Ақпаратты шифрлау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпаратты шифрлау

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал информатика пәнінің мұғаліміне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.2 А Мәтіндік ақпаратты ұсыну

Мектебі:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы


Ақпаратты шифрлау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.1.1 - шифрлаудың әр түрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік ақпаратты кодтау және кодтан шығару

Сабақ мақсаты

- мәтіндік ақпаратты кодтау

- мәтіндік ақпаратты декодтау

Бағалау критерийлері

1. «Кодтау» мен «Декодтау» мағынасын түсінеді

2. Мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау мүмкіндігіне ие болу үшін

Тілдік мақсаты



Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Код, кодтау, декодтау, Цезардың шифры

Пәнге тән лексика мен терминология:

Код, кодтау, декодтау, мәтін ақпараты, Цезардың шифры

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Декодтау ақпарат болып табылады, ...

Егер шифрлау ережесі белгілі болса немесе кодтау кестесі болса, ...

Құндылықтарды дарыту



1. Ынтымақтастық: Топтық жұмыс барысында жылулық қарым-қатынастарды дамыту, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыру және конструктивтік тәсілді дамыту, қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілетін қамтиды.

2. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтеу, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтау

Пәнаралық байланыстар

Математика

АКТ қолдану дағдылары

Ақпаратты табу үшін шолғышты пайдалану

Word мәтіндік редакторын пайдалану

Бастапқы білім


Ақпарат туралы бастапқы білім


Сабақ жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс- шаралар


Ресурстар

Сабақтың басы

0 - 5 мин




Ұйымдастыру:


Сабақты топқа дайындау. Мұғалім оқушыларға сабақтың мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстырады.




Презентация

Слайд 1-2


Сабақтың ортасы

6-8 мин







9-15мин



16-18 мин



19 – 25 мин



26-32 мин



33-35 мин



Жаңа білімнің ашылуы

Мұғалім оқушыларға кодтаудың негізгі анықтамалары мен кодтаудың компьютермен байланысты екендігі туралы айтып береді.

Оқушылар кез-келген шифрлау әдістерін немесе олар қолданылатын жерлер туралы естіген-көрмегенін сұраңыз.

- Соғыс, барлау және т.б.

- Морзе Коды, Цезарь Коды, мысалы

Бұл әдістер туралы шифрлау барысында айтып береді.


Жаттығу сәті


Оқушылар № 1 үш топта тапсырмалармен жұмыс жасайды

Өзара бағалау

Оқушылармен № 2 жұппен тапсырмалармен жұмыс жасайды


Оқушылармен № 3 жеке-жеке тапсырмаларыны аяқтауды тырысады


Сабақтың аяғында мұғалім оқушыларды сұрайды:

  • Код дегеніміз не?

  • Кодтау дегеніміз не?

  • Декодтау дегеніміз не?


Презентация

Слайд 3










Презентация

Слайд 6


Презентация

Слайд 7

Қосымша 1.1



Презентация

Слайд 8

Қосымша 1.2


Презентация

Слайд 9



Презентация

Слайд 10

Сабақтың соңы

36-40 мин

Рефлексия

Оқушылар тақырыпқа байланысты сабақ барысында түсінгенін және өзіне жаңа білгеніне 3 сөйлем жазады.

Үш сөйлемнің әр сөйлемінен кілттік сөз таңдайды. Барлығы үш сөз.

Бұл сөздер сабақ пен оқытудың мақсаттарымен сәйкес келу керек.


Үйге тапсырма: Өз аттарынды екі жолмен кодту

Слайд 11









Слайд 12

Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары




Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2018
472
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі