Әр түрлі снарядтарды лақтыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әр түрлі снарядтарды лақтыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек жоспарлар
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: 1-бөлім

Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын дамыту

Мектеп: Үстірт орта мектебі КММ

Күні: 19,24,25.09.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Сағынов С

СЫНЫП: 6 ә

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы

Әр түрлі снарядтарды лақтыру

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары


6.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу

6.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды қолдана білу


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

150 гр кіші допты лактыру кезінде қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра біледі және орындай алады. Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды қолдана біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

150 гр кіші допты лактыру кезінде қимыл-қозғалыс комбинацияларын, серіктесімен имитациялық қорытынды күшпен жұмыс жасайды «қарама-қарсы (крест)» қадамдар жасайды;

Кейбір оқушылар орындай алады:

150 гр кіші допты лактыру кезінде қимыл-қозғалыс комбинацияларын, өзінің жіберген кемшілігін (нысанаға дұрыс тұрмауы, лақтыру барысында қолды толық жазбауы, аяқты тізеден бүкпеуі, жақынға лақтыруы т.б.) анықтайды.

Жетістік критерилері

Кіші допты лақтыру кезінде комбинацияларын, реттілікпен орындайды, тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсетеді

Тілдік мақсаттар

Кіші допты лақтыру -метание  малого мяча –throwing a small ball

Жаттығу – упражнениe – exercise

ептілік-ловкость -adroitness

Пән аралық байланыс

Ағылшын тілі, орыс тілі, биология

Алдыңғы сабақта меңгерілген білім

Қауіпсіздік техникасы. Әр түрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс

Дескрипторлар

Көлденең нысанаға (бір қолмен) лақтырады;

дәлдікке кіші допты лақтырады;

серіктесімен имитациялық қорытынды күшпен жұмыс жасайды;

серіктесімен имитациялық «қарама-қарсы (крест)» қадамдар жасайды;

өзінің жіберген кемшілігін (нысанаға дұрыс тұрмауы, лақтыру

барысында қолды толық жазбауы, аяқты тізеден бүкпеуі, жақынға

лақтыруы т.б.) анықтайды.


Жоспар


САБАҚ БАРЫСЫ


Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Уақыты

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың барысы


15-минут

Сапқа тұрғызу, сәлемдес (түгендеу,сабаққа дайындығын тексерку)

сабақтың тақырыбын мен мақсаттарын таныстыру, жүру және жүгіру жаттығулары.

ЖДЖ

Спорт алаңы, ысқырық

Сабақтың ортасы





20-минут

Жеңіл атлетика сабағында техникалық қауіпсіздігін қайталау.

150 г кіші допты лақтыру әдісін орындау

Бір орында тұрып доп лақтырудың, бес қадамнан екпін алып келіп лақтырудың

техникаларын қайталап, орындау техникаларын көрсету

дәлдікке кіші допты лақтырыңыз;

серіктесіңізбен имитациялық қорытынды күшпен жұмыс жасаңыз;

серіктесіңізбен имитациялық «қарама-қарсы (крест)» қадамдар жасаңыз;

кіші допты төменнен жоғары ала лақтыру.


150 гр кіші доп

Сабақтың соңы


5-минут

Оқушылырға қойылатын сұрақтар:

-Демді тоқтатып,сапқа тұрғызу.

Оқушылырға қойылатын сұрақтар:

  • Жеңіл атлетика сабағында не үйрендіндер?

  • нені білдім, нені үйрендім ?

  • сабақта әліде не үйренгіміз келет?

  • қандай жұмысты жалғастыру

қажет ?

Бағалау –бағдаршам тәсілі.


Бағдаршам тәсілі

Қосымша ақпарат

























Дифференциалды оқыту

Барлық оқушылар 150 гр кіші допты лактыру ережесін біледі және орындай алады.

Оқушылардың көпшілігі серіктесімен имитациялық қорытынды күшпен жұмыс жасайды «қарама-қарсы (крест)» қадамдар жасайды 150 гр допты лақтыру фазаларын орындайды.

Кейбір оқушылар өзінің жіберген кемшілігін (нысанаға дұрыс тұрмауы, лақтыру

барысында қолды толық жазбауы, аяқты тізеден бүкпеуі, жақынға

лақтыруы т.б.) анықтай алады..


Бағалау –бағдаршам тәсілі.



Жасыл түс-өте жақсы

Сары түс-жақсы

Қызыл түс- орташа




Пəнаралық байланыс –

ағылшын тілі, орыс тілі, биология


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау жеңіл атлетика сабағындағы қауіпсіздік ережесін қайталау


Сабақ бойынша рефлексия

Оқушыларға қойылатын сұрақтар:

- Бүгінгі сабақтан нені білдін, нені үйрендің ? -Қандай дескрипторды орындай алмадың?


Қорытынды бағалау

Сабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.)

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.)

1:

2:

Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?

1:

2:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.11.2018
605
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі