Ақпаратты тасымалдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақпаратты тасымалдау

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

Ақпаратты ұсыну

Мектеп: «№1 Жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ихсанова Фарида Мендигереевна


Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ақпаратты тасымалдау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Оқу мақсаты

6.2.1.3. – ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру

Сабақтың мақсаты

  • Ақпарат арналарының түрлеріне мысал келтіру

  • Ақпарат беруші және қабылдаушы арналар қызметін сипаттау

  • Ақпаратты тасымалдау үдерісін талдау

Бағалау критерийі

  • Ақпарат арналарының түрлеріне мысал келтіреді

  • Ақпарат беруші және қабылдаушы арналар қызметін сипаттайды

  • Ақпаратты тасымалдау үдерісін талдайды

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер.

Ақпарат-информация-information

Арна – канал - channel

Тасымалдаушы- носитель – carrier

Қабылдаушы – принимающий – receiving

Ақпарат арналары-информационные каналы-Information channels

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Ақпарат беруші, ақпарат қабылдаушы, ақпарат арналары, ақпаратты тасымалдау үдерісі

Қалай ойлайсыз сіз күнделікті өмірде өздерің қай ролді көбірек атқарасыздар: ақпарат беруші ме, ақпарат қабылдаушы ма?

Оқушы білгендерін мұғалімге баяндап бергенде ақпарат берушінің ролін атқара ма? Мұғалім бұл жағдайда ақпарат қабылдаушыға жата ма?

Ақпарат арналарына кітап жата ма, себебін түсіндіріңіз?

Құндылықтарға баулу




  • Достарының пікірін тыңдай білу, оған қолдау көрсету арқылы құрмет құндылығы қалыптасады;

  • Топта бірлесе жұмыс жасау және шешімді бірлесе қабылдау арқылы ынтымақтастық құндылығы қалыптасады;

  • Ақпаратты тасымалдау үдерісінің ерекшеліктері мен қолдану аясын түсіндіріп, шығармашылықпен сыни тұрғыда орындау арқылы еңбек пен шығармашылдық құндылығы қалыптасады;

  • Сұрақтарға жауап беру мен қалыптастырушы бағалау үдерісі арқылы ашықтық құндалығы қалыптасады;

  • Ақпаратты беруші және қабылдаушы арналарына мысал келтіру арқылы өмірбойы білім алу құндылығы қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Ағылшын тілі, жаратылыстану, биология, музыка

Алдыңғы білім


Ақпарат ұғымы. Ақпараттық процестер.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут


2 минут















5 минут
















Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

(Ұ, Т) тренинг өткізу.


Күлім қағып қолымды,

Бір, екі, үш деп соғайын.

Қарап тұрған көршіме,

Қолымды мен бұлғайын.

Жылы-жылы сөзбенен,

Маңдайынан сипайын.

Жылы-жылы сөзбенен,

Жүрегімді сыйлайын.

Ыстық алақаныммен,

Қолыңды бір қысайын.

Амандасып өзіңменен,

Құшақтап бір алайын.


(Т, Ұ,Ө)

А) Таңдап алынған суреттер бойынша топқа бөлінеді.

  • «Техника»,

  • «Биология»

Ә) «Миға шабуыл» әдісі

Өздерінің таңдаған суреттерге анықтама береді.

(Осы суреттер аясында әңгіме өрбіте отырып, жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.)

Дескриптор:

  • Ақпарат арналарының түрлеріне мысал келтіреді

  • Ақпараттық үдерістер қалай жүзеге асатынын сипаттайды. Ойын жеткізеді.


ҚБ: Бірін-бірі, топты бағалау. «Бір-сөзбен» әдісі арқылы бағалау.





Picture 2









Суреттер

image5.jpeg image7.jpeg Picture 1 Picture 1








Сабақтың ортасы

30 минут

2 минут

7 минут




















2 минут



3 минут















3 минут




















13 минут







(К,Т,Ж,Ө) Видео «Телеграф тарихы»

(Т,Қ) «Постер» қорғау

1-топ. Ақпаратты тасымалдау үдерісі

2-топ.Ақпаратты тасымалдау үдерісіне әсер ететін кейбір кедергілер

Жеке оқулықтан өздері оқиды,топта талдайды, постерге түсіреді, қорғайды.

Дескриптор:

  • Ақпарат арналарының түрлеріне мысал келтіреді

  • Ақпарат беруші және қабылдаушы арналару қызметін сипаттайды. Ойын жеткізеді.

ҚБ: Бірін-бірі бағалау.

«Бағдаршам» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.(Толықтай түсінсе,сенімді болса-жасыл түс, түсінуге жақын болса,-сары түс, тсінбесе,сенімді болмаса- қызыл түс)



ШИРАТУ.Берілген әуенге көзбен,иық, бел, аяқпен 0-9 цифрларды бейнелеу.





(Ж,Қ) «Жеміс себеті" №1 Мына әрекеттерді дұрыс орындаңдар, тиісті жәшікке салыңыз:

Ақпарат тасымалдаушы

Ақпарат қабылдаушы



Түсіндіреді, қарайды, дәмін алады, көрсетеді, сипап сезеді, баяндайды, тыңдайды, оқиды, қабылдайды, тасымалдайды

Дескриптор:

Ақпарат беруші және қабылдаушы арналар қызметін ажыратады.

ҚБ : бірін-бірі бағалау, «Фейерверк» әдісі



(Ө, Қ) «Телефон» әдісі

2 Тапсырма WhatsApp желісінде таратылады. Төменде берілген сөздерді тиісінше орысша, қазақша, ағылшынша тілдерге аударып, дәптерге жазыңыз:

Информация, channel, тасымалдаушы, принимающий, Information channels

Дескриптор:

Оқушылардың тілдік қоры дамиды.

ҚБ : бірін-бірі бағалау, топты бағалау

«Су таразысы» әдісі

Сараланған тапсырма:

(Ө,Қ) «Кестедегі тақырыптық тенис» әдісі.

3. А)Суретте келтірілген жағдаяттарға байланысты кестені дәптеріңе толтырыңыз:






















ҚБ Мұғалім бағалау. «Математикалық фигуралар»

Ә) «Елестету көрінісі» әдісі -Берілген тақырыпты мүмкіндік болса сурет, сызба, тірек-сызба түрінде қағазға түсіру


«Ақпаратты тасымалдау үдерісі» SmartArt диаграмма


Дескриптор:

  • Ақпарат берушіні анықтайды;

  • Ақпарат қабылдаушыны анықтайды;

  • Ақпаратты тасымалдау сипаттамасын талдайды.

ҚБ Мұғалім бағалау «Гүлдер»



https://yandex.kz/video/

search?filmId=



Үлгілік кітап

Expert.okulyk-edu.kz

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің

6-сыныбына арналған оқулық. /

Г.И.Салғараева, Г.Б.Илиясова, А.С.Маханова. –

Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018. – 176 бет.

Picture 4

К өңілді

әуен



Жеміс себеттері және жемістер

Picture 2 Picture 3





Picture 1









Picture 3






























Shape1 -жауап толық


Shape2

-жауап толықтыруды

қажет етеді

Shape3

  • жауапарыныз

толықтай толықтыруды

қажет етеді





Сабақтың соңы

3 минут

Рефлексия:

«SMS-хабарлама» тәсілі

Қағаздан жасалған ұялы телефондарында орындалады.Оқушылар өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырады:

  • бүгін сабақта мен ****** түсіндім, **** білдім, ***** көзімді жеткіздім.

  • Бүгін сабақта қуантқаны******

  • Мен өзімді****үшін мақтар едім

  • Маған ерекше ұнағаны******

  • Сабақтан соң маған ****** келді

  • Бүгін маған *** сәті түсті

  • Қызық болғаны*****

  • ****** қиындық тудырды

  • Менің түсінгенім*****

  • Мен енді ******** аламын

Қағаз, стикер, маркер

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Тапсырма»

«Қарқын»

«Диалог және қолдау көрсету»

«Бағалау»





«Миға шабуыл»

«Бір сөзбен»

«Постер қорғау»

«Бағдаршам»

«Жеміс себеті»

«Фейрверк»

«Телефон» әдісі

«Су таразысы»

«SMS-хабарлама» тәсілі

«Кестедегі тақырыптық тенис»

«Математикалық фигуралар»

«Елестету көрінісі»

«Гүлдер»



Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

ТҚ ережесі

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?










































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2018
1007
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі