Тексерді ____________
|
Сабақ тақырыбы: Азаматтық қорғаныс – жалпымемлекеттік қорғану іс-шаралары және оның міндеттерінің жүйесіндегі құрам-бөлік, шаруашылық нысандарын (оқу орындары) азаматтық қорғаудың ұйымдастыру құрылымы, әскери емес азаматтық қорғаныс, олардың атқаратын қызметі және жабдықталуы |
|||||
|
Күні: 11.10.2018ж |
Мұғалім есімі: Ботагарин А Е |
||||
|
Сынып – 11а, 11ә |
|
|
|
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушыларды апатты жағдайлардағы аудандар мен зақымдану ошақтарында жүргізілетін құтқару және жедел қалпына келтіру жұмыстарымен таныстыру |
||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Жедел қалпына келтіру жұмысын біледі. Құтқару жұмыстарынбіледі Зақымданушыларға көрсетілетін медициналық жәрдемнің ұйымдастырылуы туралы біледі |
||||
|
Алдыңғы оқу:Бір орында және қозғалыста сәлемдесуді орындау, қозғалыс кезінде сәлемдесуге жауап беру |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
|||
|
Ортасы 25 мин |
Апатты жағдайлардағы аудандар мен зақымдану ошақтарында жүргізілетін құтқару және жедел қалпына келтіру жұмыстары зақымдану ошақтарындағы адамдарды құтқару, жапа шегушілерге көмек көрсету, зақымданудың қайта туындаған факторларынан материалдық шығындар мен адамдардың құрбан болуының алдын алу және кезекті қалпына келтіру жұмыстарын орындау үшін жағдайлар жасау мақсатында жүргізіледі. |
АӘД плакат Оқулық |
|||
|
Аяқталуы 10 мин |
Құтқару жұмысына нелер жатады? Жедел қалпына келтіру жұмысына нелер жатады? Қираған ғимараттардағы зақымданушыларды құтқару қалай жүзеге асырылады? Зақымданушыларға көрсетілетін медициналық жәрдемнің ұйымдастырылуы туралы айтыңдар. |
Жарғы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
Стенд арқылы АКТ-мен Практика жүзінде |
Өзін-өзітексеру, бөлімшекомандирлерініңтексеруі, |
Тарих, Д/ш Қауіпсіздіктіескеріпотыру |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әр түрлі снарядтарды нысанаға және қашықтыққа лақтыру және серпу техникалары.
Әр түрлі снарядтарды нысанаға және қашықтыққа лақтыру және серпу техникалары.
Тексерді ____________
|
Сабақ тақырыбы: Азаматтық қорғаныс – жалпымемлекеттік қорғану іс-шаралары және оның міндеттерінің жүйесіндегі құрам-бөлік, шаруашылық нысандарын (оқу орындары) азаматтық қорғаудың ұйымдастыру құрылымы, әскери емес азаматтық қорғаныс, олардың атқаратын қызметі және жабдықталуы |
|||||
|
Күні: 11.10.2018ж |
Мұғалім есімі: Ботагарин А Е |
||||
|
Сынып – 11а, 11ә |
|
|
|
|
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушыларды апатты жағдайлардағы аудандар мен зақымдану ошақтарында жүргізілетін құтқару және жедел қалпына келтіру жұмыстарымен таныстыру |
||||
|
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Кейбір оқушылар: |
Жедел қалпына келтіру жұмысын біледі. Құтқару жұмыстарынбіледі Зақымданушыларға көрсетілетін медициналық жәрдемнің ұйымдастырылуы туралы біледі |
||||
|
Алдыңғы оқу:Бір орында және қозғалыста сәлемдесуді орындау, қозғалыс кезінде сәлемдесуге жауап беру |
|||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
|||
|
Ортасы 25 мин |
Апатты жағдайлардағы аудандар мен зақымдану ошақтарында жүргізілетін құтқару және жедел қалпына келтіру жұмыстары зақымдану ошақтарындағы адамдарды құтқару, жапа шегушілерге көмек көрсету, зақымданудың қайта туындаған факторларынан материалдық шығындар мен адамдардың құрбан болуының алдын алу және кезекті қалпына келтіру жұмыстарын орындау үшін жағдайлар жасау мақсатында жүргізіледі. |
АӘД плакат Оқулық |
|||
|
Аяқталуы 10 мин |
Құтқару жұмысына нелер жатады? Жедел қалпына келтіру жұмысына нелер жатады? Қираған ғимараттардағы зақымданушыларды құтқару қалай жүзеге асырылады? Зақымданушыларға көрсетілетін медициналық жәрдемнің ұйымдастырылуы туралы айтыңдар. |
Жарғы |
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен құзіреттілігі |
|||
|
Стенд арқылы АКТ-мен Практика жүзінде |
Өзін-өзітексеру, бөлімшекомандирлерініңтексеруі, |
Тарих, Д/ш Қауіпсіздіктіескеріпотыру |
|||
|
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
Қорытынды бағамдау |
|||||
шағым қалдыра аласыз













