Ақша теңге

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақша теңге

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: математика

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі

Ортақ тақырып:Тағам және сусындар

Бөлімі:Күнделікті өмірдегі есептеулер

Бөлімше:Шамалар және олардың өлшеубірліктері








Сабақтың тақырыбы

Ақша теңге


Ортақ тақырып

Тағам және сусын

Оқу мақсаты

1тг 2 тг 5 тг 10тг 20 тг монеталармен әртүрлі амалдар орындайды

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

1 тг 2тг 5 тг 10 тг 20 тг монеталарды таниды

Көпшілігі: Алған білімді оқушылар өмірде қолданады

Кейбір оқушылар: амалдарды орындайды

Бағалау критерийлері

1 тг 2 тг 5тг 10 тг 20 тг монеталарды таниды

Амалдарды орындайды

Тілдік мақсат

Ақша Теңге Монета

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

Бастапқы білім

Математикалық наурыз

Ойлау деңгейі:

Түсіну Қолдану

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

ресурстар

Сабақтың басы

5 минут





































Сабақтың ортасы:

10 минут












7 минут



















5 минут
































































Кері байланыс

Психалогиялық тренинг

Бір дегенде тұрамыз

Екі,үш қолымызды соғамыз

Бұрыламыз оңға бір

Бұрыламыз солға бір

Бір отырып бір тұрып

Біз жүгіріп аламыз

Бес дегенде асықпай

Орнымызды табамыз


Топқа бөлу: монетамен топқа бөлу.

Балалар сендер жемістерді жақсы көресіңдерма?

Қандай жемістерді жақсы көреміз?

Сусындарды жақсы көремізбе,қандай?

Сусындарды жақсы көресіңдер?

Оларды біз қайдан аламыз?

Дүкеннен сатып алу үшін не керек?

Ақша керек олай болса мына жерден ақша түрлерін таңдап топқа бөлінеиік

-1 топ Ақша

-2 топ Монета

-3 топ Теңге



1 –тапсырма Сұрақты қағып ал

Ішінде теңге монеталары (1 тг 2 тг 5 тг 10 тг 20тг)

Барсөмкені алып монеталар дыбыс шығаратындай етіп сөмкені қозғап қағыңыз.Оқушылардан сөмкенің ішінде не бар екенін сұраңыз.Олардың жауаптарын тыңдаңыз.Ақшаның не үшін керегі туралы әр оқушының пікірін тыңдап әңгіме жүргізіңіз.Олардың тиынды танитынын (танымайтынын) және олармен не істеуге болатынын сұраңыз.(Жауаптарын тыңдаңыз)



Қалыптастырушы бағалау:Қар кесектері әдісі

Сөмкенің ішінде не бар екен?

Монета бізге неүшін керкек?

Адамдар ақшаны кайдан алады?

Дескриптор

-Балалар монетаны таниды

-Ақшаның не үшін керек екенін біледі








2-тапсырма: Сандарды жинайық

Берілген соманы5 тг 1 тг 10 тг 20 тг 50 тг теңгелік монеталарды қолданып әр түрлі тәсілмен жинатқызамын

21 тг 15 тг 30 тг 50 тт

Қалыптастырушы бағалау Сандарды жинап ватцапқа жіберу

Дескриптор



-Берілген соманы әртүрлі тәсілмен жинай алады -нәтижесін ватцапқа жібереді














3-тапсырма «Не қанша тұрады»

200 теңгеге дүкеннен қажетті заттарды үнемдеп отырып сатып ал және сатылған заттардың кестесін құр














Қалыптастырушы бағалау

Ойлан жұптас бөліс

Жасаған жұмыстарын жұптарымен бірге тексереді



Дескриптор

- Дүкеннен қажетті заттарды сатып алады

-Ол заттарга қанша монета жұмсағанын айтып береді

-Құнын біледі

-Үнемдей біледі










«Теңге ағашы» Қолдарындағы теңгелерді пайдаланып ағашқа жапсыру

Ақша-түсінген жоқпын

Теңге-толық түсіне алмадым

Монета-бәрін жақсы түсіндім







Видео ролик

























































































































Саралау

1-тапсырма

Барлық оқушылар

Монетаны таниды

Көптеген оқушылар

Моната түрлерін айтады

Кейбір оқушылар

Күнделікті өмірде пайдаланады

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?





Өз бетінше жұмыстар беру

Топтық, жұптық тапсырмалар



2-тапсырма

Барлық оқушылар

Монета түрлерін ажыратады

Көптеген оқушылар

Монетаны жинайды

Кейбір оқушылар

Монетаны

Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағалау


3-тапсырма

Барлықоқушылар

Дүкеннен заттарды сатып алады

Көптеген оқушылар

Ақшаны дұрыс есептейді

Кейбір оқушылар

Ақшаны үнемдейді


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.10.2018
522
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі