация






Презентация



Презентация



Презентация



Презентация



Презентация





Сабақ соңы

3 мин

10. Сабақты қорытындылау және рефлексия.

Оқушыларға қойылатын сұрақтар:

Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз.

Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.

11.Үй тапсырмасы.

Келесі сілтемедегі тапсырманы орындаңыз:

http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.html

Есепті шешу:

Компьютерде жазылған ақпарат көлемі 3,5 кб тең. Бұл мәтін қанша символдан тұрады?

Тақта

«Рефлексия»





http://school497.ru/download/u/02/les7/zadan.html

Қосымша ақпарат

Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетт оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Қиын тапсырмалар арқылы

Практикалық тапсырмалар арқылы және тапсырмалар арқылы.

Қауіпсіздік техникасы

Жалпы бағалау



Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді (оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!