Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Ақылды лақ»
Мақсаты: а)Ертегі мазмұнын зейін қойып тыңдауға үйрету
ә) Балалардың сөздік қорын байыту
б) Көркем әдебиет тілінде сөйлеуге тәрбиелеу
Қолданатын көрнекі құралдар: ертегі желісі бейнеленген суреттер, хрестоматия, жұмыс дәптері, үй жануарлары түріндегі ойыншықтар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Төрт түлік жыры Шөре−шөре, шөлдедің бе,лағым Сонша неге елеңдейді құлағың? Қойшы, лағым, әлде қарның ашты ма? Сен жыласаң, менің келер жылағым.−− |
Қимылдар жасайды
|
|
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі |
Кіріспе әңгіме: − Балалар,үй жануарларына не жатады? −Мына жайлаудағы суретке қараңдаршы. Үй жануарлары төлімен жайылып жүр екен, осы үй жануарларының төлдерін атайық. −Мына сендерге қлең жолдарын оқимын, сендер қай төл туралы сөз болғанын айтыңдар. Шөре, шөре, лағым, Тентек болма, шырағым, Секендемей деміңді ал, Селтеңдемей құлағың,− деп неге айтамыз? –Ендеше, сендерге үй жануарларының білі «Ақылды лақ» туралы ертегі оқып берейін. «Ақылды лақ» ертегісін мәнерлеп оқу. Сұрақ−жауап арқылы ертегі мазмұны не жайлы екенін білу. −Ертегі қалай аталады? −Ертегі ұнады ма? −Ел көшкенде қандай төлдер қалып қойды? −Олар не істеді? Сергіту сәті Қошақаны қойдың Қайда қалып қойдың? Бұлтиып тұр бүйірің, Қай өрістен тойдың? Секең− секең, ей лақ, Жүрмін саған кейіп−ақ, Тыным тапсаң болмай ма, Секірмей−ақ кей уақ? Ботақаны нардың, Жарға неге бардың? Тілерсегің дірілдеп, Секіре алмай қалдың. Дәптермен жұмыс: 1.Төлдердің дыбысын келтір. 2. Берілген тапсырманы аяқта. |
Түйені төлі−ботақан, Қойдың төлі−қошақан, Ешкінің төлі−лақ, Жылқының төлң−құлын, Сиырдың төлі – бұзау. Лаққа «Ақылды лақ» Ұнады Лақ, бұзау,тоқты Дос болды Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Қорытындылау: Балалармен бірге «Ақылды лақ»ертегісін рөлдерге бөліп сахналау. Балалардың өнеріне ризашылық білдіріп, мақтау. |
Балалар қызығушылық танытады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ертегінің мазмұнын біледі
Игереді: малдың төлдерін қалай атау керектігін.
Меңгерді: көркем әдеби тілде сөйлеуді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ақылды лақ"
"Ақылды лақ"
Оқу қызметін ұйымдастырудың технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас.
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Ақылды лақ»
Мақсаты: а)Ертегі мазмұнын зейін қойып тыңдауға үйрету
ә) Балалардың сөздік қорын байыту
б) Көркем әдебиет тілінде сөйлеуге тәрбиелеу
Қолданатын көрнекі құралдар: ертегі желісі бейнеленген суреттер, хрестоматия, жұмыс дәптері, үй жануарлары түріндегі ойыншықтар.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс –әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Төрт түлік жыры Шөре−шөре, шөлдедің бе,лағым Сонша неге елеңдейді құлағың? Қойшы, лағым, әлде қарның ашты ма? Сен жыласаң, менің келер жылағым.−− |
Қимылдар жасайды
|
|
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі |
Кіріспе әңгіме: − Балалар,үй жануарларына не жатады? −Мына жайлаудағы суретке қараңдаршы. Үй жануарлары төлімен жайылып жүр екен, осы үй жануарларының төлдерін атайық. −Мына сендерге қлең жолдарын оқимын, сендер қай төл туралы сөз болғанын айтыңдар. Шөре, шөре, лағым, Тентек болма, шырағым, Секендемей деміңді ал, Селтеңдемей құлағың,− деп неге айтамыз? –Ендеше, сендерге үй жануарларының білі «Ақылды лақ» туралы ертегі оқып берейін. «Ақылды лақ» ертегісін мәнерлеп оқу. Сұрақ−жауап арқылы ертегі мазмұны не жайлы екенін білу. −Ертегі қалай аталады? −Ертегі ұнады ма? −Ел көшкенде қандай төлдер қалып қойды? −Олар не істеді? Сергіту сәті Қошақаны қойдың Қайда қалып қойдың? Бұлтиып тұр бүйірің, Қай өрістен тойдың? Секең− секең, ей лақ, Жүрмін саған кейіп−ақ, Тыным тапсаң болмай ма, Секірмей−ақ кей уақ? Ботақаны нардың, Жарға неге бардың? Тілерсегің дірілдеп, Секіре алмай қалдың. Дәптермен жұмыс: 1.Төлдердің дыбысын келтір. 2. Берілген тапсырманы аяқта. |
Түйені төлі−ботақан, Қойдың төлі−қошақан, Ешкінің төлі−лақ, Жылқының төлң−құлын, Сиырдың төлі – бұзау. Лаққа «Ақылды лақ» Ұнады Лақ, бұзау,тоқты Дос болды Тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Қорытындылау: Балалармен бірге «Ақылды лақ»ертегісін рөлдерге бөліп сахналау. Балалардың өнеріне ризашылық білдіріп, мақтау. |
Балалар қызығушылық танытады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: ертегінің мазмұнын біледі
Игереді: малдың төлдерін қалай атау керектігін.
Меңгерді: көркем әдеби тілде сөйлеуді.
шағым қалдыра аласыз













