Сабақтың кезеңі
(уақыт)
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
(кіріспе)
3 мин
2 мин
3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.Ынтымақтастық ортаны
қалыптастыру, үй жұмысын тексеру.
ЕБҚ бар оқушыны оның
көзі жақсы көрінетін жерге
орналастыру.
«Жан жылуы»
әдісі
Мақсаты: оқушылардың
көңіл-күйін көтеру.
Шарты: әрбір оқушы келесі
оқушыға атының бас әріпінен басталатын жылы сөз (комплимент)
айтады.
|
Оқушылар мұғаліммен
сәлемдеседі.
ЕБҚ бар оқушы алдыңғы қатарға
отырады.
|
Оқушылар тапсырмаларды
нәтижелі орындауы үшін жігерлендіріліп
отырылады.
|
Интербелсенді
тақта
|
«Топқа біріктіру»
әдісі
Мақсаты: оқушыларды ұжымдық,
ынтымақтастық, шығармашылыққа
баулу.
Шарты: оқушылар түрлі-түсті
қағаздарды таңдау арқылы «жай сандар», «құрама сандар», «егіз
сандар», «натурал сандар» атты топтарға бөлініп
отырады.
|
Оқушылар түрлі- түсті
қағаздарды таңдап, «жай сандар», «құрама сандар»,
«егіз сандар», «натурал сандар» топтарына
бөінеді.
|
Топқа бөліну кезінде ЕБҚ бар
оқушыға жанында отырған жұбы қолдау көрсетуге
ынталандырылады.
|
Түрлі-түсті
қағаздар
|
Өткен сабақты қайталау
(жеке жұмыс)
«Көршіңе сен»
әдісі
Мақсаты: әділ бағалауға
ұмтылу.
Шарты: оқушылар интербелсенді
тақтада үй жұмысының жауаптарына қарап, қасындағы көрші оқушымен
дәптерлерін алмастырып, есептің дұрыс болғанына қарай бір-бірін
бағалайды.
|
Оқушылар үй тапсырмасын көрші
оқушымен дәптерлерін алмастырып есепті
тексереді.
|
Оқушылар бір-бірін
бағалайды
|
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
ортасы
(негізгі
бөлім)
8 мин
10
мин
4
мин
10
мин
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Аралас сандарды қосу және
азайту
Жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін
мұғалім интербелсенді тақтадан бейнефильм
көрсетеді.
Мұғалім бейнефильм бойынша
тақырыпты ашып, оқушыларға қосымша сұрақтар
қояды.
|
Оқушылар бейнефильм мазмұнымен
танысады.
Бейнефильм мазмұны бойынша
құрастырылған сұрақтарға жауап береді
|
Берілген сұрақтарға жауап
берген оқушылар бағаланады.
|
Интербелсенді
тақта
https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/aralas-sandardy-azajtu?mid=ed8bb940-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe
https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/aralas-sandardy-qosu?mid=fff70620-9d59-11e9-be78-49d30a05e051
|
(Жеке жұмыс) Дәптермен
жұмыс
«Кім ширақ»
әдісі
Мақсаты: Оқушыларды
шапшаңдыққа, алғырлыққа баулу,оқушылар оқулықтағы 534- есепті
дәптерлеріне орындайды. Бірінші болып аяқтаған 3- оқушының жауабы
тексеріліп, «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен
бағаланады.
|
Оқушылар берілген тапсырманы
орындайды
|
Бірінші болып аяқтаған
оқушылар «жарайсың, жақсы және талпын»
жұлдызшамен бағаланады
|
Алматы «Атамұра»
2017
Аралас сандарды
қосыңдар:
|
Функционалдық сауаттылыққа
байланысты есептер
Мұғалім әр топ бірігіп
орындауға берілген тапсырма береді
|
Берілген тапсырманы оқушылар
топпен орындап жауап береді.
|
Тапсырманы дұрыс орындаған
оқушыларды «жарайсың, жақсы және талпын»
жұлдызшамен бағаланады
|
Алматы
«Атамұра»2017
№558. Ұзындығы 420м пойыз
көпірден 58 секундта өтті , ал стансы кезекшісі тұсынан 21 секундта
өтті. Көпірдің ұзындығын табыңдар.
|
Топтық
жұмыс
«Ширату
тапсырмалары».
Мақсаты:Топ құрамында әртүрлі
деңгейдегі оқушылар бірігіп жұмыс жасайды және қарқынды жұмыс
жасайтын оқушылар басқаларға көмек
көрсетеді.
|
Топтық жұмыс тапсырмасын әрбір
оқушы алдымен жеке орындайды, сонан соң топтың атынан дұрыс деп
табылған шешімін ұсынады.
|
Топтық жұмыс тапсырмасын
бірінші болған топты «жарайсың, жақсы және талпын»
жұлдызшамен бағаланады
|
Алматы «Атамұра»
2017
|
Сабақтың
соңы.
5
минут
|
Рефлексия
Бүгінгі өткен тақырып бойынша
сұрақтар қойылады. Берілген сұрақтарға оқушылар жауап
береді.
-
Аралас сандарды қалай
қосамыз?
-
Аралас сандарды қалай
азайтамыз?
-
Бөлімдері әртүрлі аралас
сандарды қалай қосамыз, қалай
азайтамыз?
Сабақты қорытындылау
мақсатында «Өзіңізді
тексеріңіз» әдісін
қолдану.
Үйге
тапсырма: №536
есеп
|
Оқушылар берілген сұрақтарға
жауап береді.
Сабақты қорытындылау
мақсатында стикерге «белсенді қатыстым», «түсінікті болды»,
«қызықты болды», «жаңаны білдім» деп жазып нысанаға
жапсырады.
|
Оқушылар сабақты қорытындылау
мақсатында стикерге «белсенді қатыстым», «түсінікті болды»,
«қызықты болды», «жаңаны білдім» деп жазып нысанаға
жапсырады.
|
|