Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психол-қ ахуал
қалыптастыру
Сиқырлы қобдиша»
жаттығуы.
Үй тапсырмасын
сұрау
Ойқозғау
|
Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
Қызығушылықты
ояту
Нұсқау: Қатысушылар
шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар –
қағазға жазылған адамгершілік
қасиеттер. Жаттығу шарты: Қобдишадан әрқатысушы кезекпен
бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған
адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша
өзінің сыйлығын
айтады.
Сұрақтар:
Балалар, адам бойында қандай
қасиеттер болады?
- Ендеше, адам бойынан
табылатын 5 жақсы, 5 жаман қасиеттерді атай
қойыңдаршы.
Топқa
бөлу
Aқылды, қaйpaтты, жүpeктi
бeйнeлeйтiн cуpeттepмeн 3
топқa
бөлiнeдi: «Талап», «Еңбек»,
«Ғылым»
|
Т
иімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
білім
|
1-тапсырма.
Сынып
|
Мәтін мазмұнын жан-жақты
талдау. 1- тапсырма Сұрақ-
жауап
-
Өлеңде қандай мәселе
көтерілген?
-
Ақынның өлеңі кімге арналған
деп ойлайсыңдар?
Сөздікпен
жұмысы:
Нәфрәтлі -
жиіркенішті.
Ғибрәтлі –
үлгілі,өнегелі.
|
Дескриптор
1 Сұрақтарға дұрыс жауап
береді
2.Өз ойын еркін жеткізе
алады
|
|
Сабақтың
ортасы
.
|
Берілетін
тапсырмалар:
2- тапсырма
Топтық
жұмыс
3-тапсырма.
Жұптық жұмыс.
Графикалық органайзермен
жұмыс.
|
1-топ. Қайғы жеу, мал шашу, ұқсап
бағы, жанбай жатып сөну тіркестерінің синонимдерін
тауып, олардың өлеңде қандай қызмет атқарып тұрғанын
табыңдар.
2-топ. Ұстаз
көмегімен адам, кісі, пенде, жарты
адам, есті адам, толық адам, кемел адам
ұғымдарының мағынасын
ашамыз.
3-топ. Адам, кісі,
пенде сөздерін пайдаланып, адамның
қасиеттерін біллдіретін сөз тіркестерін тауып, олардың мағынасын
ашайық. Мысалы: адамгершілік,
кісілік.
Дескриптор:
|
ҚБ: «Бір сөйлеммен
түйіндеу» әдісі арқылы
бағалау.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
|
Өлең эпизодтарымен
жұмыс
|
Өлең үзінділерін
түсініп оқып, қара сөзбен жазыңдар, ең маңызды мәселесін
анықтаңдар.
1-топ. Ғылым таппай
мақтанба. Орын таппай
баптанба. Құмарланып
шатанба. Ойнап босқа
күлуге.
2-топ Болмасаң да ұқсап
бақ, Бір ғалымды
көрсеңіз. Ондай болмақ қайда
деп, Айтпа ғылым
сүйсеңіз,
|
3-топ
Дүние де өзі, мал да
өзі, Ғылымға көңіл
берсеңіз. Білгендердің
сөзіне Махаббатпен
ерсеңіз. Ақыл сенбей
сенбеңіз, Бір іске кез
келсеңіз.
|
Дескриптор:
|
Теңгелер арқылы
бағалау
|
|