Материалдар / А.Құнанбайұлы.«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі. ҚМЖ. Сабақ жоспары. 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

А.Құнанбайұлы.«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі. ҚМЖ. Сабақ жоспары. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2024
310
7 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Абайды оқы, таңырқа!

Педагогтің аты-жөні:


Күні


Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Ғылым таппай мақтанба» өлеңі


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау;


Сабақ мақсаты

- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді;

- шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасайды.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

Психол-қ ахуал қалыптастыру

Сиқырлы қобдиша» жаттығуы.

Үй тапсырмасын сұрау

Ойқозғау

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Қызығушылықты ояту

Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар – қағазға жазылған адамгершілік қасиеттер.
Жаттығу шарты: Қобдишадан әрқатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады.


Сұрақтар:

Балалар, адам бойында қандай қасиеттер болады?

- Ендеше, адам бойынан табылатын 5 жақсы, 5 жаман қасиеттерді атай қойыңдаршы.

Топқa бөлу

Aқылды, қaйpaтты, жүpeктi бeйнeлeйтiн cуpeттepмeн 3 топқa

бөлiнeдi: «Талап», «Еңбек», «Ғылым»


Т иімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады



Оқулық, жұмыс дәптерлері


Жаңа білім



1-тапсырма.

Сынып


Мәтін мазмұнын жан-жақты талдау. 1- тапсырма Сұрақ- жауап

  1. Өлеңде қандай мәселе көтерілген?

  2. Ақынның өлеңі кімге арналған деп ойлайсыңдар?

Сөздікпен жұмысы:

Нәфрәтлі - жиіркенішті.

Ғибрәтлі – үлгілі,өнегелі.

Дескриптор

1 Сұрақтарға дұрыс жауап береді

2.Өз ойын еркін жеткізе алады

Сабақтың ортасы

.


Берілетін тапсырмалар:

2- тапсырма

Топтық жұмыс





3-тапсырма.

Жұптық жұмыс. Графикалық органайзермен жұмыс.






1-топ. Қайғы жеу, мал шашу, ұқсап бағы, жанбай жатып сөну тіркестерінің синонимдерін тауып, олардың өлеңде қандай қызмет атқарып тұрғанын табыңдар.

2-топ. Ұстаз көмегімен адам, кісі, пенде, жарты адам, есті адам, толық адам, кемел адам ұғымдарының мағынасын ашамыз.

3-топ. Адам, кісі, пенде сөздерін пайдаланып, адамның қасиеттерін біллдіретін сөз тіркестерін тауып, олардың мағынасын ашайық. Мысалы: адамгершілік, кісілік.

Дескриптор:

  • Өлең мазмұны бойынша идеяны анықтайды

  • Өлеңде көтерілген әлеуметтік-қоғамдық саяси мәселені түсіндіреді.

ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы бағалау.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Бекіту

Өлең эпизодтарымен жұмыс

Өлең үзінділерін түсініп оқып, қара сөзбен жазыңдар, ең маңызды мәселесін анықтаңдар.

1-топ. Ғылым таппай мақтанба.
Орын таппай баптанба.
Құмарланып шатанба.
Ойнап босқа күлуге.

2-топ Болмасаң да ұқсап бақ,
Бір ғалымды көрсеңіз.
Ондай болмақ қайда деп,
Айтпа ғылым сүйсеңіз,

3-топ

Дүние де өзі, мал да өзі,
Ғылымға көңіл берсеңіз.
Білгендердің сөзіне
Махаббатпен ерсеңіз.
Ақыл сенбей сенбеңіз,
Бір іске кез келсеңіз.

Дескриптор:

  • шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодты қара сөзбен жазады;

  • сол эпизодтағы маңызды мәселені анықтайды.

Теңгелер арқылы бағалау


Үй тапсырмасы

Венн-диаграмма

Өлеңнен үзінді жаттау. 5-6 шумақ



Рефлексия

«Бес саусақ»

Балалар қағазға өздерінің қолының контурын сызып шығып, әр саусағына сабақ бойынша алған әсерлерін жазады









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!