сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 2 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың бойындағы жеке қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау; Өзіндік ерекшеліктерін тануға, өзіне деген сенімін арттыруға көмектесу; Әдептілікке, бауырмалдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Төтенше қызмет нөмірлері» |
|
|
Мақсаты |
төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Жағымды көңіл-күй орнату: Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!» |
«Өзіңді таны»Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Таланттарды анықтау
жаттығуы («Менің қабілетім») Сұрақтар: Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың? Болашақта кім болғың келеді? 2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі. Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
тақтаға іліп, әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді: |
Сұрақ-жауап: Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар? Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек? |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!» Рефлексия: Сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер? |
«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны) Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, шұғыл көмек қызметтерін және олармен хабарласу жағдайын білу. Сабақ барысы
Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин).
Қауіпті іс-әрекеттерді атауымен сәйкестендір және не үшін екенін өз ойыңмен бөліс.
Отпен ойнауға болмайды! Бейтанысқа есікті ашуға болмайды! Сумен ойнама! Телефонмен сөйлескенде алдымен айналаңа назар аудар! Үшкір заттармен ойнама! Дәрі-дәрмекті ұстама! Тоқты ұстама! Ашық тұрған терезеге жақындама!
Қауіпті жағдайға тап болмас үшін абайлап, тапқыр болу керек. Егер бұл орын алса, тез және батыл түрде дұрыс жолды тауып, әрекет етіңіз. Бұл қауіпті жағдайдан шығудың бір жолы – көмекке жүгіну. Қауіпті жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсету үшін қауіпсіздік жүйесі жұмыс істейді, оның құрамына арнайы шұғыл қызметтер: өрт сөндіру қызметі, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі кіреді. Қауіпсіздік жүйесінің телефон нөмірлерін жатқа білу керек. Көмек шақыру түскен кезде әрбір қоғамдық қауіпсіздік қызметінің өз міндеттері бар.
науқас немесе жарақат алған адамдарға медициналық көмек көрсету және оларды мүмкіндігінше жақын жердегі медициналық мекемеге жеткізу.
БІРЫҢҒАЙ төтенше жағдайға қоңырау шалу нөмірі – «112». «112» қызметінің негізгі міндеті: оператордың оқиға туралы хабарламасын алу, бұл ақпаратты әрекет ету үшін тиісті төтенше жағдайлар қызметтеріне беру, қауіп төнген адамдарға консультация және психологиялық көмек көрсету және тиімді қамтамасыз ету. Барлық авариялық-құтқару қызметінің жедел әрекет ету қызметінің өзара әрекеті. «Есте сақта!»
Қызмет тәулік бойы жұмыс істейді. Телефон шотында ақша болмаса да, барлық операторға қоңырау шалу тегін. 4. Бастапқы білімді игеру және түсінуді тексеру а) Маған оны анықтауға көмектесіңіз және пәтерде өрт болған жағдайда не істеу керектігін айтыңыз? Өрт пен түтін айнала, Қарап тұрма жай ғана. Тез хабар бер «101»-ге Уақытты сен байлама. б) Бейтаныс адамдар пәтерді табанды түрде қағып, пәтерге кіргізуді сұрайды. Бұл жағдайда не істеу керек? Мен үйде жалғыз қалдым, біреу есікті ашпақ болды. Мен үйде жалғыз емес екенімді айттым және барлық сұрақтарына «ЖОҚ» деп жауап бердім. Ол есікті бұзып кіргісі келсе, ата-анама немесе полиция «102» нөміріне телефон соғып хабарласамын. в) Егер біреу ауырып қалса немесе жарақат алса? Егер кенеттен қатты ауырып қалсаңыз, суық тиіп қалса немесе аяғыңызды сындырып алсаңыз, дереу жедел жәрдем «103» нөміріне хабарласамыз. Бекіту. Өздік жұмыс Суреттің астына төтенше қызмет нөмірін жазыңыз. Сабақты қорытындылау Сабағымыз қандай тақырыпқа арналды? Өз ойыңызды білдіруіңізді сұраймын (Оқушылардың мәлімдемесі). 7. Қорытынды. «Сөйлемді аяқта» рефлексиясы «Мен білмедім... . Енді білдім... ». Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=5HMt3ielKFc
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Төтенше қызмет нөмірлері».
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет №Қауіпсіздік сабағы «Төтенше қызмет нөмірлері».
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 2 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауына жәрдем ет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушылардың бойындағы жеке қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін анықтау; Өзіндік ерекшеліктерін тануға, өзіне деген сенімін арттыруға көмектесу; Әдептілікке, бауырмалдыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Төтенше қызмет нөмірлері» |
|
|
Мақсаты |
төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды шеңберге
шақыру: Жағымды көңіл-күй орнату: Әр оқушы кезекпен өз есімін айтып, бір жағымды сөз қосады. Мысалы: «Мен – Аружан. Мен – мейірімдімін!» |
«Өзіңді таны»Әр оқушыға жұлдыз бейнесіндегі карточка беріледі. Онда әртүрлі қасиеттер жазылады («мейірімді», «көмекші», «белсенді», «шығармашыл»). Балалар өздеріне сәйкес қасиетті таңдап, себебін түсіндіреді. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Таланттарды анықтау
жаттығуы («Менің қабілетім») Сұрақтар: Сен қандай іспен айналысқанды ұнатасың? Болашақта кім болғың келеді? 2. «Жұлдыздар әлемі» ойыны Әр оқушыға жұлдызша бейнесі беріледі. Жұлдызшаның ортасына өз есімін жазып, айналасына өз жақсы қасиеттерін толтырады (мейірімді, өнерлі, ақылды, т.б.). Мұғалім оқушылардың жұмыстарын
тақтаға іліп, әрқайсысының ерекшелігін атап өтеді: |
Сұрақ-жауап: Сендер қандай қабілеттеріңмен мақтана аласыңдар? Жұлдыздарың жарқырау үшін не істеу керек? |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Балалар, әрқайсың — ерекше жұлдызсыңдар! Жұлдыздарың сөнбесін, әрдайым жарқырап жүріңдер! Алға қойған мақсаттарың орындала берсін!» Рефлексия: Сабақ ұнады ма? Не үйрендіңдер? |
«Бір-бірімізге тілек» (жұлдызша лақтыру ойыны) Оқушылар шеңбер құрып тұрады. Бір оқушы қолындағы жұлдызшаны басқа оқушыға лақтырып, оған жылы тілек айтады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
Сабақтың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін түсіндіру, шұғыл көмек қызметтерін және олармен хабарласу жағдайын білу. Сабақ барысы
Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин).
Қауіпті іс-әрекеттерді атауымен сәйкестендір және не үшін екенін өз ойыңмен бөліс.
Отпен ойнауға болмайды! Бейтанысқа есікті ашуға болмайды! Сумен ойнама! Телефонмен сөйлескенде алдымен айналаңа назар аудар! Үшкір заттармен ойнама! Дәрі-дәрмекті ұстама! Тоқты ұстама! Ашық тұрған терезеге жақындама!
Қауіпті жағдайға тап болмас үшін абайлап, тапқыр болу керек. Егер бұл орын алса, тез және батыл түрде дұрыс жолды тауып, әрекет етіңіз. Бұл қауіпті жағдайдан шығудың бір жолы – көмекке жүгіну. Қауіпті жағдайға тап болған адамдарға көмек көрсету үшін қауіпсіздік жүйесі жұмыс істейді, оның құрамына арнайы шұғыл қызметтер: өрт сөндіру қызметі, полиция, жедел жәрдем, апаттық газ қызметі кіреді. Қауіпсіздік жүйесінің телефон нөмірлерін жатқа білу керек. Көмек шақыру түскен кезде әрбір қоғамдық қауіпсіздік қызметінің өз міндеттері бар.
науқас немесе жарақат алған адамдарға медициналық көмек көрсету және оларды мүмкіндігінше жақын жердегі медициналық мекемеге жеткізу.
БІРЫҢҒАЙ төтенше жағдайға қоңырау шалу нөмірі – «112». «112» қызметінің негізгі міндеті: оператордың оқиға туралы хабарламасын алу, бұл ақпаратты әрекет ету үшін тиісті төтенше жағдайлар қызметтеріне беру, қауіп төнген адамдарға консультация және психологиялық көмек көрсету және тиімді қамтамасыз ету. Барлық авариялық-құтқару қызметінің жедел әрекет ету қызметінің өзара әрекеті. «Есте сақта!»
Қызмет тәулік бойы жұмыс істейді. Телефон шотында ақша болмаса да, барлық операторға қоңырау шалу тегін. 4. Бастапқы білімді игеру және түсінуді тексеру а) Маған оны анықтауға көмектесіңіз және пәтерде өрт болған жағдайда не істеу керектігін айтыңыз? Өрт пен түтін айнала, Қарап тұрма жай ғана. Тез хабар бер «101»-ге Уақытты сен байлама. б) Бейтаныс адамдар пәтерді табанды түрде қағып, пәтерге кіргізуді сұрайды. Бұл жағдайда не істеу керек? Мен үйде жалғыз қалдым, біреу есікті ашпақ болды. Мен үйде жалғыз емес екенімді айттым және барлық сұрақтарына «ЖОҚ» деп жауап бердім. Ол есікті бұзып кіргісі келсе, ата-анама немесе полиция «102» нөміріне телефон соғып хабарласамын. в) Егер біреу ауырып қалса немесе жарақат алса? Егер кенеттен қатты ауырып қалсаңыз, суық тиіп қалса немесе аяғыңызды сындырып алсаңыз, дереу жедел жәрдем «103» нөміріне хабарласамыз. Бекіту. Өздік жұмыс Суреттің астына төтенше қызмет нөмірін жазыңыз. Сабақты қорытындылау Сабағымыз қандай тақырыпқа арналды? Өз ойыңызды білдіруіңізді сұраймын (Оқушылардың мәлімдемесі). 7. Қорытынды. «Сөйлемді аяқта» рефлексиясы «Мен білмедім... . Енді білдім... ». Пайдалы сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=5HMt3ielKFc
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



















