Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары" 6 - сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары" 6 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Ақпан 2018
797
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіКүні: «____» ______ 2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П.Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: | ||
Сабақтың тақырыбы | №5.Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушы: Ақпаратты сығуды қалыптастырады, ақпаратты сығудың қажеттілігін тұжырымдайды.Басым бөлігі: Архиваторды анықтайды жәнеархиватордың негізгі сипаттамаларын атайды және меңгереді. | |
Бағалау критерийі | 1.Мұрағат бір немесе бірнеше файлдан, бумалардан ,басқа мұрағаттан тұруы мүмкін екенін айта алады. 2.Мұрағатты қалай құруға болатынан жасай алады.3.Әртүрлі ақпаратты қаншалықты сығуға болатындығын біледі. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар Мұрағаттау және мұрағаттан ажыратып алу программа –мұрағаттағыштармен жүзеге асырып бере алады.Негізгі сөздер мен тіркестер | |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: | ||
Құндылықтарға баулу | Оқушыларды шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, информатикалық тілде сөйлеу дағдысын дамыту. | |
Пәнаралық байланыс | Математика ,ағылшын тілі , орыс тілі. | |
Алдыңғы білім | Вирус деген не?Вирустар қалай тарайды?Егер компьютер вируспен зақымданса не істеу керек?Компьютерге вирусқа қарсы бірнеше программа орнатукерекпе? Неге? | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық ахуал туғызу, оқушыларды түгелдеу.« Шаттық шеңбері » әдісі бойынша оқушылардың бір – біріне тілектерін айту. ТоптастыруКеспе қағаздары арқылы үш топқа бөлуІ – Ақпарат ІІ - СығымдауІІІ – Мұрағаттау Үй тапсырмасын «Лездеме» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын.Сіздің тобыңыздың бір оқушысы, қалған екі топтағы оқушыларына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сіздерде үш минут бар:Кеспе қағаздар арасынан бір сөзді бір рет алып. Сөздің өзін атамай түсіндіру. Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесісін таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!Лездеме тапсырмалары«Құпия сөз»«Вирус»«Деректер» | Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары |
Сабақтың ортасы 30 мин | Жаңа сабақ «Ой қозғау» әдісі бойынша мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны ашуТоптық жұмыс «Ой қозғау » әдісі бойынша берілген .Төмендегі суретте бейнеленген бос ұяшықтарға сәйкес командалардың атын жаз. Керек сөздер: Қатталған архивті қайта шешу, Мұқабадан (папкадан) шығу, архивке кіру (архив иконкасы), дискті ауыстыру, файлдарды сығу, парольді ауыстыруДеңгейлік тапсырмалар:І деңгей тапсырмалары | КомпьютерОқулық,жұмыс дәптерлеріОқу құралдары Интерактивті тақта КомпьютерОқулық,Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы5мин | Кері байланыс «Insert – түртіп алу жүйесі» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын Үйге тапсырма: Кітап соңындағы бақылау сұрақтарына жауап жазу | Информатика оқулығы |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары» |
Қабілеті жоғары оқушылар: | Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды қолданамын. Ол үшін оқушылардың білім алу нәтижелерін жүйелі талдап, берілген тапсырмаларға бағалау критерииі мен дескрипторлар құрастырып, өзін-өзін бағалатамын.Топты бағалаудысмайликтер арқылы (көңіл күйі өте жақсы,орташа,төмен)бағалатамын. | Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды; |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттарышынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||
Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1:2: |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)