Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
8
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Психологиялық жағымды
ахуал туғызу
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
1.Экожүйенің қандай
түрлері бар?
2. Бірлестіктегі түрлі организмдер арасындағы байланыс
типтері қандай?
Осы тапсырманы орындау
арқылы оқушылардың оқылым дағдысы
қалыптасады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
1-тапсырма.
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді.
Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
1. Суретті пайдаланып, жануарлар атауындағы белгіленген
әріптер арқылы осы сабақтағы тірек сөзді анықтайды. Ол нені
білдіретінін есіңе түсіреді.
Дескриптор: Жалпы – 3
балл.
- Сөзжұмбақты шешеді.
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
|
|
2-тапсырма.
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1. Осы түсініктердің анықтамасын есіңе түсіреді. Анықтама
мен түсініктің арақатынасын белгілейді. Оларды ұлғаю өлшеміне қарай
(кішісінен үлкеніне) орналастырады.
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Тапсырманы талқылайды.
-Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап
береді.
-Топпен бірлесіп жұмыс
жасайды.
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
|
|
3-тапсырма.
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1. Мәтінді оқиды. Дала мен тропик орманның экожүйелерін
өзара бір-бірімен салыстырады. Қандай түрткіжайт экожүйенің
бірегейлігін қалыптастыруда үлкен рөл атқарғанын анықтайды. Бұл
түрткіжайт түр жағынан алуан түрлі болуында, олардың
ерекшеліктерінде қалай көрініс
тапты?
Тропик орман жыл бойы өзгермейтін ыстық климаттың әсерінен
пайда болды. Жауын-шашын жыл бойы көп түседі. Көлемді ағаштардың
түбінде қараңғы, ылғалды және таңғаларлық тұрақты микроклимат
түзіледі. Өсімдік жабыны өте бай. Ағаш, бұта, лианалар өте алуан
түрлі. Жануар түрінің құрамы да әр алуан. Сүтқоректі, құстар,
бауырымен жорғалаушылар мен қосмекенділердің тұяғы мықты,
аяқ-қолдары мен құйрықтары жабысқыш болғандықтан
ағашта
жүретін түрінің саны өте көп; кейбір түрінің ұшатын жарғақ
қанаттары бар. Омыртқасыздың түрі өте көп, олар жеткілікті мөлшерде
ірі, пішіні мен түсі алуан түрлілігімен ерекшеленеді, олардың
ішінде құмырсқа, аққұмырсқа, көпаяқтылар, көбелектер т.б. бар
(сурет).
Дескриптор: Жалпы - 3
балл.
- Мәтінмен жұмыс
жасайды.
|
Оқулық,
жұмыс дәптері
ДК
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар»..
|
|