|
Сабақтың тақырыбы: Арендердің қасиеттері |
Мұғалімнің аты-жөні: А.А.Жексенбаева Күні: 21.11 ЖОМ |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 11а |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Оқушылар арендердің құрамы, құрылысы, қасиеттері арасындағы өзара байланыстың себептерін түсінеді.Талдау,жүйелеу дағдыларын қалыптастыра отырып ,есте сақтау қабілеттері дамиды,сабақ уақытын бағалауғаүйренеді, пәнге деген қызығушылығы артады. |
||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Бензол. Арендер қасиеттері |
||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика, математика |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Бензол ароматты көмірсутектер гомологтары |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Санамақ әдісі бойынша топқа біріктіріледі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ Арендер 2-топ Аромат
|
|||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну метан→ ацетилен→ бензол→ көміртек (ІҮ) оксиді БББ кестесі
|
Оқулық, тақта |
|||||||||||
|
Ортасы
|
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Ікезең Негізгі кезең .Жаңа сабақ. « ФАКТ» әдісі Арендерді химиялық қасиеттері: І топ Бензол сақинасында болатын орынбасу және тотығу реакциясы. ІІ топ бензол сақинасында қосып алу реакциясының жүруі және полимерлену реакиясы
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Пирамида» әдісі «Тапқырлық» әдісі |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Ой қорытыу Рефлексия
|
Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||||
|
Бағалау Кері байланыс |
Инсерт әдісі
«Себет»
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, себетке салады |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арендердің қасиеттері ЖБ 11 сынып
Арендердің қасиеттері ЖБ 11 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Арендердің қасиеттері |
Мұғалімнің аты-жөні: А.А.Жексенбаева Күні: 21.11 ЖОМ |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 11а |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Оқушылар арендердің құрамы, құрылысы, қасиеттері арасындағы өзара байланыстың себептерін түсінеді.Талдау,жүйелеу дағдыларын қалыптастыра отырып ,есте сақтау қабілеттері дамиды,сабақ уақытын бағалауғаүйренеді, пәнге деген қызығушылығы артады. |
||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Бензол. Арендер қасиеттері |
||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика, математика |
||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Бензол ароматты көмірсутектер гомологтары |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||
|
Басталуы |
Сәлемдесу. Санамақ әдісі бойынша топқа біріктіріледі Психологиялық ахуал қалыптастыру: Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ Арендер 2-топ Аромат
|
|||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну метан→ ацетилен→ бензол→ көміртек (ІҮ) оксиді БББ кестесі
|
Оқулық, тақта |
|||||||||||
|
Ортасы
|
Қолдану Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Химиялық элементтер. Жай және күрделі заттар Түсіндіру. Топтық, жеке жұмыс жүргізу. Дәптермен жұмыс. Ікезең Негізгі кезең .Жаңа сабақ. « ФАКТ» әдісі Арендерді химиялық қасиеттері: І топ Бензол сақинасында болатын орынбасу және тотығу реакциясы. ІІ топ бензол сақинасында қосып алу реакциясының жүруі және полимерлену реакиясы
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Пирамида» әдісі «Тапқырлық» әдісі |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту |
Ой қорытыу Рефлексия
|
Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||||||||
|
Бағалау Кері байланыс |
Инсерт әдісі
«Себет»
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, себетке салады |
|||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













