сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 1 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың бойындағы жеке қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау; Өзіндік ерекшеліктерін тануға, өзіне деген сенімін арттыруға көмектесу; Әдептілікке, бауырмалдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Төтенше қызмет нөмірлері» |
|
|
Мақсаты |
төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Жағымды көңіл-күй орнату: Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!» |
«Өзіңді таны»Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді. |
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Таланттарды анықтау
жаттығуы («Менің қабілетім») Сұрақтар: Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың? Болашақта кім болғың келеді? 2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі. Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тақтаға іліп,
әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді: |
Сұрақ-жауап: Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар? Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек? |
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!» Рефлексия: Сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер? |
«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны) Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады. |
|
|
||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин). Мақсат қою: Педагог: Шыр-шыр етеді, Құлағыңнан өтеді. Ұстай алсаң, Сөйлеп кетеді. (жауабы: телефон)
Адамдардың өмірін құтқару бойынша шұғыл қызметтердің нөмірлерін есте сақтаңыз. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Қызметтік машиналардың суреттерінен «Қызметті тап» ойыны.
Әр бір адам өз өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Сондай-ақ сол адам зардап шеккендерге көмектесуге тырысатыны анық. Осындайда адамдарға жедел көмек көрсететін құтқару қызметтері бар. Олар дабылды қосып, арнайы қызмет көрсету машиналарына мініп, көмекке шығады. 1. Тақырыпқа кіріспе «Шұғыл қоңыраулар» рольдік ойыны Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген төтенше жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға мәселені, не болғанын түсіндіре білу. Қиындыққа тап болмас үшін әрқашан қауіпсіздік ережелерін есте сақтау қажет. Нұсқаулар:
Соңғы ойын «Әртүрлі жағдайлар» (балалар қандай қызметке қоңырау шалу керектігін және ондай жағдайда балалар өзін қалай дұрыс ұстау керектігін түсіндіруі керек:
«Есте сақта!»
Менде смайликтер бар: көңілді және көңілсіз. Тапсырмалары қиын емес балалар көңілді смайликті таңдайды, ал тапсырмаларды орындау қиынға соғатындар көңілсіз смайликті алады. Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=hH_WhoDXIzU&list=PLA5eCSY2FeoQLL
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Төтенше қызмет нөмірлері».
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Төтенше қызмет нөмірлері».
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 1 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың бойындағы жеке қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау; Өзіндік ерекшеліктерін тануға, өзіне деген сенімін арттыруға көмектесу; Әдептілікке, бауырмалдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Төтенше қызмет нөмірлері» |
|
|
Мақсаты |
төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Жағымды көңіл-күй орнату: Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!» |
«Өзіңді таны»Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді. |
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Таланттарды анықтау
жаттығуы («Менің қабілетім») Сұрақтар: Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың? Болашақта кім болғың келеді? 2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі. Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тақтаға іліп,
әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді: |
Сұрақ-жауап: Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар? Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек? |
|
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!» Рефлексия: Сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер? |
«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны) Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады. |
|
|
||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин). Мақсат қою: Педагог: Шыр-шыр етеді, Құлағыңнан өтеді. Ұстай алсаң, Сөйлеп кетеді. (жауабы: телефон)
Адамдардың өмірін құтқару бойынша шұғыл қызметтердің нөмірлерін есте сақтаңыз. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Қызметтік машиналардың суреттерінен «Қызметті тап» ойыны.
Әр бір адам өз өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Сондай-ақ сол адам зардап шеккендерге көмектесуге тырысатыны анық. Осындайда адамдарға жедел көмек көрсететін құтқару қызметтері бар. Олар дабылды қосып, арнайы қызмет көрсету машиналарына мініп, көмекке шығады. 1. Тақырыпқа кіріспе «Шұғыл қоңыраулар» рольдік ойыны Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген төтенше жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға мәселені, не болғанын түсіндіре білу. Қиындыққа тап болмас үшін әрқашан қауіпсіздік ережелерін есте сақтау қажет. Нұсқаулар:
Соңғы ойын «Әртүрлі жағдайлар» (балалар қандай қызметке қоңырау шалу керектігін және ондай жағдайда балалар өзін қалай дұрыс ұстау керектігін түсіндіруі керек:
«Есте сақта!»
Менде смайликтер бар: көңілді және көңілсіз. Тапсырмалары қиын емес балалар көңілді смайликті таңдайды, ал тапсырмаларды орындау қиынға соғатындар көңілсіз смайликті алады. Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=hH_WhoDXIzU&list=PLA5eCSY2FeoQLL
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














