«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: М.Магзум
Күні:
15.03.18
Сыныбы:
7
Пәні:физика
Сабақтың аты
|
§55-55 Архимед
күші.Денелердің жүзу шарттары
|
Сілтеме
|
Жоспар
|
Жалпы мақсаты
|
|
Күтілетін нәтиже
|
|
Негізгі идеялар
|
|
Тапсырмалар
|
Топтық
жұмыс
|
Топтық
жұмыс
|
Жеке жұмыс «Блум
таксономиясы»
|
Сабақ бойынша мұғалімнің
жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2.
Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа
бөлінеді)
ІІ. Үй
тапсырмасын сұрау (4
минут)
-
Монометр жайлы не білесіңдер?
-
Сонгы жайын не білесіңдер?
ІІІ.
Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3
минут)
-
Архимед жайында не білесіңдер?
-
Архимед еңбектері жайында не
білесіңдер?
ІҮ.
Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы,
хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс
төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен
бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған
жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау
парағы
№
|
Бағалау өлшемдері
|
Көш
басшы
|
Хатшы
|
Баяндамашы
|
Уақыт сақшысы
|
1
|
Тақырыптың ашылуына үлес қосу
|
|
|
|
|
2
|
Міндетін атқару
|
|
|
|
|
3
|
Топтық жұмысқа атсалысуы
|
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген
рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық
жұмыс (5
минут)
1 топ
29-ж.№1,
2 топ
№3,
3 топ
№4.
VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы»
(13 минут)
1
|
Білу
|
Архимед күші дегеніміз
не?
|
|
2
|
Түсіну
|
Архимед күші мен дененің жүзу
шарттарының байтанысын түсіндір?
|
|
3
|
Қолдану
|
Дененің жүзу шарттарының кеменің жүзуіне қатысы
қанша?
|
|
4
|
Талдау
|
Архимед күші мен ауырлық күшін
салыстыр?
|
|
5
|
Жинақтау
|
29-ж. №2
|
|
6
|
Бағалау
|
Архимед күшін білу біздің
күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
|
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен
бағалау.
ҮІ. Кері
байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3
минут)
Кейінгі
тапсырмалар
|
29-ж. №5
|
Кейінгі оқу
|
§55-55 Архимед
күші.Денелердің жүзу шарттары
|