Білім беру саласы:Шығармашылық .
Бөлімі:Сурет салу.
Тақырыбы : Ақылды қонжық!
Мақсаты: Маймақ қонжыққа тән ерекшеліктерді байқап,оның суретін салуды үйрету.
Міндеті :1.Ұжымдық жұмыс нәтижесіне жетуге үйрету.
2.Қызығушылықтарын арттыру.
3.Өздеріне таныс заттың суретін салуға дағдыландыру
Әдіс –тәсілдері:көрсету,сұрақ -жауап
Ұйым түрі: топпен
Көрнекілік:бояу,су,қағаз,сүлгі,таяқша,үлгі суреттер
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс –ұйымдастыру Кезеңі 3.Рефлексия |
1.Жылулық шеңбер -балалар бір-біріне тілектер айту Қуан шаттан алақай Қуанатын күн келді Күліп шықты күн бүгін Қайырлы таң! Орманға саяхат Сұрақ –жауап -Аю қайда тұрады? -аюдың баласын қалай айтамыз? -Жаңа сабаққа түсінік беру -үлгіні талдау -балалар жұмысқа кіріседі. Сергіту сәті Ал , балалар тұрайық Алақанды ұрайық Бір отырып,бір тұрып Бой сергітіп алайық Сабақты қорытындылау. Д/о «Бейнені танисың ба?» Шарты :көрсеткен суреттердің атын айту. -бүгін сабақта қандай сурет салдық? Сабақта не білдіңдер? -сабақ ұнады ма? -балалардың жұмысын бағалау. Күтілетін нәтиже: Білу керек:жабайы жануарлар туралы Игеру керек:маймақ қонжықты әдемілеп салуды Меңгеру керек:сурет салуәдістерін |
Балалар өлең жолдарын айтады,тілектерін білдіреді. Орман да Қонжық Балалар жұмысқа кіріседі. Қимыл-қозғалыспен жасайды. Ұнады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақылды қонжық!
Ақылды қонжық!
Білім беру саласы:Шығармашылық .
Бөлімі:Сурет салу.
Тақырыбы : Ақылды қонжық!
Мақсаты: Маймақ қонжыққа тән ерекшеліктерді байқап,оның суретін салуды үйрету.
Міндеті :1.Ұжымдық жұмыс нәтижесіне жетуге үйрету.
2.Қызығушылықтарын арттыру.
3.Өздеріне таныс заттың суретін салуға дағдыландыру
Әдіс –тәсілдері:көрсету,сұрақ -жауап
Ұйым түрі: топпен
Көрнекілік:бояу,су,қағаз,сүлгі,таяқша,үлгі суреттер
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Бала әрекеті |
|
1.Мотивация 2.Ізденіс –ұйымдастыру Кезеңі 3.Рефлексия |
1.Жылулық шеңбер -балалар бір-біріне тілектер айту Қуан шаттан алақай Қуанатын күн келді Күліп шықты күн бүгін Қайырлы таң! Орманға саяхат Сұрақ –жауап -Аю қайда тұрады? -аюдың баласын қалай айтамыз? -Жаңа сабаққа түсінік беру -үлгіні талдау -балалар жұмысқа кіріседі. Сергіту сәті Ал , балалар тұрайық Алақанды ұрайық Бір отырып,бір тұрып Бой сергітіп алайық Сабақты қорытындылау. Д/о «Бейнені танисың ба?» Шарты :көрсеткен суреттердің атын айту. -бүгін сабақта қандай сурет салдық? Сабақта не білдіңдер? -сабақ ұнады ма? -балалардың жұмысын бағалау. Күтілетін нәтиже: Білу керек:жабайы жануарлар туралы Игеру керек:маймақ қонжықты әдемілеп салуды Меңгеру керек:сурет салуәдістерін |
Балалар өлең жолдарын айтады,тілектерін білдіреді. Орман да Қонжық Балалар жұмысқа кіріседі. Қимыл-қозғалыспен жасайды. Ұнады. |
шағым қалдыра аласыз













