Сабақтың
мақсаты:
Жас мамандардың өздеріне деген
сенімділіктерін арттыру, мақсаткерлік, кешірімділік туралы ойларын
жетілдіру.
Сабақтың
көрнекіліктері
(слайд) Ұлағатты
сөздер:
Өмip
теңіз — онда жүзем демеңіз,
Ізгіліктен жасалмаса кемеңіз.
Адамды,
кicілікті
терең уғынған
сайын кici
өзіне жақсы төреші бола
алады.
Кімде-кім өз бойындағы адамды
зерттеп білмесе, өзгені терең тануға ешқашан қол жеткізе
алмайды.
Адам өміріндегі ең тамаша
нәрсе — ол басқа адамдармен
қарым-қатынасы.
Қатысушылар:
Мектеп ұжымындағы жас
мамандар.
Жургізуші:
Сәлеметсіздер ме, құрметті
ұстаздар! Бугшінгі
сабағымыз
«Әpбip
жан өз
бақытының
шеңбері»
деп аталады. Яғни, өз-өзіне
сенімділікті арттыруға бағытталады. Қазақтың ұлы ақыны Абай
Құнанбаев
жырлағандай:
Сенбе жұртқа, тұрса да қанша
мақтап,
Әуре
emeдi,
iшіне
қулық,
сақтап.
Өзіңе сен, өзіңді альт
шығар,
Ақылың мен
еңбегің
eкi
жақтап
- деген шумақтарды еске ала
отырып,
сабағымызды
бастаймыз.
-
«Мен өзімді ... мақтаймын»
жаттығуы
Мақсаты:
Танысу, өзін-өзі бағалау
деңгейін
көтеру.
Нұсқау:
Әpбip
қатысушы өз есімімен қоса
есімнің алғашқы
әpпi
бойынша өз бойындағы жақсы
қасиетін айтады.
Мысалы: Ақмарал —
ақкөңіл
т.с.с.
-
«Жол
картасы»
Мақсаты:
Өмірлік
мақсаттары туралы ойын
жинақтау,
өмірлік
кедергілерге
дайындау.
Нұсқау: Өмірдегі ең улкен
мақсатыңызды жазыңыз. Сол мақсатқа жету үшін қандай кедергілер
кездесуі мүмкін? Берілген 5 аялдамаға жазып
шығыңыз.
-
«Менің
әлемім»
Мақсаты:
Өмірлік
құндылықтар
туралы ойларын
ортаға
салу.
Нұсқау:
Әр
бөлік
—
бұл
жеке әлем
мекені:
Ұсыныстар
әлемі
(өмірлік ережелеріңіз, өмірлік
кағидаларыңыз, өзіңіздің ғажайып ойларыңыз, мақсаттарыңыз,
ұсыныстарыңыз).
Адамдар
әлемі
(өзіңізге ой қалдырған таныс,
бейтаныс адамдар,
Tipi
және өмірден еткен адамдардын,
ең жоғары ерекшеліктері (мінезі, жеке
қасиеттері
т.с.с.)).
Заттар
әлемі
(сіздің өміріңізге аса
қажетті
заттар).
-
Жағдаяттан
жол
тауып
шығу
Ұстаздық
жолда
талай қиналасың,
Қиналасың, артынан жол
табасың.
Күтпеген
жағдайларға кез боп
талай,
Сол
жағдайдан
шыға
алсаң, сыйлы
адамсың.
Ендігі
біздің
шартымыз жас
мамандарымыздың
жағдаяттардан,
яғни
тығырыққа
тірелер
сәттен жол тауып
шығуын
сынап керелік.
-
жағдай.
Ата-аналар
жиналысында Ciз
баласы туралы
нашар пікіp
айттыңыз.
Ата- ана баласын
жақтап,
мұғалімді
кінәлады.
«Білім,
тәрбие бере
алмайсыңдар», - деп ашуланды.
Барлық
ата-ана
сіздерге
қарап
отыр. Қандай
жауап қайтарасыз,
қандай
әдіс-тәсілдерді
қолданасыз?
-
жағдай.
Оқушылар
мұғалім
орындығына
бор жағып
қойған.
Ciз
байқамай
отырдыңыз
да кейміңізді
былғап
алдыңыз.
Оқушылар
байқап
ciзгe
ескертті
Қандай
амал қолданасыз?
Жаппай ұрысасыз ба? Басқа да
амал қолданасыз
ба?
-
жағдай.
Оқушы
сіздің
сабағыңыздан
үнемі
қашып
кетеді.
Жетекшінің,
мектеп директорынын,
ескертуінен
еш нәтиже
шықпады.
Мектеп әкімшілігі
оқушыны
қызықтыра
алмадың
деп
Сізді
кінәлады.
Басқа
оқушылар
сіздің
сабағыңызды
ұнатады.
Әлгі
оқушы
мен қандай
жұмыс
атқарасыз
және
қандай
шара қолданасыз?
-
жағдай.
Сіз
уйге тапсырма
бердіңіз.
Оқушы
үй
тапсырмасын реферат
түрінде,
оқулықтан
тыс материалмен,
ғылыми деректермен
дәлелдеп жазып
келген, ciз
ол деректер жайында
білмейсіз.
Оқушы
жұмысын
қалай
бағалайсыз?
Білмейтініңізді
білдермей
қалу
керек пе?
-
жағдай.
Сабақ
үстінде
балалар бip
келеңсіз
ic
ic
істеді.
Сіз
бip
оқушыны
кінәлі
деп тауып,
оған
ұрса
бастадыңыз.
Қатты-қатты
сөз
айттыңыз.
Бip
уақытта
басқа
бip
оқушы
ол icтi
өзінің
icтегенін
мойындады.
Ал ciз
ашуыңызды
бipiншi
оқушыға
көрсеттіңіз.
Не істейсіз?
Бірінші
оқушыдан
кешірім
сұрайсыз ба?
Екінші
оқушыға
ұрыса бастайсыз
ба?
-
жағдай.
Ciз
бүгін
қандай
да бip
жағдаймен
сабаққа
дайын емессіз.
Өзіңіз
жас маман болғандықтан, жоспарсыз
сабақ
өту
ciзге
қиындық
келтіреді.
Сабаққа
келсеңіз
сабағыңызға
кісі
қатысып отыр.
Не ітейсіз?
Жағдаяттан
қалай
шығасыз?
-
Сұраққа
жауап
Ұстазсың
ба,
болуың
керек
жан-жақты,
Кездестіресің
өмірдe
талай
сұрақты.
Білімділік
керек
саған,
жас ұстаз,
Жылдамырақ
тауып
көpшi
жауапты.
Әрбіp
жас
маманға
жылдам жауап беруге
арналған
сұрақтар
ұсынылады.
1-мұғалімге:
1.
Оқушыларды
халықтық тәрбиелеуге негізделген бағдарламаның
аты қандай? (Атамекен
бағдарламасы)
2. Шоқанның шын аты
кім? (Мұхамедқанафия)
3.Мемлекеттік
бас
құжат
не? (Конституция)
2
-Мұғалімге:
-
Қазақтын,
ән
өнерін
алғаш
шетелге танытқан
әнші
кім?
(Әміре
Қашаубаев)
-
«Жұқа
тақтай
бөлшегі,
ұзындықтың
өлшемі»
ол не?
(Сызғыш)
-
Әлемнің
кереметі
нешеу?
(7)
3-
Мұғалімге:
-
Абылай
ханның
шын аты
кім?
(Әбілмансұр)
-
Дүниенің
төрт
бұрышын
ата? (О.С.Ш.Б.)
-
«Еркек
тоқты
құрбандық,
атам десең
атыңдар»
кімнің
сөзі?
(Қ.Рысқұлбеков)
-
-Мұғалімге:
-
Қожа Ахмет Яссауи
кесенесін
тұрғызған
кім?
(Әмip
Темір)
-
Жол
сілтер
жұлдыз
қалай
аталады? (Жеті
қарақшы)
-
Түркі
елінің
рухани
астанасы? (Түртстан)
-
Мұғалімге:
-
Көп
түкірсе
не
болады? (Көл)
-
Қазақтың
тұңгыш
би өнерін
дамытушы
кім?
(Шара
Жиенқұлова)
-
Абайдың
шын аты
кім?
(Ибраһим)
-
Мұғалімге:
-
Қазақ
алфавитінің
негізін
салушы
кім?
(А.Байтұрсынов)
-
«Жеті
жарғыны»
жазған
кім?
(Тәуке
хан)
-
«Ақтабан
шұбырынды,
Алқакөл
сұлама»
оқиғасынан
туған
ән?
(Елім
-ай)
6.
«Қошеметтер»
жаттығуы
Мақсаты:
Қатысушыларды
бip-бipiн
қошеметтеуге
баулу.
Нұсқау:
Өз
жандарыңызда
отырған
қызметтестеріңізге
қошемет
сөз
айтып шығасыздар.
Мүмкін
өз
қошеметіңізді
бip
сөзбен немесе
бірнеше
сөзбен
жеткізерсіз,ез
еркіңізде.
Қошемет
алған
адам өз
алғысын
білдіреді.
Талдау:
Қошемет
айтқан
жеңіл
ме әлде
оны қабылдаған
жеңіл
ме?
Қорытынды:
Сабақтан
алған
әсерлеріңмен
темендегі
смайлдар арқылы
бөлicy: