Ақуыздардың биологиялық рөлі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақуыздардың биологиялық рөлі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: 1. ақуыздардың кейбір қасиеттерін олардың құрылымына сүйене отырып көрсетіңіз, студенттердің дене өміріндегі ақуыздардың рөлі, әртүрлі өнімдердегі ақуыздардың ерекшеліктері туралы білімдерін бекітіңіз. Зертханалық жұмыс нәтижелері бойынша қорытынды жасау және жалпылау қабілетін дамытуға ықпал ету 2. зертханалық жұмыс нәтижелері бойынша қорытынды жасау және жалпылау қабілетін дамытуға ықпал ету 3. жұмыс орнын безендірудің дәлдігі мен кәсіби мәдениетін, бірлескен жұмысты орындау кезінде жеке қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Кезеңдері

Мазмұндық-мағыналық блок

Оқытушының қызметі

Оқушының іс-әрекеті

Күтілетін нәтиже

1

2

3

4

5

I

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу

1. Түгендеу


Сабаққа дайындық

Білу

II

1. Тестовая

проверка

А) тест сұрақтарына жауап беру(слайд 1)

Тест сұрақтары

« Ақуыздардың құрылысы»

Тест сұрақтарына жауап беру

Тест сұрақтарының ішінен маңызды жауап таба білу



1. Мына қосылыстардың қайсысы биополимер емес?

а)ақуыз б)аминқышқылдары

в)глюкоза

2. Полипептидтік теорияның негізін қалаған ғалым:

А) Э.Фишер, Б) Зелинский, В) Кучеров

3. Ақуыз молекуласының нақты биологиялық белсенділігі:

А) бастапқы құрылым

Б) екінші құрылым

В) үшінші құрылым

4. Ақуыздарға кіретін аминқышқылдарының ішінде мыналар маңызды:

А)8, Б)22, В)50

5. Маңызды аминқышқылдары жасушаларға қалай енеді:

А) жасушалардың өзінде синтезделеді

Б) тамақ арқылы

В) дәрумендермен қатар

6. Ақуыз молекулалары бір-бірінен ерекшеленеді

А) аминқышқылдарының кезектесуі

Б) молекуладағы аминқышқылдарының саны

В) барлық көрсетілген ерекшеліктері

7. Толық ақуыздар деп аталады:

А) барлық маңызды амин қышқылдары

Б) бірдей алмастырылатын және маңызды амин қышқылдары

В) тек алмастырылатын аминқышқылдары

8. Адамдар үшін ақуыздың күнделікті мөлшері:

А) 58-117 гр.

Б)20-45 гр.

В) 160-200 гр.

9. Денедегі ақуыз мыналардан түзіледі:

А) аминқышқылдары

Б) аминқышқылдары және глюкоза

Б) май қышқылдары мен спирттер

10. Ақуыздардың бөлінуі асқазан-ішек жолдарының қай бөлімінде басталады:

А)асқазанда

Б) аш ішекте

В) тоқ ішекте

Б) 2-ші оқушыға тестті тексеруді ұсынады
Зерттелген тақырып бойынша фронтальды әңгіме өткізеді:





  • * ақуыздардың құрамына қандай химиялық элементтер кіреді?

  • * ақуыздың бастапқы құрылымы деп нені атайды?

  • * ақуыздардың қайталама құрылымы қандай конфигурацияға ие?

  • * ақуыздың қайталама құрылымы не есебінен сақталады?

  • * ақуыздың үшінші құрылымы дегеніміз не және ол не үшін сақталады?

  • * ақуыздардың қандай физикалық қасиеттері бар?

  • * ақуыздардың кейбір физикалық қасиеттері қолданылатын тағамдарды атаңыз

  • * бастапқы құрылымды шеше алған алғашқы ақуызды атаңыз

  • * мысал ретінде ақуыз табиғатының қандай заттары алғаш рет синтезделді?

  • * қазіргі уақытта ақуыздардың табиғи алынуы қалай жүзеге асырылады?

Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру

Ақуыз құрылысы туралы ойларын талқылау

III

1. Түсініктеме

нового материала

2Жаңа материалды зерттеу

Сабақтың мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру. Жаңа тақырыпты жариялайды: "Ақуыздардың химиялық қасиеттері және олардың биологиялық рөлі"

а) мамандық үшін тақырыптың мағынасын ынталандырады

б) жоспар бойынша тақырыпты түсіндіреді; (слайд 2)

Түсіндіру жоспары:

1  Сабақтың бөлімі

1. Ақуыз денатурациясы

2. Ақуыз гидролизі

А) тірі ағзада

Б) кейбір тағамдарды дайындау кезінде ақуыздардың гидролизі

3. Сапалы реакциялар

А) ксантопротеинді
Б) биурет

2  Бөлім сабақ

Ақуыздардың биологиялық рөлі

Тақырыптың маңызды мәнін ашу

Ақуыздың химиялық құрамын түсіну


Зертханалық жұмыстарды орындау барысында жаңа материалдың бірінші бөлігі бойынша бекіту

Нұсқаулық карточкаларын пайдалана отырып, зертханалық тәжірибелер жүргізуді, байқалғанды сипаттауды, қорытынды жасауды: және дәптерге жазуды ұсынады. (слайд 3)

Зертханалық жұмыстың технологиялық картасы.

4.Пробиркадағы 2 мл ақуыз ерітіндісіне сілтілік ерітіндінің тең мөлшерін, содан кейін әлсіз мыс сульфатының бірнеше тамшысын құйыңыз. Байқалған құбылыс туралы жазбалар жасаңыз.

5.Аздап ұсақталған етті сумен қайнатыңыз. Сұйықтықты мақта жүні арқылы сүзіп, түрлі-түсті реакциямен көріңіз. Ерітіндіде ақуыз бар ма?
6.Бірнеше жіптерді жағыңыз, кез-келген матаны иіспен анықтаңыз, мақта мата немесе жүн

Зертханалық эксперименттерді орындаңыз, байқалған реакцияларды сипаттаңыз.

химиялық реагенттермен жұмыс жасау және қорытынды жасау қабілетінің көрінісі


4. II бөлімді зерттеуге көшу

а) тақырыптың II бөлімінің тұжырымын дыбыстайды және оқушыларға сөз /қосымша ұсынады/

А Спикер ақуыздардың биологиялық рөлі туралы хабарлама жасайды. Қалған оқушылар сөз сөйлеу бойынша конспект құрастырады.

Ақуыздардың ағзадағы рөлін түсіну





б) әр түрлі өнімдердің ақуыздарының жарнамаларына конкурс өткізуді ұсынады / қосымша/

Б) оқушылар дайын жарнамалармен өнер көрсетеді.


Қалған студенттер жарнамаларға баға береді.

Қажетті материалды дайындау бойынша өзіндік жұмыс жүргізу білігі



в) студент гидке ақуыз /қосымшасы бар өнімдерге арналған рецепттердің "көрмесіне экскурсия" өткізуді ұсынады/

В) оқушы нұсқаулық береді


ақуыздары бар өнімдерден жасалған тағамдар рецептерінің қысқаша сипаттамасы

Тыңдау және бағалау қабілеті

IV

Зерттелген материалды жалпылау

Мұғалім тақырып бойынша жалпылау жасайды

Дәптердегі жазбаларды тыңдап, тексеріңіз


V

Қорытындылау

1. Топтардың жұмысына жалпы сипаттама береді


2. Бағалау жариялайды



VI

Үй тапсырмасы

VI Үй тапсырмасын үй тапсырмасын түсіндіру: барлық материалдарды азот бар органикалық қосылыстардан үйреніңіз. Мәселе шешіңіз: нитробензолдың массасын есептеңіз,қорықшы оны келу кезінде 8,55 анилин алынса, бұл мүмкін болатын теориялық шығудың 92% - ын құрады. Үй тапсырмасын тыңдап, жазып алыңыз

Үй тапсырмасын тыңдап, жазып алыңыз


"Ақуыздың химиялық қасиеттері. Ақуыздардың биологиялық рөлі"

Сабақтың тақырыбы: "Ақуыздардың химиялық қасиеттері. Адам ағзасындағы ақуыздардың биологиялық рөлі"

Әдістемелік мақсаты: тақырыпты бейіндік зерттеуді жүзеге асыру.

Сабақтың мақсаты:

1. ақуыздардың кейбір қасиеттерін олардың құрылымына сүйене отырып көрсетіңіз, студенттердің дене өміріндегі ақуыздардың рөлі, әртүрлі өнімдердегі ақуыздардың ерекшеліктері туралы білімдерін бекітіңіз. Зертханалық жұмыс нәтижелері бойынша қорытынды жасау және жалпылау қабілетін дамытуға ықпал ету

2. зертханалық жұмыс нәтижелері бойынша қорытынды жасау және жалпылау қабілетін дамытуға ықпал ету

3. жұмыс орнын безендірудің дәлдігі мен кәсіби мәдениетін, бірлескен жұмысты орындау кезінде жеке қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

Сабақ түрі: аралас

Әдістері: түсіндірмелі-иллюстративті, өзіндік жұмыс, әңгіме.

Құрал-жабдықтар: тауық жұмыртқасының ақуызы, сілтілік және мыс сульфатының ерітінділері, азот қышқылы, штативтер, пробиркалар, жіп үлгілері, компьютер, мультимедиялық проектор.

Сабақтың барысы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.00.2021
875
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі