Материалдар / "Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары" 6 - сынып

"Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары" 6 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары" 6 - сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2018
797
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіКүні: «____» ______ 201Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П.Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы№5.Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары
Сабақтың мақсатыБарлық оқушы: Ақпаратты сығуды қалыптастырады, ақпаратты сығудың қажеттілігін тұжырымдайды.Басым бөлігі: Архиваторды анықтайды жәнеархиватордың негізгі сипаттамаларын атайды және меңгереді.
  • Кейбір оқушылар : Архивтің ерекше түрлеріне мысал келтіреді.
  • Win RAR архиваторымен жұмыс істеуді түсінеді
    Бағалау критерийі1.Мұрағат бір немесе бірнеше файлдан, бумалардан ,басқа мұрағаттан тұруы мүмкін екенін айта алады. 2.Мұрағатты қалай құруға болатынан жасай алады.3.Әртүрлі ақпаратты қаншалықты сығуға болатындығын біледі.
    Тілдік мақсаттарОқушылар Мұрағаттау және мұрағаттан ажыратып алу программа –мұрағаттағыштармен жүзеге асырып бере алады.Негізгі сөздер мен тіркестер


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:
  • WinRAR WinZip
  • SFX
  • Құндылықтарға баулуОқушыларды шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, информатикалық тілде сөйлеу дағдысын дамыту.
    Пәнаралық байланысМатематика ,ағылшын тілі , орыс тілі.
    Алдыңғы білімВирус деген не?Вирустар қалай тарайды?Егер компьютер вируспен зақымданса не істеу керек?Компьютерге вирусқа қарсы бірнеше программа орнатукерекпе? Неге?
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспар-ланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы



    5 мин

    Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық ахуал туғызу, оқушыларды түгелдеу.« Шаттық шеңбері » әдісі бойынша оқушылардың бір – біріне тілектерін айту.

    ТоптастыруКеспе қағаздары арқылы үш топқа бөлуІ – Ақпарат ІІ - СығымдауІІІ – Мұрағаттау Үй тапсырмасын «Лездеме» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын.Сіздің тобыңыздың бір оқушысы, қалған екі топтағы оқушыларына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сіздерде үш минут бар:Кеспе қағаздар арасынан бір сөзді бір рет алып. Сөздің өзін атамай түсіндіру. Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесісін таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!Лездеме тапсырмалары«Құпия сөз»«Вирус»«Деректер»


    Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары

    Сабақтың ортасы







    30 мин



    Жаңа сабақ «Ой қозғау» әдісі бойынша мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны ашуТоптық жұмыс «Ой қозғау » әдісі бойынша берілген .Төмендегі суретте бейнеленген бос ұяшықтарға сәйкес командалардың атын жаз. Керек сөздер: Қатталған архивті қайта шешу, Мұқабадан (папкадан) шығу, архивке кіру (архив иконкасы), дискті ауыстыру, файлдарды сығу, парольді ауыстыруДеңгейлік тапсырмалар:І деңгей тапсырмалары
  • Ақпаратты сығу дегеніміз не?
  • Ақпаратты сығудың қажеттілігі неде?
  • Ақпараттың сығу деңгейі мен жылдамдығына әсер етуші факторлар
  • Архиватор дегеніміз не?
  • Архиватордың негізгі сипаттамаларын ата.
  • Архиватор түрлерін ата.
  • Архиватордың жұмыс істеу принциптерін сипатта.
  • Архивтің ерекше түрлеріне мысал келтір.
  • Win RAR архиваторы жайлы не білесіз?
  • ІІ деңгей тапсырмалары
  • Win RAR архиваторын пайдалана отырып 3 мәтіндік файлдарды қаттауды өз бетіңше орында.
  • Пайда болған архивтен өздігінен шешілетін архив әзірлеңіз.
  • ІІІ деңгей тапсырмалары
  • Архиватордың жұмыс принциптерін (Біркелкі тізбектерді ауыстыру әдісі мен артық ақпаратты жою әдісі) талдаңыз.
  • Практикалық жұмысБерілген тапсырмаларды оқушылар компьютерде орындап шығады және өзара талдайды сөз орнатады. «Жинақтау» әдісі бойынша төмендегі кестені толтырады «Сәйкестендіру кестесі» Жұптық жұмыс. Берілген кестеге сәйкес анықтамаларын жазу. «Миға шабуыл» әдісі арқылы берілген тапсырмаларды орындайдыІ-тапсырма: Өздерің қалаған ақпаратты алып сол алған ақпараттарыңа анықтама беріңдер.ІІ-тапсырма. Кез келген ақпаратты толықтырып, компьютерде теріңдер және алынған ақпаратқа анықтама беріп өтіңдер.Не үшін? Неліктен? Неге ? деген сұрақтарға жауап беріңдер (диктант).Қорытындылау.Оқушыларға қорытынды сұрақтар қойып сабақты бекітемін және толықтырып түсіндіріп өтемін.
  • Сендер қалай ойлайсыңдар, өздеріңнің алғашқы ақпараттарыңды аласыңдарма?
  • Ақпарат адамға қажет па?
  • Болашақта қолданасыңдарма? Ой бөлісіңдер.Қалыптастырушы бағалау «Миға шабул» әдісі арқылы тесттер жинағын беремінДискрептор
  • Ақпаратты сығуды қалыптастырады, ақпаратты сығудың қажеттілігін тұжырымдайды.
  • Архиваторды анықтайды жәнеархиватордың негізгі сипаттамаларын атайды және меңгереді.
  • Архивтің ерекше түрлеріне мысал келтіреді.
  • Win RAR архиваторымен жұмыс істеуді түсінеді
  • КомпьютерОқулық,жұмыс дәптерлеріОқу құралдары









    Интерактивті тақта







    КомпьютерОқулық,Жұмыс дәптерлері
    Сабақтың соңы5мин Кері байланыс «Insert – түртіп алу жүйесі» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын     Үйге тапсырма: Кітап соңындағы бақылау сұрақтарына жауап жазу Информатика оқулығы
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары»
    Қабілеті жоғары оқушылар:
  • Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады;
  • Сабақ бойындағы «Ой қозғау » әдісі бойынша оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға жетелейді.


  • Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды қолданамын. Ол үшін оқушылардың білім алу нәтижелерін жүйелі талдап, берілген тапсырмаларға бағалау критерииі мен дескрипторлар құрастырып, өзін-өзін бағалатамын.Топты бағалаудысмайликтер арқылы (көңіл күйі өте жақсы,орташа,төмен)бағалатамын.Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды;

    Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттарышынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Жалпы бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1:2:


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ