Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақшаны ұсақтау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні:Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4А Күні: 6.04.2018ж. Сынып: 1 «Б» Сабақтың ұзақтылығы: 40 минут |
Мектеп:№26 Мұғалімнің есімі:А.Карибжанова Қатысқандар саны: 21 Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ақшаны ұсақтау |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.3.6 1 теңгелік,2 теңгелік,5 теңгелік,10 теңгелік,20 теңгелік монеталармен түрліше төлем жасау |
||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: Монетаны ажырата алады. Оқушылардың басым бөлігі: Монеталарды ұсақтай алады. Кейбір оқушы: 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг теңгелік монеталарды таниды, белгілі бір соманы монеталармен төлейді және ұсақтай біледі; |
||||||||||||
Бағалау критерийлері |
-1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20теңгелік монеталарды қолданып, қажетті -соманы жинақтайды. -1тг,2 тг,5тг,10тг,20тг монеталарын таниды. -Монеталармен әртүрлі амалдар орындай алады. |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестер сериясы Сіз ... теңгеге не сатып ала аласыз? Егер Сізде осы монета болса, сіз не сатып алар едіңіз? Ол қанша тұрады? Үш тілдік сөз Ақша-деньги- mоnеy |
||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Жалпы ұлттық «Мәңгілік ел» идеясында негізделген құндылықтарды топтық жұмыс арқылы қалыптастыру: жауапкершілік; ынтымақтастық; ашықтық; еңбек және шығармашылық. |
||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Сауат ашу |
||||||||||||
Бастапқы білім |
Баға |
||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ертеңгілік шеңбері Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен амандасып, жаттығу жасайды. Солға,солға түзу тұр, Оңға,оңға түзу тұр. Алға қарай бір қадам, Артқа қарай бір қадам Жоғары-төмен қараймыз Орнымызды табамыз. Сабақты өткен тақырыптарды қайталаудан бастау. Үш тіл бойынша үш топқа бөлу: І -Ақша ІІ-Деньги ІІІ-Money (Ұ) «Допты лақтыру» тәсілі Оқушылардың баға ,тиын, теңге туралы білімдері бағаланды «Бағдаршам» түстері арқылы бағалау. Мақсаты:Алған білімді бекіту Саралау (деңгейлік тапсырмалар арқылы) Жаңа сабаққа дайындық |
Күлегеш арқылы көңіл-күйлерін білдіру Доп «Бағдаршам» арқылы бағалау |
|||||||||||
5 мин Сабақтың ортасы 7 мин Сергіту сәті 3 мин 5 мин 5 мин 5мин |
Белсенді оқу (сұрақ қою және талқылау). (Т).Әр топтан көшбасшы келіп қорапшадан билет алып «Ақша», «Баға», «Теңге»,«Монета» туралы не білетіндерін түсіндіреді. «Күлегештер» арқылы бағаланды Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау Саралау (диалог және қолдау көрсету) (Т.)Оқушылармен диалог жүргізу үшін мынадай сұрақтар қойдым: — Шырын қанша тұрады? — Шырынды сатып алу үшін қандай монеталарды қолдану керек? — Монеталар мен төлем жасаудың қандай тәсілдерін қолдануға болады? Жұптарға әртүрлі монеталарды тарату. Осы монеталардың көмегімен заттың құнын төлеудің бірнеше тәсілін көрсетуді талап еттім. Оқушылардың жауабын тыңдау барысында әр жұптың соманы қандай монеталардың көмегімен төлегенін тексердім. Бір-бірінің жауаптарын салыстыра отырып, жауаптарын тақтаға жазды. Көркем жазу. Жауабы: 80 тг = 20 тг + 20 тг + 20 тг + 20 тг. 80 тг = 10 тг + 10 тг + 20 тг + 20 тг + 20 тг Топтарды « Жұлдызшамен» бағаладым. Саралау (Тапсырма) Шығарып көр. (Т.Ж.)Оқушыларға тапсырманы жұппен орындауды ұсындым. Қоржынның ішінде 2 теңгелік 15 монета барлығы 30 тг ақша бар. Оқушыларға құны бірдей монеталардан 30 тг жинауды ұсындым. Осы мақсатты жүзеге асыру үшін оларға қағаздан жасалған монеталардың әр түрінен таратып бердім. Жауабы: 10 теңгелік 3 монета; 5 теңгелік 6 монета; 1 теңгелік 30 монета. Оқушылардың амалдарды дұрыс шығарғаны бағаланды. Кездейсоқ оқушыны «Балмұздақ таяқшасы» арқылы таңдап алынып жауабы бағаланды. Үш тілде сергіту сәті «Мәне мынау сол қол...» Белсенді оқу (Түсіндіру және сипаттау) (Т).Дүкендегі әр заттың өз бағасы болатынын түсіндіру. Тапсырманы жұппен орындауды ұсыну. 1-топ Суретке қарап дүкенші мен сатып алушының рөлін ойнайды. 2-топ Суретке қарап 10тг ұсақтауды айтып беріңдер 3-топ Суретке қарап дүкенен 20 тг-ге не сатып алар едіңдер? Суретке қарап дұрыс құрастырғаны бағаланды. «Отшашу » арқылы бағаланды (Ө,қ) 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып, берілген соманы әр түрлі тәсілмен жина.
Саралау (қарқына қарай) Жұмбақ шешу «Бұрыштар» тәсілі Әр оқушыға ақшаны ұсақтауға байланысты мысалдар үлестірілді. Оқушылар жауаппен «толықтай келісемін», «келісемін», « толықтай келіспеймін», «келіспеймін» деп сол бұрышына барды. |
«Күлегештер» арқылы бағалау
«Жұлдызша» арқылы бағалау
«Балмұздақ таяқшасы» арқылы бағаланады
Аудиожазба
«Отшашу» арқылы бағалау |
|||||||||||
Сабақтың соңы 3 мин
2 мин |
(Ө,қ) «Саудаласу» әдісі Тақтаға құны 20тг тұратын қалам ілінді.Әр жұп затты санап алудың 2 тәсілін көрсетті.
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақ арқылы
|
|||||||||||
Саралау |
Бағалау
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||||||||||
Тапсырмалар арқылы саралау Үлгерімі жоғары оқушыларды қарқынына қарай саралау «Жұмбақты шеш» Дүкеннен қызыл алма алдым Ішінен үлкенін таңдап алдым Сатып алдым100тг-ге Сонда неше алма алдым? Үлгерімі төмен оқушылар берілген монеталардың құнын салыстырады |
Топтық, жұптық, өзіндік, өзара бағалау. Жұлдызша, Күлегештер, Бағдаршам, Балмұздақ таяқшасы, Отшашу «Допты лақтыру» «Бұрыштар»
|
Қайшы, пышақ Ламинант Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Денсаулыққа байланысты сергіту сәтін жасау |
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? |
Сабақтың оқу мақсаты шынайы болды. Бүгін оқушылар монеталармен түрліше төлем жасауды үйренді. Саралау шаралары тиімді болды. Берілген уақыт ішінде үлгердім. Өз жоспарыма түзетулер енгіздім. Себебі жоспарым толықтыру мен өзгертулерді қажет етті. |
Қорытынды бағамдау |
|
|
|
Қандай екі нәрсе
табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) 2. |
|
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) |
|
2. көмектесетін не білдім? 1. |
Бөлімше 1.3 «Шамалар және олардың өлшем бірліктері»
Оқу мақсаты: 1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг,10 тг, 20 теңгелік монеталармен түрліше төлем жасау. Ойлау дағдыларының Қолдану деңгейі:
Бағалау критерийі: Білім алушы
Монеталар мен олардың тобын салыстырады. 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып, қажетті соманы жинақтайды.
1-тапсырма
Берілген монеталардың құнын салыстырыңыз. >, <, = таңбаларының тиістісін қойыңыз.
Дескриптор: Білім алушы
-
екі монетаның құнын салыстырады;
-
бірнеше монеталар жиынтығының құнын салыстырады; - >, <, = таңбаларын дұрыс қолданады.
2-тапсырма
Берілген соманы 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып, әр түрлі тәсілмен жинаңыз.
-
-
21 тг
21 тг
21 тг
-
Дескриптор: Білім алушы
-
құны әр түрлі монеталарды қолдана отырып, қажетті соманы түрлі тәсілмен жинақтайды.