Сабақ басында оқушылардың
назарын назарын жинақтау:
Ұйымдастыру
бөлімі:
-Көздеріңізді жабыңыздар.
Күлкіні елестетіп көріңіз. Нені көрдіңіз, суреттеп
салыңыз.Суретінізді қасыңдағы отырған көршіңізге сыйлаңыз. Маған өз
күлкінізді сыйлаңыздар. Сонымен, сіздердің сабаққа дайын
екендеріңізді қөрдім. Бастаймыз.
Өткен сабақты
қайталаймыз.
Сұрақтар қарапайым
тәртіпте:
Әншінің жырау мен жыршыдан
қандай айырмашылығы бар?
Философиялық әндердің
айырмашылығы?
Қандай әндерді
білесіңдер?
Қандай әннің түрлерін
білесіңдер?
Сөздерді жинақтау арқылы
жауаптарын табасыздар.
Оқушыларды 3 топқа
бөлу.
Әннің жанрын оқушылар «
Сөздерді жинақтау» арқылы сөздерді тереді
Дәстүрлі
әндер
Эпикалық
әндер
Той жыры
әндері
Оқушылар 3 топқа бірігіп,
сөздерді жанр бойынша құрастырады.
1 топ Салт әндерінің сөздерін
жинайды.
2 топ Эпикалық әндерінің
сөздерін жинайды
3 топ Сатиралық әндерінің
сөздерін жинайды.
Қалай ойлайсыңдар, жанр
дегеніміз не?
Жанрда анықтау сөздер
толық,нақты беріледі.
Жана
тақырып:
ЖАНР түрі көркем шығармаларды
сипаттайтын, сол немесе өзге де сюжеттік және стилистикалық
белгілері болды.
Халық әндері мынадай түрлерге
бөлінеді: — салт-дәстүрлі (бесік әні, той жыры, жоқтау әні)
әзіл-сқақ әндері (күлдіргі, сқақ әні); — эпикалық дастандарын
(ән-қара — терме, эпикалық дастанды өлең —
толғау).
Қарқын -бұл музыкалық
шығармашылықтағы жылдамдық. Баяу, орта және жылдам түрлері
болады.Қарқынның белгісі үшін итальяндық сөздер
пайдаланады.:
Adagio - баяу
қарқын;
Мoderato- орта
қарқын;
Allegro- жылдам
қарқын.
Тыңдалым: әннің жанр бойынша «Жар- Жар»,
«Толғау».
Оқушылар жеке парақта
формативті бағалау үшін тапсырма
орындайды.
1бесік жырын тыңдап, номери
әннің қарқынын анықтайды, нөмірлейді.
2 «16 қыз»әнін тыңдап, және
әннің қарқынын анықтайды, нөмірлейді.
3 «Терме» тыңдап, нөмірлейді,
нөмерімен әннің қарқынын анықтайды.
Тапсырма:
Рет- ретімен әнді
тыңдаңыздар.
Есту арқылы
жанр қарқын әндерді
анықтаңыз.
Әндерді нөмірлей отыра, әннің
жанры және қарқыны бойынша кестені
толтырыңыз.
Тыңдалым: «Бесік жыры», «16
қыз», «Терме»
ФО бойынша тапсырманың
орындалуы.
Оқушылар тапсырмаларын
орындағаннан кейін жұмыстарымен алмасады және бір – бірін
тексереді, мұғалім дұрыс жауаптарын айтады
Рефлексия: Сөзін жалғастырады, бүгін мен
білдім…
Қорытынды нәтижелері:
сабақтың мақсаты мен критериін
талқылау.
Критерийлер бойынша кері
байланыс береді, оқу мақсатын мұғалім
анықтайды.
|