Математика
|
Күні:05.04.18ж |
Мектеп: Онды орта мектебі |
|||
|
Пәні : Математика |
||||
|
Мұғалімі.Шаутықова М |
Қатысқандар саны:20 Қатыспағандар саны:0 |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақша.Теңге.Монеталар |
|||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
1.1.2.11. 1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды тану белгілі бір соманы монеталармен төлеу және айыра білу.алармен төлеу және айыра білу. |
|||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: |
Барлық оқушылар орындай алады: .Белгілі бір соманы монеталармен төлеуді меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі:Заттарды тауар бағаларын ажырата алады. Кейбір оқушылар:Соманы төлеу үшін монеталармен түрлі комбинация жасай алады. |
|||
|
Тілдік мақсат |
Баға,сома |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Сауат ашу,дүниетану,бейнелеу |
|||
|
Ресурстар |
ақша;монета;теңге. |
|||
|
Алдыңғы оқу |
Айырмалық салыстыруға арналған есептеррмалық салыстыруға арналған есептер |
|||
|
Сабақ жоспары |
||||
|
Сабақтың барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар мен қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері мен жұмыс түрі |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі 8-минут Үй тапсырмасын сұрау 2- минут |
Сәлемдесу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мақсатымыз білім алу, Міндетіміз еңбек ету. Еңбек ету арқылы, Беске қолды жеткізу. 2.Топқа бөлу Оқу құралдарын түгендеу. Назарын сабаққа аудару. |
топпен жұмыс Жеке жұмыс |
||
|
Жаңа сабақ 25 минут |
“Кіші монетаның құны — төмен, а л үлкен монетаның құны жоғары болады”. “Сөйлемді аяқта” ойынын ұйымдастырамын.. — Азық-түлік сатып алу үшін бізге ... керек. (Ақша.) — Қымбат емес заттарды сатып алу үшін біз ... қолданамыз. (Монеталарды.) — Ресейдің ақшасы “рубль” деп аталады, ал Қазақстанның ақшасы “...” деп аталады. (Теңге.)Барлық монеталар бірдей ме? (Жоқ, олар әртүрлі.) — Монеталарды қандай белгілері бойынша салыстыруға болады? (Түсіне, жасалған материалы на, өлшеміне және пішініне, монетадағы жазылған цифрына қарай.) — Қай монета өлшемі бойынша ең кіші? (1 теңгелік.) — Монеталарды қандай топтарға бөлуге бола ды? Қандай белгілері бойынша? (Түсі және жасалған материалы бойынша.) Әр монетаны көрсетіп талқылағаннан кейін оларды құнына қарай рет-ретімен қойып шығыңыз. 1 тг мен 10 тг, 5 тг мен 20 теңгелік монеталардың көлеміне, ондағы жазылған цифрға, суретіне (оқушылар “монеталардың құны” деген түсінікпен келесі сабақта танысады, сондықтан “құны” сөзінің орнына монетадағы цифрлар сөзін қолданыңыз) Қай монетаға көп зат сатып алуға болады?“Менің орным қайда?” ойынын ойнатыңыз. Әр оқушының қолында монетаның бір түрі ғана болады. Нұсқау бойынша оқушылар өз тобын және өз орнын табуы керек. Сыныптың әр жеріне 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг деп жазылған парақшалар ілінеді. Шарты: “Құны ең кіші монета” дегенде оқушы лар 1 тг деп жазылған парақша ілінген жерге барып тұрады. “20 тг мен 5 тг-нің арасында орналасатын монета” дегенде 10 тг деп жазылған парақша тұсына барып тұрады. “Құны ең үлкен монета”, “10 теңгенің жартысы болатын монета”, “жартысы 10 теңге болатын монета” т.с.с. нұсқаулар бойынша оқушылар орындарын тауып тұрады. Шығарып көр. Берілген тапсырма теңгелік моне таларды пайдаланып өрнек құрастыруға арналған. 7 теңге 6 теңгеден қаншаға артық және 7 теңге 8 теңгеден қаншаға кем екенін 1 теңгелік монеталар көмегімен мына үлгіні басшылыққа ала отырып орындату Жауабы: ә) 3 тг + 1 тг + 4 тг = 8 тг; б) 4 тг + 1 тг + 1 тг = 6 тг; в) 2 тг + 3 тг + 2 тг = 7 тг. Теңгеміздің туған күні 15 қара ша екеніне оқушылардың назарын аудару. |
Жеке жұмыс |
||
|
Сабақты бекіту 5-минут |
«Салыстыру» ойыны 2 теңгелік бес монетаның құны 10 тг; 10 теңгелік екі монетаның құны 20 тг; 5 теңгелік 4 монетаның құны 20 тг. 5 тг < 10 тг; 10 тг + 10 тг = 20 тг, өйткені 20 тг = 20 тг; 1 тг + 1 тг + 1 тг + 1 тг + 1 тг < 2 тг + 2 тг + 2 тг + + 2 тг + 2 тг, өйткені 5 тг < 10 тг.— Теңгелік монеталарды өсу ретімен ата (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг). — Теңгелік монеталарды кему ретімен ата (20 тг, 10 тг, 2 тг, 5 тг, 1 тг). — 10 теңге мен 20 теңгені бірге алса, қанша ақша болады? — Қазақстан теңгелерін қандай белгілері бойынша салыстыруға болады? — Құны ең кіші монета қандай? — Құны ең үлкен монетаны ата. — Монеталарды құны бойынша кему ретімен айт. — Құны 20 теңгелік монета қандай монеталардан артық, қандай монеталардан кем? — 20 тг алу үшін неше 1 теңгелік монета керек? — 10 тг алу үшін неше 5 теңгелік монета керек? |
Жеке жұмыс |
||
|
Үй тапсырмасы 2- минут |
Шығарып көр. |
|
||
|
Бағалау 2-мин Кері байланыс 1-мин |
Өзін-өзі бағалау Бүгінгі сабақта не қиын болды? |
Смайлик |
||
|
|
Рефлексия |
|
||
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
||
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
||
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақша.Теңге.Монеталар
Ақша.Теңге.Монеталар
Математика
|
Күні:05.04.18ж |
Мектеп: Онды орта мектебі |
|||
|
Пәні : Математика |
||||
|
Мұғалімі.Шаутықова М |
Қатысқандар саны:20 Қатыспағандар саны:0 |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақша.Теңге.Монеталар |
|||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
1.1.2.11. 1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды тану белгілі бір соманы монеталармен төлеу және айыра білу.алармен төлеу және айыра білу. |
|||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: |
Барлық оқушылар орындай алады: .Белгілі бір соманы монеталармен төлеуді меңгереді. Оқушылардың басым бөлігі:Заттарды тауар бағаларын ажырата алады. Кейбір оқушылар:Соманы төлеу үшін монеталармен түрлі комбинация жасай алады. |
|||
|
Тілдік мақсат |
Баға,сома |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Сауат ашу,дүниетану,бейнелеу |
|||
|
Ресурстар |
ақша;монета;теңге. |
|||
|
Алдыңғы оқу |
Айырмалық салыстыруға арналған есептеррмалық салыстыруға арналған есептер |
|||
|
Сабақ жоспары |
||||
|
Сабақтың барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар мен қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері мен жұмыс түрі |
||
|
Ұйымдастыру кезеңі 8-минут Үй тапсырмасын сұрау 2- минут |
Сәлемдесу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мақсатымыз білім алу, Міндетіміз еңбек ету. Еңбек ету арқылы, Беске қолды жеткізу. 2.Топқа бөлу Оқу құралдарын түгендеу. Назарын сабаққа аудару. |
топпен жұмыс Жеке жұмыс |
||
|
Жаңа сабақ 25 минут |
“Кіші монетаның құны — төмен, а л үлкен монетаның құны жоғары болады”. “Сөйлемді аяқта” ойынын ұйымдастырамын.. — Азық-түлік сатып алу үшін бізге ... керек. (Ақша.) — Қымбат емес заттарды сатып алу үшін біз ... қолданамыз. (Монеталарды.) — Ресейдің ақшасы “рубль” деп аталады, ал Қазақстанның ақшасы “...” деп аталады. (Теңге.)Барлық монеталар бірдей ме? (Жоқ, олар әртүрлі.) — Монеталарды қандай белгілері бойынша салыстыруға болады? (Түсіне, жасалған материалы на, өлшеміне және пішініне, монетадағы жазылған цифрына қарай.) — Қай монета өлшемі бойынша ең кіші? (1 теңгелік.) — Монеталарды қандай топтарға бөлуге бола ды? Қандай белгілері бойынша? (Түсі және жасалған материалы бойынша.) Әр монетаны көрсетіп талқылағаннан кейін оларды құнына қарай рет-ретімен қойып шығыңыз. 1 тг мен 10 тг, 5 тг мен 20 теңгелік монеталардың көлеміне, ондағы жазылған цифрға, суретіне (оқушылар “монеталардың құны” деген түсінікпен келесі сабақта танысады, сондықтан “құны” сөзінің орнына монетадағы цифрлар сөзін қолданыңыз) Қай монетаға көп зат сатып алуға болады?“Менің орным қайда?” ойынын ойнатыңыз. Әр оқушының қолында монетаның бір түрі ғана болады. Нұсқау бойынша оқушылар өз тобын және өз орнын табуы керек. Сыныптың әр жеріне 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг деп жазылған парақшалар ілінеді. Шарты: “Құны ең кіші монета” дегенде оқушы лар 1 тг деп жазылған парақша ілінген жерге барып тұрады. “20 тг мен 5 тг-нің арасында орналасатын монета” дегенде 10 тг деп жазылған парақша тұсына барып тұрады. “Құны ең үлкен монета”, “10 теңгенің жартысы болатын монета”, “жартысы 10 теңге болатын монета” т.с.с. нұсқаулар бойынша оқушылар орындарын тауып тұрады. Шығарып көр. Берілген тапсырма теңгелік моне таларды пайдаланып өрнек құрастыруға арналған. 7 теңге 6 теңгеден қаншаға артық және 7 теңге 8 теңгеден қаншаға кем екенін 1 теңгелік монеталар көмегімен мына үлгіні басшылыққа ала отырып орындату Жауабы: ә) 3 тг + 1 тг + 4 тг = 8 тг; б) 4 тг + 1 тг + 1 тг = 6 тг; в) 2 тг + 3 тг + 2 тг = 7 тг. Теңгеміздің туған күні 15 қара ша екеніне оқушылардың назарын аудару. |
Жеке жұмыс |
||
|
Сабақты бекіту 5-минут |
«Салыстыру» ойыны 2 теңгелік бес монетаның құны 10 тг; 10 теңгелік екі монетаның құны 20 тг; 5 теңгелік 4 монетаның құны 20 тг. 5 тг < 10 тг; 10 тг + 10 тг = 20 тг, өйткені 20 тг = 20 тг; 1 тг + 1 тг + 1 тг + 1 тг + 1 тг < 2 тг + 2 тг + 2 тг + + 2 тг + 2 тг, өйткені 5 тг < 10 тг.— Теңгелік монеталарды өсу ретімен ата (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг). — Теңгелік монеталарды кему ретімен ата (20 тг, 10 тг, 2 тг, 5 тг, 1 тг). — 10 теңге мен 20 теңгені бірге алса, қанша ақша болады? — Қазақстан теңгелерін қандай белгілері бойынша салыстыруға болады? — Құны ең кіші монета қандай? — Құны ең үлкен монетаны ата. — Монеталарды құны бойынша кему ретімен айт. — Құны 20 теңгелік монета қандай монеталардан артық, қандай монеталардан кем? — 20 тг алу үшін неше 1 теңгелік монета керек? — 10 тг алу үшін неше 5 теңгелік монета керек? |
Жеке жұмыс |
||
|
Үй тапсырмасы 2- минут |
Шығарып көр. |
|
||
|
Бағалау 2-мин Кері байланыс 1-мин |
Өзін-өзі бағалау Бүгінгі сабақта не қиын болды? |
Смайлик |
||
|
|
Рефлексия |
|
||
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
||
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
||
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз













