Ақша.Теңге.Монеталар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақша.Теңге.Монеталар

Материал туралы қысқаша түсінік
1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды тану белгілі бір соманы монеталармен төлеу және айыра білу.алармен төлеу және айыра білу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Математика

Күні:05.04.18ж

Мектеп: Онды орта мектебі

Пәні : Математика

Мұғалімі.Шаутықова М

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Ақша.Теңге.Монеталар


Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

1.1.2.11. 1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды тану белгілі бір соманы монеталармен төлеу және айыра білу.алармен төлеу және айыра білу.

Сабақтан күтілетін нәтиже:



Барлық оқушылар орындай алады: .Белгілі бір соманы монеталармен төлеуді меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:Заттарды тауар бағаларын ажырата алады.

Кейбір оқушылар:Соманы төлеу үшін монеталармен түрлі комбинация жасай алады.

Тілдік мақсат

Баға,сома

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу,дүниетану,бейнелеу

Ресурстар

ақша;монета;теңге.

Алдыңғы оқу

Айырмалық салыстыруға арналған есептеррмалық салыстыруға арналған есептер

Сабақ жоспары

Сабақтың барысы және жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар мен қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері мен жұмыс түрі


Ұйымдастыру кезеңі

8-минут




Үй тапсырмасын сұрау

2- минут

Сәлемдесу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мақсатымыз білім алу,

Міндетіміз еңбек ету.

Еңбек ету арқылы,

Беске қолды жеткізу.

2.Топқа бөлу

Оқу құралдарын түгендеу.

Назарын сабаққа аудару.



топпен жұмыс








Жеке жұмыс

Жаңа сабақ

25 минут

Кіші монетаның құны — төмен, а л үлкен монетаның құны жоғары болады”. “Сөйлемді аяқта” ойынын ұйымдастырамын..

Азық-түлік сатып алу үшін бізге ... керек. (Ақша.)

Қымбат емес заттарды сатып алу үшін біз ...

қолданамыз. (Монеталарды.)

Ресейдің ақшасы “рубль” деп аталады, ал Қазақстанның ақшасы “...” деп аталады. (Теңге.)Барлық монеталар бірдей ме? (Жоқ, олар әртүрлі.)

Монеталарды қандай белгілері бойынша салыстыруға болады? (Түсіне, жасалған материалы­ на, өлшеміне және пішініне, монетадағы жазылған­ цифрына қарай.)

Қай монета өлшемі бойынша ең кіші? (1 теңгелік.)

Монеталарды қандай топтарға бөлуге бола­ ды? Қандай белгілері бойынша? (Түсі және жасалған­ материалы бойынша.)

Әр монетаны көрсетіп талқылағаннан кейін оларды құнына қарай рет-ретімен қойып шығы­ңыз.

1 тг мен 10 тг, 5 тг мен 20 теңгелік монеталардың көлеміне, ондағы жазылған цифрға, суретіне (оқушылар “монеталардың құны” деген түсінікпен­ келесі сабақта танысады, сондықтан “құны” сөзінің орнына монетадағы цифрлар сөзін қолданыңыз)­

Қай монетаға көп зат сатып алуға болады?“Менің орным қайда?” ойынын ойнатыңыз. Әр оқушының қолында монетаның бір түрі ғана болады. Нұсқау бойынша оқушылар өз тобын және өз орнын табуы керек. Сыныптың әр жеріне 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг деп жазылған парақшалар ілінеді.

Шарты: “Құны ең кіші монета” дегенде оқушы­­ лар 1 тг деп жазылған парақша ілінген жерге барып тұрады. “20 тг мен 5 тг-нің арасында орналасатын­ монета” дегенде 10 тг деп жазылған парақша тұсына барып тұрады. “Құны ең үлкен монета”, “10 теңгенің жартысы болатын монета”, “жартысы 10 теңге болатын монета” т.с.с. нұсқаулар­ бойынша оқушылар орындарын тауып тұрады.


Шығарып көр. Берілген тапсырма теңгелік моне­ таларды пайдаланып өрнек құрастыруға арнал­ған­. 7 теңге 6 теңгеден қаншаға артық және 7 теңге 8 теңгеден қаншаға кем екенін 1 теңгелік­ монеталар көмегімен мына үлгіні басшылыққа ала отырып орындату

Жауабы:

ә) 3 тг + 1 тг + 4 тг = 8 тг; б) 4 тг + 1 тг + 1 тг = 6 тг; в) 2 тг + 3 тг + 2 тг = 7 тг.

Теңгеміздің туған күні 15 қара­ ша екеніне оқушылардың назарын аудару.





Жеке жұмыс

Сабақты бекіту

5-минут


«Салыстыру» ойыны

2 теңгелік бес монетаның құны 10 тг;

10 теңгелік екі монетаның құны 20 тг;

5 теңгелік 4 монетаның құны 20 тг.

5 тг < 10 тг; 10 тг + 10 тг = 20 тг, өйткені 20 тг = 20 тг;

1 тг + 1 тг + 1 тг + 1 тг + 1 тг < 2 тг + 2 тг + 2 тг + + 2 тг + 2 тг, өйткені 5 тг < 10 тг.— Теңгелік монеталарды өсу ретімен ата (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг).

Теңгелік монеталарды кему ретімен ата (20 тг, 10 тг, 2 тг, 5 тг, 1 тг).

10 теңге мен 20 теңгені бірге алса, қанша ақша болады?

Қазақстан теңгелерін қандай белгілері бойынша салыстыруға болады?

Құны ең кіші монета қандай?

Құны ең үлкен монетаны ата.

Монеталарды құны бойынша кему ретімен айт.

Құны 20 теңгелік монета қандай монеталардан­ артық, қандай монеталардан кем?

20 тг алу үшін неше 1 теңгелік монета керек?

10 тг алу үшін неше 5 теңгелік монета керек?

Жеке жұмыс


Үй тапсырмасы

2- минут


Шығарып көр.


Бағалау 2-мин

Кері байланыс 1-мин

Өзін-өзі бағалау

Бүгінгі сабақта не қиын болды?

Смайлик


Рефлексия


Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?



Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?



Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2018
1041
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі