|
Бекітемін________________ |
|
|
|||||||||
|
Сынып: 10 |
Күні: |
|
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық қауіпсіздік |
Пәні: Информатика |
|
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
10.6.2.1 1 "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қолжетімділік" терминдер маңызын түсіндіру |
|
|||||||||
|
Оқу нәтижелері
|
Барлық оқушылар ақпараттық қауіпсіздік терминінің маңызын түсінеді |
|
|||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкіндігін біледі |
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар Ақтараттық қауіпсіздік шараларын жасайды; |
|
||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну,талдау,қолдану |
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ақпараты қорғау шараларын жасау; Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкіндігін біледі; "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қолжетімділік" терминдер маңызын түсіну |
|
|||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты: Ақпараттық қауіпсіздік шарасын практикада тиімді қолдану. Пәнге қатысты лексика және терминология: "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қолжетімділік" |
|
|||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Ағылшын |
|
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбек, шығармашылық, айқындық, құрмет, ынтымақтастық |
|
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Компьютерлік желілердің жұмыс жасау принциптері |
|
|||||||||
|
Жоспар |
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыт 40 мин |
Оқу нәтижелері
|
Ресурстар |
|
||||||||
|
Басталуы 1-2 мин
3-6 мин 7-17 мин
Ортасы
18-24мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал орнату Оқушыларды «Мозайка» әдісі бойынша суреттер қиындысын жинау арқылы 2 топқа біріктіру. Топта ой қозғау. Конвертке сұрақтар жазып қалаған конверттегі сұрақтарға ой қозғауға болады. Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкін? Интернетте қандай ақпаратты жариялауға болмайды? Әлеуметтік желілерді пайдалануда қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкін? Сабақты түсіндіру. Ақпараттық қауіпсіздік режимін
қалыптастыру кешендік мәселе болып табылады. Оны шешу үшін
заңнамалық, ұйымдастырушылық, программалық, техникалық шаралар
қажет. Қолжетімділік – ақпараттың, техникалық құралдар мен өңдеу технологияларының ақпаратқа кедергісіз (бөгетсіз) қол жеткізуге тиісті өкілеттілігі бар субъектілердің оған қол жеткізуін қамтамасыз ету. Тұтастық – ақпараттың бұзылуынан және заңсыз өзгертілуінен қорғалуы. Ақпарат тұтастығы деп, ақпарат кездейсоқ немесе әдейі бұрмаланған (бұзылған) кезде есептеу техника құралдарының немесе автоматтандырылған жүйелердің осы ақпараттың өзгермейтіндігін қамтамасыз ету. Құпиялылық – заңсыз қол жеткізуден немесе оқудан қорғау (1-сұлба).
Практикалық жұмыс1 Оқушылар өз топтарымен осы берілген сұрақтарға жауап беруге болады. Екі топтан бір-бір оқушыдан шығып өз тобын қорғайды. Олар тапсырманы қауіпті және қауіпсіз деп екіге бөлу арқылы кезек-кезек орындайды. ОЛ ұшін сіз берілге сілтемеге өтіңіз: https://learningapps.org/display?v=p0khbzgzn20
Топ мүшелері дұрыс орындаған жағдайда бағдарламада мадақтау пайда болады. Ал кері жағдайда орындап болғанша күтеді. |
«Шаттық шеңбері!» тренигі
Конверт
Стикерлердегі сөздер арқылы |
|
||||||||
|
25-29 мин
29-34 мин
35-38мин |
Практикалық топтық жұмыс.2 Бейтаныс адамдармен кездесу (5 ереже). Презентация: «Бір танысудың тарихы» бейнеролигімен слайд көрсетіледі. Мұғалім: Жігіттер, сізге тек өзіңіз туралы бейтаныс адамдарға мәлімет беріп қана қоймай, сонымен бірге бейтаныс адамдармен кездеспеуіңіз керек. Осы қысқа мультфильмге назар аударайық (http://youtu.be/z33JK6mPzOc)*. Мұғалім: Интернетте бізге бұл жағдай туралы қандай ережелерді білесіңдер? Топтардың жауабы мынадай болуы керек. Барлық балаларға қаншалықты қызықты Достарыңызбен бірге ойнаңыз Интернетте сіз де жасай аласыз, Тек абай болу керек. Бейтаныс адамдармен ойнамаңыз, Оларды сізге келуге шақырмаңыз Өзіңіз келмеңіз Сізден ұмытпауыңызды сұраймын. Практикалық топтық жұмыс 3 Интернеттің қауіптері мен қауіптері. Презентация: «Балаларға қауіпсіз Интернет!» Бейнероликпен слайд көрсетілді Мұғалім: Бірақ бұл бүкіләлемдік ғаламторда бәрі бірдей тегіс және жақсы емес! Онда не болуы мүмкін екенін көрейік! (Видеоны көрсетеді.) Интернетте бұл қызықты және қауіпсіз болуы мүмкін. Бірақ бұл үшін сіз бірнеше негізгі ережелерді білуіңіз керек. Ал бүгін сабақта біз олармен танысамыз. Олар бізге интернетте жаман ештеңе болмайтынына көз жеткізуге үйретеді! Интернешка: Біз интернет алғымыз келеді Мен сенімен көптеген жылдар бойы доспын! Сіз мұның жеті ережесін білесіз - Интернетте жүзуге болады! Дискретор Қауіпсіз интернетті пайдалана біледі Қажетсіз сайтарда өзін тыйады Қауіпсіздік шараларын пайдалана алады. Бағалау: Шапалақтау әдісі арқылы Сабақты бекіту Сұрақ-жауап: (6 мин) Материалды бекіту: 1. «Ақпараттық
қауіпсіздік» дегеніміз не? Бағалау
|
Т
|
|
||||||||
|
Аяқталуы
2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.
|
Стикерлер |
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|
|
Диалогтық қарым – қатынас жасау мақсатында оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру үшін жеке тапсырмалар беремін және түсінгендеріне көз жеткізіп отырамын; Жеке жұмыс барысында қарқынды оқушыларға қосыша тапсырма беріп, оқушылардың қажеттілігін қанағаттандырамын; Әр тапсырмадан кейін кері байланыс жүргізу арқылы оқушылардың жұмысын бағалап отырамын. |
Сәлемдесу әдісі арқылы сұрақ- жауап түрінде өтілетін тақырыпты ашамын. Сабақ барысында белсенді әдіс -тәсілдер қолданылды. Смайлик арқылы өзін-өзі бағалау, «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі «Өзіңді танып біл» ,«Бір минуттық әңгеме» әдістері арқылы қаншалықты игергу деңгейін анықтаймын. Әр түрлі бағалау әдістерін қолдану арқылы оқушыларға жеке, топтық тапсырма бере отырып, олардың оқу жетістігіне ықпал келтіремін; Оқушылардың өз – өзін, өзгені бағалауда шынайы болуын, сонымен қатар сынды дұрыс қабылдай алуына қолдау жасаймын; |
Оқушылардың өзара қарым қатынас мәдениетін қалыптастыру; Сыныптың тазалығы, желдетілуі, жарықтылығын қадағалау; Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін сақтауларын қадағалау. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
||
|
Осы сұрақтар аясында кері рефлексия қолдандым |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпараттық қауіпсіздік
Ақпараттық қауіпсіздік
|
Бекітемін________________ |
|
|
|||||||||
|
Сынып: 10 |
Күні: |
|
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттық қауіпсіздік |
Пәні: Информатика |
|
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
10.6.2.1 1 "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қолжетімділік" терминдер маңызын түсіндіру |
|
|||||||||
|
Оқу нәтижелері
|
Барлық оқушылар ақпараттық қауіпсіздік терминінің маңызын түсінеді |
|
|||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкіндігін біледі |
|
||||||||||
|
Кейбір оқушылар Ақтараттық қауіпсіздік шараларын жасайды; |
|
||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну,талдау,қолдану |
|
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
Ақпараты қорғау шараларын жасау; Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкіндігін біледі; "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қолжетімділік" терминдер маңызын түсіну |
|
|||||||||
|
Тілдікмақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты: Ақпараттық қауіпсіздік шарасын практикада тиімді қолдану. Пәнге қатысты лексика және терминология: "ақпараттық қауіпсіздік", "құпиялық", "тұтастық" және "қолжетімділік" |
|
|||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Ағылшын |
|
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбек, шығармашылық, айқындық, құрмет, ынтымақтастық |
|
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Компьютерлік желілердің жұмыс жасау принциптері |
|
|||||||||
|
Жоспар |
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
||||||||||
|
Жоспарланған уақыт 40 мин |
Оқу нәтижелері
|
Ресурстар |
|
||||||||
|
Басталуы 1-2 мин
3-6 мин 7-17 мин
Ортасы
18-24мин |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. «Шаттық шеңбері» әдісі арқылы психологиялық ахуал орнату Оқушыларды «Мозайка» әдісі бойынша суреттер қиындысын жинау арқылы 2 топқа біріктіру. Топта ой қозғау. Конвертке сұрақтар жазып қалаған конверттегі сұрақтарға ой қозғауға болады. Желіде жұмыс істеуде қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкін? Интернетте қандай ақпаратты жариялауға болмайды? Әлеуметтік желілерді пайдалануда қандай қауіп-қатерлер болуы мүмкін? Сабақты түсіндіру. Ақпараттық қауіпсіздік режимін
қалыптастыру кешендік мәселе болып табылады. Оны шешу үшін
заңнамалық, ұйымдастырушылық, программалық, техникалық шаралар
қажет. Қолжетімділік – ақпараттың, техникалық құралдар мен өңдеу технологияларының ақпаратқа кедергісіз (бөгетсіз) қол жеткізуге тиісті өкілеттілігі бар субъектілердің оған қол жеткізуін қамтамасыз ету. Тұтастық – ақпараттың бұзылуынан және заңсыз өзгертілуінен қорғалуы. Ақпарат тұтастығы деп, ақпарат кездейсоқ немесе әдейі бұрмаланған (бұзылған) кезде есептеу техника құралдарының немесе автоматтандырылған жүйелердің осы ақпараттың өзгермейтіндігін қамтамасыз ету. Құпиялылық – заңсыз қол жеткізуден немесе оқудан қорғау (1-сұлба).
Практикалық жұмыс1 Оқушылар өз топтарымен осы берілген сұрақтарға жауап беруге болады. Екі топтан бір-бір оқушыдан шығып өз тобын қорғайды. Олар тапсырманы қауіпті және қауіпсіз деп екіге бөлу арқылы кезек-кезек орындайды. ОЛ ұшін сіз берілге сілтемеге өтіңіз: https://learningapps.org/display?v=p0khbzgzn20
Топ мүшелері дұрыс орындаған жағдайда бағдарламада мадақтау пайда болады. Ал кері жағдайда орындап болғанша күтеді. |
«Шаттық шеңбері!» тренигі
Конверт
Стикерлердегі сөздер арқылы |
|
||||||||
|
25-29 мин
29-34 мин
35-38мин |
Практикалық топтық жұмыс.2 Бейтаныс адамдармен кездесу (5 ереже). Презентация: «Бір танысудың тарихы» бейнеролигімен слайд көрсетіледі. Мұғалім: Жігіттер, сізге тек өзіңіз туралы бейтаныс адамдарға мәлімет беріп қана қоймай, сонымен бірге бейтаныс адамдармен кездеспеуіңіз керек. Осы қысқа мультфильмге назар аударайық (http://youtu.be/z33JK6mPzOc)*. Мұғалім: Интернетте бізге бұл жағдай туралы қандай ережелерді білесіңдер? Топтардың жауабы мынадай болуы керек. Барлық балаларға қаншалықты қызықты Достарыңызбен бірге ойнаңыз Интернетте сіз де жасай аласыз, Тек абай болу керек. Бейтаныс адамдармен ойнамаңыз, Оларды сізге келуге шақырмаңыз Өзіңіз келмеңіз Сізден ұмытпауыңызды сұраймын. Практикалық топтық жұмыс 3 Интернеттің қауіптері мен қауіптері. Презентация: «Балаларға қауіпсіз Интернет!» Бейнероликпен слайд көрсетілді Мұғалім: Бірақ бұл бүкіләлемдік ғаламторда бәрі бірдей тегіс және жақсы емес! Онда не болуы мүмкін екенін көрейік! (Видеоны көрсетеді.) Интернетте бұл қызықты және қауіпсіз болуы мүмкін. Бірақ бұл үшін сіз бірнеше негізгі ережелерді білуіңіз керек. Ал бүгін сабақта біз олармен танысамыз. Олар бізге интернетте жаман ештеңе болмайтынына көз жеткізуге үйретеді! Интернешка: Біз интернет алғымыз келеді Мен сенімен көптеген жылдар бойы доспын! Сіз мұның жеті ережесін білесіз - Интернетте жүзуге болады! Дискретор Қауіпсіз интернетті пайдалана біледі Қажетсіз сайтарда өзін тыйады Қауіпсіздік шараларын пайдалана алады. Бағалау: Шапалақтау әдісі арқылы Сабақты бекіту Сұрақ-жауап: (6 мин) Материалды бекіту: 1. «Ақпараттық
қауіпсіздік» дегеніміз не? Бағалау
|
Т
|
|
||||||||
|
Аяқталуы
2 минут
|
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау.
|
Стикерлер |
|
||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|
|
Диалогтық қарым – қатынас жасау мақсатында оқушылардың ойлау дағдыларын қалыптастыру үшін жеке тапсырмалар беремін және түсінгендеріне көз жеткізіп отырамын; Жеке жұмыс барысында қарқынды оқушыларға қосыша тапсырма беріп, оқушылардың қажеттілігін қанағаттандырамын; Әр тапсырмадан кейін кері байланыс жүргізу арқылы оқушылардың жұмысын бағалап отырамын. |
Сәлемдесу әдісі арқылы сұрақ- жауап түрінде өтілетін тақырыпты ашамын. Сабақ барысында белсенді әдіс -тәсілдер қолданылды. Смайлик арқылы өзін-өзі бағалау, «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі «Өзіңді танып біл» ,«Бір минуттық әңгеме» әдістері арқылы қаншалықты игергу деңгейін анықтаймын. Әр түрлі бағалау әдістерін қолдану арқылы оқушыларға жеке, топтық тапсырма бере отырып, олардың оқу жетістігіне ықпал келтіремін; Оқушылардың өз – өзін, өзгені бағалауда шынайы болуын, сонымен қатар сынды дұрыс қабылдай алуына қолдау жасаймын; |
Оқушылардың өзара қарым қатынас мәдениетін қалыптастыру; Сыныптың тазалығы, желдетілуі, жарықтылығын қадағалау; Компьютермен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін сақтауларын қадағалау. |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
|
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
||
|
Осы сұрақтар аясында кері рефлексия қолдандым |
|||
шағым қалдыра аласыз





















