×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

АҚШ тағы Ғылыми техникалық революцияның қазіргі әлемдегі елдердің дамуына әсері қандай?

Автор:Ибрайханова Маржан Коныровна
Бағыты: Дүние жүзі тарихы
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

ғылыми жаңалықтарының (генетика, микробиология, ақпараттық технологиялар, ядролық физика) қоғам дамуына ықпалын талдау.

Сабақ жоспары
ХХІ ғасырдың басындаңы ғылым,білім, технология.
Күні:
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсатыОқушылардың көпшілігі орындай алады: Ғылыми техникалық жаңалықтардың қоғамның дамуына ықпалы туралы өзіндік тұжырым жасайды.


Оқушылар:
Алдыңғы білім



СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Ресурстар
ІІ. Топқа болу : Оқушыларды түсті қағаз кеспелері арқылы топқа бөлінеді. Көк, сары, қызыл

«Миға шабуыл» әдісі. Видео көрсету арқылы Мұғалімнің сұрақтарыҒТЖ себебі не болып табылады?Нәтижесінде ҒТЖ- ның себептерін туралы нақты жауаптар келтіреді.



Түрлі түсті кағаз

https://programmyinsure.weebly.com/blog/previous/2








10 мин



















10 мин

  • Өзіндік пікір,ой,идея (1 сөйлем)

  • Дәлел(2 сөйлем)

  • Өз пікірінді айғақтайтын мысал (2 сөйлем)

  • Өз пікіріне қарсы дәлел (1сөйлем)

  • Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал (1 сөйлем)

  • Қорытынды (2 сөйлем)



  • 1. ҒТР –ның пайда болуының себебін талданыз2.ҒТР жүзеге асқандығына ділелі3.ҒТР –дың бүгінгі кунмен байланыстырып бағалайды.4. ҒТЖ –ды ашқан ғалымдарды ата5.ҒТЖ-ды адамзатқа әкелген зардаптары.

  • «Плюс» -оң әсер еткен фактілерді,алған, білімдері жайлы жазады

  • «минус» - «қолымнан келмей жатыр немесе түсініксіз болып тұр» деген ойларын жазады

  • Қызықты – деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазадыКелесі сабақта толығырақ түсінгім келеді.





  • Дескриптор: ҒТР –дың күшті жақтарын айтадыҒТР-дың әлсіз жақтарын айтадыҒТР-дың мүмкіндіктерін жіктейдіҒТР-дің қауіптерін жіктейді



    А4, оқулық, маркер.











































    Сабақтың соңы



    Дескриптор:
  • Ерте кездегі ҒТЖ шенберін көрсетеді.

  • Орта кезеңдегі ҒТЖ шенберін көрсетеді.

  • Болашақта ҒТЖ шенберін көрсетеді.



  • АКТ, оқулық.кесте, плакат, маркер,қарындаш.

    Рефлексия2мин1.Кім қандай сезімде болы?2. Бұл жұмыс не мақсатпен ұйымдастырылды? 3. Ағаштың қай тұсында тұрғаныңызды негізденіз?

    Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз?
    «Жүйелік органайзер» әдісін тандап алудағы мақсатым оқу материалын қаншалықты деңгейде менгергенің, оқиғаларға терең баға бере білуге дағдыландыру, сыни ойлау дағдыларын дамыту болды.









    Сабақ бойын бағалау үдерісін жүргізіледі


    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
















    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.