Арайлы,Алтын күз!

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арайлы,Алтын күз!

Материал туралы қысқаша түсінік
БАЛАЛАРДЫ БІЛІМГЕ баулу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы

ортаңғы «Ақниет» тобы


3 – сабақ


«Қатынас» білім беру саласы

Бөлімі: Қазақ тілі.

Тақырыбы: «Мен ойнаймын»

Сабақтың мақсаты: тақырыптық сөздер мен сөз тіркестерін үйрету.

Білімділік:

  • Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру: тақырыптық сөздерді әдеби тілдегі норманы сақтай отырып айтуға үйрету, «қ» дыбысының тикуциясын, дұрыс айтуын нақтылау жіне бекіту;

  • Сөздік қорын молайту және белсендіру: ойна, үлкен, кішкентай,астында, үстінде, қасында, рақмет, менде,сенде, онда, жина,ал, қой, сөре;

  • Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру: сабақ үстінде мұғалімнің сөзін тыңдап, түсіне білуге, сұрағына толық;

  • Байланыстырып сөйлеуге үйрету: Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстыруды, монолог (әңгімелеуде) түрінде сөйлеуді қалыптастыру. Қуыршақтың аты – Алмагүл. Қоян жұмсақ.

Түзету: тілді түсіну, есте сақтау, логикалық-ойлау қабілеттері мен ұсақ моторикасын дамыту.

Тәрбиелік: мемлекеттік тілде мәдени-әлеуметтік өзара өатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу, қазақ тілінде дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру, Ойыншықтарды ұқыпты ұстау,а тәрбиелеу.

Көрнекілік пен құралдар:

демонстрациялық:Білгішбек (қуыршақ театрынан), Сұрақ мырза, «Балабақша» презентациясы;

үлестіретін: жұмыс дәптерлері, түрлі түсті қарындаштар.


Іс – әрекет

кезеңдері

Мұғалімнің іс- әрекеті

Балалардың

Іс -әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

1.Сәлемдесу.

«Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз бүгін қазақ тілін үйренуді жалғас –

рамыз. Бірақ алдымен өткен сабақ-

та үйренген жылы сөздерді Білгішбекке айтып берейік».

Жаттығу: «Қайда? Неде?» (өткен тақырыпты диалог түрінде бекіту).

- Мынау не?

- Текше қандай?

- Текше қайда тұр?


- Мынау не?

- Қуыршақ не істейді?

- Қуыршақ неде отыр?



2. Білгішбек жұмбақ жасырады: «Олар балабақшада кқп болады. Балалар олармен ойнағанды жақсы кқреді, Бүл нелер?»

Білгішбек ойыншықтар туралы әңгімелеуді ұсынады.

Амандасады, тыңдайды.





Тыңдайды, түсінеді жауап береді.

- Мынау - текше.

- Текше үлкен.

- Текше үстел үстінде тұр.

- Мынау – қуыршақ.

- Қуыршақ отыр.

- Қуыршақ орындықта отыр.


Тыңдайды, ойланады. Жауап береді.



Ықыласпен тыңдап, қызығушылық білдіреді.

Ұйымдастыру –

іздестіру

Жаңа тақырып үйренеміз.

1.Ф/ж «Сөзұйқасын жаттап ал».

Шақ-шақ-шақ-әдемі қуыршақ.

Ян-ян-ян – жұмсақ қоян.

Зы-зы-зы – кішкентай қозы.

Ақ-ақ-ақ – секіреді лақ.

Ыр-ыр-ыр - қашындар, қасқыр.

Тыңдайды, бірге және жеке қайталайды.


2. Дәптердегі суреттерге қарап, тақырыпқа байланысты сөздерді үйрету, сурет бойынша әңгімелеу.

Қарайды, тыңдайды, есте сақтап, қайталайды (хормен,қатармен, жеке)


3. Жаттығу: «Қ» дыбысын дұрыс айтңа үйрен» (артикуляциясын үйрету).

Тыңдайды, т.сінеді, жауап береді:



4. Сергіту сәті.

Бала,бала,балақан,

Кәне, қайсы алақан?

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат.

Қавйталайды, мәтінге сәйкес қимыл жасайды.


5. Әңгіме құрастыру. «Білгішбекке ойыншықтар туралы әңгімелеп берейік» (2-3 балаға айтқызу).


Әңгімелейді (монолог): «Біздің балабақшада кқп ойыншықтар бар. Олар: қуыршақ, қозы, лақ, қасқыр, қоян, доп, мысық, Қуыршақтың аты – Алмагүл. Қоян жұмсақ. Лақ аппақ. Мен үйге кетерде оларға «Сау болыңдар!» - деймін. Таңертең: «сәлеметсіңдер ме, ойыншықтар!» - деймін.


6. Сиқырлы қарындаштың тапсырмасы: «Нүктелерді қос, ойыншықтарды ата».

Дәптердегі тапсырманы орындайды.


7. Тіл дамыту. М.Әлімбаев «Балабақша»

Тыңдайды, есте сақтайды, қайталайды.




Рефлексивті –

түзетушілік

1. Сұрақ мырзаға жауап бер:

- Бүгін не үйрендің?


Жауап береді.


2. Мұғалім мен Білгішбек балаларды мадақтайды.

Жетістіктеріне қуанады.


Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:

  • ойыншықтар туралы әңгімелеуді;

  • Қайда? Неде? Сұрақтарына жауап беруді.

  • Қ дыбысының артикуляциясын

Қандай түсініктерді игереді:

  • Ойыншықтар туралы түсініктерді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:

  • Мұқият тыңдап, түсініп, сұраққа жауап беру, нұсқауларды дұрыс орындау;

  • Өзіңдік жұмыс жасау;

  • Монолог, диалог түрінде сөйлесу,



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.10.2018
470
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі