Материалдар / «Араб көктемінің» себептері мен салдары қандай?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Араб көктемінің» себептері мен салдары қандай?

Материал туралы қысқаша түсінік
Аумақтық мәселелердің себептері мен салдарын шешудегі халықаралық ұйымдардың қызметіне тұжырым жасайды.БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудің қандай бейбіт жолдарын ұсынады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2019
3292
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Аумақтық мәселелерді шешудегі халықаралық ұйымдар.

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Араб көктемінің» себептері мен салдары қандай?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

9.3.2.5 Аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Аумақтық мәселелердің себептері мен салдарын шешудегі халықаралық ұйымдардың қызметіне тұжырым жасайды.

Басым бөлігі: «Араб көктемінің» әлеуметтік экономикалық алғышарттарын анықтайды.

Кейбіреуі: Таяу Шығыстағы саяси қимылдардың барысын, негізгі себептерін тұжырымдайды.

Бағалау критерийі

Аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдай алады

Тілдік мақсаттар


Негізгі сөздер мен тіркестер: «араб көктемі», МАГАТЭ, «арабтардың оянуы», «панарабтық революция»

Талқылауға арналған тармақтар: Неліктен Араб елдерінде еуропалық модернизация үлгісі сәйкес келмеді?

Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба?Неліктен халықтың заңды әлеуметтік талаптары бүгінгі бейберекесіздікке әкеп соқтырды?

Жазылым бойынша ұсыныстар: тарихи диктант

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» идеясының. «Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» құндылығына баулу.

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы, география

Алдыңғы білім


БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудің қандай бейбіт жолдарын ұсынады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

  • сәлемдесу, түгендеу

  • психологиялық ахуал қалыптастыру.

Тренинг “Мен бүгін...”

  • топқа бөлу

Сақина салу арқылы топқа бөлу:





Әр оқушы өз есімдерінің бірінші әрпіне қатысты бүгінгі сабақтағы іс әрекетін айтады







Сабақтың ортасы

10 мин











7 мин












5 мин




















































10 мин

Топтық жұмыс: «Өкіл»

Iтоп:Аумақтық шиеленістердің туындау себептері

IIтоп: БҰҰ,МАГАТЭ,НАТО ұйымдарының халықаралық шиеленісті шешудегі рөлі.

Дескриптор:

  • Аумақтық шиеленістердің туындау себептерін ажыратады.

  • Ұйымдардың шиеленісті шешудегі рөлін талдайды.

Қ\б «Қызыл лента»

«Жұптық жұмыс» «Кластер»

«Араб көктемінің» әлеуметтік экономикалық алғышарттары.

Дескриптор:

  • «араб көктемінің әлеуметтік алғышарттарын жазады.

  • «араб көктемінің экономикалық алғышарттарын жазады.

Қ\б «Жарық жұлдыз»

«Жалған, ақиқат» әдісі

Тапсырманы орындау барысында қарқыны жылдам топқа негізделеді. Тұжырымдардың ақиқаттығын анықтаңыз. Кестеде жалған тұжырымды «Ж», ақиқат тұжырымды «А» әріптерімен белгілеңіз:

Тұжырымдама

Жалған

Ақиқат

Таяу Шығыс пен Солтүстік Африкадағы наразылық шерулер тізбегі «Араб көктемі» деген атпен белгілі бола бастады.



Тунистегі наразылық нәтиже берген жоқ



«Араб көктемінің» салдарынан Таяу шығыс елдерінің жоғалтқан экономикалық өсімі БҰҰ есебі бойынша 614 млрд долларға жетті.



Дескриптор:

  • Таяу Шығыс пен Солтүстік Африкадағы наразылық шерулер тізбегі «Араб көктемі» деген атпен белгілі болғанының ақиқат/жалғандығын жазады

  • Тунистегі наразылық нәтижесінің ақиқат\жалғандығын табады.

  • «Араб көктемінің» салдарынан Таяу шығыс елдерінің жоғалтқан экономикалық өсімінің БҰҰ есебі бойынша 614 млрд долларға жеткендігінің ақиқат/жалғандығын жазады.

Қ/Б «+» «-« «керемет»

«Бұрыштар» оқушыларға сұрақ ұсынылып және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырылады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды және өздерінің көзқарастарын дәлелдейді.

  1. «Реттеуге болатын бейберекетсіздік» дегеніміз не?

  2. Таяушығыстық көшбасшылардың «Араб көктеміне» көзқарастары қандай?

  3. Қазіргі кездегі Араб елдерінің жағдайы қандай деңгейде?

  4. Араб елдеріндегі жаппай көтерілістердің шығуына не себеп болды?

Қ\Б : «Екі жұлдыз, бір тілек»

























https://www.google.com/url?

















https://www.google.com/url?sa=i&source







Сабақтың соңы

3 мин

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

Рефлексия:« Рефлексия пирамидасы»

1.Есте сақтау керек бір маңызды мәлімет

2.Мен көбірек білгім келетін 2 мәлімет

3.Мен білгім келетін 3 мәлімет

4. Мен үйренген 4 мәлімет.



Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Өкіл» Топқа берілген тапсырма негізінде топ ішінде талқылап, келесі топқа өкіл барып, ол топтың тақырып бойынша ойларын тұжырымын білу мақсатында барады.

«Кластер» Тұжырымды ойларын қарталарға түсіріп, топтық жұмыс қорғалады (постер)

«Бұрыштар» оқушыларға сұрақ ұсынады және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырылады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды және өздерінің көзқарастарын дәлелдейді.





«Қызыл лента»

«Жарық жұлдыз»

«Екі жұлдыз, бір тілек»



Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары



Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!