Материалдар / Әр түрлі снарядтарды лақтыру

Әр түрлі снарядтарды лақтыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек жоспарлар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
511
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: 1-бөлімЖүгіру, секіру, лақтыру дағдыларын дамытуМектеп: Үстірт орта мектебі КММ
Күні: 19,24,25.09.2018Мұғалімнің аты-жөні: Сағынов С
СЫНЫП: 6 әҚатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбыӘр түрлі снарядтарды лақтыру
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.1.2.2. Қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра білу және орындай алу6.3.5.5 Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды қолдана білу


Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар орындай алады:150 гр кіші допты лактыру кезінде қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін құра біледі және орындай алады. Басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды қолдана біледі


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:150 гр кіші допты лактыру кезінде қимыл-қозғалыс комбинацияларын, серіктесімен имитациялық қорытынды күшпен жұмыс жасайды «қарама-қарсы (крест)» қадамдар жасайды;


Кейбір оқушылар орындай алады:150 гр кіші допты лактыру кезінде қимыл-қозғалыс комбинацияларын, өзінің жіберген кемшілігін (нысанаға дұрыс тұрмауы, лақтыру барысында қолды толық жазбауы, аяқты тізеден бүкпеуі, жақынға лақтыруы т.б.) анықтайды.
Жетістік критерилеріКіші допты лақтыру кезінде комбинацияларын, реттілікпен орындайды, тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды көрсетеді
Тілдік мақсаттарКіші допты лақтыру -метание  малого мяча –throwing a small ballЖаттығу – упражнениe – exerciseептілік-ловкость -adroitness
Пән аралық байланысАғылшын тілі, орыс тілі, биология
Алдыңғы сабақта меңгерілген білімҚауіпсіздік техникасы. Әр түрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс
Дескрипторлар− Көлденең нысанаға (бір қолмен) лақтырады;− дәлдікке кіші допты лақтырады;серіктесімен имитациялық қорытынды күшпен жұмыс жасайды;серіктесімен имитациялық «қарама-қарсы (крест)» қадамдар жасайды;− өзінің жіберген кемшілігін (нысанаға дұрыс тұрмауы, лақтырубарысында қолды толық жазбауы, аяқты тізеден бүкпеуі, жақынғалақтыруы т.б.) анықтайды.

Жоспар

САБАҚ БАРЫСЫ

Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріУақытыЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар

Сабақтың барысы

15-минутСапқа тұрғызу, сәлемдес (түгендеу,сабаққа дайындығын тексерку) сабақтың тақырыбын мен мақсаттарын таныстыру, жүру және жүгіру жаттығулары.ЖДЖСпорт алаңы, ысқырық
Сабақтың ортасы







20-минутЖеңіл атлетика сабағында техникалық қауіпсіздігін қайталау. 150 г кіші допты лақтыру әдісін орындауБір орында тұрып доп лақтырудың, бес қадамнан екпін алып келіп лақтырудыңтехникаларын қайталап, орындау техникаларын көрсету• дәлдікке кіші допты лақтырыңыз;серіктесіңізбен имитациялық қорытынды күшпен жұмыс жасаңыз;серіктесіңізбен имитациялық «қарама-қарсы (крест)» қадамдар жасаңыз;• кіші допты төменнен жоғары ала лақтыру.

150 гр кіші доп
Сабақтың соңы

5-минутОқушылырға қойылатын сұрақтар:-Демді тоқтатып,сапқа тұрғызу.Оқушылырға қойылатын сұрақтар:
  • Жеңіл атлетика сабағында не үйрендіндер?
  • нені білдім, нені үйрендім ?
  • сабақта әліде не үйренгіміз келет?
  • қандай жұмысты жалғастыру
  • қажет ? Бағалаубағдаршам тәсілі.

    Бағдаршам тәсілі
    Қосымша ақпарат















































    Дифференциалды оқытуБарлық оқушылар 150 гр кіші допты лактыру ережесін біледі және орындай алады.Оқушылардың көпшілігі серіктесімен имитациялық қорытынды күшпен жұмыс жасайды «қарама-қарсы (крест)» қадамдар жасайды 150 гр допты лақтыру фазаларын орындайды.Кейбір оқушылар өзінің жіберген кемшілігін (нысанаға дұрыс тұрмауы, лақтырубарысында қолды толық жазбауы, аяқты тізеден бүкпеуі, жақынғалақтыруы т.б.) анықтай алады..

    Бағалау –бағдаршам тәсілі.



    Жасыл түс-өте жақсы Сары түс-жақсыҚызыл түс- орташа





    Пəнаралық байланыс –ағылшын тілі, орыс тілі, биология

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын қадағалау жеңіл атлетика сабағындағы қауіпсіздік ережесін қайталау

    Сабақ бойынша рефлексия Оқушыларға қойылатын сұрақтар: - Бүгінгі сабақтан нені білдін, нені үйрендің ? -Қандай дескрипторды орындай алмадың?

    Қорытынды бағалауСабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты.) 1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену.) 1:2:Сыныппен жеке тұлғалар туралы не білдім және келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?1:2:


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ