Басталуы
10-13 мин
|
Сапқа
тұру.Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеп,көңіл күйлеріне аса
назар аудару.
Бүгіңгі сабақ
барысын
қысқаша түсіндіріп
өту.
Жүру
жаттығулары:
1. Қол жоғары, аяқтың ұшымен
жүру
2. Қол жанда, өкшемен
жүру
3. Қол желкеде, аяқтың ішкі,
сыртқы
Қырымен
4. Қол белде, жартылай отырып
жүру
Жүгіру
жаттығулары:
1.Оң
және сол жанмен жүгіру
2. Арқамен алға
жүгіру
3. Айнала
жүгіру
4. Бұрыштан бұрышқа
жүгіру
5. Жылан тәрізді
жүгіру
6.Бастапқы қалып
|
|
Топпен
жарыса
Орындау арқылы ұпаймен
есептелінеді
|
Спортзал
№2
|
Ортасы
20-25 мин
|
Қауіпсіздік
техникасы
Гимнастика қауіпсіздік
техникасын қайталау, әнгімелесу, түсіндіру, көрсету. Қауіпсіздік
техникасын журналына оқушылар тансыну арнайы аты жөніне қарама-
қарсы қол қояды.
Мектепте және денешынықтыру
сабағында тәртіп ережелерін сақтауды жүруді қайталау, түсіндіру,
әнгімелесу.
Әртүрлі физикалық
жаттығулар арқылы күшті дамыту
(К,
П) Оқушыларға қол күшін қатайту,
күшін (қуатын) дамыту, сондай-ақ, ептілік, тепе-теңдік, үйлестіру
бойынша бірнеше қатар жаттығулармен жұмыс істеуді
түсіндіру.
Нақты физикалық жүктемелерде
(ептілік, тепе-теңдік, үйлесім, күш, жылдамдық) анықталуы қажет
әрбір физикалық дағды туралы айтыңыз. Гимнастикада барлық осы
физикалық дағдылар дамытылады. Оқушылардан сұрау: олар осы
физикалық дағдыларды түсінеді
ме?
Бұл суретте көрсетілгендей
гимнастикаға арнайы жаттығуларді орындау
қажет. Қауіпсіздік ережені сақтау
біледі. Бастапқы тұрысқа дұрыс
тұрады.
Жалпы дамытатын
жаттығуларды орындауда, дұрыс жасайды
және көрсетеді
|
|
тапсырманы
орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға дескриптор
арқылы өзара
бағалау жүргізуді
ұсынады..
|
|
Соңы
5-7мин
|
Демалу тынысын
қалпына түсіру жаттығулары . қатарға тұрғызу сабаққа қорытынды
жасау . үйге тапсырма беру Таңғы жалпы дамытаттын жаттығу
жасау
Рефлексия:
Сабақта нені
үйрендік?
Сұрақтарға жауап
береді?
Нені білдім нені
түсіндім?
Нені толық түсінбедім
?
Қандай жұмысты жалғастыру
қажет?Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім
бе?
|
Сұрақтарға өз ойымен жауап
береді
|
|
|