Материалдар / Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту.

Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту. 5 сынып математика пәнінің мұғалімдеріне. Жаңартылған бағдарлама бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2018
862
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Мұғалімнің аты-жөні Абдуманап Гауһар
Сынып: 5 «Ә»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту.
Сабақтың түрі:Тақырып бойынша есептер шығару
Сабақ мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.1.1 натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру;5.1.1.11 аралас сан анықтамасын білу;5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру; 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;
Сабақ мақсаттарыАралас сандарды ажырата алады;Аралас санды бұрыс бөлшекке және керісінше, бұрыс бөлшекті аралас санға келтіреді;Аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі.
Бағалау критерийлеріОқушылар:Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады;Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады;Аралас сандарды қосудың және азайтудың ережелерін қолданады;Натурал санға аралас санды қосуды біледі;Натурал саннан аралас санды азайтуды біледі.
Тілдік мақсаттарОқушы: екендігін түсінеді. Аралас сандарды қосып, азайту үшін бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімге келтіру керектігін түсінеді.Аралас сандардың бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімін табуды біледі.Пәнге тән лексика мен терминология: Бөлшек – дробь - fractionЖай бөлшек – обыкновенная дробь – common fractionАлымы – числитель - numeratorБөлімі – знаменатель denominatorБұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fractionДұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fractionБөлшектің бүтін бөлігі – целая часть дроби - the integer part of the fractionАралас сан – смешанное число - mixed numberОртақ бөлім – общий знаменатель - common denominatorҚосу – сложение - additionАзайту – вычитание - subtractionДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Аралас сан дегеніміз - ...Бұл есептегі .... аралас сан, себебі, ...... аралас санды қосу үшін, ... деп ойлаймын... аралас санды азайту үшін, .... деп ойлаймын... ең кіші ортақ бөлімге келтіреміз және ...Бұл аралас санның бүтін бөлігін ...
Құндылықтарды дарыту



Бір-бірінің ойларын бағалау, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластық, командада жұмыс. Құндылықтарды дарыту жұптық жіне топтық жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.
Пәнаралық байланыстарОрыс тілі, ағылшын тілі (тілдік қатынастар бойынша)Физика, география (мәтіндік есептер шығаруда)Өзін-өзі тану (сергіту сәтін қолдануда)
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақтаны қолдану
Бастапқы білім Натурал сан ұғымы, аралас санның анықтамасы, жай бөлшектерді қосу және азайту, аралас санды бұрыс бөлшекке және бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру






Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы «Миға шабуыл» стратегиясы5 минут











































































Тарихи мәліметтер















































Анықтаманы жалғастыр































































Сергіту сәті«Күннің шуағы» стратегиясы1 минут









Жұппен жұмыс10 мин



































Сөзжұмбақ







































Логикалық жаттығулар









Сабақтың соңыБекіту











































































Тест тапсырмасы

















«Аяқталмаған сөйлемдер» стратегиясы1 минутРефлексия









Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Бүгінгі сабақ мақсатын жариялау. Күтілетін нәтижемен таныстыру. Өтілген материалдарды еске түсіру мақсатында «Миға шабуыл» стратегиясы арқылы байланысы арқылы шолу сұрақтары қойылады:
  • Жай бөлшек дегеніміз не?
  • Бөлшектің алымы дегеніміз не?
  • Бөлшектің бөлімі дегеніміз не?
  • Жай бөлшектерді қалай азайтамыз?
  • Жай бөлшектерді қалай қосамыз?
  • Ең кіші ортақ бөлім дегеніміз не?
  • Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
  • Дұрыс бөлшек дегеніміз не?


  • Үйге берілген тапсырма тексеріледі: мұғалім интербелсенді тақтада есептердің шығарылу жолдары мен жауаптарын көрсетеді, ал оқушылар өз есептерін сол жауаптармен сәйкестендіреді.



  • №483
  • 41






  • I топ Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу

    Мысал: Анықтаманы жалғастыр: Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосу үшін
  • Олардың ________________ қосындысын, __________________қосындысын табу керек;
  • _______________қосындысы мен _________________қосындысын аралас сан түрінде жазу керек
  • II топ Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту Мысал:

    Анықтаманы жалғастыр: Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайту үшін

  • Аралас сандардың _______________ ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек:
  • _______________________аралас сандарды азайту керек;


  • III топ Натурал сан мен аралас сандарды қосу

    Мысал Анықтаманы жалғастыр: Натурал сан мен аралас сандарды қосу үшінНатурал сан мен аралас санды қосқанда __________________________________________,қосындыға бөлшек бөлікті тіркеп жазамыз.

    IV топ Аралас саннан натурал санды азайтуМысал

    Анықтаманы жалғастыр: Аралас саннан натурал санды азайтқанда, _____________________________________________________________________________________________________________________ , бөлшек бөлігі тіркеліп жазылады.

    Сергіту сәті: «Күннің шуағы». А4 форматты қағазды төбелеріне қойып, мұғалімнің нұсқаулығымен: дөңгелек, оның шеттеріне 10 үшбұрыш, ішіне 2 кішкене дөңгелек, 1 жарты шеңбер 1 кесінді салуға тырысады, сонда шуағын шашып, күліп тұрған күннің суреті салынады. Жақсы көңіл-күймен сабақты жалғастырады.

    “Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр 8 Аралас сан Бұрыс бөлшек



    Сөзжұмбақты шешіп терминдерін үш тілде айтады.Пәнге тән лексика мен терминология: Бөлшек – дробь - fractionЖай бөлшек – обыкновенная дробь – common fractionАлымы – числитель - numeratorБөлімі – знаменатель – denominatorБұрыс бөлшек – неправильная дробь – improper fractionДұрыс бөлшек – правильная дробь - proper fractionҚосу – сложение - additionАзайту – вычитание - subtractionСөзжұмбақ шешу:
  • Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек.( Бұрыс бөлшек)
  • Бөлшек сызығының астындағы сан.(бөлімі)
  • Бөлшек сызығының үстіндегі сан. (алымы)
  • Ең кіші жай сан. (2)
  • Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан. (аралас)


  • Логикалық жаттығу.
  • Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі?
  • Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді?
  • Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?




  • Бекіту(10мин)«Лабиринт» әдісі бойынша Топпен ойын ойнату.Жоғары сол жақтағы бұрыштан төменгі оң жақтағы бұрышқа кестенің жанында жазылған сан шығатындай жолды табыңыз. Оңға қарай қозғалғанда сандар қосылады, ал төмен қарай қозғалғанда сандар азайтылады1-топ 2-топ

    3-топ

    Тест тапсырмасы
  • а) б) в)
  • а) б) в)
  • а) б) в)
  • а) б) в)
  • а)
  • а) б) в)
  • Жауабы 1 в 2 в 3 в 4в 5в 6в

    Оқушылар сабақ соңында өз ойтолғаныстарын білдіру арқылы бүгінгі тақырып бойынша Аяқталмаған сөйлемдерді аяқтап табыс ағашына іліп рефлексия жасайды:Бүгінгі сабақта мен: ................................................. үйрендім.Бұған дейін мен: ...................................................... білуші едім.Топпен жұмыс жасау кезінде: .....................................түсіндім.Бүгінгі тақырып бойынша: .............................. түсініксіз болды.

    Үйге тапсырма: Оқулықтан №484,485












    Интербелсенді тақта



























    Интербелсенді тақта







    Математика, 5. Шыныбеков Ә.Н.

















    Интербелсенді тақта































    А4 қағаз



















































    СөзжұмбақИнтербелсенді тақта





























    Интербелсенді тақта

































    Тест тапсырмасы















    Жеміс ағашы макет
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? ЖАДАны қодануБағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Өзін-өзі бағалау, топты бағалау, жиынтық бағалауДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктелді. Топпен жұмыс кезінде мұғалім өзі дайындаған үлестірме материалдарды үлестіреді, әр топ постерлерін рәсімдейді. Әрбір тапсырма оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес, әрі оқу бағдарламасына сай дайындалды. Тапсырмаларды жылдам орындап болған оқушыларға логикалық тұрғыдағы қосымша тапсырмалар дайындалған. Бағалау критерийлері бойынша әр тапсырма бағаланады; өзін-өзі және бірін-бірі, сонымен қатар топты бағалау және қалыптастырушы бағалау іске асырылады.



    «Миға шабуыл», топпен жұмыс: «Галерея» стратегиясы, жұппен жұмыс, жеке жұмыс, сергіту сәті: «Күннің шуағы», рефлексия: «Аяқталмаған сөйлемдер» стратегиясы.
































































































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ