Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: 25 Г. Титов ЖОМ |
Күні: 11.12.2018 | Мұғалімнің аты-жөні:С.Ешанкулова |
Сынып: 9 «В» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Ақтамберді жырау «Күлдір, күлдір кісінетіп», «Жауға шаптым ту байлап» толғаулары |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Ақтамберді жырау өмірі және шығармашылығымен талдау, «Жауға шаптым ту байлап» толғауларын оқып мазмұнын талдау
|
Сабақ мақсаттары | Ақтамберді жырау өмірі және шығармашылығын талдайды «Жауға шаптым ту байлап» толғауын оқиды, мазмұнын талдайды |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар тақырыпты түсінеді. Сабақ барысында берілген тапсырмаларды орындайды.Сөздерге талдау жасайды. |
|
| Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Ақын, айтыскер, жезтаңдай |
|
| Сыныптағы диалог /жазылым үшін пайдалы тілдік тіркестерМенің ойымша, ...салыстырғанда, өзгелердің пайымдауларынша... |
|
| Талқылауға арналған сұрақтар:сабақтан не әсер алдың? |
|
Бағалау критерийлері | Ақтамберді жыраудың өмірімен танысады Шығармашылығымен танысады. «Күлдір, күлдір кісінетіп»,«Жауға шаптым ту байлап» толғауларын оқиды. Мазмұнын талдайды |
Құндылықтар-ды дарыту | Шығармада кездескен көнерген сөздерді талдап жазу |
Пәнаралық байланыстар | әдебиет, тарих |
АКТ қолдану дағдылары | А 4 парағы, стикер,маркер, ноудбук т.б |
Бастапқы білім | Ақтамберді жырау шығармашылығы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурс-тар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы сабақтың негізгі бөлімі
Сабақтың соңы
| Оқушылардың психологиялық ахуалын ретке келтіру мақсатында «Сен кереметсің!» жаттығуын жасату.Оқушыларды 1,2,3 сөздерін санамалатып айтқызу арқылы 3 топқа бөлемін.Өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында сұрақтар қоямын.1. "Төрт сөйлем "әдісі арқылы өткен сабақты қорытындылаймын Жырау толғауларындағы жақсы мен жаманның орны, ағайынның ара қатынасы туралы ой бөлісу.Жаңа сабақ 1-тапсырма: Ақтамберді жырларында арғымақ аттың сыны мен сипаты қалай берілген?2-тапсырма : Жырау шығармашылығындағы елдік рух пен ерлік дәстүрлері туралы айтыңдар?Дискриптор:Ақтамберді жырларында арғымақ аттың сынын сипаттайды.2.Жырау шығармашылығындағы елдік рух пен ерлік дәстүрлері туралы айтады.
Қ.Б: «Екі жұлдыз бір ұсыныс» әдісі арқылы бағалау.Рефлексия: "Білім ағашы"Үйге: Ақтамберді толғауларын оқып келу. |
оқулық, бағалау парақшалары,смайликтер,
Т,Т кестесі |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?«Ойлан, бірік, бөліс»«Екі жұлдыз, бір тілек», «Бас бармақ», «Сен кереметсің!» | Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуыДенсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданы-латын қауіпсіздік техникасы ережелері-нің тармақ-тары |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|