Сабақтың басы
|
1) Оқушылармен
сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.
2)
Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы"
әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне
жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді.
3) Үй
тапсырмасын тексеру.
Өткен
тақырыпты қайталау.
Өткен
тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін "Нысана" ойынын
ұсынады. Нысана секторларына сұрақ нөмірлері жазылады.
Оқушылар
нысанаға "оқ жаудырады" және олар тиген сұраққа жауап
береді:
1.
Деректер түрлерін қалай түсінесіз?
2.
Деректер түрлерінің қандай түрлері бар?
3. Сандық деректер түрінің
нақты саны қалай белгіленеді?
4.
Бағдарламада # белгісі не үшін қолданылады?
5. Int
функциясы қандай типке жатады?
6 float
функциясы қандай типке жатады?
7 str функциясы қандай типке
жатады?
|
Балалар жұмыс орындарын
тексереді.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады
Сұрақтарға жауап береді, әр
оқушы өз пікірімен бөліседі.
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Компьютер
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Арифметикалық әрекеттерді орындау
ережелері
1. Егер
өрнекте жақшалар болса, ең алдымен жақшадағы әрекеттер
орындалады.
2. Егер
өрнекте бірнеше жақша болса, онда әрекеттерді орындау ішкі жақшадан
басталады. Қалған әрекеттер 1-кестеде көрсетілген басымдықтар
бойынша орындалады
Амалдардың
орындалу реті
№
|
Амалдар таңбасы
|
Амалдар атауы
|
1
|
**
|
Дәрежеге шығару
|
2
|
*
|
Көбейту
|
3
|
/
|
Бөлу
|
4
|
//
|
Бүтін бөлігін анықтау
|
5
|
%
|
Қалдықты анықтау
|
6
|
+
|
Қосу
|
7
|
-
|
Азайту
|
8
|
>, <=, <=, = =,
!=
|
Салыстыру
|
9
|
%=, /=, //, -=, +=, *=,
**=
|
Меншіктеу
|
Білімді бекіту
1-тапсырма. Арифметикалық өонектерді
орындау ережелерін жаз:
2-тапсырма. Сәйкестікті белгіле:
Математикалық
өрнек
|
|
Программалау тілінде
жазылуы
|
3а+2b-c
|
a)x=b+8*a-3*(a+b)
|
2x-4y
5z
|
b)y=2*(a**3)+3*(b**3)
|
x=b+8a+3(a+b)
|
c)
3*a+2*b-c
|
Y=2a2+3b3
|
d)
(2*x-4*y)/5*z
|
3-тапсырма. «Стандартты функциялар» кестесін
толтыр:
Жазылуы
|
Қызметі
|
Мысал
|
Нәтижесі
|
abs()
|
|
abs(-25, 5)
|
|
int()
|
|
int(-42, 6)
|
|
round()
|
|
round(36, 8)
|
|
Сергіту сәті

4-тапсырма. Берілген математикалық
өрнектерді Python программалау тіліне аударып
жаз:
Математикалық
өрнек
|
Программалау тілінде
жазылуы
|
3а+2b-c
|
|
2x-4y

5z
|
|
x=b+8a+3(a+b)
|
|
Y=2a2+3b3
|
|
5-тапсырма. Практикалық жұмыс:
Математикалық өрнек
|
Python тіліндегі
программасы
|

|
a=3
b=2
c=1
y=
print(y)
|

|
a=3
b=2
z=
print(z)
|
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, мысалдарды
талдайды
Тапсырманы орындайды, шыққан нәтижеге
талдау жасайды
Дескриптор:
- ережелердің жазады
Дескриптор:
- сәйкестікті белгілейді
Дескриптор:
- кестені толтырады
Көз жаттығуларын орындайды
Дескриптор:
- өрнектерді программалау
тіліне аударып жазады;
Дескриптор:
- бағдарламадағы бос
орындарды толтырады;
|
«Шапалақтау»
әдісі
2
балл
2 балл
2 балл
2
балл
2 балл
|
Презентация
оқулық
Оқулық,
Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы,
компьютер
|
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасы:
Арифметикалық амалдарға мысалдар
келтіріңіз%,//,**. Өрнектер мен нәтижелерді дәптерге
жазыңыз.
Рефлексия.

|
Үй тапсырмасын
жазады
Өз жұмыстарын
бағалайды
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
Өзін-өзі бағалау
|
Білім класс
|