Әр алуан экожүйенің құрамына қандай организмдер кіреді

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әр алуан экожүйенің құрамына қандай организмдер кіреді

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

6-сабақ.

Бөлім:

6.4А Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әр алуан экожүйенің құрамына қандай организмдер кіреді

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу

Сабақтың мақсаты:

Білім алушылар әртүрлі экожүйедегі тірі организмдердің алуантүрлілігін зерттеуді үйренеді

Құндылықтарға баулу:

Елін, жерін қорғауға, жауапкершілікке баулу

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

8 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

1.Экожүйенің қандай түрлері бар?


2. Бірлестіктегі түрлі организмдер арасындағы байланыс типтері қандай?



Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың оқылым дағдысы қалыптасады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген

мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

1-тапсырма.


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.

Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

1. Суретті пайдаланып, жануарлар атауындағы белгіленген әріптер арқылы осы сабақтағы тірек сөзді анықтайды. Ол нені білдіретінін есіңе түсіреді.


Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Сөзжұмбақты шешеді.



Оқулық,

жұмыс дәптері

ДК




2-тапсырма.

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Осы түсініктердің анықтамасын есіңе түсіреді. Анықтама мен түсініктің арақатынасын белгілейді. Оларды ұлғаю өлшеміне қарай (кішісінен үлкеніне) орналастырады.


Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Тапсырманы талқылайды.

-Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді.

-Топпен бірлесіп жұмыс жасайды.

Оқулық,

жұмыс дәптері

ДК



3-тапсырма.

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Мәтінді оқиды. Дала мен тропик орманның экожүйелерін өзара бір-бірімен салыстырады. Қандай түрткіжайт экожүйенің бірегейлігін қалыптастыруда үлкен рөл атқарғанын анықтайды. Бұл түрткіжайт түр жағынан алуан түрлі болуында, олардың ерекшеліктерінде қалай көрініс тапты?


Тропик орман жыл бойы өзгермейтін ыстық климаттың әсерінен пайда болды. Жауын-шашын жыл бойы көп түседі. Көлемді ағаштардың түбінде қараңғы, ылғалды және таңғаларлық тұрақты микроклимат түзіледі. Өсімдік жабыны өте бай. Ағаш, бұта, лианалар өте алуан түрлі. Жануар түрінің құрамы да әр алуан. Сүтқоректі, құстар, бауырымен жорғалаушылар мен қосмекенділердің тұяғы мықты, аяқ-қолдары мен құйрықтары жабысқыш болғандықтан ағашта

жүретін түрінің саны өте көп; кейбір түрінің ұшатын жарғақ қанаттары бар. Омыртқасыздың түрі өте көп, олар жеткілікті мөлшерде ірі, пішіні мен түсі алуан түрлілігімен ерекшеленеді, олардың ішінде құмырсқа, аққұмырсқа, көпаяқтылар, көбелектер т.б. бар (сурет).

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Мәтінмен жұмыс жасайды.

Оқулық,

жұмыс дәптері

ДК

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар»..

Рисунок 23






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.04.2024
376
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі