Материалдар / Ақша теңге

Ақша теңге

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2018
453
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: математика Қысқа мерзімді жоспар бөліміОртақ тақырып:Тағам және сусындарБөлімі:Күнделікті өмірдегі есептеулерБөлімше:Шамалар және олардың өлшеубірліктері













Сабақтың тақырыбыАқша теңге

Ортақ тақырыпТағам және сусын
Оқу мақсаты1тг 2 тг 5 тг 10тг 20 тг монеталармен әртүрлі амалдар орындайды
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар орындай алады:1 тг 2тг 5 тг 10 тг 20 тг монеталарды танидыКөпшілігі: Алған білімді оқушылар өмірде қолданадыКейбір оқушылар: амалдарды орындайды
Бағалау критерийлері1 тг 2 тг 5тг 10 тг 20 тг монеталарды таниды Амалдарды орындайды
Тілдік мақсатАқша Теңге Монета
Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысДүниетану
Бастапқы білімМатематикалық наурыз
Ойлау деңгейі:Түсіну Қолдану
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетресурстар
Сабақтың басы5 минут







































































Сабақтың ортасы:10 минут





















7 минут



































5 минут





























































































































Кері байланыс
Психалогиялық тренингБір дегенде тұрамызЕкі,үш қолымызды соғамызБұрыламыз оңға бірБұрыламыз солға бірБір отырып бір тұрып Біз жүгіріп аламызБес дегенде асықпай Орнымызды табамыз

Топқа бөлу: монетамен топқа бөлу. Балалар сендер жемістерді жақсы көресіңдерма? Қандай жемістерді жақсы көреміз? Сусындарды жақсы көремізбе,қандай? Сусындарды жақсы көресіңдер? Оларды біз қайдан аламыз? Дүкеннен сатып алу үшін не керек? Ақша керек олай болса мына жерден ақша түрлерін таңдап топқа бөлінеиік-1 топ Ақша-2 топ Монета-3 топ Теңге



1 –тапсырма Сұрақты қағып алІшінде теңге монеталары (1 тг 2 тг 5 тг 10 тг 20тг)Барсөмкені алып монеталар дыбыс шығаратындай етіп сөмкені қозғап қағыңыз.Оқушылардан сөмкенің ішінде не бар екенін сұраңыз.Олардың жауаптарын тыңдаңыз.Ақшаның не үшін керегі туралы әр оқушының пікірін тыңдап әңгіме жүргізіңіз.Олардың тиынды танитынын (танымайтынын) және олармен не істеуге болатынын сұраңыз.(Жауаптарын тыңдаңыз)



Қалыптастырушы бағалау:Қар кесектері әдісіСөмкенің ішінде не бар екен?Монета бізге неүшін керкек?Адамдар ақшаны кайдан алады?Дескриптор -Балалар монетаны таниды-Ақшаның не үшін керек екенін біледі







2-тапсырма: Сандарды жинайықБерілген соманы5 тг 1 тг 10 тг 20 тг 50 тг теңгелік монеталарды қолданып әр түрлі тәсілмен жинатқызамын21 тг 15 тг 30 тг 50 ттҚалыптастырушы бағалау Сандарды жинап ватцапқа жіберуДескриптор

-Берілген соманы әртүрлі тәсілмен жинай алады -нәтижесін ватцапқа жібереді





















3-тапсырма «Не қанша тұрады»200 теңгеге дүкеннен қажетті заттарды үнемдеп отырып сатып ал және сатылған заттардың кестесін құр

























Қалыптастырушы бағалауОйлан жұптас бөліс Жасаған жұмыстарын жұптарымен бірге тексереді



Дескриптор - Дүкеннен қажетті заттарды сатып алады-Ол заттарга қанша монета жұмсағанын айтып береді-Құнын біледі-Үнемдей біледі

















«Теңге ағашы» Қолдарындағы теңгелерді пайдаланып ағашқа жапсыруАқша-түсінген жоқпынТеңге-толық түсіне алмадымМонета-бәрін жақсы түсіндім











Видео ролик















































































































































































































































Саралау1-тапсырмаБарлық оқушыларМонетаны танидыКөптеген оқушыларМоната түрлерін айтадыКейбір оқушыларКүнделікті өмірде пайдаланадыБағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?







Өз бетінше жұмыстар беруТоптық, жұптық тапсырмалар




2-тапсырмаБарлық оқушыларМонета түрлерін ажыратадыКөптеген оқушыларМонетаны жинайдыКейбір оқушыларМонетаны Өзін-өзі бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағалау

3-тапсырмаБарлықоқушыларДүкеннен заттарды сатып аладыКөптеген оқушыларАқшаны дұрыс есептейдіКейбір оқушыларАқшаны үнемдейді































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ