Материалдар / Ақсақ киік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақсақ киік

Материал туралы қысқаша түсінік
Сәкен Сейфуллин туралы қосымша мәлімет бере отырып, білімдерін толықтыра түсу, «Ақсақ киік» өлеңінің тақырыбы мен идеясын ашу, мәтінмен жұмыс істеу; шығармашылық жұмыстар арқылы ойлау қабілеттерінің дамуына, тіл байлығының артуына ықпал жасау, өз бетінше талдау жұмыстарына машықтандырып, сыни тұрғыда ойлау қабілеттерін дамыту. Адамгершілікке, елжандылыққа тәрбиелеу, сұлулықты көре білуге, бағалай білуге ұмтылдыру, эстетикалық және экологиялық тәрбие беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
468
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі

Сабақтың тақырыбы: Графикалық режимде мәтін жазу тәсілі

Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларды Паскаль тілінде графиктік

режимде мәтін жазу тәсілдерімен таныстыру.

Дамытушылығы: оқушылардың графиктік режимде

мәтін жазу процедураларын бағдарлама құруда

қолдануын, логикалық ойлауын дамыту.

Тәрбиелігі: Оқушыларды жүйелі ойлауға,

компьютерлік сауаттылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі: практикалық элементтері бар, түсіндіру

Сабақтың көрнекілігі: Турбо Паскаль бағдарламалау жүйесі,

Интерактивті тақта

Сабақтың пән аралық байланысы: физика , өмірмен байланыс

Сабақтың жүру барысы:

І.Ұйымдастыру бөлімі. Сергіту сәті - Оқушыларға алдын – ала стикерлер таратылады. Сол стикер түсі бойынша топқа бөлінеді. Оқушыларды топқа бөлу.

Оқушыларға бағалау парағы таратылып беріледі. Әр кезең бойынша өздері дұрыс жауапқа 1 ұпайдан қойып отырады. Жалпы ұпай санымен баға қойылады.

Бағалау парағы

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасы

Топтастыру

Элек.

оқулық

Постер құру


Сауалнама

Ұпай

Баға

Программа құруы

Постер

қорғауы

Нәтижені комп.алу













1 кезең – (бағдарламалар бөлімі) Үйге берілген тапсырмалардың нәтижесін экраннан көрсету.


Алтыбұрыш бағдарламасы:


Олимпиада жалауы

бағдарламасы


Үй салу бағдарламасы


Program Altuburuh ;

Uses Graph, Crt ;

Var d,m : integer;

Begin

d:=detect;

initgraph (d,m,‘C:\Bp\Bgi ’);

set color(15);

line(420,80,500,60);

line(500,60,560,80);

line(560,80,560,200);

line(560,200,500,220);

line(500,220,420,200);

line(420,200,420,80);

readln;

close graph;

end.


Program Plag ;

Uses Graph, Crt ;

Var d,m : integer;

Begin

d:=detect;

initgraph (d,m,‘ C:\Bp\Bgi’);

setfillstyle((solidfill,15);

Bar(80,80,200,135);

Setcolor(2);

Circle(100,100,15);

Setcolor(0);

Circle(140,100,15);

Setcolor(4);

Circle(180,100,15);

Setcolor(14);

Circle(120,115,15);

Setcolor(1);

Circle(160,115,15);

readln;

closegraph;

end.


Program E_3;

Uses Graph, Crt ;

Var d,m : integer;

Begin

d:=detect;

initgraph (d,m,‘ C:\Bp\Bgi’);

setcolor(15);

Rectangle(50,100,250,225);

Setcolor(4);

Bar(100,125,125,160);

Setcolor(15);

line(50,100,150,25);

line(150,25,150,225);

setcolor(4);

circle(150,75,20);

readln;

closegraph;

end.


2 кезең – «Кім жылдам?» Топтастыру стратегиясыShape9 Shape8 Shape5 Shape6 Shape4 Shape7 Shape3 Shape1 Shape2

Геометриялық обьектілерді құру процедуралары











ІІІ.Жаңа материалды меңгерту.

Графикалық режимде құрылған геометриялық фигураларға түсінік беруде мәтін жазу процедуралары қолданылады.

Outtext( Text: Sting); - берілген позициядан бастап мәтін енгізетін процедура.

Outtextxy (x,y: integer; Text: Sting); - х,у координаталарынан бастап мәтін енгізетін процедура.

SetTextStyle ( Font: word; Direction:word; CharSise:word); - берілген мәтіннің стилін орнатады. Мұндағы Font – қаріп нөмірі, Direction- шығарылатын қаріптің бағытын, CharSise – шығарылатын символдың өлшемін көрсетеді.

SetUserCharSize (MultX, DivX, MultY, DivY: word); - символдардың өлшемін – енін және биіктігін өзгерту үшін пайдаланылады. MultX, DivX – символдар өлшемін көлденең, MultY, DivY – символдар өлшемін тігінен өзгертеді.

Қаріп жазу мүмкіндіктері

7.8 кесте

Тұрақты

Мәні

Сипаттамасы

Қаріп типі

Default Font

Triplex Font

Small Font

Sans Serif Font

Gothic Font


0

1

2

3

4


8х8 битті қаріп

Штрих қаріптер

кіші қаріп

сансериф (түзу) қаріп

готикалық(графикалық) қаріп

Қаріптің бағыты

Goriz Dir

Vert Dir


4

1


солдан оңға қарай

төменнен жоғары қарай


Мысалы: Төртбұрыш ішінде мәтін жазу

Program Text;

Uses Graph, Crt ;

Var d, m: integer;

Begin

d: =detect;

Initgraph (d, m, ‘ C:\Bp\Bgi ’);

Rectangle (100,100,400,400); setcolor (3);

OuttextXY(150,150, ‘ COMPUTER ’);

Settextstyle (4, 1, 3); Setcolor (4);

OuttextXY(150,180, ‘ COMPUTER ’);

Settextstyle (3, 1, 1); setcolor (4);

Readln;

Closegraph;

end.

IV. Жаңа сабақты бекітуге тапсырмалар:

1.Деңгейлік тапсырмалар: 3 топқа жеке тапсырмалар. Постер құру.

1 тапсырма

Экранға төртбұрыш салып, ағылшын тілінде « Қазақстан, Астана » мәтінін шығаратын бағдарлама құрыңдар.

Program E_1;

Uses Graph, Crt;

Var d, m: integer;

Begin

d: =detect;

initgraph (d, m, ‘C:\Bp\Bgi ’);

Rectangle (100,100,400,400); setcolor(3);

OuttextXY (200,250, ‘Kazakstan , Аstana’);

Settextstyle (4, 1, 0); Setcolor (4);

readln;

closegraph;

end.

2 тапсырма

Экранға екі төртбұрыш салып, ішіне физиканың әртүрлі формуласын жазыңдар.

Program text;

Uses Graph, Crt ;

Var d, m: integer;

Begin

d:=detect;

initgraph (d, m, ‘C:\Bp\Bgi ’);

Rectangle (100,100,200,200); setcolor (3);

OuttextXY(150,150, ‘ S=V*t ’);

Settextstyle (4, 1, 3); Setcolor (4);

Rectangle (300,300,400,400); setcolor (3);

OuttextXY(350,350, ‘ F=m*g ’);

Settextstyle (4, 1, 3); setcolor (4);

readln;

closegraph; end.


3 тапсырма

Экранға конфет салып, сыртына «РАХАТ» деп мәтін енгізу керек.

Program E_4;

Uses Graph, Crt;

Var d, m: integer;

Begin

d: =detect;

initgraph (d, m, ‘C:\Bp\Bgi ’);

Rectangle (240,180,440,300); Setcolor (4);

Line (140,140,240,240);

Line (240,240,140,320);

Line (140,320,140,140);

Line (520,140,440,240);

Line (440,240,520,320);

Line (520,320,520,140);

OuttextXY(280,220, ‘ PAXAT ’);

Settextstyle (4, 1, 3); setcolor (4);

readln;

closegraph;

end.

2. «Білгенге - маржан». Мына бағдарлама үзінділерінен экранда қандай нәтиже көрінеді?

1. begin 2. begin

For i:=10 to 100 do Window (100,100,400,400);setcolor(3);

X:=random (640); Outteхt (150,150, ‘Информатика’);

Y:=random (350); Settextstyle (4, 1, 3); setcolor(15);

PutPixel(x, y, 4); end;

end;

3. begin 4. begin

Rectangle (200,200,500,500); setcolor(4); For i:=1 to 10 do

Outteхt (150,150, ‘Технология’); X:=random (640);

Settextstyle (4, 1, 3); setcolor(15); Y:=random (350);

Setcolor (random(15));

end ; circle(x, y, 50);

end;

3. Сауалнама

4.Қорытындылау. «Windows» сөзжұмбағы




W












I












N












D












O












W












S








1.Терезе салуға арналған процедура

2.Шеңбер салуға арналған процедура

3.Түзу сызық салу процедурасы

4.Геометриялық фигураларды кез келген жағдайда бейнелеу процедурасы

5.Мәтін жазу процедурасы

6.Шығару операторы

7.Түсті беру процедурасы

5.Сын тұрғысынан ойлау. Кері байланыс- Рефлекциялық сұрақтар

«Не білдім?» «Не ұнаттым?»

Стикерлерге жазып қалдыру

V. Үйге тапсырма: 7.5 тақырып оқуға;

5 тапсырма: Экранға әртүлі фигуралар салып, ішіне

фигура аты жазылатын бағдарлама құру керек.

VI. Оқушыларды бағалау.


Жауап парағы бойынша

Ұпай

Баға


10-20

3


21-30

4

31-40

5












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!