Материалдар / Ақыл-ой кемістігі бар балаларға педагогикалық-психологиялық қолдау

Ақыл-ой кемістігі бар балаларға педагогикалық-психологиялық қолдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі уақыта ортамызда болып жатқан әлеуметтік мәселелер, отбасылық, экологиялық, экономикалық дағдарыстар жүйке жүйесі бұзылған,психикалық ауытқулары бар әр түрлі жастағы балалардың көбеюіне әкеліп соқтырды. Осының салдарынан, мектепте сабаққа үлгермеушілік, тәртіп бұзушылықтар белгілі бір мөлшерде орын алуда. Қоғамда болып жатқан осындай әлеуметтік-экономикалық өзгерістер мағлұматтарды қарапайым беруге негізделген жеткілікті дәрежеде айқын қалыптасқан білім беру моделінің тоқырауын айқын көрсетіп береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2018
7506
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Аксакалова Назира СайлауовнаАқыртөбе орта мектебі Педагог-психологЖамбыл облысы,Тұрар Рысқұлов ауданы Ақыл-ой кемістігі бар балаларға педагогикалық-психологиялық қолдауҚазіргі уақыта ортамызда болып жатқан әлеуметтік мәселелер, отбасылық, экологиялық, экономикалық дағдарыстар жүйке жүйесі бұзылған,психикалық ауытқулары бар әр түрлі жастағы балалардың көбеюіне әкеліп соқтырды. Осының салдарынан, мектепте сабаққа үлгермеушілік, тәртіп бұзушылықтар белгілі бір мөлшерде орын алуда. Қоғамда болып жатқан осындай әлеуметтік-экономикалық өзгерістер мағлұматтарды қарапайым беруге негізделген жеткілікті дәрежеде айқын қалыптасқан білім беру моделінің тоқырауын айқын көрсетіп береді. ҚР Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған «инклюзивті» білім беру жүйесін дамыту туралы мәселені көтерген бағдарлама қолға алынды. Инклюзивті қатынас осындай балаларды оқу мен жетістікке жетуге, өмірін жақсартуға мүмкіндік береді. «Инклюзив»- дегеніміз ағылшын тілінен аударғанда «тартылған,қамтылған» деген мағынаны білдіреді. Инклюзия - бұл балалардың жалпы білім беру үрдісінде, этникалық, діни айырмашылығына, бұрынғы білім жетістігіне, денсаулығына, даму деңгейіне, ата-анасының әлеуметтік-экономикалық статусынан тәуелсіз интеграция үрдісі. Сонымен қатар кірістірілген білім беру түсінігі де бар. Кірістірілген білім беру инклюзивті білім беруден айырмашылығыол тек білім жүйесін ғана қамтиды. Ал инклюзивті білім беру баланы әлеуметтендіре отырып, толығымен дамуы мен тәрбиесін қамтиды. Психологиялықфизиологиялық дамуында айрықша ерекшеліктері бар балаларға түсініктеме берілгенде, халықаралық тәжірибеде кірістірілген білім беру ұғымы қолданылған. Қазіргі таңда осы ұғым инклюзивті білім беру деп өзгертіліп, барлық мүмкіндігі шектеулі балаларды қамтиды. Инклюзивті білім беру барлық мүмкіндігі шектеулі балаларды жан-жақты білім мен тәрбие беруін қамтамасыз етеді. Таным процестерін зерттеу мақсатында жүргізілетін психодиагностикалық зерттеу жұмыстарының негізінде дамыту ойындары арқылы жүйелі түрде түзете-дамыта оқытуды қажет ететін балалар сипатталады, яғни психодиагностика нәтижесінде танымдық деңгейі төмен және өте төмен балалар кездеспей қоймайды. Таным процестері төмен оқушылардың пндагогикалық- психологиялық белгілері : - Сабақ процесіне жай қосылады - Оқу материалын баяу қабылдайды немесе мүлдем қабылдамайды; - Берілген тапсырманы мұғалімнің көмегінсіз де, көмегімен де орындай алмайды; - Оқуы да, жазуы да нашар, тіпті жаза алмайтындары да кездеседі; - Мәтінді оқи алмайды , оқыған мәтінді түсінбейді; - Есеп шығара алмайды , қате жібереді; - Сыныптастарынан оқшау жүреді, аз араласады ; - Өз ойын ашық айта алмайды.Ақыл-ой кемістігі бар баланың жеке тұлғасының қалыптасуына кері әсерін тигізетін тәрбиелеудің жағымсыз жағдайларымен байланысты. Ерте жастан бастап-ақ балаға қолайсыз әлеуметтік жағдайлар әсер етіп, аяғында баланың жүйке-психикалық әрекетінің бұзылуына әкеледі.Бұл жерде жеке тұлғаның дамуының аномалиясы жайлы айтылып жатыр. Психогенді психикалық дамудың тежелуінің негізінен гипоназар аудару немесе гиперназар аудару себебінен пайда болады. Ақыл-ой кемістігі бар балалардың ерекшеліктері: жұмыс қабілетінің төмендігі,эмоция және еріктік 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ