Ара мен Шыбын. О.Әубәкіров

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ара мен Шыбын. О.Әубәкіров

Материал туралы қысқаша түсінік
Мысалдың мазмұнына сүйеніп, негізгі ойды анықтау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: ..............................

Күні: 08.10

Пәне аты: Ана тілі

Пән мұғалімі: Қаржаубай Клара

Сабақтың тақырыбы: Ара мен Шыбын. О.Әубәкіров

Сабақтың мақсаты: Мысалдың мазмұнына сүйеніп, негізгі ойды анықтау.

Сабақтың нәтижесі: Мысалдың мазмұнына сүйеніп, негізгі ойды анықтайды.

Құрал – жабдықтар: плакат, маркер, стикер.

Көрнекіліктер: интерактивті тақта.

Әдісі: топтық, жұптық жұмыстар, «Бес жолды өлең», «Кім ақын», миға шабуыл.

Пайдаланылған әдебиеттер: Ана тілі оқулығы, Ана тілін оқыту әдістемесі, МАН интернет

Сабақтың жоспары:



Сабақтың кезеңдері

Уақыт

Мұғалім іс – әрекеті

Оқушы іс – әрекеті

І

Кіріспе

2 мин

1.Ұйымдастыру.

Оқушылармен сәлемдесу, сабақ дайындау.

«Жүректен жүрекке» көңіл – күйді көтеру

Сабақ барысына сәттілік тілеу

Оқушылар оқу – құралдарын сабаққа дайындайды.

Оқушылар шеңбер бойынша бір – біріне жақсы тілектер тілейді.

2 мин

Үлестірмелі сурет арқылы топқа бөлу

Оқушылар 2 топқа бөлініп орындарына отырады.




5 мин

Үй тапсырмасы.

Аққу, Шортан, Һәм Шаян мысалын сахналау. Ролдік ойын

Оқушылар кейіпкерлердің қимыл әрекеттерін салып мысалды сахналады.



1 мин

Шапалақтау

Топтық бағалау

ІІ

Тұсаукесер

3 мин

Жаңа сабақты бастамас бұрын қонақ күту туралы 1 минуттық видео көрсетіледі. Әр топ көрген видеосы туралы ойларын, пікірлерін ортаға салуды тапсырамын.


Оқушылар өз ойларын, пікірлерін ортаға салады.

ІІІ

Негізгі бөлім

25 мин

1.Мәтінді екі бөлікке бөліп, ақ параққа жазып екі топқа таратам. Мәтінді оқиды, жұпта, топта талқылау. Постер қорғау


Әр топ берілген тапсырма бойынша постер қорғайды, басқа топ оны бағалайды.



1 мин

«Сэндвич»

Топтық бағалау




2.Сыни сұрақтар

  1. Қонақ деген кім ?

ә) «Қонақжай» дегенді қалай түсінесің?

б) Қонақтың қандай түрлері бар?



«Бағдаршам» әдісі бойынша бағалау.


3. Сергіту сәті

Оқушыларды билету

Оқушылар билейді.


4.Мысалды толық оқытамын.Өлең бойынша ұқсас табу. «Кім ақын?»

Келді араға................(шыбын)

Жиып жатқан............(шырын)

Шақырады шыбын қонаққа

Ара келсе..................(кешігіп)

Жатып капты...........(шешініп)

«Шапалақтау» әдісімен бағалау

ІV

Қорытындылау


Үй тапсырмасы


Бағалау

6 мин

« Бес жолды» құрастыру.

  1. Зат есім (1сөз)

  2. Сын есім (2сөз)

  3. Етістік (3 сөз)

  4. Мағыналы сөйлем

  5. Мағыналас сөз(синоним)


Кестемен жұмыс және мазмұндап келу.

  • Бүгінгі сабақ ұнады ма?

  • Несімен ұнады?

  • Қандай тапсырманы орындаған ұнады?

  • Қандай тапсырма қиындық келтірді?

Әр оқушы өз бетінші құрастырады, жұпта бағалайды.





Екі жұлдыз, бір ұсыныс.Бүгінгі сабақ бойынша алған әсерлерін стикерге жазу





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.10.2018
506
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі