Тексерілді:
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
31.01.2025 ж |
|
|
Сынып:6а,ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде арифметикалық әрекеттерді қолдану арқылы өрнектерді жазу. |
|
|
Құндылық: заң және тәртіп |
қоғамдағы қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. 2) Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау. Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін "Нысана" ойынын ұсынады. Нысана секторларына сұрақ нөмірлері жазылады. Оқушылар нысанаға "оқ жаудырады" және олар тиген сұраққа жауап береді: 1. Деректер түрлерін қалай түсінесіз? 2. Деректер түрлерінің қандай түрлері бар? 3. Сандық деректер түрінің нақты саны қалай белгіленеді? 4. Бағдарламада # белгісі не үшін қолданылады? 5. Int функциясы қандай типке жатады? 6 float функциясы қандай типке жатады? 7 str функциясы қандай типке жатады? |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі. |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Арифметикалық әрекеттерді орындау ережелері 1. Егер өрнекте жақшалар болса, ең алдымен жақшадағы әрекеттер орындалады. 2. Егер өрнекте бірнеше жақша болса, онда әрекеттерді орындау ішкі жақшадан басталады. Қалған әрекеттер 1-кестеде көрсетілген басымдықтар бойынша орындалады Амалдардың орындалу реті
Білімді бекіту 1-тапсырма. Арифметикалық өонектерді орындау ережелерін жаз:
2-тапсырма. Сәйкестікті белгіле:
3-тапсырма. «Стандартты функциялар» кестесін толтыр:
Сергіту сәті
4-тапсырма. Берілген математикалық өрнектерді Python программалау тіліне аударып жаз:
5-тапсырма. Практикалық жұмыс:
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, мысалдарды талдайды Тапсырманы орындайды, шыққан нәтижеге талдау жасайды Дескриптор: - ережелердің жазады Дескриптор: - сәйкестікті белгілейді Дескриптор: - кестені толтырады Көз жаттығуларын орындайды Дескриптор: - өрнектерді программалау тіліне аударып жазады; Дескриптор: - бағдарламадағы бос орындарды толтырады; |
«Шапалақтау» әдісі 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл |
Презентация оқулық Оқулық, Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Арифметикалық амалдарға мысалдар келтіріңіз%,//,**. Өрнектер мен нәтижелерді дәптерге жазыңыз. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады Өзін-өзі бағалау |
Білім класс |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері
Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері
Тексерілді:
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
31.01.2025 ж |
|
|
Сынып:6а,ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Арифметикалық амалдардың жазылу ережелері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде арифметикалық әрекеттерді қолдану арқылы өрнектерді жазу. |
|
|
Құндылық: заң және тәртіп |
қоғамдағы қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. 2) Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау. Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін "Нысана" ойынын ұсынады. Нысана секторларына сұрақ нөмірлері жазылады. Оқушылар нысанаға "оқ жаудырады" және олар тиген сұраққа жауап береді: 1. Деректер түрлерін қалай түсінесіз? 2. Деректер түрлерінің қандай түрлері бар? 3. Сандық деректер түрінің нақты саны қалай белгіленеді? 4. Бағдарламада # белгісі не үшін қолданылады? 5. Int функциясы қандай типке жатады? 6 float функциясы қандай типке жатады? 7 str функциясы қандай типке жатады? |
Балалар жұмыс орындарын тексереді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі. |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Арифметикалық әрекеттерді орындау ережелері 1. Егер өрнекте жақшалар болса, ең алдымен жақшадағы әрекеттер орындалады. 2. Егер өрнекте бірнеше жақша болса, онда әрекеттерді орындау ішкі жақшадан басталады. Қалған әрекеттер 1-кестеде көрсетілген басымдықтар бойынша орындалады Амалдардың орындалу реті
Білімді бекіту 1-тапсырма. Арифметикалық өонектерді орындау ережелерін жаз:
2-тапсырма. Сәйкестікті белгіле:
3-тапсырма. «Стандартты функциялар» кестесін толтыр:
Сергіту сәті
4-тапсырма. Берілген математикалық өрнектерді Python программалау тіліне аударып жаз:
5-тапсырма. Практикалық жұмыс:
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, мысалдарды талдайды Тапсырманы орындайды, шыққан нәтижеге талдау жасайды Дескриптор: - ережелердің жазады Дескриптор: - сәйкестікті белгілейді Дескриптор: - кестені толтырады Көз жаттығуларын орындайды Дескриптор: - өрнектерді программалау тіліне аударып жазады; Дескриптор: - бағдарламадағы бос орындарды толтырады; |
«Шапалақтау» әдісі 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл |
Презентация оқулық Оқулық, Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Арифметикалық амалдарға мысалдар келтіріңіз%,//,**. Өрнектер мен нәтижелерді дәптерге жазыңыз. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады Өзін-өзі бағалау |
Білім класс |
шағым қалдыра аласыз















