Психалогиялық
тренинг
Бір дегенде
тұрамыз
Екі,үш қолымызды
соғамыз
Бұрыламыз оңға
бір
Бұрыламыз солға
бір
Бір отырып бір
тұрып
Біз жүгіріп
аламыз
Бес дегенде
асықпай
Орнымызды
табамыз
Топқа
бөлу: монетамен топқа
бөлу.
Балалар сендер
жемістерді жақсы
көресіңдерма?
Қандай жемістерді
жақсы көреміз?
Сусындарды жақсы
көремізбе,қандай?
Сусындарды жақсы
көресіңдер?
Оларды біз қайдан
аламыз?
Дүкеннен сатып алу
үшін не керек?
Ақша керек олай
болса мына жерден ақша түрлерін таңдап топқа
бөлінеиік
-1 топ
Ақша
-2 топ
Монета
-3 топ
Теңге
1 –тапсырма
Сұрақты қағып ал
Ішінде теңге монеталары (1 тг
2 тг 5 тг 10 тг 20тг)
Барсөмкені алып
монеталар дыбыс шығаратындай етіп сөмкені қозғап
қағыңыз.Оқушылардан сөмкенің ішінде не бар екенін сұраңыз.Олардың
жауаптарын тыңдаңыз.Ақшаның не үшін керегі туралы әр оқушының
пікірін тыңдап әңгіме жүргізіңіз.Олардың тиынды танитынын
(танымайтынын) және олармен не істеуге болатынын
сұраңыз.(Жауаптарын
тыңдаңыз)
Қалыптастырушы бағалау:Қар
кесектері әдісі
Сөмкенің ішінде не бар
екен?
Монета бізге неүшін
керкек?
Адамдар ақшаны кайдан
алады?
Дескриптор
-Балалар монетаны
таниды
-Ақшаның не үшін керек екенін
біледі
2-тапсырма: Сандарды
жинайық
Берілген соманы5 тг 1 тг 10 тг
20 тг 50 тг теңгелік монеталарды қолданып әр түрлі тәсілмен
жинатқызамын
21 тг 15 тг 30 тг 50
тт
Қалыптастырушы
бағалау Сандарды жинап ватцапқа
жіберу
Дескриптор
-Берілген соманы әртүрлі
тәсілмен жинай алады -нәтижесін ватцапқа
жібереді
3-тапсырма «Не
қанша тұрады»
200 теңгеге дүкеннен
қажетті заттарды үнемдеп отырып сатып ал және сатылған заттардың
кестесін құр
Қалыптастырушы
бағалау
Ойлан жұптас
бөліс
Жасаған жұмыстарын
жұптарымен бірге тексереді
Дескриптор
- Дүкеннен қажетті
заттарды сатып алады
-Ол заттарга қанша
монета жұмсағанын айтып
береді
-Құнын
біледі
-Үнемдей
біледі
«Теңге ағашы»
Қолдарындағы теңгелерді пайдаланып ағашқа
жапсыру
Ақша-түсінген
жоқпын
Теңге-толық түсіне
алмадым
Монета-бәрін жақсы
түсіндім
|