Материалдар / Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Шұғыл қызмет нөмірлері»

Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Шұғыл қызмет нөмірлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Шұғыл қызмет нөмірлері»
Авторы:
07 Ақпан 2025
49
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

10.02.2025

Сынып: 3 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет

Құндылықты дарыту

Оқушылардың бойындағы жеке қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау;

Өзіндік ерекшеліктерін тануға, өзіне деген сенімін арттыруға көмектесу;

Әдептілікке, бауырмалдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Қауіпсіздік сабағы

Шұғыл қызмет нөмерлері

Мақсаты



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушыларды шеңберге шақыру:
Мұғалім:
«Құрметті балалар! Бүгінгі тәрбие сағатымыз ерекше өтеді. Әрқайсың — жұлдызсыңдар! Әр жұлдыздың өзіндік жарығы мен орны бар. Біздің мақсатымыз — сендердің ішкі таланттарыңды ашып, жарқырауыңа жәрдемдесу!»
– Әрқайсымыз – ерекше жұлдызбыз. Біздің жұлдызымыз жарқырап тұруы үшін жақсы істер жасап, өз қабілеттерімізді дамытуымыз қажет. Бүгінгі тәрбие сағатында біз сол жұлдыздарымыздың жарқырауына көмектесеміз.

Жағымды көңіл-күй орнату:

Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!»


«Өзіңді таны»

Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді.




Сабақтың ортасы

Таланттарды анықтау жаттығуы («Менің қабілетім»)
Мұғалім оқушыларға ақ қағаз таратып, «Сен өзіңнің ерекше қабілеттеріңді сурет немесе сөзбен бейнеле» деп тапсырады. Оқушылар өз жұмыстарын орындаған соң, әрқайсысы өз қабілетін таныстырады.

Сұрақтар:

Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың?

Болашақта кім болғың келеді?

2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны

Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі.

Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.).

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тақтаға іліп, әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді:
«Міне, біздің сыныптағы жұлдыздар осындай!
Әрқайсың өз жұлдызыңды жарқырату үшін талмай еңбектенуің керек!»

Сұрақ-жауап:

Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар?

Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек?




Сабақтың соңы

«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!»

Рефлексия:

Сабақ ұнады ма?

Не үйрендіңдер?


«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны)

Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады.




Қауіпсіздік сабағы

Сабақтың мақсаты: оқушыларға шұғыл қызмет нөмірлерін қолдануды үйрету.

Сабақтың барысы

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин).

2.Мақсат қою. Тақырыпты анықтау.

Постерді қарап шығыңдар. Сабақтың тақырыбын анықтаңдар.

Сабақтың мақсаты: адам өмірін құтқару үшін төтенше қызмет нөмірлерін есте сақтау.

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104, 112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

  • «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.

111

3.Білімді жаңғырту. Өткенді қайталау

- Төтенше қызмет нөмірлері туралы не білесіңдер? «Төтенше» деген сөздің мағынасын түсіндіріңдер.

-Адамдар бұл нөмірлерді қандай жағдайларда қолданады?

4.Негізгі бөлім. Оқу мақсатын орындау шешімдері.

Топпен жұмыс. Педагог жұппен жұмыс істеуді ұсынады.

1-оқушы – диспетчер, 2-оқушы – қиын жағдайға тап болған адам.

1-топ: өрт; 2-топ: бұзақылардың шабуылы; 3-топ: көшеде ес-түссіз жатқан адам; 4-топ: пәтердегі газ иісі; 5-топ: терең шұңқырға құлаған бала. 2 мин уақыт беріледі. Әр топ берілген тақырып бойынша дайындалып, іс- әрекеттерін, төтенше қызмет нөмірін қалай қолданғанын сынып алдында көрсетуі керек.

Әр топ жұмысы жеке тыңдалады.

5. Қорытынды. Рефлексия (2минут)

-Төтенше қызметті көмекке шақыру сендерге қиын болды ма, әлде жеңіл ме? -Қиындыққа ұшыраған адамға көмектесу үшін ең бастысы нені білу керек? (Сасқалақтамау, не болғанын анық, дұрыс түсіндіру, төтенше қызметке мекенжайды дұрыс айту)

Үй тапсырмасы: жедел жәрдем нөмірлері бар жадынама дайындаңыз, әдемі безендіріңіз және досыңызға беріңіз. Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5



































































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі