Материалдар / Архимед күші.Дененің жүзу шарттары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Архимед күші.Дененің жүзу шарттары

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырып бойынша толық мағулмат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2018
468
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: М.Магзум


Күні: 15.03.18

Сыныбы: 7

Пәні:физика

Сабақтың аты

§55-55 Архимед күші.Денелердің жүзу шарттары

Сілтеме

Жоспар

Жалпы мақсаты

  • Архимед күші.Денелердің жүзу шарттары жайлы мағлұмат беру

  • Архимед күші.Денелердің жүзу шарттарының күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету

  • Топта бағалауға баулу

Күтілетін нәтиже

  • Архимед күші.Денелердің жүзу шарттары жайлы мағлұмат алады

  • Архимед күші.Денелердің жүзу шарттарының күнделікті өмірде қолдана білуге үйренеді

  • Топта бағалай алатын болады

Негізгі идеялар


Тапсырмалар

Топтық жұмыс

Топтық жұмыс

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І.Ұйымдастыру (2 минут)

    1. Сәлемдесу

    2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    3. Түгелдеу

1.2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)

  1. Монометр жайлы не білесіңдер?

  1. Сонгы жайын не білесіңдер?

ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)

  1. Архимед жайында не білесіңдер?

  1. Архимед еңбектері жайында не білесіңдер?

ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Бақылаушының бағалау парағы

Бағалау өлшемдері

Көш

басшы

Хатшы

Баяндамашы

Уақыт сақшысы

1

Тақырыптың ашылуына үлес қосу





2

Міндетін атқару





3

Топтық жұмысқа атсалысуы





Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау.

Ү. Топтық жұмыс (5 минут)

1 топ 29-ж.№1,

2 топ №3,

3 топ №4.

VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)

1

Білу

Архимед күші дегеніміз не?



2

Түсіну

Архимед күші мен дененің жүзу шарттарының байтанысын түсіндір?



3

Қолдану

Дененің жүзу шарттарының кеменің жүзуіне қатысы қанша?



4

Талдау

Архимед күші мен ауырлық күшін салыстыр?



5

Жинақтау

29-ж. №2


6

Бағалау

Архимед күшін білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?




Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)

Кейінгі тапсырмалар

29-ж. №5

Кейінгі оқу

§55-55 Архимед күші.Денелердің жүзу шарттары



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!