Материалдар / Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Төтенше қызмет нөмірлері».

Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Төтенше қызмет нөмірлері».

Материал туралы қысқаша түсінік
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Төтенше қызмет нөмірлері».
Авторы:
07 Ақпан 2025
388
7 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

10.02.2025

Сынып: 1 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет

Құндылықты дарыту

Оқушылардың бойындағы жеке қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау;

Өзіндік ерекшеліктерін тануға, өзіне деген сенімін арттыруға көмектесу;

Әдептілікке, бауырмалдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Қауіпсіздік сабағы

«Төтенше қызмет нөмірлері»

Мақсаты

төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушыларды шеңберге шақыру:
Мұғалім:
«Құрметті балалар! Бүгінгі тәрбие сағатымыз ерекше өтеді. Әрқайсың — жұлдызсыңдар! Әр жұлдыздың өзіндік жарығы мен орны бар. Біздің мақсатымыз — сендердің ішкі таланттарыңды ашып, жарқырауыңа жәрдемдесу!»
– Әрқайсымыз – ерекше жұлдызбыз. Біздің жұлдызымыз жарқырап тұруы үшін жақсы істер жасап, өз қабілеттерімізді дамытуымыз қажет. Бүгінгі тәрбие сағатында біз сол жұлдыздарымыздың жарқырауына көмектесеміз.

Жағымды көңіл-күй орнату:

Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!»


«Өзіңді таны»

Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді.




Сабақтың ортасы

Таланттарды анықтау жаттығуы («Менің қабілетім»)
Мұғалім оқушыларға ақ қағаз таратып, «Сен өзіңнің ерекше қабілеттеріңді сурет немесе сөзбен бейнеле» деп тапсырады. Оқушылар өз жұмыстарын орындаған соң, әрқайсысы өз қабілетін таныстырады.

Сұрақтар:

Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың?

Болашақта кім болғың келеді?

2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны

Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі.

Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.).

Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тақтаға іліп, әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді:
«Міне, біздің сыныптағы жұлдыздар осындай! Әрқайсың өз жұлдызыңды жарқырату үшін талмай еңбектенуің керек!»

Сұрақ-жауап:

Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар?

Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек?




Сабақтың соңы

«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!»

Рефлексия:

Сабақ ұнады ма?

Не үйрендіңдер?


«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны)

Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады.




Қауіпсіздік сабағы

Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату

Сабақ барысы

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин).

Мақсат қою:

Педагог:

Шыр-шыр етеді,

Құлағыңнан өтеді.

Ұстай алсаң,

Сөйлеп кетеді. (жауабы: телефон)

  • Бүгін біз сабақта не туралы сөйлесеміз деп ойлайсыздар?

  • Адамдарға телефон не үшін қажет?

  • Әлемдегі ең маңызды телефондар қандай?

Адамдардың өмірін құтқару бойынша шұғыл қызметтердің нөмірлерін есте сақтаңыз.

Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау

Қызметтік машиналардың суреттерінен «Қызметті тап» ойыны.

Shape1

  • Бұл машиналар қандай қызметте жұмыс істейді?

Әр бір адам өз өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Сондай-ақ сол адам зардап шеккендерге көмектесуге тырысатыны анық. Осындайда адамдарға жедел көмек көрсететін құтқару қызметтері бар. Олар дабылды қосып, арнайы қызмет көрсету машиналарына мініп, көмекке шығады. 1. Тақырыпқа кіріспе

«Шұғыл қоңыраулар» рольдік ойыны

Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген төтенше жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға мәселені, не болғанын түсіндіре білу. Қиындыққа тап болмас үшін әрқашан қауіпсіздік ережелерін есте сақтау қажет.

Нұсқаулар:

  1. Егер үйіңізде немесе көршілеріңізде өрт болса, 101-ге қоңырау шалыңыз.

  2. Егер сізді ренжіткен болса, затыңызды ұрлаған немесе қатты қорқытқан болса онда 102-ге қоңырау шалыңыз.

  3. Егер өзіңіз немесе жақын адамыңыз ауырып қалса, 103-ге қоңырау шалыңыз.

  4. Сізге кез келген жағдайда 112 қызметі көмектеседі.

  5. Білімді бастапқы игеру және түсінуді тексеру.

Соңғы ойын «Әртүрлі жағдайлар» (балалар қандай қызметке қоңырау шалу керектігін және ондай жағдайда балалар өзін қалай дұрыс ұстау керектігін түсіндіруі керек:

  1. Есікті бейтаныс адам қақты (102).

  2. Әжем ауырып қалды (103).

  3. Көрші үйдің терезесінен түтін шығып жатыр (101).

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104, 112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, бала құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

  • «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.

111

  1. Бекіту. Өзіндік жұмыс. Тапсырманы орындаңыз. Суреттің астына қызмет нөмірін жазыңыз.

  2. Қорытынды. Рефлексия.

Менде смайликтер бар: көңілді және көңілсіз. Тапсырмалары қиын емес балалар көңілді смайликті таңдайды, ал тапсырмаларды орындау қиынға соғатындар көңілсіз смайликті алады.

Пайдалы сілтемелер:

https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-

IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=hH_WhoDXIzU&list=PLA5eCSY2FeoQLL

ocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=25























Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі