2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері

Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді:

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

PYTHON тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні:

 31.01.2025 ж

Сынып:6а,ә,б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты

Python тілінде арифметикалық әрекеттерді қолдану арқылы өрнектерді жазу.

Құндылық: заң және тәртіп

қоғамдағы қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

2) Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді.

3) Үй тапсырмасын тексеру.

Өткен тақырыпты қайталау.

Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін "Нысана" ойынын ұсынады. Нысана секторларына сұрақ нөмірлері жазылады.

Оқушылар нысанаға "оқ жаудырады" және олар тиген сұраққа жауап береді:

1. Деректер түрлерін қалай түсінесіз?

2. Деректер түрлерінің қандай түрлері бар?

3. Сандық деректер түрінің нақты саны қалай белгіленеді?

4. Бағдарламада # белгісі не үшін қолданылады?

5. Int функциясы қандай типке жатады?

6 float функциясы қандай типке жатады?

7 str функциясы қандай типке жатады?

Балалар жұмыс орындарын тексереді.


Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады




Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі.



Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер


Сабақтың ортасы


Жаңа тақырыпты меңгеру

Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).

Арифметикалық әрекеттерді орындау ережелері

1. Егер өрнекте жақшалар болса, ең алдымен жақшадағы әрекеттер орындалады.

2. Егер өрнекте бірнеше жақша болса, онда әрекеттерді орындау ішкі жақшадан басталады. Қалған әрекеттер 1-кестеде көрсетілген басымдықтар бойынша орындалады

Амалдардың орындалу реті

Амалдар таңбасы

Амалдар атауы

1

**

Дәрежеге шығару

2

*

Көбейту

3

/

Бөлу

4

//

Бүтін бөлігін анықтау

5

%

Қалдықты анықтау

6

+

Қосу

7

-

Азайту

8

>, <=, <=, = =, !=

Салыстыру

9

%=, /=, //, -=, +=, *=, **=

Меншіктеу

Білімді бекіту

1-тапсырма. Арифметикалық өонектерді орындау ережелерін жаз:

1


2


3



2-тапсырма. Сәйкестікті белгіле:

Математикалық өрнек


Программалау тілінде жазылуы

+2b-c

a)x=b+8*a-3*(a+b)

2x-4y

DrawObject1 5z

b)y=2*(a**3)+3*(b**3)

x=b+8a+3(a+b)

c) 3*a+2*b-c

Y=2a2+3b3

d) (2*x-4*y)/5*z

3-тапсырма. «Стандартты функциялар» кестесін толтыр:

Жазылуы

Қызметі

Мысал

Нәтижесі

abs()


abs(-25, 5)


int()


int(-42, 6)


round()


round(36, 8)


Сергіту сәті

4-тапсырма. Берілген математикалық өрнектерді Python программалау тіліне аударып жаз:

Математикалық өрнек

Программалау тілінде жазылуы

+2b-c


2x-4y

DrawObject2

5z


x=b+8a+3(a+b)


Y=2a2+3b3


5-тапсырма. Практикалық жұмыс:

Математикалық өрнек

Python тіліндегі программасы

a=3

b=2

c=1

y=

print(y)

a=3

b=2

z=

print(z)


Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, мысалдарды талдайды












Тапсырманы орындайды, шыққан нәтижеге талдау жасайды







Дескриптор:

- ережелердің жазады





Дескриптор:

- сәйкестікті белгілейді




Дескриптор:

- кестені толтырады



Көз жаттығуларын орындайды




Дескриптор:

- өрнектерді программалау тіліне аударып жазады;






Дескриптор:

- бағдарламадағы бос орындарды толтырады;

«Шапалақтау» әдісі

























2 балл







2 балл








2 балл










2 балл










2 балл





Презентация

оқулық











































Оқулық,

Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер




















Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

Арифметикалық амалдарға мысалдар келтіріңіз%,//,**. Өрнектер мен нәтижелерді дәптерге жазыңыз.

Рефлексия.


Үй тапсырмасын жазады










Өз жұмыстарын бағалайды

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады



Өзін-өзі бағалау


Білім класс





Жариялаған:
Бейсеева Гүлжан
26 Қаңтар 2025
120
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі