Аралас сандарды қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аралас сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Аралас сандарды қосу және азайту
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:


Аралас сандарды қосу және азайту.

Есеп шығару

Күні,айы: 06.12.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Шакизадаева Наргиза


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.1.11

аралас сан анықтамасын білу;

5.1.2.13

бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту, қызығушылығын, белсенділігін дамыту, сауатты жазуға баулу. :.

Оқушылардың басым бөлігі:

Оқушылар өткен тақырыптарды біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады


Кейбір оқушылар:

Өткен тақырыптар бойынша есептерді шығару менгеріледі,ережелерді пайдалана отырып есептер шығаруға машықтары дамиды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

Объект 2 1. Дұрыс бөлшек - правильная дробь – proper fraction

2. ; 33- алымы – числитель – numerator

3. Ортақ бөлім беру арқылы қосамыз

4. Алымы бөлімінен улкен болса, онда ол бұрыс

бөлшек деп аталады.

неправильная дробь – improperfraction

5. Алымы бөлімінен кіші кіші болса, онда ол дұрыс бөлшек болады

















Сабақтың ортасы (6-40 минут)

Топтық жүмыс“Бағытпен жалғастыр” ойыны.

Б ірлік бөлшек 2

Е ң кіші жай сан

Жұп цифр

Д ұрыс бөлшек

Т ақ цифр

Аралас сан

Бұрыс бөлшек



Оқулық

Аудидиск:

1.4.1; 1.4.4;


1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 41-45мин)


Жұптық жұмыс

Оқулықпен жұмыс:

534, 535, есептер


Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: Жеке жұмыс.

1 . А) Б) В) Г)

2. А) Б) В) Г)

3. А) Б) В) Г)

4. А) Б) В) Г)

5. А) Б) В) Г)





Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


Уй тапсырмасы

534 (5,6),

536

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2018
390
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі