сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Тәрбие тақырыбы |
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың бойындағы жеке қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау; Өзіндік ерекшеліктерін тануға, өзіне деген сенімін арттыруға көмектесу; Әдептілікке, бауырмалдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Шұғыл қызмет нөмерлері |
|
|
Мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Жағымды көңіл-күй орнату: Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!» |
«Өзіңді таны»Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді. |
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Таланттарды анықтау
жаттығуы («Менің қабілетім») Сұрақтар: Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың? Болашақта кім болғың келеді? 2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі. Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
тақтаға іліп, әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді: |
Сұрақ-жауап: Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар? Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек? |
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!» Рефлексия: Сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер? |
«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны) Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады. |
|
|
||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: арнаулы қызмет туралы білімдерін кеңейту. Қажет болған жағдайда алғашқы көмек көрсету әрекетін үйрету. Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин). Мақсат қою. Тақырыпты анықтау
Адамға көмекке көрсету. Сол әрекетті зиян тигізбей қалай дұрыс жасау керек? Құтқару қызметі жұмыс істейді. Зардап шеккен адамдарға көмек көрсету керек.
3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Суреттерден «Құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт».
- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. – «Есте сақта!»
Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 111. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. 4. Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау. Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сенің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта .....
Тапсырманы орында. Суреттің астына мына құралдар қай құтқару қызметіне қажет болатынын жаз:
Мен білемін … Мен ешқашан жасамаймын … Мен енді әр уақытта біліп жүремін … Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Шұғыл қызмет нөмірлері»
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Шұғыл қызмет нөмірлері»
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Тәрбие тақырыбы |
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың бойындағы жеке қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау; Өзіндік ерекшеліктерін тануға, өзіне деген сенімін арттыруға көмектесу; Әдептілікке, бауырмалдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Шұғыл қызмет нөмерлері |
|
|
Мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Жағымды көңіл-күй орнату: Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!» |
«Өзіңді таны»Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді. |
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Таланттарды анықтау
жаттығуы («Менің қабілетім») Сұрақтар: Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың? Болашақта кім болғың келеді? 2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі. Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
тақтаға іліп, әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді: |
Сұрақ-жауап: Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар? Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек? |
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!» Рефлексия: Сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер? |
«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны) Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады. |
|
|
||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: арнаулы қызмет туралы білімдерін кеңейту. Қажет болған жағдайда алғашқы көмек көрсету әрекетін үйрету. Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй орнату (1-2 мин). Мақсат қою. Тақырыпты анықтау
Адамға көмекке көрсету. Сол әрекетті зиян тигізбей қалай дұрыс жасау керек? Құтқару қызметі жұмыс істейді. Зардап шеккен адамдарға көмек көрсету керек.
3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Суреттерден «Құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт».
- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. – «Есте сақта!»
Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 111. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. 4. Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау. Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сенің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта .....
Тапсырманы орында. Суреттің астына мына құралдар қай құтқару қызметіне қажет болатынын жаз:
Мен білемін … Мен ешқашан жасамаймын … Мен енді әр уақытта біліп жүремін … Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















