«Түртіп
алу»
әдісі.
Оқушылар оқулықпен жұмыс
жасайды. мәтінді оқып, белгілейді: Мақсаты: Жаңа сабақты
меңгерту
«V»-«білемін»
«-»-« мен үшін жаңа
білім»
«+»-«білмеймін»
«?»-«мені таң
қалдырды»;
Өзің-өзі бағалау
«Бағдаршам»
Жасыл
– мақсатқа қол жеткізілді,
сенімді алға жүреді.
Сары – біршама алға жылжу бар,
кейбір мәселелер бойынша табысқа қол жеткізілді, алайда сенімсіздік
бар, кеңес, көмек сұрайды.
Қызыл
– жетістікке қол жеткізбеді,
абыржуда, сондықтан ол туралы мұғалімге
мәлімдейді.
Кері
байланыс:
-Бөлімдері бірдей жай
бөлшектерді қалай қосады?
- Бөлімдері әртүрлі жай
бөлшектерді қалай қосады?
1-Тапсырма
«Сәйкестіндіру» әдісі арқылы оқу материалдарын
меңгергенін білу үшін
|
|
|
|
Бөлімдері әртүрлі
аралас сандары азайту
|
|
|
|
|
Натурал саннан
аралас санды азайту
|
|
|
|
|
Бөлімдері бірдей аралас сандары
қосу
|
|
|
|
|
Бөлімдері әртүрлі аралас
сандары қосу
|
|
|
|
|
Аралас санға натурал
санды қосу
|
|
|
|
|
Бөлімдері бірдей аралас
сандары азайту
|
Дескриптор:
-бөлімдері
бірдей аралас сандарды қосу (азайту)
ережесін пайдалан;
-бөлімдері әртүрлі аралас
сандарды қосу (азайту) пайдалан;
-натурал сандардан аралас санды
қосып, азайту ережесін пайдалан;
-аралас санға натурал қосу
ережесін пайдалан;
Қалыптастырушы
бағалау. Оқушылар өзін-өзін
бағалау
Жұлдызша жасыл - барін
түсіндім
Төртбұрыш сары - сұрағым
бар
Үшбұрыш қызыл
–түсінбедім
Кері
байланыс:
-бөлімдері бірдей жай
бөлшектерді қалай қосамыз?
- бөлімдері әртүрлі жай
бөлшектерді қалай қосамыз?
«Қарқын» тәсілі арқылы
саралаймыз
2-тапсырма
«Ойлан-Жұптас-Бөліс»
әдісі арқылы оқушылар жұптасып
ойланып ой бөлісіп тапсырманы орындайды
Теміржол бойымен есептегенде
Қарағандыдан (Астана, Ерементау арқылы) Екібастұзға
дейін км. Астанадан
Ерементауға дейін км, Ерементаудан
Екібастұзға дейін 167 км. Теміржол бойымен
есептегенде Астана мен Қарағандының арасын неше
километр?
Дескриптор:
-Астанадан Екібастұзға дейінгі
арақашықтықты табады;
-Астана мен Қарағандының
арақашықтығын табады.
Бағалау: смайликтер
арқылы
Кері
байланыс:
-бөлімі әртүрлі жай бөлшекті
қалай қосамыз?
-бөлімі әртүрлі жай бөлшекті
қалай азайтамыз?
Саралау:
оқушылардың қажеттіліктеріне
қарай қолдау көрсетемін
Сергіту
сәті:
3
тапсырма
«Ойлан, бірік,
бөліс» тақырыптан алған білімдерін
қолдана алу дағдыларын жетілдіру.
Дүкенде үш күнде 1206 кг
алма сатылды. Бірінші және екінші күндері
825 кг, кг алма сатылды.
Екінші күні неше килограмм алма
сатылды?
Жауаптарды таңдап
алыңдар:
А)
кг
Ә) Б)
В) кг
Дескриптор:
-есептің мәтінімен
танысу;
-шартын
жасау;
-теңдеу құру
және
- теңдеуді
шешу;
-теңдеудің түбірін
табу;
-есептің жауабын
жазу;
Бағалау: «А Ә Б В»
тәсілі
Саралау: Кейбір оқушыларға тапсырманы
орындау барысында жан – жақты әрі нақты қолдау
көрсету.
|