|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Күні: «____» ______ 2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П. Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№5.Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Ақпаратты сығуды қалыптастырады, ақпаратты сығудың қажеттілігін тұжырымдайды. Басым бөлігі: Архиваторды анықтайды жәнеархиватордың негізгі сипаттамаларын атайды және меңгереді.
Win RAR архиваторымен жұмыс істеуді түсінеді |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Мұрағат бір немесе бірнеше файлдан, бумалардан ,басқа мұрағаттан тұруы мүмкін екенін айта алады. 2.Мұрағатты қалай құруға болатынан жасай алады. 3.Әртүрлі ақпаратты қаншалықты сығуға болатындығын біледі. |
|||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар Мұрағаттау және мұрағаттан ажыратып алу программа –мұрағаттағыштармен жүзеге асырып бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер |
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
|
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, информатикалық тілде сөйлеу дағдысын дамыту. |
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика ,ағылшын тілі , орыс тілі. |
|||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Вирус деген не? Вирустар қалай тарайды? Егер компьютер вируспен зақымданса не істеу керек? Компьютерге вирусқа қарсы бірнеше программа орнатукерекпе? Неге? |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал туғызу, оқушыларды түгелдеу. « Шаттық шеңбері » әдісі бойынша оқушылардың бір – біріне тілектерін айту.
Топтастыру Кеспе қағаздары арқылы үш топқа бөлу І – Ақпарат ІІ - Сығымдау ІІІ – Мұрағаттау Үй тапсырмасын «Лездеме» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Сіздің тобыңыздың бір оқушысы, қалған екі топтағы оқушыларына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сіздерде үш минут бар: Кеспе қағаздар арасынан бір сөзді бір рет алып. Сөздің өзін атамай түсіндіру. Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесісін таңдайды және қалғандарына түсіндіреді! Лездеме тапсырмалары «Құпия сөз» «Вирус» «Деректер» |
Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа сабақ «Ой қозғау» әдісі бойынша мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны ашу
Топтық жұмыс «Ой қозғау » әдісі бойынша берілген . Төмендегі суретте бейнеленген бос ұяшықтарға сәйкес командалардың атын жаз. Керек сөздер: Қатталған архивті қайта шешу, Мұқабадан (папкадан) шығу, архивке кіру (архив иконкасы), дискті ауыстыру, файлдарды сығу, парольді ауыстыру
Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей тапсырмалары
ІІ деңгей тапсырмалары
ІІІ деңгей тапсырмалары
Практикалық жұмыс Берілген тапсырмаларды оқушылар компьютерде орындап шығады және өзара талдайды сөз орнатады. «Жинақтау» әдісі бойынша төмендегі кестені толтырады «Сәйкестендіру кестесі» Жұптық жұмыс. Берілген кестеге сәйкес анықтамаларын жазу.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы берілген тапсырмаларды орындайды І-тапсырма: Өздерің қалаған ақпаратты алып сол алған ақпараттарыңа анықтама беріңдер. ІІ-тапсырма. Кез келген ақпаратты толықтырып, компьютерде теріңдер және алынған ақпаратқа анықтама беріп өтіңдер.Не үшін? Неліктен? Неге ? деген сұрақтарға жауап беріңдер (диктант). Қорытындылау.
Болашақта қолданасыңдарма? Ой бөлісіңдер. Қалыптастырушы бағалау «Миға шабул» әдісі арқылы тесттер жинағын беремін Дискрептор
|
Компьютер Оқулық, жұмыс дәптерлері Оқу құралдары Интерактивті тақта Компьютер Оқулық, Жұмыс дәптерлері |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Кері байланыс «Insert – түртіп алу жүйесі» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын
|
Информатика оқулығы |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары» |
||||||||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушылар:
|
Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды қолданамын. Ол үшін оқушылардың білім алу нәтижелерін жүйелі талдап, берілген тапсырмаларға бағалау критерииі мен дескрипторлар құрастырып, өзін-өзін бағалатамын.Топты бағалауды смайликтер арқылы (көңіл күйі өте жақсы,орташа,төмен)бағалатамын.
|
Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттарышынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1: 2: |
||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары" 6 - сынып
"Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары" 6 - сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: І-тарау .АҚПАРАТ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҮДЕРІСТЕР Мектеп: «Егінсу орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Күні: «____» ______ 2017ж Мұғалімнің аты-жөні: Талибаева Б.П. Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№5.Ақпаратты сығу . Мұрағаттау программалары |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Ақпаратты сығуды қалыптастырады, ақпаратты сығудың қажеттілігін тұжырымдайды. Басым бөлігі: Архиваторды анықтайды жәнеархиватордың негізгі сипаттамаларын атайды және меңгереді.
Win RAR архиваторымен жұмыс істеуді түсінеді |
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
1.Мұрағат бір немесе бірнеше файлдан, бумалардан ,басқа мұрағаттан тұруы мүмкін екенін айта алады. 2.Мұрағатты қалай құруға болатынан жасай алады. 3.Әртүрлі ақпаратты қаншалықты сығуға болатындығын біледі. |
|||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар Мұрағаттау және мұрағаттан ажыратып алу программа –мұрағаттағыштармен жүзеге асырып бере алады. Негізгі сөздер мен тіркестер |
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
|
||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды шығармашылыққа баулу, ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, информатикалық тілде сөйлеу дағдысын дамыту. |
|||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика ,ағылшын тілі , орыс тілі. |
|||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Вирус деген не? Вирустар қалай тарайды? Егер компьютер вируспен зақымданса не істеу керек? Компьютерге вирусқа қарсы бірнеше программа орнатукерекпе? Неге? |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал туғызу, оқушыларды түгелдеу. « Шаттық шеңбері » әдісі бойынша оқушылардың бір – біріне тілектерін айту.
Топтастыру Кеспе қағаздары арқылы үш топқа бөлу І – Ақпарат ІІ - Сығымдау ІІІ – Мұрағаттау Үй тапсырмасын «Лездеме» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. Сіздің тобыңыздың бір оқушысы, қалған екі топтағы оқушыларына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сіздерде үш минут бар: Кеспе қағаздар арасынан бір сөзді бір рет алып. Сөздің өзін атамай түсіндіру. Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесісін таңдайды және қалғандарына түсіндіреді! Лездеме тапсырмалары «Құпия сөз» «Вирус» «Деректер» |
Стикер қағаз Қағаз сұрақ парақшалары |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа сабақ «Ой қозғау» әдісі бойынша мына кестені толтыра отырып сабақтың мазмұны ашу
Топтық жұмыс «Ой қозғау » әдісі бойынша берілген . Төмендегі суретте бейнеленген бос ұяшықтарға сәйкес командалардың атын жаз. Керек сөздер: Қатталған архивті қайта шешу, Мұқабадан (папкадан) шығу, архивке кіру (архив иконкасы), дискті ауыстыру, файлдарды сығу, парольді ауыстыру
Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей тапсырмалары
ІІ деңгей тапсырмалары
ІІІ деңгей тапсырмалары
Практикалық жұмыс Берілген тапсырмаларды оқушылар компьютерде орындап шығады және өзара талдайды сөз орнатады. «Жинақтау» әдісі бойынша төмендегі кестені толтырады «Сәйкестендіру кестесі» Жұптық жұмыс. Берілген кестеге сәйкес анықтамаларын жазу.
«Миға шабуыл» әдісі арқылы берілген тапсырмаларды орындайды І-тапсырма: Өздерің қалаған ақпаратты алып сол алған ақпараттарыңа анықтама беріңдер. ІІ-тапсырма. Кез келген ақпаратты толықтырып, компьютерде теріңдер және алынған ақпаратқа анықтама беріп өтіңдер.Не үшін? Неліктен? Неге ? деген сұрақтарға жауап беріңдер (диктант). Қорытындылау.
Болашақта қолданасыңдарма? Ой бөлісіңдер. Қалыптастырушы бағалау «Миға шабул» әдісі арқылы тесттер жинағын беремін Дискрептор
|
Компьютер Оқулық, жұмыс дәптерлері Оқу құралдары Интерактивті тақта Компьютер Оқулық, Жұмыс дәптерлері |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Кері байланыс «Insert – түртіп алу жүйесі» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын
|
Информатика оқулығы |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік текникасын сақтау. «Эмоция аралдары» |
||||||||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушылар:
|
Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды қолданамын. Ол үшін оқушылардың білім алу нәтижелерін жүйелі талдап, берілген тапсырмаларға бағалау критерииі мен дескрипторлар құрастырып, өзін-өзін бағалатамын.Топты бағалауды смайликтер арқылы (көңіл күйі өте жақсы,орташа,төмен)бағалатамын.
|
Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелері мен тазалық-гигиеналық талаптарды сақтайды; |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттарышынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1: 2: |
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















