Материалдар / А.Құнанбаев «Масғұт» поэмасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

А.Құнанбаев «Масғұт» поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Құнанбаев «Масғұт» поэмасы 10.1.3.1. – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау; 10.3.3.1. – шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. Барлық оқушы: поэмадағы кейіпкерлер жүйесін анықтайды, шығармаға талдау жасай отырып, эссе жазады. Көпшілігі: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды, шығарманың идеясын талдай отырып, құрылымын сақтап, әдеби эссе жазады. Кейбірі: кейіпкерлер жүйесін жинақтау арқылы поэманың негізгі идеясын адамгершілік тұрғысынан талдайды, көзқарасын білдіре отырып, әдеби эссе жазады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2022
1181
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді сабақ жоспары

Педагогтің Т.А.Ә.

Конакбаева Сая Аденбековна

ШҚО Зайсан ауданы «М.Дауленов атындағы мектеп-интернаты» КММ

Бөлім

«Қалың елім, қазағым».

Күні

01.07.2022ж.

Сынып

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

А.Құнанбаев «Масғұт» поэмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.3.1. – көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау;

10.3.3.1. – шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы: поэмадағы кейіпкерлер жүйесін анықтайды, шығармаға талдау жасай отырып, эссе жазады.

Көпшілігі: көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды, шығарманың идеясын талдай отырып, құрылымын сақтап, әдеби эссе жазады.

Кейбірі: кейіпкерлер жүйесін жинақтау арқылы поэманың негізгі идеясын адамгершілік тұрғысынан талдайды, көзқарасын білдіре отырып, әдеби эссе жазады.

Бағалау критерийі

Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды, даралайды;

Шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Түсіну, жоғары деңгей дағдылары (бағалау).

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен амандасу

2.»Ақ, сары, қызыл жемістер» арқылы топқа бөлу.



3.Үй тапсырмасын тексеру.

«Шындық немесе жалған» әдісі.

Берілген тұжырымдардың шындық немесе жалған екенін анықтаңыз.

Факт

Шындық

Жалған

1

Масғұт сары жемісті таңдап, асқан дәулетті адам болды.



2

Масғұтқа жолығып, бата берген шал Қыдыр ата еді.



3

Хан мен уәзір халықты ақылдан айырған «жынды суды» ішті.



4

Ханға Қыдыр ата түсінде аян берді.



5

«Шәмсі-жиҺан» сөзі «бұл дүниенің айы» деген мағынаны білдіреді.





Сәлемдеседі.

Түсіне қарай жеміс түрін таңдай отырып, топқа бөлінеді.






Шындық, жалған сұрақтарына жауап бере отырып, поэманың мазмұны бойынша,үй тапсырмасын пысықтайды.











«Білім ағашы» әдісі арқылы бағалау. Ұсынылған әр түсті жапырақтарды есімін жазып, дұрыс жауап берген сұрақтардың санына қарай таңдап, «Білім ағашына» жапсыру.

  1. Қызыл жапырақ -2-3 қате.

  2. Сары жапырақ -

1 қате.

  1. Жасыл жапырақ – қатесіз.

Мадақтау.



Ақ , сары, қызыл түсті жемістердің суреті бар қағаздар,


ДК экраны

«Білім ағашы» суреті, қызыл, сары, жасыл түсті жапырақтар.

Сабақтың ортасы

35 мин.




Т. 1-тапсырма.





1-топ « Екі жақты күнделік» әдісі Масғұттың бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерін даралап жазыңыз.

Масғұттың бойындағы жағымды қасиеттер

Масғұттың бойындағы жағымсыз қасиеттер

1



2



3



4





2-топ «4 қадам» әдісі

Сұрақтарға жауап бере отырып, Масғұт бейнесін жинақтап, даралаңыз.

1

Поэмада қандай мәселе сөз болды?


2

Поэманың бас кейіпкері қандай қасиеттерімен ерекшеленеді?


3

Кейіпкердің қызыл жемісті таңдауынан қандай ой түйдіңдер?


4

«Шәмсі-жиҺан» сөзінің мағынасы қандай?




3-топ. «Кейіпкер кестесі» әдісі үзіндідегі Масғұттың бойынан қандай қасиеттерін көруге болатынын жазу.

Шығармадан үзінді


Кейіп

кер

Кейіпкер бойында

ғы қасиеттер

1

Кім де болса бір ерлік қылайын деп,

Масғұт ұшты ұрыға оңтайланып.


Масғұт


2

Еңбексіз мал дәметпек – қайыршылық,

Ақылды ерге ар болар қандай қылық.

Оны ойларлық бұл күнде адам бар ма?

Пайда ойламай қылады кім татулық?


3

Сол Масғұт халифаға уәзір бопты,

Тарқатыпты алдынан көп пен топты.


4

Ұрыға жібермедім мен намысты,

Кім бұлдар мұндай-мұндай қылған істі.

Алла хақы деген соң амал да жоқ,

Барайын,-деп уәде етіп, қол қағысты.


ЕББҚ көру қабілеті бұзылған оқушыға, кестелерді үлкен қаріппен шығарып беремін.

Дисграфия, жазуда қиындығы бар, яғни, қол моторикасы толық дамымаған, баяу жазатын оқушыға тапсырманы орындауда қосымша уақыт беремін.



Ж. 2-тапсырма

«Ой сүзгі» әдісі.

Жүйе бойынша «Масғұт» поэмасының идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, «Масғұт – адамгершілік күрескері» тақырыбында 100 сөзден тұратын әдеби эссе жазыңыз

1.Ұстаным.Шығарманы оқығаннан кейін менде қалыптасқан ұстаным









2. Талдау. Мәселені былай талдадым.

5.Қорытынды. Мынандай қорытындыға келдім...











4.Бағалау. Шығарманың адамгершілік құндылығына осылай баға бердім



3. Салыстыру. Келесідей салыстыру жасадым.











ЕББҚ көру қабілеті бұзылған оқушылардың есту қабілеттері жақсы дамығандықтан, тапсырма кестесін аудиожазба түрінде ұсынамын.

Дисграфия, жазуда қиындығы бар, яғни қол моторикасы толық дамымаған, баяу жазатын оқушыға әдеби эссені компьютерде теріп жазуды ұсынамын.











1- топ: «Екі жақты күнделік кестесін Масғұттың бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерін даралай отырып, толтырып жазады.











2-топ: «4 қадам» әдісі бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап бере отырып, Масғұт бейнесіне талдау жасайды.





















3-топ: Шығарма үзінділеріндегі іс-әрекеті бойынша кейіпкердің бойындағы қасиеттерін ашады.



























































Ұсынылған кесте бойынша қорытынды жасап, поэманың идеясын адамгершілік тұрғыдан талдап, 100 сөзден тұратын әдеби эссе жазады.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.



Дескриптор:

1-топ

Масғұттың бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттерін анықтайды:

1. – 1балл;

2. – 1балл;

3. – 1балл;

4. – 1балл;







2-топ

- поэмада көтерілген мәселені табады -1балл.

-бас кейіпкердің ерекше қасиеттерін көрсетеді -1балл.

-кейіпкердің қызыл жемісті таңдауына қатысты өз ойын білдіреді- 1 балл.

-«Шәмсі – жиҺан» сөзінің мағынасын біледі -1 балл.







3-топ.

Әр толық, дұрыс жауапқа 1 баллдан.

-№1- 1балл.

-№2 – 1балл.

-№3-1балл

-№4- 1балл.























































ҚБ. «Фишка» әдісі арқылы бағалау

Дескриптор:

-эссе мазмұны тақырыпқа сәйкес келеді-1балл;

-шығарма идеясын ашады -1 балл.

- адамгершілік тұрғысынан талдау жасайды – 1 балл.

-эссе құрылымын сақтайды – 1 балл.

- әдеби эссе жазады -1 балл

- сөз санын сақтайды – 1 балл.





Абай «Масғұт» поэмасы

https://abai.kz/post/39334,



кесте сызылған қима қағаздар.





































































































https://drive.google.com/file/d/1RBsT5qFfloZDn-Fo4ycgx5g0iFE0bga8/view

Ноутбук.

Сабақтың соңы

5 мин.

Рефлексия

«Бес түйін сөз, бір ой» әдісі.

Бүгінгі тақырып бойынша алған біліміңізді қорытындылап бес түйін сөз бен бір ой жазыңыз.















Бес түйін сөз

Б ір ой






Үйге тапсырма: поэмадан үзінді жаттау.

Оқушылар сабақта алған мағлұматтарды пайдалана отырып, негізгі түйген бес сөз бен өзіндік қорытынды бір ойын жазады.


Оқушыларды сабаққа қатысқан белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйемен бағалау.

«Қошеметтеу» әдісі арқылы мадақтау.

Кесте жазылған қима қағаздар.






1.Топқа бөлу:

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!