Эпирафы: «Қанша білсең, ізден тағы тағы да,
Білікті адам жетер тілек бағына». Баласағұн
Коучинг – сессияның жоспары:
|
Қоданылатынәдіс-тәсілдер |
Коучтыңіс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Тренинг (5 мин) |
«Кір жуу» тренингі. 1.Қолымызға ойша табақ аламыз,ішіне су құямыз,ішіне кірді салып сабынмен езіп-езіп жуамыз. 2.Кірді сығып аламыз 3.Кір суды төгіп таза су құямыз,кірді салып шаямыз. 4.Жуылған кірді алып қатты –қатты сығамыз,оны қағып-қағып жіпке жаямыз. 5.Енді кір жуған суымызды алысқа апарып төгеміз. -Жақсы әріптестер біздің қолымыздан бәрі келеді,жарайсыздар сол үшін өзімізге үш шапалақ соғайық. -Қымбатты әріптестер қазір ХХІ ғасырға рахмет.Бәрі автоматтандырылған,бәрін техника жасап жатқан жайымыз бар. Олай болса осы жаттығу арқылы бүгінгі коучингтің тақырыбы не деп ойлайсыздар? |
Жаттығу арқылы коучингтің тақырыбын табады |
|
Топқа бөлу (2 мин) |
Мұғалімдерді топқа бөлу.(қағазға аттары жазылған заттар бойынша бөлінеді) |
Ұялы телефон, комьпютер, интер.тақта, толқынды пеш. |
|
Қызығушылықты ояту кезеңі (10 мин) |
Тест «Kahoot» ұялы телефоннан нтернет желісіне қосылып,берілген тестке жауап беру(жеке жұмыс немесе топтық жұмыс) |
Мұғалімдер өздерінің ұялы телефондары арқылы тестке жауап береді. Интер.тақтадан өз бағалап көріп отырады. |
|
Мағынаны ашу кезеңі (30 мин) Постер қорғау |
Тапсырма: 1.Өз сабақтарыңызда АКТ-ның қай түрін пайдалана аласыз?(презентация жасау) 2.Интернеттің пайдасы мен зияны (презентация жасау) 3.Интернет желісін пайдаланып «ЕХРО-2017»атты тақырыпқа презентация жасау 4.АКТ құралдарының ішінде фотоаппаратты пайдаланып,өздерін суретке түсіріп сол суреттен презентация жасау |
Интернет желісінен қажет материалдар алып үйренеді. Комьпютермен презентац.жасап үйренеді. АКТ туралы мұғал.арналған нұсқаулық (54-63 беттер) |
|
Ой толғаныс (10 мин) |
«Мен-қазіргі заман педагогімін» |
Эссе жазады. |
|
Кері байланыс. Рефлексия. (3 мин) |
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі. |
Мұғалімдер коучтің электронды почтасына коучингтен алған екі жағымды әсерін, бір ұсыныс жазады. Эл.почт: ugg84@mail.ru |
ұялы телефон компьютер интер.тақта толқынды пеш
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдануда кәсіби қолдау көрсету
Ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдануда кәсіби қолдау көрсету
Эпирафы: «Қанша білсең, ізден тағы тағы да,
Білікті адам жетер тілек бағына». Баласағұн
Коучинг – сессияның жоспары:
|
Қоданылатынәдіс-тәсілдер |
Коучтыңіс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Тренинг (5 мин) |
«Кір жуу» тренингі. 1.Қолымызға ойша табақ аламыз,ішіне су құямыз,ішіне кірді салып сабынмен езіп-езіп жуамыз. 2.Кірді сығып аламыз 3.Кір суды төгіп таза су құямыз,кірді салып шаямыз. 4.Жуылған кірді алып қатты –қатты сығамыз,оны қағып-қағып жіпке жаямыз. 5.Енді кір жуған суымызды алысқа апарып төгеміз. -Жақсы әріптестер біздің қолымыздан бәрі келеді,жарайсыздар сол үшін өзімізге үш шапалақ соғайық. -Қымбатты әріптестер қазір ХХІ ғасырға рахмет.Бәрі автоматтандырылған,бәрін техника жасап жатқан жайымыз бар. Олай болса осы жаттығу арқылы бүгінгі коучингтің тақырыбы не деп ойлайсыздар? |
Жаттығу арқылы коучингтің тақырыбын табады |
|
Топқа бөлу (2 мин) |
Мұғалімдерді топқа бөлу.(қағазға аттары жазылған заттар бойынша бөлінеді) |
Ұялы телефон, комьпютер, интер.тақта, толқынды пеш. |
|
Қызығушылықты ояту кезеңі (10 мин) |
Тест «Kahoot» ұялы телефоннан нтернет желісіне қосылып,берілген тестке жауап беру(жеке жұмыс немесе топтық жұмыс) |
Мұғалімдер өздерінің ұялы телефондары арқылы тестке жауап береді. Интер.тақтадан өз бағалап көріп отырады. |
|
Мағынаны ашу кезеңі (30 мин) Постер қорғау |
Тапсырма: 1.Өз сабақтарыңызда АКТ-ның қай түрін пайдалана аласыз?(презентация жасау) 2.Интернеттің пайдасы мен зияны (презентация жасау) 3.Интернет желісін пайдаланып «ЕХРО-2017»атты тақырыпқа презентация жасау 4.АКТ құралдарының ішінде фотоаппаратты пайдаланып,өздерін суретке түсіріп сол суреттен презентация жасау |
Интернет желісінен қажет материалдар алып үйренеді. Комьпютермен презентац.жасап үйренеді. АКТ туралы мұғал.арналған нұсқаулық (54-63 беттер) |
|
Ой толғаныс (10 мин) |
«Мен-қазіргі заман педагогімін» |
Эссе жазады. |
|
Кері байланыс. Рефлексия. (3 мин) |
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі. |
Мұғалімдер коучтің электронды почтасына коучингтен алған екі жағымды әсерін, бір ұсыныс жазады. Эл.почт: ugg84@mail.ru |
ұялы телефон компьютер интер.тақта толқынды пеш
шағым қалдыра аласыз













