Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
ортаңғы «Ақниет» тобы
4 – сабақ
«Қатынас» білім беру саласы
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Мен ойнаймын»
Сабақтың мақсаты: тақырыптық сөздер мен сөз тіркестерін үйрету.
Білімділік:
-
Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру: тақырыптық сөздерді әдеби тілдегі норманы сақтай отырып айтуға үйрету, жуан дауысты дыбыстарды дұрыс айтуын нақтылау жəне бекіту;
-
Сөздік қорын молайту және белсендіру: ойна, үлкен, кішкентай,астында, үстінде, қасында, рақмет, менде,сенде, онда, жина,ал, қой, сөре;
-
Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру: сабақ үстінде мұғалімнің сөзін тыңдап, түсіне білуге, сұрағына толық жауап беруге үйрету, сөйлеп құрап айтқанда грамматикалық тұлғаларды дұрыс сақтап сөйлей білуге жаттықтыру: текшелер,аюлар,қояндар, «бар», «жоқ», «емес» сөздерін қолдану ережесін бекіту;
-
Байланыстырып сөйлеуге үйрету: Сөздерді дұрыс байланыстырып байланысқан тіпкестердің менің түсінуін қалыптастыру. Мен ойлаймын. Біз ойнаймыз. Бірге ойнаймыз. Мен доппен ойнаймын. Мен қуыршақпен ойнаймын.
Түзету: тілді түсіну, есте сақтау, логикалық-ойлау қабілеттері мен ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: мемлекеттік тілде мәдени-әлеуметтік өзара өатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу, қазақ тілінде дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру, Ойыншықтарды ұқыпты ұстау,а тәрбиелеу.
Көрнекілік пен құралдар:
демонстрациялық:Білгішбек (қуыршақ театрынан), Сұрақ мырза, жұмсақ ойыншылар (бала санымен);
үлестіретін: жұмыс дәптерлері, түрлі түсті қарындаштар.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың Іс -әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Сәлемдесу. «Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз бүгін қазақ тілін үйренуді жалғас – рамыз. Бірақ алдымен өткен сабақ- та үйренген жылы сөздерді Білгішбекке айтып берейік». Әңгіме. «Біздің ойыншылар» 2. Білгішбек балалар немен ойнайтыны туралы əңгімелеуді ұсынады. |
Амандасады, тыңдайды. Әңгімелейді. Тыңдайды. Ықыласпен тыңдап, қызығушылық білдіреді. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру |
Жаңа тақырып үйренеміз. 1.Ф/ж «Сөзұйқасын жаттап ал». Ын-ын-ын – мен ойыншықпен ойнаймын. Оп-оп-оп – менде бар домалақ доп. Ар-ар-ар – бізде көп ойыншықтар. На-на-на- оларды орнына жина. |
Тыңдайды, бірге және жеке қайталайды. |
|
|
2. Дәптердегі суреттерге қарап, тақырыпқа байланысты сөздерді үйрету, сурет бойынша әңгімелеу. - Мынау кім? - Мынау не? - Бала не істейді? |
Жауап береді. -бұл – бала. - Мынау- доп. - Бала доппен ойнайды. |
|
|
3. Д/о «Дұрыс жауап бер» (бар,жоқ,емес). Ойынның ережесі: мұғалім əр балаға ойыншық береді де, келесі сұрақтар арқылы сөйлетеді: -Сенде ойыншық бар ма? -Сен ойыншықты сындырдын ба? -Текшемен лақтырып ойнай ма? Осы үлгімен жалғастыру. |
Сұрақты Тыңдайды, жауап береді. Жауаптар:
|
|
|
4. Сергіту сәті: Біздерде бар қуыршақ, Бұзау,қозы,құлыншақ. Ойыншықтар тыңдайды, Емес олар ұрыншақ. Н. Əлімқұлов |
Қайталайды, мәтінге сәйкес қимыл жасайды. |
|
|
5. Жаттығу: «Білгішбекке жауап бер» (əр балаға ойыншық беру). -Сен немен ойнайсың?
|
Ойыншығына қарап жауап береді: -Мен қоянмен ойнаймын. |
|
|
6. Сиқырлы қарындаштың тапсырмасы: «сүйікті ойыншығынның суретін сал». |
Дәптердегі тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
1. Сұрақ мырзаға жауап бер: - Ойыншықтармен не істейтіндер?
|
Жауап береді. |
|
|
2. Мұғалім мен Білгішбек балаларды мадақтайды. |
Жетістіктеріне қуанады. |
Нені біледі:
-
ойыншықтар туралы әңгімелеуді;
-
Бар,жоқ,емес сөздердің дұрыс қолдана білуді.
Қандай түсініктерді игереді:
-
Ойыншықтар туралы түсініктерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
-
Мұқият тыңдап, түсініп, сұраққа жауап беру, нұсқауларды дұрыс орындау;
-
Өзіңдік жұмыс жасау;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арайлы,Алтын күз!
Арайлы,Алтын күз!
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
технологиялық картасы
ортаңғы «Ақниет» тобы
4 – сабақ
«Қатынас» білім беру саласы
Бөлімі: Қазақ тілі.
Тақырыбы: «Мен ойнаймын»
Сабақтың мақсаты: тақырыптық сөздер мен сөз тіркестерін үйрету.
Білімділік:
-
Сөздің дыбысталу мәдениетін қалыптастыру: тақырыптық сөздерді әдеби тілдегі норманы сақтай отырып айтуға үйрету, жуан дауысты дыбыстарды дұрыс айтуын нақтылау жəне бекіту;
-
Сөздік қорын молайту және белсендіру: ойна, үлкен, кішкентай,астында, үстінде, қасында, рақмет, менде,сенде, онда, жина,ал, қой, сөре;
-
Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру: сабақ үстінде мұғалімнің сөзін тыңдап, түсіне білуге, сұрағына толық жауап беруге үйрету, сөйлеп құрап айтқанда грамматикалық тұлғаларды дұрыс сақтап сөйлей білуге жаттықтыру: текшелер,аюлар,қояндар, «бар», «жоқ», «емес» сөздерін қолдану ережесін бекіту;
-
Байланыстырып сөйлеуге үйрету: Сөздерді дұрыс байланыстырып байланысқан тіпкестердің менің түсінуін қалыптастыру. Мен ойлаймын. Біз ойнаймыз. Бірге ойнаймыз. Мен доппен ойнаймын. Мен қуыршақпен ойнаймын.
Түзету: тілді түсіну, есте сақтау, логикалық-ойлау қабілеттері мен ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: мемлекеттік тілде мәдени-әлеуметтік өзара өатынасқа дайын тұлғаны тәрбиелеу, қазақ тілінде дұрыс, анық сөйлеуге жаттықтыру, Ойыншықтарды ұқыпты ұстау,а тәрбиелеу.
Көрнекілік пен құралдар:
демонстрациялық:Білгішбек (қуыршақ театрынан), Сұрақ мырза, жұмсақ ойыншылар (бала санымен);
үлестіретін: жұмыс дәптерлері, түрлі түсті қарындаштар.
|
Іс – әрекет кезеңдері |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Балалардың Іс -әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
1.Сәлемдесу. «Сәлеметсіңдер ме, балалар! Біз бүгін қазақ тілін үйренуді жалғас – рамыз. Бірақ алдымен өткен сабақ- та үйренген жылы сөздерді Білгішбекке айтып берейік». Әңгіме. «Біздің ойыншылар» 2. Білгішбек балалар немен ойнайтыны туралы əңгімелеуді ұсынады. |
Амандасады, тыңдайды. Әңгімелейді. Тыңдайды. Ықыласпен тыңдап, қызығушылық білдіреді. |
|
Ұйымдастыру – іздестіру |
Жаңа тақырып үйренеміз. 1.Ф/ж «Сөзұйқасын жаттап ал». Ын-ын-ын – мен ойыншықпен ойнаймын. Оп-оп-оп – менде бар домалақ доп. Ар-ар-ар – бізде көп ойыншықтар. На-на-на- оларды орнына жина. |
Тыңдайды, бірге және жеке қайталайды. |
|
|
2. Дәптердегі суреттерге қарап, тақырыпқа байланысты сөздерді үйрету, сурет бойынша әңгімелеу. - Мынау кім? - Мынау не? - Бала не істейді? |
Жауап береді. -бұл – бала. - Мынау- доп. - Бала доппен ойнайды. |
|
|
3. Д/о «Дұрыс жауап бер» (бар,жоқ,емес). Ойынның ережесі: мұғалім əр балаға ойыншық береді де, келесі сұрақтар арқылы сөйлетеді: -Сенде ойыншық бар ма? -Сен ойыншықты сындырдын ба? -Текшемен лақтырып ойнай ма? Осы үлгімен жалғастыру. |
Сұрақты Тыңдайды, жауап береді. Жауаптар:
|
|
|
4. Сергіту сәті: Біздерде бар қуыршақ, Бұзау,қозы,құлыншақ. Ойыншықтар тыңдайды, Емес олар ұрыншақ. Н. Əлімқұлов |
Қайталайды, мәтінге сәйкес қимыл жасайды. |
|
|
5. Жаттығу: «Білгішбекке жауап бер» (əр балаға ойыншық беру). -Сен немен ойнайсың?
|
Ойыншығына қарап жауап береді: -Мен қоянмен ойнаймын. |
|
|
6. Сиқырлы қарындаштың тапсырмасы: «сүйікті ойыншығынның суретін сал». |
Дәптердегі тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
1. Сұрақ мырзаға жауап бер: - Ойыншықтармен не істейтіндер?
|
Жауап береді. |
|
|
2. Мұғалім мен Білгішбек балаларды мадақтайды. |
Жетістіктеріне қуанады. |
Нені біледі:
-
ойыншықтар туралы әңгімелеуді;
-
Бар,жоқ,емес сөздердің дұрыс қолдана білуді.
Қандай түсініктерді игереді:
-
Ойыншықтар туралы түсініктерді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:
-
Мұқият тыңдап, түсініп, сұраққа жауап беру, нұсқауларды дұрыс орындау;
-
Өзіңдік жұмыс жасау;
шағым қалдыра аласыз













